SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
Geef mij 1 fok!ing reden dan waarom SR naar heerlen moest komen met je stupid redenen ..quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De politie is plat gebeld, ze hebben niet voor nietsonderhandeld met 3fm en gemeente.
Zeker op vakantie dan...quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee heerlen heeft een doe speciale sr bewoners/ondernemers begeleider ambtenaar
Omdat er simpelweg de keuze was tussen heerlen en spijkenisse, herlen had het beste bodquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geef mij 1 fok!ing reden dan waarom SR naar heerlen moest komen met je stupid redenen ..
Waarom SR halen naar Heerlen dan ???
Nee hij heeft bepaald dat stipt 1 uur het afgelopen moest zijn en de politie zou gaan vegen, wat ook gebeurd is.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geef mij 1 fok!ing reden dan waarom SR naar heerlen moest komen met je stupid redenen ..
Slechte keuze dan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Omdat er simpelweg de keuze was tussen heerlen en spijkenisse, herlen had het beste bod
Als jij niet begrijpt dat een gemeente goede afspraken moet maken met bewoners en ondernemers, en beide deze moeten nakomen dan word het tijd voor je bed,quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
OK ... Wij horen het geluid buiten niet.. Heeft het geholpen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hij heeft bepaald dat stipt 1 uur het afgelopen moest zijn en de politie zou gaan vegen, wat ook gebeurd is.
Der is niemand aan het azijnzeiken, der is niemand tegen sr.bewoners wijzen heel terecht op de vergunnign afspraak is afspraak.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Slechte keuze dan.
Alleen jammer voor jou dat ik heel veel mensen hoor die wel plezier hebben in SR.
Ik hoor eigenlijk alleen jouw azijnzeiken ..
God, jij word nu echt lachwekkend, ondernemers ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt dat een gemeente goede afspraken moet maken met bewoners en ondernemers, en beide deze moeten nakomen dan word het tijd voor je bed,
Alsjeblieft zeg denk je dat ondernemers ook nog steeds blij zijn als er geen afspraken worden gemaakt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
God, jij word nu echt lachwekkend, ondernemers ?
Serious ?
Die waren blij met SR, Werd er winst gemaakt.
Je leeft in een illusie wereld als je denkt dat de gemeente en vooral 3FM de gemaakte afspraken precies nakomt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt dat een gemeente goede afspraken moet maken met bewoners en ondernemers, en beide deze moeten nakomen dan word het tijd voor je bed,
Tot gisteravond zijn de afspraken keurig nagekomen zelfs beter dan afgesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je leeft in een illusie wereld als je denkt dat de gemeente en vooral 3FM de gemaakte afspraken precies nakomt.
Maar nu heb je ervaring. Deel het vooral met de volgende gemeente en vooral de inwoners daarvan
Deze avond blijkens niet, volgende misschien weer wel. Ik verwacht niet dat ze weer een feest gaan organiseren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tot gisteravond zijn de afspraken keurig nagekomen zelfs beter dan afgesproken.
Dat hebben ze nu weer ingehaald dan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tot gisteravond zijn de afspraken keurig nagekomen zelfs beter dan afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |