Iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Nizno het volgende:
Het kan dus wel, gewoon leuke muziek draaien en een feestje maken. Gisteravond miste ik echt de sfeer.
Nee dit doet hij echt live. Of Giel van de CDJ's af wil blijven vanaf nuquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef isax het volgende:
doetie dat live mixen of gewoon van stickie halen ala paris hilton?
Vooral de eerste avond eigenlijk. Tweede avond was oke-ish.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Nizno het volgende:
Het kan dus wel, gewoon leuke muziek draaien en een feestje maken. Gisteravond miste ik echt de sfeer.
ik ook. dit is tof.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Nizno het volgende:
Omdat Paul in dit topic was... (of nog is)quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom zitten die Giel smileys in de OP
Denk aan een user die op Giel fapt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom zitten die Giel smileys in de OP
Nog even wachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Shit ik moet gaan slapen eigenlijk
Dat probeerde ik twee uur geleden, maar ben blij dat dat niet gelukt isquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Shit ik moet gaan slapen eigenlijk
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat Paul in dit topic was... (of nog is)
Kut-Paulquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk aan een user die op Giel fapt.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Veel klachten over soberheid zeker gehad
Precies. Beter komt die ook nog langs zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen had het ZOMBIE NATION moeten zijn.
Hier ging iets mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |