We zouden niet darten met pijltjes maar gewoon lege blikken gladiator naar het bord flikkeren.quote:
Ik zou me verstoppenquote:Op maandag 21 december 2015 14:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vraag me af hoe ongeregeld het zou zijn als wij echt allemaal in één café zaten.
Dat gebeurd pas tegen de ochtend glorenquote:Op maandag 21 december 2015 14:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zouden niet darten met pijltjes maar gewoon lege blikken gladiator naar het bord flikkeren.
quote:Op maandag 21 december 2015 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gebeurd pas tegen de ochtend gloren
Of we verstoppen PausNicolaas gewoon in de kast, dat is toch vertrouwd voor hemquote:Op maandag 21 december 2015 14:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik ook voor Paus Nicolaas.
Ja jong je bent een Mestreechse boi uit Limburg. Dan is de kans dat je niet blank bent vrij klein.quote:Op maandag 21 december 2015 14:52 schreef renwan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben gewoon blank he
quote:Op maandag 21 december 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of we verstoppen PausNicolaas gewoon in de kast, dat is toch vertrouwd voor hem
Geerd is altijd de enige echte nummer 1quote:Op maandag 21 december 2015 14:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Geerd zal sowieso altijd winnen denk ik.
Terecht... En fuck wel klote dat je niet kan nagaan wat je post nummer 10k was...quote:Op maandag 21 december 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is altijd de enige echte nummer 1
Midgetblankequote:Op maandag 21 december 2015 14:52 schreef renwan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben gewoon blank he
Als er ooit een meet komt dan kun je echt beter wegblijven, jij loopt krom naar huisquote:
Misschien muizenkeutels controleren.quote:Op maandag 21 december 2015 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerdzou hij weer kaartjes aan het controleren zijn? Zonet was hij er nog...
Ook dat is erg belangrijk natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 14:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
Misschien muizenkeutels controleren.
En blauwquote:Op maandag 21 december 2015 14:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Als er ooit een meet komt dan kun je echt beter wegblijven, jij loopt krom naar huis
Denk dat hij een lekker jong ding aan het raken is in de Geerd Cavequote:Op maandag 21 december 2015 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerdzou hij weer kaartjes aan het controleren zijn? Zonet was hij er nog...
Dreigement, TRquote:Op maandag 21 december 2015 14:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Als er ooit een meet komt dan kun je echt beter wegblijven, jij loopt krom naar huis
Het is een belofte, derhalve onterechte TRquote:
Belofte die hij niet kan nakomen met zn leuter van 4 cmquote:Op maandag 21 december 2015 14:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is een belofte, derhalve onterechte TR
4cmquote:Op maandag 21 december 2015 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Belofte die hij niet kan nakomen met zn leuter van 4 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |