quote:
Op zaterdag 2 januari 2016 17:40 schreef Copycat het volgende:[..]
Ik stel een vraag, jij reageert als de gebeten hond, vult mijn reactie negatief in en dan zet ik mijn hakken in het zand?
Vooralsnog zie ik hierin enkel een schijnoplossing, maar dat betekent niet dat we niet openstaan voor suggesties.
Ik krijg vaak een beetje jeuk van zulke halve 'antwoorden' op een constructief voorstel. Excuus.
Wat ik met die splitsing voorstel is een eigen omgeving voor de problemen waar (bijvoorbeeld, maar niet exclusief) Deezertje, Syndroom en nog een aantal andere posters mee worstelen. Hoe contact te leggen met mensen, vriendschappen opbouwen, vooroordelen bespreken etcetc. Die problemen staan, naar mijn mening, compleet los van enige vorm van versieren of zelfs contact met het andere geslacht.
Mij ontgaat ook wat voor andere (centrale) topics er zijn voor het opbouwen van / werken aan sociale vaardigheden. Er zijn een paar 18+/25+ mensen ontmoeten topics, maar niet iets waar dagelijkse problemen besproken worden.
Het gesplitst houden van de dating en versieren topics lijkt me gezien de populatie / botsingen gewoon handig. Er zijn een aantal mensen die wel daten, en een redelijk aantal die het (nog) niet zo makkelijk voor elkaar krijgen. In het recente verleden is er genoeg gemekker geweest qua posts over dat het sommige mensen zo makkelijk afgaat en dat het allemaal niet zo makkelijk is.
Het houdt het gewoon wat overzichtelijker op deze manier;
- Heb je problemen met sociale omgang, vriendschappen leggen, algemene omgang etc? 'Hoe word ik socialer'
- Wil je praten over Tinder, Happn, meisjes aanspreken in het wild, welke foto's op je profiel te gebruiken? 'Versieren en datingapps'
- Heb je gisteravond een geweldige date gehad, of ben je op zoek naar ideeen voor dates? 'Datingtopic'