Gewoon een uur eerder naar bed gaan, heb je evenveel slaap!quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet ik een uur minder slapen
SPOILER: Top 20 tot en met 21-12-2015 21:18:44Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
Hah, Geerd onttroond in z'n eigen SCSPOILER: Top 20 tot en met 21-12-2015 21:18:44Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
renwan heeft paar nachtdiensten gehad, vandaarquote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hah, Geerd onttroond in z'n eigen SC
quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
renwan heeft paar nachtdiensten gehad, vandaar
Lekker gedaan weer!quote:
Joeziequote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker gedaan weer!
Opso heeft mij wel ingehaald
Sja de een blijft zijn hele leven thuis de ander werkt tot de doodquote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hah, Geerd onttroond in z'n eigen SC
Zitten hier volgens mij alleen maar single mensen of niet ?quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef renwan het volgende:
Ik ga vanavond niet meer op stap, blijf gezellig hier pilsen
Ook alweer een half jaar vrijgezelquote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Geerd het volgende:
Opso heeft geen piemol roosje is alleen Simterklaas heeft niks te neuken paus zit nog in de kast
Renwan jij dan
Je verzint het nietquote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef Geerd het volgende:
Godver zit er een leuke vrouw stukje verder.
Probeer even oog contact te maken lukt niet.
Gooi ik de deuren dicht op lelylaan zie ik dat ze een blinde geleide stok heeft
Ach ja, komt wel weer. Nu gewoon beetje FOK!n, beetje steeln, toch?quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Geerd het volgende:
Opso heeft geen piemol roosje is alleen Simterklaas heeft niks te neuken paus zit nog in de kast
Renwan jij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |