SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Eggs en Just Me under the Mistletoequote:Op dinsdag 22 december 2015 01:08 schreef ToT het volgende:
@ TT!!!
[..]idd ja!
Nee die had ik gepost voor Just Me en Eggs.
Rob was hier en zei dat het aan de code lag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
Rob al op de hoogte?
Hiryu al aan het werk?
Ik lag vandaag een beetje plat met iets teveel pijn
Navond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eggs en Just Me under the Mistletoe
Ik doe mijn bestquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eggs en Just Me under the Mistletoe
Januari gok ik zoquote:
Klopt, alleen wat ik nu begrijp was het weer een switch tussen gup en (airtime) fallbackquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Rob was hier en zei dat het aan de code lag.Er wordt voor zover ik heb begrepen aan een work-around gewerkt tot er genoeg tijd is om de code volledig te herschrijven.
Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je verbinding al eerst helemaal schoon geblazen?
Ik ga je op het rooster zettenquote:
Moet ff schuiven hoor, fallback is namelijk ook gewoon een show in airtimequote:Op dinsdag 22 december 2015 01:15 schreef ToT het volgende:
Piep, kun en wil jij Schuimpje ff op het rooster zetten?
Kan je om 01:20 beginnen?quote:
I know!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ff schuiven hoor, fallback is namelijk ook gewoon een show in airtime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |