Wordt 'ie niet. Is gewoon een live edit van Porter. Die released hij nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
keep me posted als ie gereleased wordt
Groetjes thuis msmessyquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zulke vrouwtjes willen alleen maar groot geschapen Marokkanen.
Thuis bij moeders. Tja dat is als een stuffed turkey weer naar huis na de dagen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Groetjes thuis msmessy
Ook kerstbulkings?
zal jou es stuffenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Thuis bij moeders. Tja dat is als een stuffed turkey weer naar huis na de dagen.
Oh en een poot van Boeffie.
Gewoon volle eindejaarslot halen, yolo tegen minimale kansquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Net 10 euro gewonnen met december kraslot
Ja heb er al eentje idd. Wel 30 euro man, kaolo duur.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon volle eindejaarslot halen, yolo tegen minimale kans
ayyyyy vergeet je echte vrienden nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Net 10 euro gewonnen met december kraslot
Whehequote:Op zaterdag 26 december 2015 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ayyyyy vergeet je echte vrienden niet
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe![]()
We gaan wel dagje shoppen in Milaan. Ik betaal de koffie. Daarna is het geld op.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe![]()
We gaan wel dagje shoppen in Milaan. Ik betaal de koffie. Daarna is het geld op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |