quote:Smackhisface:
In your mind, what went wrong? Why do you think it’s ending this way
Fighter:
“Umm, it seems like a lot of things. They made some big investments that didn’t really pay off, like with (Alistair) Overeem, (Vitor) Belfort, Jaco…
Smackhisface:
What happened with Jaco?
Fighter:
“Jaco, Jaco seems like the biggest reason, that was the money maker. Man I was hearing all kinds of shit about how much money Jaco was making. We had a few guys literally retire from fighting and solely work on the Jaco business side. The big problem was the Reebok deal. That kind of fucked them cause before that, Jaco was on a fighter in almost every UFC fight. That was their market, since the Reebok takeover you haven’t seen Jaco anywhere, and I mean anywhere, Bellator, World Series, nothing. That was a big blow.”
Hij is vooral hecht met Rashad. Dat was echt de persoon die hem veel had geholpen om miami als zijn nieuwe thuis te laten voelen. Daarnaast is miami idd 100x leuker wonen dan albuquerquequote:Op maandag 21 december 2015 18:04 schreef THEFXR het volgende:
Kan Spong naar Jackson, maar denk dat hem dat niet zo bevalt als Miami.
Rashad is al oud en ziet er de laatste jaren slecht uit, hij kan de trekker maar moeilijk over halen er veel fake shots.quote:Op maandag 21 december 2015 18:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij is vooral hecht met Rashad. Dat was echt de persoon die hem veel had geholpen om miami als zijn nieuwe thuis te laten voelen. Daarnaast is miami idd 100x leuker wonen dan albuquerque
Ik heb een baard, zoveel scheelt dat niet.quote:Op maandag 21 december 2015 17:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
bron? dikke chin padding is dat hoor
Heb je wetenschappelijk bewijs dat een dikke baard geen schokken absorbeert?quote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb een baard, zoveel scheelt dat niet.
Sterker nog, ik merk geen verschil.
man, laat gaan, Nelson heeft een kin van graniet, met of zonder baard.quote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je wetenschappelijk bewijs dat een dikke baard geen schokken absorbeert?
Behalve dat Blackzilians fout is geschreven staat het nummer er niet voorquote:
aah, was mij nog niet opgevallen, miss kan McNulty het nog doen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Behalve dat Blackzilians fout is geschreven staat het nummer er niet voor
Centraal MMA topic #312 Rest in Peace Blackzilians
niet doorhebben dat ik trollquote:Op maandag 21 december 2015 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, laat gaan, Nelson heeft een kin van graniet, met of zonder baard.
modjes kunnen alleen tt's aanpassenquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah, was mij nog niet opgevallen, miss kan McNulty het nog doen?
quote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet door hebben dat ik je supertroll
is al gedaan door nattepoesquote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
modjes kunnen alleen tt's aanpassen
geyle naamquote:
Het nummer was genoeg geweest, we zijn een stel debielen hier met een liefde voor geweld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |