xoxoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Dankje, hugecooll. Naar mij luisterde hij niet.
Ik gooi even een sopje door KLBquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef DikPropje het volgende:
Het is weer grappig met al die lemmings op toch al een kut topic. Lach mijn ballen uit mijn broek.
Schoon en riekt ook nog fijn!quote:
Jij vindt 'the blacks' een normale manier om aan te kaarten dat 'ie het niet eens is met de reacties van individuen op een ontzettend beladen actie in Amerika?quote:
In het brede spectrum van benamingen voor mensen met een donkere huidskleur vind ik 'blacks' wel een acceptabele keuze jaquote:Op maandag 25 januari 2016 06:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij vindt 'the blacks' een normale manier om aan te kaarten dat 'ie het niet eens is met de reacties van individuen op een ontzettend beladen actie in Amerika?![]()
Ik vind het stemmingmakerij gebaseerd op weinig inhoud. Snap niet zo goed waarom jullie daar blind voor zijn.
Je snapt werkelijk niet waar dit om gaat. Laat maar zitten.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In het brede spectrum van benamingen voor mensen met een donkere huidskleur vind ik 'blacks' wel een acceptabele keuze ja
Niet weten 99% van de KLB topics verzonnen zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 05:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
KLB / Azielzoekers mishandelen bejaarde vrouw
![]()
De TT heeft absoluut nul betrekking met de inhoud. De TS zegt zelf al dat het een clickbait was.quote:Op woensdag 27 januari 2016 03:06 schreef Calcio het volgende:
[..]
Niet weten 99% van de KLB topics verzonnen zijn
Blijkbaar weet je de R&P feedback niet te vinden, dan maar zo.quote:
Graag zou ik je ook willen adviseren je toon en taalgebruik jegens de moderatoren van dit forum te formaliseren.quote:
Voor elkaar, El Snorro.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:09 schreef hoink581 het volgende:
KLB / WC-bril gebroken - nu met pic
Hallon, zou iemand de TT kunnen aanvulling met ", nu met pic"
Ik zal een linkje in z'n DM dumpenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:54 schreef hoink581 het volgende:
Zeg, blauwtjes. Kan er iets aan het gebagger van Magemelvin gedaan worden? Of kan hij een cursusje "Kwantiteit is geen kwaliteit, de kunst van het minderen" van jullie krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |