SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Winstanley/R Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.![]()
![]()
Morgen Jan Dekker. Dan zit ik om 18:00 al met de broek omlaag
Mag hij wel opkomen met DUB DUB DUB DUB DUBBEDUBBEDUBDUB ?U MAD?![]()
OP even bijgewerkt met uitslagen en speelschema overigensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Norquote:Op maandag 21 december 2015 12:45 schreef Grifte het volgende:
Vanavond wordt het hopelijk weer genieten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voorronde aidsquote:
Oreshkin, Sun en die Aziaat met die achterlijk lange naamMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lachen kan ik ook met en om vriendenquote:Op maandag 21 december 2015 14:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorronde aids
Oreshkin, Sun en die Aziaat met die achterlijk lange naam![]()
Op Fok zitten en vrienden hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lachen kan ik ook met en om vrienden
Yeah right.U MAD?![]()
Maar dat maakt het geen aidsquote:Op maandag 21 december 2015 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lachen kan ik ook met en om vrienden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welk nummer hadden ze uitgekozen?quote:Op maandag 21 december 2015 14:18 schreef hafcfan het volgende:
PDC stelletje kneuzen. Dirk op laten komen met zo'n kut nummer.
Mooi programma wel vanavond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iemand ervaring met darts voor "beginners" ? zoek een setje voor 30-40 euro maar vind het maar lastig kiezen![]()
http://pmdarts.net/index.(...)&group_id=-4&lang=nlquote:Op maandag 21 december 2015 15:34 schreef E-Dubble het volgende:
Iemand ervaring met darts voor "beginners" ? zoek een setje voor 30-40 euro maar vind het maar lastig kiezen
Dat zijn wel fijne, waren ook mijn eerste pijltjes. Liggen fijn in de hand, ideale grip. Gewicht maakt niet zoveel uit, je zult er zelf moeten achter komen wat je fijn vindt. Maar 22-24g is het meest gebruikelijk.![]()
Onbegrijpelijk dat die dikke trol deze pijlen heeft weggedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://pmdarts.net/index.(...)&group_id=-4&lang=nl
Dat zijn wel fijne, waren ook mijn eerste pijltjes. Liggen fijn in de hand, ideale grip. Gewicht maakt niet zoveel uit, je zult er zelf moeten achter komen wat je fijn vindt. Maar 22-24g is het meest gebruikelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inderdaad jaquote:Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die dikke trol deze pijlen heeft weggedaan.. Al gooide hij gister met z'n nieuwe set best goed.
![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik vind het toch echt meer dit idee.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kut VI, dat wordt weer een streampje aanslingeren. Hopelijk zit Bristow vanavond in het commentaarhok.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
4 euro voor een stream voor het hele toernooi bij RTL, prima deal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 21-12-2015 om 18:14:06De reactie van @Duivee na nederlaag tegen @Raybar180: https://t.co/9MGreFaH8D #rtl7darts https://t.co/rOpw8br31Q https://t.co/vcIoDyPb8S reageer retweet
twitter:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
tweet al verwijderdquote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Szura het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 21-12-2015 om 18:14:06De reactie van @Duivee na nederlaag tegen @Raybar180: https://t.co/9MGreFaH8D #rtl7darts https://t.co/rOpw8br31Q https://t.co/vcIoDyPb8S reageer retweet
twitter:
gelukkig hebben we de foto's nog![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Szura het volgende:
twitter:
Die heeft echt een complex die Barney.
Dat dat kind maar snel komt zeg pfffff.U MAD?![]()
Thanks, heb ze gelijk gekochtquote:Op maandag 21 december 2015 17:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://pmdarts.net/index.(...)&group_id=-4&lang=nl
Dat zijn wel fijne, waren ook mijn eerste pijltjes. Liggen fijn in de hand, ideale grip. Gewicht maakt niet zoveel uit, je zult er zelf moeten achter komen wat je fijn vindt. Maar 22-24g is het meest gebruikelijk.![]()
![]()
Van hoeveel gram? Ik ga ze ook halen, twijfel tussen 22 en 24gr.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
22, waarom weet ik niet zozeer maar denk dat iets lichter fijner isquote:Op maandag 21 december 2015 19:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Van hoeveel gram? Ik ga ze ook halen, twijfel tussen 22 en 24gr.Overigens kan ik daar niet zien of er flights bijzitten maar daar ga ik wel vanuit
![]()
Idd.quote:Op maandag 21 december 2015 14:18 schreef hafcfan het volgende:
PDC stelletje kneuzen. Dirk op laten komen met zo'n kut nummer.
Mooi programma wel vanavond.
Children of the night. What music they make.![]()
Kan de beste overkomenquote:Op maandag 21 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheffer kan toch niet darten want hij gooit een s14 (voor tops) buiten het bord.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dus DE dartszender van Nederland laat je betalen voor een stream omdat ze Zjenee en Derksen niet van tv kunnen flikkeren? Krijg de rambam joh.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja echt royal sadness dat zijn nummer niet gedraaid werdquote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Szura het volgende:
twitter:![]()
![]()
Dat is juist. Inmiddels weggezakt naar de 70, maar pas net begonnen natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis nog niets deze rondes merk ik alMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik krijg een beroerte van die trillende pijlen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze omvang valt moeilijk in woorden te vattenquote:Op maandag 21 december 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nogmaals, die Michael is echt viesdik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nogmaals, die Michael is echt viesdik.quote:Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die pijlen van Scheffer hangen nog net iets minder erg in het bord dan die van PD.Kan dit niet gewoon in 1 post of zoquote:![]()
![]()
Toch weer een paar goden gezien dit jaarquote:Op maandag 21 december 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is dit de laatste voorronde.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die Michael is zo'n gezellige oom die als eerste bij de schaal bitterballen staat op een verjaardag.![]()
Ik hoop dat Michael straks al z'n drie trillende kutpijlen uit het bord gooitLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja ik volg nu alleen de livescore, en zag dat die op 44 stond en toen zich dood gooidequote:Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
paar faal beurten achter elkaar
dood gooien, ijzer van het cijfer 20 raken![]()
![]()
Ze gooiden zich allebei dood achter elkaarquote:Op maandag 21 december 2015 20:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik volg nu alleen de livescore, en zag dat die op 44 stond en toen zich dood gooide
1/13 op de dubbelquote:Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt mij niet tegen na het zien van de partijLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ben je ondertussen ook VI aan het kijken?quote:Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De_Nor.
Jammer dat hij een grandioze kutloting heeft.
Gijp zegt net dat van Ajax, Feyenoord en Psv, Ajax veruit het slechtste voetbal speelt![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef Max23 het volgende:
Gijp zegt net dat van Ajax, Feyenoord en Psv, Ajax veruit het slechtste voetbal speeltAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik kijk niet, maar als hij dat daadwerkelijk vindt, kijkt hij geen voetbal want Feyenoord kan er al helemaal geen kut van.quote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben je ondertussen ook VI aan het kijken?
Gijp zegt net dat van Ajax, Feyenoord en Psv, Ajax veruit het slechtste voetbal speelt![]()
Gijp zei dat Frank de Boer het ontzettend knap doet.quote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar als hij dat daadwerkelijk vindt, kijkt hij geen voetbal want Feyenoord kan er al helemaal geen kut van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
uh neequote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard juichen wij allen voor De Nor![]()
Gijp is zijn pilletjes kwijtquote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gijp zei dat Frank de Boer het ontzettend knap doet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zeg niets meer.quote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gijp zei dat Frank de Boer het ontzettend knap doet.![]()
Die negatieve onverstaanbare gnoom ga ik niet voor supporteren.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit, in de eerste ronde al iedere sessie genotquote:Op maandag 21 december 2015 20:58 schreef luckass het volgende:
Dit is echt het leukste toernooi in tijden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In de eerste ronde zegt dat echt heel weinig.quote:Op maandag 21 december 2015 20:58 schreef hafcfan het volgende:
Wat spelen er dit wk veel onder hun niveau.![]()
Klopt je ligt er alleen uit.quote:Op maandag 21 december 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de eerste ronde zegt dat echt heel weinig.![]()
Thornton is niet tevreden met zichzelf, wat niemand kan verrassenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wisseling van de wacht.quote:Op maandag 21 december 2015 20:58 schreef hafcfan het volgende:
Wat spelen er dit wk veel onder hun niveau.
Doei Torn torn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vooral het feit dat hij pas 3 kansen heeft gehad is wel pijnlijkquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
''De loden last van de Prumjur Liek''quote:Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef luckass het volgende:
Veel mannen die hun kans op Premjur Liek weggooien zo![]()
Kutclichequote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''De loden last van de Prumjur Liek''![]()
qewgw;'gkqwgoqwEGQLWEHQKWE{HKQWEHKQWEHPQEH
NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NORReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hier gaat iets misquote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
qewgw;'gkqwgoqwEGQLWEHQKWE{HKQWEHKQWEHPQEH
NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR NOR![]()
Derde ronde Jenkins of Webster is ook niet onmogelijk.quote:Op maandag 21 december 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De weg lijkt geplaveid naar ronde 3.
Murnan moet te pakken zijn.
Afmaken nu Norris![]()
![]()
die tietenquote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Nu krijgen we De Zwaan
Had die niet ooit 130 gemiddeld gegooid op zo'n UK qualifier?
Daar waren screens van dacht ik![]()
Hopaa.![]()
![]()
Zijn er meer bij die ook voor Norris gekozen hebben in de bracket? Of was ik een van de gelukkige?![]()
![]()
De Nor tegen Anderson in de halve finale zou wel de ultieme genotwedstrijd zijn. Helaas zal het wel niet zo ver komen.![]()
Waarvan alleen White en Huybrechts echte verrassingen zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
WK van de uitschakeling van geplaatste spelers in de eerste ronde![]()
Gary Anderson 99,55
Mensur Suljovic 99,44
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
Vincent van der Voort 95,7![]()
Febozwaan tegen Vleeshomp wordt lightning darts.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Reclame gaat langer duren dan een sessiequote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Febozwaan tegen Vleeshomp wordt lightning darts.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Best kans dat ze een partij van een Nederlander in zijn geheel willen laten zienquote:Op maandag 21 december 2015 21:29 schreef Szura het volgende:
Beter gaat RTL meteen live naar #viesdikjrMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
serious requestquote:Op maandag 21 december 2015 21:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Vanavond is het 3fm sr dance feest dus gelukkig is het kort.![]()
![]()
Waarom ook niet, wat moet je anders met je maandagavondquote:
Ik ben de afgelopen drie dagen tijdens de laatste wedstrijd in slaap gevallen. Ik denk niet dat ik het nog eens ga proberen.quote:![]()
late nightquote:Op maandag 21 december 2015 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom ook niet, wat moet je anders met je maandagavond![]()
Als het er al zou zijn, zou ik het niet kijkenquote:
5 jaar later begint wel weer natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
leeft ze nog?quote:Op maandag 21 december 2015 21:34 schreef Max23 het volgende:
Michael Smith schijnt het ooit met zo'n walk-on girl te hebben gedaan![]()
Goed opletten want dit is binnen een paar minuten weer reclameMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er bestaat een darter die er mee getrouwd isquote:Op maandag 21 december 2015 21:34 schreef Max23 het volgende:
Michael Smith schijnt het ooit met zo'n walk-on girl te hebben gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sow koekoek
De Zwaan knaagt al lekker aan het zelfvertrouwen van SmithMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Staat op het grote podium. Had verwacht dat hij meer zenuwen zou hebben en dat hij het daardoor slechter zou gaan. De eerste indruk is in ieder geval al beter dan wat ik verwacht had.quote:![]()
Net zo'n irritante negatieve lul als Thornton.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij heeft veel ervaring opgedaan met de Euro Tour evenementen. Scheelt een hoop.quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Staat op het grote podium. Had verwacht dat hij meer zenuwen zou hebben en dat hij het daardoor slechter zou gaan. De eerste indruk is in ieder geval al beter dan wat ik verwacht had.![]()
Vind het bij Smith zelfs erger, die kan zich ook echt compleet uit de wedstrijd lullenquote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net zo'n irritante negatieve lul als Thornton.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Deed ook regelmatig mee aan de Zuiderduintjes.quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
was het grootste talent ter wereld op zijn 16e![]()
Sjak wil even zijn gram halentwitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 21-12-2015 om 21:30:17Vorige toernooi verklaarden mensen mij nog voor gek dat ik Norris in de finale had, hij piekt gewoon te laat reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: