SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Simterklaas op 21-12-2015 23:12:08 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Ik heb honger en de keuken gaat pas over 2u openquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om iets te maken
Wat is dit, TV SC?quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb honger en de keuken gaat pas over 2u open
Kun je voor mij alvast een Döner kebab bestellen?quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb honger en de keuken gaat pas over 2u open
Hoezo TV SC?quote:
Nee maar wel een English breakfast of een Amerikaanse of een Continental of een Aziatische.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je voor mij alvast een Döner kebab bestellen?
Daarom standaart saté en loempia's thuisquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar geen zin om iets te maken
Saté vanmiddag al soldaat gemaakt, en loempia's heb ik bijna nooitquote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom standaart saté en loempia's thuis
Doe dan maar een Continental Breakfast. Graag aan de deur afleveren.quote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar wel een English breakfast of een Amerikaanse of een Continental of een Aziatische.
Ja soms als het niet te veel aids was, maar ik ben te moe om er helder over na te denken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
Daar zat jij toch ook wel eens? In een ver en grijs verleden?
Moet je ook wel 10 15 pakjes halen he trek vaak dat hele ding leegquote:Op maandag 21 december 2015 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Saté vanmiddag al soldaat gemaakt, en loempia's heb ik bijna nooit
Is gucci.quote:Op maandag 21 december 2015 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe dan maar een Continental Breakfast. Graag aan de deur afleveren.
Wat doe jij trouwen buiten GRTD
Ik maak liever sate op voorraad dan met pakjes. Moet morgen maar nieuwe voorraad gaan maken!quote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je ook wel 10 15 pakjes halen he trek vaak dat hele ding leeg
Ben je al goedgekeurd door ome Geerd?quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is gucci.
Euhhh posten. Ik lurk zo nu en dan en zeker nu wel eens op het forum.
Moe? Hier, neem een biertjequote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja soms als het niet te veel aids was, maar ik ben te moe om er helder over na te denken.
Wilde net hetzelfde vragenquote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je al goedgekeurd door ome Geerd?
GOEDKEURING HAHAHAHAHAHAHAJAHAHAGAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je al goedgekeurd door ome Geerd?
Goed bezigquote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb zowaar Gladiator in huis gehaald, omdat deze reeks dat ook verplicht stelt natuurlijk.
Dan kan ik vredig sterven.quote:Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Zo meteen word je nog een volwaardige café ganger
Zijn ze blond en zijn ze lekker?quote:Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opsoooooooo.![]()
Ik heb 2 naakte snurkende mannen in mijn dorm.
Daar draait het leven om! Gelukkig kunnen gaan!quote:
1 is blond maar beiden niet lekker. En ze snurken enorm.quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn ze blond en zijn ze lekker?
Omg dikke medelijden. Ik HAAT snurkende mensenquote:Op maandag 21 december 2015 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1 is blond maar beiden niet lekker. En ze snurken enorm.
Hoe doe je dat ?quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maak liever sate op voorraad dan met pakjes. Moet morgen maar nieuwe voorraad gaan maken!
Vrouwen worden aangetrokken door de bazen die hier rondhangenquote:
Wees gerust met mijn huidige leven en tijdsverschil tussen Nederland en mijn huidige land, zit ik hier echt niet veel. Dit is meer een beetje uit wanhoop, sorry.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen worden aangetrokken door de bazen die hier rondhangen![]()
Alweer een barmeisje stripper erbij
1x snurkende haringslavink voor jou.quote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg dikke medelijden. Ik HAAT snurkende mensen
Kip in kleine stukjes, bakken en daarna lekker marineren in saté, in kleinere porties de vriezer in en daarna opwarmen maarquote:
Barbazenquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen worden aangetrokken door de bazen die hier rondhangen![]()
Alweer een barmeisje erbij
KUTquote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog 57 minuten, IK KAN NOG SEKSUELE OPMERKINGEN MAKEN
Barmeisjes was toch een gewoon een stripsters met als nevenfunctie om bier te brengenquote:
Jep. Dus voor ik ooit een man uit zoek ga ik eerst met hem slapen. Als ie snurkt dannnn is hastelavistaquote:Op maandag 21 december 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg dikke medelijden. Ik HAAT snurkende mensen
Omggggggquote:Op maandag 21 december 2015 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kip in kleine stukjes, bakken en daarna lekker marineren in saté, in kleinere porties de vriezer in en daarna opwarmen maar
En ik snurk niet, wanneer kom je langs?quote:
Weekje vrij, dus het leven is heerlijk op het moment!quote:
Zou haar doenquote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weer een chikie erbij lees ik net !!
Je snurkt ook niet als je gedronken hebt?quote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik snurk niet, wanneer kom je langs?
Heb mezelf nog nooit kunnen betrappen op snurken na het drinkenquote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je snurkt ook niet als je gedronken hebt?
Altijd goedquote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weer een chikie erbij lees ik net !!
Het blijft ook eng om andere mensen te zienquote:
Geniet ervanquote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje vrij, dus het leven is heerlijk op het moment!
quote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb mezelf nog nooit kunnen betrappen op snurken na het drinken
Daar open ik een nieuwe blonde rakker opquote:
Wil jij het morgen komen verifiëren?quote:
Vanmiddag ook al een foto van Remqo gezien. Eén foto per dag is wel genoegquote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het blijft ook eng om andere mensen te zien
Als jij een vliegticket boekt, dan okequote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil jij het morgen komen verifiëren?
Snap ik, misschien komende week een poging wagenquote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al een foto van Remqo gezien. Eén foto per dag is genoeg
Welk land zit je?quote:Op maandag 21 december 2015 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij een vliegticket boekt, dan oke
Van waar naar waar? Dan regel ik het!quote:Op maandag 21 december 2015 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij een vliegticket boekt, dan oke
Je bleef er naar staren?quote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al een foto van Remqo gezien. Eén foto per dag is wel genoeg
Cambodjaquote:
Doe maar Phnom Penh - Amsterdam.quote:Op maandag 21 december 2015 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van waar naar waar? Dan regel ik het!
Ik PM je morgenvroeg wel de tickets! Hoe laat prefereer jij?quote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cambodja
[..]
Doe maar Phnom Penh - Amsterdam.
Ben ik wel thuis voor kerst_!
Misschien moet je eens grinder proberen, schijnt wel lekker snel te werken!quote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik heb op zich wel zin in sex nu.
Vroegquote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik PM je morgenvroeg wel de tickets! Hoe laat prefereer jij?
Ik heb 'm uitgeprint en boven mijn bed gehangen voor straksquote:
Gevaarlijk!quote:
Prefereer iets anders dan dick.quote:Op maandag 21 december 2015 23:12 schreef [url=http://forum.fok.nl/
user/profile/445528]DerRabbit[/url] het volgende:
[..]
Misschien moet je eens grinder proberen, schijnt wel lekker snel te werken!
Misschien moet je toch eens een kijkje buiten de kast gaan nemen, het zal een bevrijding zijn!quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Prefereer iets anders dan dick.
Het is hier nu al 5u 's ochtends. Dus hangt af van of jouw of mijn tijdzone is.quote:
Best wel. Vriendinnetje hier werd al bijna verplicht om te trouwen met een lokale man.quote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb 'm uitgeprint en boven mijn bed gehangen voor straks
[..]
Gevaarlijk!
Mijn tijdzone. dus over een uurtje of 6. Komt dat uit?quote:Op maandag 21 december 2015 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is hier nu al 5u 's ochtends. Dus hangt af van of jouw of mijn tijdzone is.
Duitse mannen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Flippie en cambodjaanse mannen oelala
Met gemakquote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn tijdzone. dus over een uurtje of 6. Komt dat uit?
Laten we samen in hoekje uithuilen want ik heb het verpest bij een volleyballerquote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duitse mannen.maar ik heb het denk ik een beetje verpest en weet niet zo goed wat ik moet doen #r&p
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we samen in hoekje uithuilen want ik heb het verpest bij een volleyballer![]()
Bwhahaha stomme mof
quote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we samen in hoekje uithuilen want ik heb het verpest bij een volleyballer![]()
Bwhahaha stomme mof
Lul nietquote:Op maandag 21 december 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bwhahaha stomme mof
Ik val idd niet op verlegen jongetjesquote:Op maandag 21 december 2015 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Lul niet
Je wou hem toch niet want je viel niet op "verlegen" jongetjes.
Of was dat alleen een smoes?
Awwquote:Op maandag 21 december 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik val idd niet op verlegen jongetjes
Oh het gaat over een nieuwe volleyballer.quote:Op maandag 21 december 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik val idd niet op verlegen jongetjes
Wat is daar zo schattig aanquote:
Volleyballersgalorequote:Op maandag 21 december 2015 23:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oh het gaat over een nieuwe volleyballer.
Hoe warm is het daarquote:Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga zo hard slapen in de bus zometeen
Gemiddeld 30 graden. Maar ik ga mijn portie koud nog krijgen. Over 3 weken zit ik meer in het noorden en daar vriest het nu 's nachts.quote:
Als ie maar op FOK! zitquote:
Ik ben opso haar +1quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie is deze nieuwe, is die te vertrouwen? Heeft Geerd het kaartje al gechecked?
quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie is deze nieuwe, is die te vertrouwen? Heeft Geerd het kaartje al gechecked?
Onder de voeten ja !quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef PausNicolaas het volgende:
Als geerd er is krijgen alle dames het heet
Vrouwelijk dan neem ik aanquote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Flippie is mijn number 1 lekkerding van fok
#proudquote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Geilquote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
zodra je pics ziet ga je helemaal
[ afbeelding ]
Jullie mogen nog 24 minuten lekker doen en daarna was het een hele dag afgelopen hequote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 21 december 2015 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
zodra je pics ziet ga je helemaal
[ afbeelding ]
Wederom een hap poging om aan te horen dat je eindelijk eens uit de kast moet komenquote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jullie mogen nog 24 minuten lekker doen en daarna was het een hele dag afgelopen he
Oja idd. Dan komen ze gelijk niet meerquote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jullie mogen nog 24 minuten lekker doen en daarna was het een hele dag afgelopen he
Dit sluit om 0.00 ?quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hap poging van PN, niet op reageren als je niet reageert metquote:
quote:Kom eens uit de kast faggot!
Kast homo, hij moet er zelf nog achter komen!quote:
Fixed, no thanksquote:Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef PausNicolaas het volgende:
PN is inderdaad een bange kast homo
Ik ben overduidelijk niet incrowd genoegquote:Op maandag 21 december 2015 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hap poging van PN, niet op reageren als je niet reageert met
[..]
Na een tijdje ga je het wel snappenquote:Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben overduidelijk niet incrowd genoeg![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vrouwen zijn niet goed onze religie moet puur blijven. Ga ergens anders aandacht zoeken geleufdieren! Hier is enkel aandacht en liefde voor Geerd.
Roosje is uitzondering zij is een soort heilige maagd.
Zal wel buurten na oud en nieuw denk ik zo. Tenzij weer snurkende kamergenoten dan zal ik toch mezelf ergens mee moeten vermakenquote:Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na een tijdje ga je het wel snappen
quote:Op maandag 21 december 2015 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal wel buurten na oud en nieuw denk ik zo. Tenzij weer snurkende kamergenoten dan zal ik toch mezelf ergens mee moeten vermaken
DR doet altijd stoer met zijn praatjes maar is gewoon jaloersquote:Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben overduidelijk niet incrowd genoeg![]()
Er is hier geen tijd voor grootheidswaanzin. Eer Geerd jongen en zit niet zo te dromen.quote:
Ja excuses zoals ik al zei niet incrowd genoeg.quote:Op maandag 21 december 2015 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]zou een goede toevoeging zijn op dit gezelschap! Mits je de omgangsnormen een beetje beter snapt!
Jij zit in Cambodja? Hoe laat is het daar?quote:Op maandag 21 december 2015 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja excuses zoals ik al zei niet incrowd genoeg.en ik ben echt veel te moe om me ergens echt wat van aan te trekken atm maar zal volgende keer even meelezen alvorens ik post. Pinky promise
Als je daar 13 minuten voor nodig had, om daar achter te komen..quote:Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef dimmak het volgende:
Zojuist 13 minuten van mijn leven verspild met een zinloze vlog.
quote:
Terechte emo.gifquote:Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je daar 13 minuten voor nodig had, om daar achter te komen..
[..]
Kwart voor 6 's morgens. Werd om 2u gewekt door 2 dronken Engelsen die vervolgens snurkten waardoor slapen niet lukte. Dus ben beetje kapot atmquote:Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij zit in Cambodja? Hoe laat is het daar?
Dat verklaart. Goedemorgenquote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kwart voor 6 's morgens. Werd om 2u gewekt door 2 dronken Engelsen die vervolgens snurkten waardoor slapen niet lukte. Dus ben beetje kapot atm
quote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Zullen we een Emo.gif SC maken waar je alleen met emo.gif mag posten?![]()
Idee afgewezen. Waanzin, waanzin, ben je niet tevreden met Geerd, dat je nu al het gouden kalf zoekt?quote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Zullen we een Emo.gif SC maken waar je alleen met emo.gif mag posten?![]()
Rock onquote:Op maandag 21 december 2015 23:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kijk, dit is waarom ik jouw inbreng hier waardeer.
quote:
Heeft 'ie nog wat interessants te vertellen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]En eentje praat ook in zijn slaap
en zou nu wel in slaap kunnen vallen maar wekker over een uur .
Ga Warrior kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 23:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zoek nog een film voor straks. Net The Gift gekeken, die was
quote:
Zitten die zuiperds daar ook al jaquote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kwart voor 6 's morgens. Werd om 2u gewekt door 2 dronken Engelsen die vervolgens snurkten waardoor slapen niet lukte. Dus ben beetje kapot atm
Nee over Christmas of zo. Geen flauw idee eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2015 23:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog wat interessants te vertellen?
Geen staatsgeheimen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee over Christmas of zo. Geen flauw idee eigenlijk
Ja, bazenfilmquote:
Haha toevalluggquote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ja, bazenfilm
Ik zie nu trouwens in de trailer van The Gift dat die ene met die goatee ook in Warrior speelt
Die komt ook vast niet meer posten danquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef Geerd het volgende:
12 uur opso mag niet meer over sex praten
Je kan ook gaan slapenquote:Op maandag 21 december 2015 23:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zoek nog een film voor straks. Net The Gift gekeken, die was
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef Geerd het volgende:
12 uur opso mag niet meer over sex praten
Jij bent snel thuis !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:02 schreef renwan het volgende:
Opso is een slet!
IK BEN THUIS, GLADIATORTIJD
Film kijken duurt wel 3 uurquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu je homo ofzo ? 12 uur slapen
Sletjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:02 schreef renwan het volgende:
Opso is een slet!
IK BEN THUIS, GLADIATORTIJD
Ochtendmensenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben nu je homo ofzo ? 12 uur slapen
Ik woon dicht bij werkquote:
Ga morgen naar opa dus moet welquote:
Kun je aan hem wel vragen hoe dat komt dat je homo bent of het in de familie zitquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ga morgen naar opa dus moet wel
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je aan hem wel vragen hoe dat komt dat je homo bent of het in de familie zit
Ken geen enkele homo in mijn familiequote:Op dinsdag 22 december 2015 00:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je aan hem wel vragen hoe dat komt dat je homo bent of het in de familie zit
Hoe geil ben je op een schaal van 1 tot 10?quote:
Vandaag niet, had bardienst in Den Haag. Moet ik toch weer 180 meter naar huis lopenquote:
Sex sex sex sexquote:
Welke bar oid?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag niet, had bardienst in Den Haag. Moet ik toch weer 180 meter naar huis lopen
Ik sta 54quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 403 schvvmert
002. 331 onlogisch
003. 268 Dven
004. 267 Mexicanobakker
005. 265 Ajacied422
006. 258 Raskolnikow
007. 243 opperkleurder
008. 240 deadprez
008. 240 kapiteintje
010. 239 PeZu
011. 219 Ranah
012. 206 Guus_Geluk7
013. 201 rowan634
014. 199 Tagliano
015. 191 Mani89
015. 191 Saind
017. 189 Vanillekwark
018. 184 Punkman
019. 182 Insomnia_
020. 180 MacDeMarco
In een hostelquote:
Waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh okee. Ik ga wel 'ns uit in Den Haag namelijk
Kom fittie dan kut!quote:
Woensdag pas en waarom MOET je naar Heerlen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is glazen huis al dicht? Ik moet naar Heerlen geen zin in drukte.
Ik ben zwaar aan het verzaken heb het best druk gekregen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef renwan het volgende:
Op zondag is de dagcijfers halen bijna niet te doen joh
Date...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Woensdag pas en waarom MOET je naar Heerlen?
Danzig?quote:
Met Roosje?quote:
Beide geweest, maar vind Danzig wel tegenvallen laatste tijdquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Danzig?
Het Feest van Sinterklaas?
Was het maar zo'n feest. Denk dat ze mij ontloopt. Had ze maar het zelfvertrouwen tot mij te komen.quote:
Danzig van 3/4 jaar geleden, godverdomme wat een toptent was dat toen. Compleet afgeragd stinkend interieur maar die sfeer daarquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Beide geweest, maar vind Danzig wel tegenvallen laatste tijd
Was gewoon een Sjeng gebleven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Danzig van 3/4 jaar geleden, godverdomme wat een toptent was dat toen. Compleet afgeragd stinkend interieur maar die sfeer daar![]()
Zat er toen 3 keer in de week
Na de verbouwing is het kut geworden, ga zelf liever naar Rotterdam
Via Tinder of zo?quote:
Noem me dan Maastrichtenaar maar geen Sjeng!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was gewoon een Sjeng gebleven.
Alleen op de trailer geklikt vanwege deze thumbnailquote:
Roffa jeweetquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Danzig van 3/4 jaar geleden, godverdomme wat een toptent was dat toen. Compleet afgeragd stinkend interieur maar die sfeer daar![]()
Zat er toen 3 keer in de week
Na de verbouwing is het kut geworden, ga zelf liever naar Rotterdam
Nice nice!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Via een verjaardag waar ik was, nummers uitgewisseld.
Waarom laat thumbnail mij denken aan een duimnagelquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Alleen op de trailer geklikt vanwege deze thumbnail
Als dat geen nřken wordtquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Via een verjaardag waar ik was, nummers uitgewisseld.
Hmm weet niet man nadat ik de laatste keer in mijn auto heb geneukt. Heeft neuken toch een klap gekregen. Nu vind ik het maar een vreemde gewaarwording.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
keer in mijn auto heb geneukt. Heeft neuken toch een klap gekregen. Nu vind ik het maar een vreemde gewaarwording.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm weet niet man nadat ik de laatste keer in mijn auto heb geneukt. Heeft neuken toch een klap gekregen. Nu vind ik het maar een vreemde gewaarwording.
Je moet ook niet op de pook gaan zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm weet niet man nadat ik de laatste keer in mijn auto heb geneukt. Heeft neuken toch een klap gekregen. Nu vind ik het maar een vreemde gewaarwording.
Ja jongen ik wist een goed plekje bij de graatheide daar kan je gewoon neuken in de auto. We woonde beide nog thuis met ouders. Dus daar was geen optie.quote:
Maar hoezo heeft neuken een klap gekregen? Ik volg het even nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja jongen ik wist een goed plekje bij de graatheide daar kan je gewoon neuken in de auto. We woonde beide nog thuis met ouders. Dus daar was geen optie.
Pook? Gewoon de achterbank man die uitklappen heb mijn hoofd een paar keer gestoten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:24 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de pook gaan zitten.
Volgende keer dikke BMW huren bij Sixt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pook? Gewoon de achterbank man die uitklappen heb mijn hoofd een paar keer gestoten.
Jij hebt er wel ervaring mee hequote:Op dinsdag 22 december 2015 00:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Volgende keer dikke BMW huren bij Sixt.
Het is niet zo luxe man je stoot je hoofd, het is ook een gedoe. En als je daar dan savonds met je auto geparkeerd staat en soms zelfs de lichten van een andere auto voorbij komt. Dat is spannend maar ook erg vaag, surrealistisch. Gaf me een hele andere kijk erop.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar hoezo heeft neuken een klap gekregen? Ik volg het even niet
Jij mocht niet over seksuele activiteiten praten dame.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt er wel ervaring mee he
Slaapze sneeuw!quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is niet zo luxe man je stoot je hoofd, het is ook een gedoe. En als je daar dan savonds met je auto geparkeerd staat en soms zelfs de lichten van een andere auto voorbij komt. Dat is spannend maar ook erg vaag, surrealistisch. Gaf me een hele andere kijk erop.
Maar goed ik ga slapen.
Is niet veel groter dan mijn toyota corolla denk ik. Het is priegelwerk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:27 schreef renwan het volgende:
Heb een ex wel eens gedaan in d'r Opel astra, blijft toch kut
Geen seksuele opmerkingen*quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:27 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij mocht niet over seksuele activiteiten praten dame.
Hu wat is daar zo bijzonder dan? Sex toerisme zeker?quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fransen, Australiërs, Russen, Engelsen. Duitsers. Alles zit hier.
En er wordt genoeg gezopen
Jazekerquote:
Die staat al sinds 'ie online kwam in mijn playlistquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jazeker![]()
En de vuurwerkje-remix natuurlijk.
Was toch een .zip destijds? Heb 'em nog ergens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Die staat al sinds 'ie online kwam in mijn playlist
Dat kan ik me echt niet meer herinneren, die vuurwerkje mix ken ik trouwens helemaal nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Was toch een .zip destijds? Heb 'em nog ergens.
Deze is datquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet meer herinneren, die vuurwerkje mix ken ik trouwens helemaal niet
Mooie mix maar ik heb vanaf dag 1 al een hekel aan Tom en zijn vuurwerkje gehadquote:
Je lijkt me wel een type voor bukkake eigenlijkquote:
2 girls 1 cup.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Je lijkt me wel een type voor bukkake eigenlijk
Een vriend stuurde het al, ja. Hehehquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:41 schreef Geerd het volgende:
Simterklaas ben jij dat
http://www.dumpert.nl/mediabase/6705030/e5e325ef/fuck_kerst.html
NIETquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
OPSO met kerst !!
http://www.dumpert.nl/med(...)e_met_kerstboom.html
Stfu oudjequote:Op dinsdag 22 december 2015 00:41 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ergens klopt dat toch niet helemaal
Lijkt me een prank als je ziet hoe ligt die dozen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een vriend stuurde het al, ja. Heheh
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar weltrusten schatjespatatjes en geerdgod
Oh woohoo, 44 minuten zonder bonerpraat. Wat een prestatie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Het grootste gedeelte is meestal lucht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt me een prank als je ziet hoe ligt die dozen zijn.
Zit niks in volgens mij
Veel plezier met over mij dromenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat mij betreft wel; ik ga naar bed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:55 schreef renwan het volgende:
Begint dit het hier nou al om 1 uur af te sterven?
Slaapzequote:Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel; ik ga naar bed.
Waar is Geerd?quote:
Ninja edit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
Heb je wat om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Die kopquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:36 schreef renwan het volgende:
Ik hou totaal niet van tatoeages maar ik zou haar hard raken
[ afbeelding ]
Haterquote:
Hoeveel halve liters heb je al op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |