Je mag wel Lemmings spelen dan, maar hou het buiten FOK!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mogen we elke tweede dinsdag van de maand omdopen in lemmingdinsdag?
Omdat ik Forum Admin ben. Die doen het reilen en zeilen van het forum in goede banen loodsen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Pharkus waarom ben je eigenlijk niet rood?
Ja die zijn toch juist wel rood, waarom jij niet?!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat ik Forum Admin ben. Die doen het reilen en zeilen van het forum in goede banen loodsen.
hij is wel rood hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Pharkus waarom ben je eigenlijk niet rood?
Nee, de admins zijn rood. Die gaan over de hele site vgm, Pharkus alleen over het forum.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die zijn toch juist wel rood, waarom jij niet?!
Oquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, de admins zijn rood. Die gaan over de hele site vgm, Pharkus alleen over het forum.
yesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:48 schreef Leandra het volgende:
Is Frank Drebin alweer terug trouwens?
Ik heb nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan lemmings. Verzin je eigen topics eens!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef hugecooll het volgende:
Die lemmingonzin is best irritant. Voor jullie is het vast geweldig, maar anderen -ook mensen die niet in KLB komen - hebben er last van omdat de hele lijst met nieuwe topics is volgespamd.
In het kader van een positief 2016 verzoek ik jullie dan ook om dat 'lolletje' achterwege te laten.
Lemmings kunnen leuk zijn als er moeite in is gestoken. Dat is heel zelden zo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan lemmings. Verzin je eigen topics eens!
Sorry modjes, deze jongen ergerde mij en ik liet me een beetje gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
Is dit acceptabel? 2016 zou toch het jaar van positiviteit worden?
Niet meer gemeen doen, gewoon normaal reageren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry modjes, deze jongen ergerde mij en ik liet me een beetje gaan.
Is voor GC / [{(GC)}] Feedbacktopicquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
Is dit acceptabel? 2016 zou toch het jaar van positiviteit worden?
Oh thanks.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is voor GC / [{(GC)}] Feedbacktopic
xoxoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Dankje, hugecooll. Naar mij luisterde hij niet.
Ik gooi even een sopje door KLBquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef DikPropje het volgende:
Het is weer grappig met al die lemmings op toch al een kut topic. Lach mijn ballen uit mijn broek.
Schoon en riekt ook nog fijn!quote:
Jij vindt 'the blacks' een normale manier om aan te kaarten dat 'ie het niet eens is met de reacties van individuen op een ontzettend beladen actie in Amerika?quote:
In het brede spectrum van benamingen voor mensen met een donkere huidskleur vind ik 'blacks' wel een acceptabele keuze jaquote:Op maandag 25 januari 2016 06:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij vindt 'the blacks' een normale manier om aan te kaarten dat 'ie het niet eens is met de reacties van individuen op een ontzettend beladen actie in Amerika?![]()
Ik vind het stemmingmakerij gebaseerd op weinig inhoud. Snap niet zo goed waarom jullie daar blind voor zijn.
Je snapt werkelijk niet waar dit om gaat. Laat maar zitten.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In het brede spectrum van benamingen voor mensen met een donkere huidskleur vind ik 'blacks' wel een acceptabele keuze ja
Niet weten 99% van de KLB topics verzonnen zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 05:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
KLB / Azielzoekers mishandelen bejaarde vrouw
![]()
De TT heeft absoluut nul betrekking met de inhoud. De TS zegt zelf al dat het een clickbait was.quote:Op woensdag 27 januari 2016 03:06 schreef Calcio het volgende:
[..]
Niet weten 99% van de KLB topics verzonnen zijn
Blijkbaar weet je de R&P feedback niet te vinden, dan maar zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |