ik ook niet, bij de meeste jachten raken ze mij als eerste, maar bij die nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah, hou niet zo van die talentenjachten.
ohquote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar die heeft ook goeie kwaliteiten en jij niet
je had "ook goeie" makkelijk weg kunnen latenquote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar die heeft ook goeie kwaliteiten en jij niet
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet. Ben denk ik gewoon een alto van binnen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na 10 jaar weer een nieuwe film in een van de grootste filmfranchises ooit, wat is er niet aan de hype te snappen
bemoei je er niet mee man handicapquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je had "ook goeie" makkelijk weg kunnen laten
vergeven maar niet vergetenquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet. Ben denk ik gewoon een alto van binnen.
Als ik een lijst moet maken van dingen die ik niet snap is internet opquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet.
nou ja zeg... jemigquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee man handicap
boksquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik een lijst moet maken van dingen die ik niet snap is internet op
Schaam jequote:
swsquote:
nee, was ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
remqo heb je me weer lopen noten trouwens
weer een week wachten gvd
als je niet van films houdt van mannen met flinke sabels is dat ok, wij houden daar wel vanquote:
ohquote:
Ik kijk heel vaak dat soort films.quote:Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je niet van films houdt van mannen met flinke sabels is dat ok, wij houden daar wel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |