Faer train zetten bij fox, zie je zo vriendje!quote:Op woensdag 23 december 2015 14:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kan je beter aan Beach vragen
#freebeach
[ afbeelding ]
Zit bij Steelworks komende week, even paar toeterturken laten zien hoe het wel moet ja togquote:Op zondag 27 december 2015 11:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Faer train zetten bij fox, zie je zo vriendje!
Wat moet je als man zijnde in je eer getast zijn om dit pity gesture te accepteren zeg.quote:Heleen van Royen (50) en haar verloofde, voormalig Rigby-drummer Bart Meeldijk (29)!!, hebben zaterdagavond gegourmet met Ton: de ex-man van de schrijfster. Ook Olivia en Sam - de kinderen van Ton en Heleen - bakten gezellig een vleesje mee, zo blijkt uit een foto die Heleen op Facebook zette.
Ja en mag je na afloop netjes met staart tussen je benen terugkruipen naar je eenzame vrijgezelle holletje.quote:Op zondag 27 december 2015 14:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja, gourmetten kan echt niet...
Hoeveel zou Danny nodig hebben op korte termijn? 80-100k?quote:Op zondag 27 december 2015 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
oudjaarslot gekocht
mocht ik winnen he
dan koop ik FOK! op ja
Jij hebt zeker hertentamen Modigliani & Miller moeten doenquote:Op zondag 27 december 2015 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
oudjaarslot gekocht
mocht ik winnen he
dan koop ik FOK! op ja
watquote:Op zondag 27 december 2015 16:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij hebt zeker hertentamen Modigliani & Miller moeten doen
Gedomineerd!? Als 29-jarige een serieuze relatie met een 50 jarige vrouw is ook weak as fuck...quote:Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja en mag je na afloop netjes met staart tussen je benen terugkruipen naar je eenzame vrijgezelle holletje.
Je hebt weer even aan "geluksmomentje" mogen snuffelen van iemand die ooit van jouw was maar nu wordt gedomineerd door een ander.
Reinste zelfkastijding dit.
Godverdomme, denk je even de enige Chinees te hebben gezien met serieuze tetten, zijn het gewoon twee plastic opzetstukken.quote:Op zondag 27 december 2015 18:17 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkopen_in_china.html
zo dan..
Die Heleen van Royen is sowieso een irritante aandachtshoer. Zal er wel een van het clubje open relatie zijn. En die man van haar is zieke cuck. Enige reden dat ik bij een ex thuis langs zou gaan is om alles in de fik te steken.quote:Op zondag 27 december 2015 13:54 schreef Montelly het volgende:
Typisch..wat een faggit beta ben je danNiet over je ex heen kunnen, altijd maar blijven plakken en dienstbaar opstellen en als ultieme vernedering mag je aanschuiven tijdens kerst waar ook de vervanger zit die jouw ex-vrouw dagelijks uitwoont.
Ow en niet te vergeten, "we doen het voor de kids" argument..alles maar om weer zijn ex te zien en je supreme figgitness te camoufleren.
[..]
Wat moet je als man zijnde in je eer getast zijn om dit pity gesture te accepteren zeg.
[ afbeelding ]
Ik was die linker, maar die rechter gozer was in mijn situatie iemand die na 8 jaar lang gestopt is met een bachelor sterrenkunde.quote:Op zondag 27 december 2015 19:04 schreef Montelly het volgende:
Heren jullie mening graag
http://www.dumpert.nl/med(...)van_je_vriendje.html
fcukkkkkk ze heeft qua looks wat weg van treinmeisjequote:Op zondag 27 december 2015 18:17 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkopen_in_china.html
zo dan..
dansten ze de sterren van de hemel?quote:Op zondag 27 december 2015 23:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik was die linker, maar die rechter gozer was in mijn situatie iemand die na 8 jaar lang gestopt is met een bachelor sterrenkunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |