Waar zit de Lidl in Kleve?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Lidl Kleve was ook niet heel druk. Wel was het brood uitverkocht. Helaas.
Naast de McDrivequote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Waar zit de Lidl in Kleve?
Wij gaan altijd naar de Hofmannallee, Aldi en Edeka en de Olmstrasse voor de Kaufland.
Aan de Materborner Alee/ Quer Allee zit er nog eentje, samen met een Aldi Suedquote:Op zondag 3 januari 2016 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Is er maar één Lidl in Kleve? Ik ken ook alleen die bij de Mac. Kan me haast niet voorstellen dat dat de enige is. Goch heeft er twee
Ik had in de Lidl in Emlichheim zelfs nog voorraad Pepsi voor 49 cent de fles. Dus viel meequote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier viel het ook mee, maar ik was wel bij een Lidl die wat uit de route ligt. Dat scheelt misschien
Dat is dan achter de hofmannallee. ?quote:
Nee. Aan de andere kant van Kleve. Er zit er 1 bovenaan in Kleve vlak aan de rand van het centrum.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat is dan achter de hofmannallee. ?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Calcio het volgende:
Duitse supermarkten
Sterke drank in de supermarkt
Budget sterke drank.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef robdriessen het volgende:
Afgelopen vrijdag ook eens Kleve ingereden. Terechtgekomen bij de drankenwinkel van winkelcentrum EOC op de Hoffmannallee. 8 verschillende flessen sterke drank (budgetmerken) voor 49,50
Voor cocktails of mixdrankjes is dat onzinquote:Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Budget sterke drank.Koop dan wat goed spul in de aanbieding.
Mwoaah, de ene bruine rum gemixed met cola (vind ik) de andere niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor cocktails of mixdrankjes is dat onzin
Hoe heet deze winkel?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef robdriessen het volgende:
Afgelopen vrijdag ook eens Kleve ingereden. Terechtgekomen bij de drankenwinkel van winkelcentrum EOC op de Hoffmannallee. 8 verschillende flessen sterke drank (budgetmerken) voor 49,50
Waarquote:Op maandag 11 januari 2016 22:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Pepsi max is hier nu in NL toevallig 75 cent voor 1.5L.
Bij de AH, tweede gratis, is 83ct per fles.quote:
Maar Borger in Nederland heeft een vergelijkbaar aantal inwoners, ook supermarkten, 2 bakkers, een viswinkel, een slagerij, een kaaswinkel, een hema, nog 20 andere winkels, snackbars en 6 restaurants en een lunchroom. En een cultuurpodium.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En een dorpje als Elten heeft er 4700 (waarvan ca 40% Nederlander) heeft 3 supermarkten, 3 bakkers, verschillende restaurants, een slager etc.
Als dit niet aan de grens lag maar ergens in de Harz, was het slechts nog bejaarden, en op sterven na dood
Je begrijpt het punt niet helemaal, kleine dorpen in D vergrijzen sterk, de jeugd trekt weg. Belangrijkste reden dat Elten niet sterft is omdat het aan de grens ligt. Als het in de Hartz (Het Drente van D ) dan was het al dood geweest, zoals zoveel dorpen daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar Borger in Nederland heeft een vergelijkbaar aantal inwoners, ook supermarkten, 2 bakkers, een viswinkel, een slagerij, een kaaswinkel, een hema, nog 20 andere winkels, snackbars en 6 restaurants en een lunchroom. En een cultuurpodium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |