Oh gelukkig!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, juist heel lekker, een Homer simpson kwijl uit de mond loop aarglg
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:20 schreef MCH het volgende:
Precies, zo lang er fluoride in zit is de werking hetzelfde.
Ik ga speciaal naar de Duitse supermarkt voor de potjes Gänse Schmalz. Kwijl.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, juist heel lekker, een Homer simpson kwijl uit de mond loop aarglg
lokquotequote:Op dinsdag 22 december 2015 11:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier verder. Mobiel geopend, dus vanavond zet ik de OP terug![]()
Van een gans kan je wel een liter vet verwachten.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh gelukkig!Vorig jaar hadden we deze instructies gevolgd, een potje eendenvet aan overgehouden: http://www.thehungrymouse(...)k-hello-crispy-skin/
Is gans zo vet dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van een gans kan je wel een liter vet verwachten.
Goddelijk om aardappels in te bakken bv
Eenden en ganzen hebben een vetlaagje net onder de huid, omdat ze in koud water zwemmen.quote:
Ach soquote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Eenden en ganzen hebben een vetlaagje net onder de huid, omdat ze in koud water zwemmen.Het vlees zelf is niet zo vet.
dat is bij alle gelijk. iets van 1450 ppm als ik het goed heb. het is meer de smaak die voor mij belangrijk is.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]hangt van de hoeveelheid af die erin zit
Gelukkig is het wettelijk verlicht omdat te vermelden, dus koop ik al jaren bij de etos de hoogste voor 0,75 de tube en al jaren geen gaatjes![]()
Dus ook in duitsland ff naar fluorgetal kijken en hoogste pakken
En het vet smelt prachtig uit tijdens het roosterenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Eenden en ganzen hebben een vetlaagje net onder de huid, omdat ze in koud water zwemmen.Het vlees zelf is niet zo vet.
Eindelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 19:59 schreef Deezertje het volgende:
De DM heeft tegenwoordig ook een online shop met prijzenwww.dm.de Kan je dus ff vergelijken met bijvoorbeeld Kruidvat.nl en een lijstje maken met NL/DE prijzen. Sommige merken zijn in Nederland goedkoper met 1+1 aanbiedingen dan de standaardprijs in Duitsland, maar de meeste artikelen in Duitsland zijn wel goedkoper, maar niet alles
Koop in Duitsland rode wijn voor een tientje, in de pfalz. Zou 30 euro kosten als je dat in Frankrijk haalt.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga speciaal naar de Duitse supermarkt voor de potjes Gänse Schmalz. Kwijl.
Ik kijk ook verlekkerd naar mijn ganzen, maar eerst maar even afwachten of ze kleine gansjes uitbroeden. Zo ja, dan..
Eigenlijk ga ik naar Duitsland om zaken te kopen die ik in NL bijna niet kan vinden.
Schmalz, Speisequark 40%, rode wijn voor minder dan 2 euro, Jever, Duitse advocaat, geconcentreerd mondwater.
weet wel dat dan ook de vuurwerkverkoop los gaat.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:17 schreef Zelfscanner het volgende:
29e gaan we ook weer hamsteren.
Week daarna hamsteren in NL
Maar daar ga ik ook naar graaien natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef z80 het volgende:
[..]
weet wel dat dan ook de vuurwerkverkoop los gaat.
kom dus niet te vroeg deze kant op. ten zij je graag een kluwe minder sociale mensen vuurwerk wil zien graaien.
Piet, kijk es wat ik vanavond aantrofquote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep, afgelopen jaren stond er file van Duiven tot Emmerich op de A12.
Volkomen verkeersinfarct in Emmerich
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Piet, kijk es wat ik vanavond aantrof
[ afbeelding ]
2 DE, Duits scharrelei dusquote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn de eerste 2 letters van de code op het ei?
en?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Piet, kijk es wat ik vanavond aantrof
[ afbeelding ]
Niet bij Kaufland in ieder geval.quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand Erdnussöl (Arachideolie) gezien in Duitsland?
Ja in kleine glazen flesjes voor ¤2,20 ofzo. Laatst ook naar gegoogled of dat in Dld niet goedkoper te koop was. Daar zei men dat je het in een toko of in NL moest kopenquote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Een veertje. Piet roept altijd dat die in Dld nooit er in zit maar in NL bijna standaard is, omdat men het een fijn idee vind. Zie topic genaamd 'tomatenpuree'quote:
Geen bonus?quote:Op maandag 28 december 2015 20:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een veertje. Piet roept altijd dat die in Dld nooit er in zit maar in NL bijna standaard is, omdat men het een fijn idee vind. Zie topic genaamd 'tomatenpuree'
bij elke supermarkt is frisdrank nu in de aanbieding. literprijs is overal 57 cent.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:25 schreef marcel.nl het volgende:
Van de week weer 14 flessen Coca Cola, Fanta, Sprite in alle mogelijke smaakjes bij de bij sommige verguisde Netto Marken Discount.
Ook i-tunes kaartjes met korting enzo zag ik (maar daar doe ik niet aan, bericht ik voor eventuele liefhebbers)
Ik kocht dat altijd bij de Nettorama, was erg goedkoop daar. Maar geen idee of dat bij jou in de buurt zit.quote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Jammer. Had het zelf ook wel verwacht ja.quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja in kleine glazen flesjes voor ¤2,20 ofzo. Laatst ook naar gegoogled of dat in Dld niet goedkoper te koop was. Daar zei men dat je het in een toko of in NL moest kopen
Was vorige week in de aanbieding bij Aldi NLquote:Op maandag 28 december 2015 20:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Daar zit je zo'n beetje op de grens tussen Nord en Süd ja - okee net erboven dusquote:Op maandag 28 december 2015 22:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stond vandaag in Nordhorn bij de Aldi te vragen naar een aanbieding uit de folder van Aldi Sud![]()
Dit was dus Aldi Nord
Ik wens u sterkte, de vuurwerkverkoop in DLD start vandaag.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:17 schreef Zelfscanner het volgende:
29e gaan we ook weer hamsteren.
Week daarna hamsteren in NL
Hier is het al druk en dat zijn NL-ers die pas de vierde afslag hebben genomen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je ergens rustig over de grens weet te komen en een paar dorpen verder van de grens gaat dan is het te doen, maar een gekkenhuis is het.
LOLquote:Op dinsdag 29 december 2015 08:18 schreef XL het volgende:
[..]
Hier is het al druk en dat zijn NL-ers die pas de vierde afslag hebben genomen.
Ik ga zo ff broodjes halen bij de bakker en ff kijken hoeveel NL-ers er "al" zijn. Winkels waren al om 06:00 uur open, gegarandeerd dat er toen al NL-ers voor de deur stonden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:18 schreef XL het volgende:
[..]
Hier is het al druk en dat zijn NL-ers die pas de vierde afslag hebben genomen.
Was net ff broodjes halen, parkeerplaats vol bij de super daarnaast, bakkerdame vertelde dat de drukte alweer voorbij was, vanmorgen om 7 uur was het nog veel drukker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:24 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik ga zo ff broodjes halen bij de bakker en ff kijken hoeveel NL-ers er "al" zijn. Winkels waren al om 06:00 uur open, gegarandeerd dat er toen al NL-ers voor de deur stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |