abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158761804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het had trouwens niet gehoeven als je kapt met je domme uitspraken.
pi_158761828
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het had trouwens niet gehoeven als je kapt met je domme uitspraken.
Onzin. Ik hou me gewoon aan de regels. Ik heb niets gezegd dat niet mocht. Dus hou op met wijzen.
pi_158761842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Onzin. Ik hou me gewoon aan de regels. Ik heb niets gezegd dat niet mocht. Dus hou op met wijzen.
Want daarom is je post leeggehaald.
pi_158761876
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Want daarom is je post leeggehaald.
Ondanks dat heb ik me gewoon aan de regels gehouden.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:48:29 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158761897
Je wordt met de dag enger, syndroom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158761899
Ga beide eens wat nuttigs doen. En kap met het focusen en verhaaltjes verzinnen op een obsessief niveau over D. Je eigen leven is al dubieus genoeg, dus houd het daar maar bij.
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:48:54 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158761911
-hier gaan we dus niet verder-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 02-01-2016 15:50:38 ]
pi_158761985
Is het geen idee om het 'beruchte' topic te splitsen?

Eén topic wat zich richt op algemene sociale problemen (zoals nu in het versieren / zelfvertrouwen continu worden besproken). Het andere topic puur voor problemen die te maken hebben met daten, versieren, vrouwen etc.

Dan zijn er drie topics;
- 'Datingtopic' voor date/beginnende relatie zaken.
- 'Versieren en zelfvertrouwen' voor al je tinder/paiq/versierpogingen in de trein struggles.
- 'Hoe word ik socialer?' voor algemene sociale problemen.
pi_158762015
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:48 schreef Copycat het volgende:
Je wordt met de dag enger, syndroom.
Ik ben een lieve, leuke, oprechte, en vooral aardige jongen. ;) Helemaal niet zo eng als het soms lijkt, dat zit denk ik toch echt tussen je oren. Een perceptieprobleempje misschien?. :)
pi_158762113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:

Eén topic wat zich richt op algemene sociale problemen (zoals nu in het versieren / zelfvertrouwen continu worden besproken). Het andere topic puur voor problemen die te maken hebben met daten, versieren, vrouwen etc.

Dan zijn er drie topics;
- 'Versieren en zelfvertrouwen' voor al je tinder/paiq/versierpogingen in de trein struggles.
Ik ben voor ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158762165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben voor ^O^
Maar kunnen de beste mensen zelf dat onderscheid wel maken? Volgens mij vinden de meeste zelf dat er met hun niets mis is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158762274
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar kunnen de beste mensen zelf dat onderscheid wel maken? Volgens mij vinden de meeste zelf dat er met hun niets mis is
Oh ja, dan moet er ook nog eens een speciale opveegmod worden gevonden :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158762783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:

Dan zijn er drie topics;
Ik vind dit trouwens nieteens zo'n slecht idee.
Ding is dat de meeste users hier sowieso al in meerdere topics tegelijk actief zijn en op deze manier zit je ook niet zo met elkaar opgescheept :).
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:19:28 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158763970
Er zijn genoeg topics om aan de sociale vaardigheden te bouwen dacht ik.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:26:27 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158764149
Dus als ik het goed begrijp, wordt dating dan opgedeeld in twee topics en krijgt het dummie-topic een andere naam?
pi_158764243
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:26 schreef Copycat het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, wordt dating dan opgedeeld in twee topics en krijgt het dummie-topic een andere naam?
Waarom heeft het dummy topic momenteel 'versieren' in de naam? 99% van wat daar besproken wordt komt er helemaal niet bij in de buurt. :')

Maar goed, het was maar een suggestie. Succes met de dagelijkse strijd in het 'versieren voor dummies' topic.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:33:07 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158764356
Het was slechts een vraag.
pi_158764399
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:33 schreef Copycat het volgende:
Het was slechts een vraag.
Om dan op je vraag te antwoorden;

Nee, het datingtopic wordt dan niet gesplitst en het sociale onkunde topic krijgt geen ander naampje.

Makkelijk communiceren zo he, met je hakken in het zand.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:40:50 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158764582
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:34 schreef ElDinosaur het volgende:

Om dan op je vraag te antwoorden;

Nee, het datingtopic wordt dan niet gesplitst en het sociale onkunde topic krijgt geen ander naampje.

Makkelijk communiceren zo he, met je hakken in het zand.
Ik stel een vraag, jij reageert als de gebeten hond, vult mijn reactie negatief in en dan zet ik mijn hakken in het zand?

Vooralsnog zie ik hierin enkel een schijnoplossing, maar dat betekent niet dat we niet openstaan voor suggesties.
pi_158764717
nou en

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 02-01-2016 18:13:26 ]
pi_158764975
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik stel een vraag, jij reageert als de gebeten hond, vult mijn reactie negatief in en dan zet ik mijn hakken in het zand?

Vooralsnog zie ik hierin enkel een schijnoplossing, maar dat betekent niet dat we niet openstaan voor suggesties.
Ik krijg vaak een beetje jeuk van zulke halve 'antwoorden' op een constructief voorstel. Excuus. :@

Wat ik met die splitsing voorstel is een eigen omgeving voor de problemen waar (bijvoorbeeld, maar niet exclusief) Deezertje, Syndroom en nog een aantal andere posters mee worstelen. Hoe contact te leggen met mensen, vriendschappen opbouwen, vooroordelen bespreken etcetc. Die problemen staan, naar mijn mening, compleet los van enige vorm van versieren of zelfs contact met het andere geslacht.

Mij ontgaat ook wat voor andere (centrale) topics er zijn voor het opbouwen van / werken aan sociale vaardigheden. Er zijn een paar 18+/25+ mensen ontmoeten topics, maar niet iets waar dagelijkse problemen besproken worden.

Het gesplitst houden van de dating en versieren topics lijkt me gezien de populatie / botsingen gewoon handig. Er zijn een aantal mensen die wel daten, en een redelijk aantal die het (nog) niet zo makkelijk voor elkaar krijgen. In het recente verleden is er genoeg gemekker geweest qua posts over dat het sommige mensen zo makkelijk afgaat en dat het allemaal niet zo makkelijk is.

Het houdt het gewoon wat overzichtelijker op deze manier;
- Heb je problemen met sociale omgang, vriendschappen leggen, algemene omgang etc? 'Hoe word ik socialer'
- Wil je praten over Tinder, Happn, meisjes aanspreken in het wild, welke foto's op je profiel te gebruiken? 'Versieren en datingapps'
- Heb je gisteravond een geweldige date gehad, of ben je op zoek naar ideeen voor dates? 'Datingtopic'

pi_158765089
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee.
Why not?
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_158765119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Why not?
Je weet dondersgoed waarom niet.
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:00:37 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158765146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:

Ik krijg vaak een beetje jeuk van zulke halve 'antwoorden' op een constructief voorstel. Excuus. :@

[ afbeelding ]
Okay!

Ik zou nu al heel kort kunnen antwoorden, maar ik kom hier later uitgebreid op terug ;) .
pi_158766430
Hoe word ik socialer? op een forum. Je kunt honderd betere omgevingen bedenken die beter zijn om deze materie te bespreken. Niet zo heel vreemd dat het continu ontspoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')