The Walking Dead, opa.quote:Op maandag 21 december 2015 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TWD?ik kende haar niet overigens...
Alleen seizoen 1 en 2 gekeken.quote:
Gwn aan doen waar je je het beste in voelt. Dat jij nou niet in je string naar werk gaat.quote:Op maandag 21 december 2015 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijf het frappant vinden dat ze altijd in een haltertopje die zombie's te lijf gaat
Is 1 van mijn favoriete series maar ik ben dan ook wel fan van post-apocalyptische settings...quote:Op maandag 21 december 2015 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Net gestopt voordat het beter begon te worden.
Seizoen1 vond ik anders echt supertof. Seizoen 2 was heel slecht.quote:Op maandag 21 december 2015 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk, maar had kennelijk te hoge verwachtingen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is 1 van mijn favoriete series maar ik ben dan ook wel fan van post-apocalyptische settings...
had nooit verwacht dat ik iets met zombie's leuk kon vinden
Bij Last man on earth is iedereen gestorven door een ziekte en is er bijna niemand over, maar ze komen nooit menselijke resten tegen. :squote:Op maandag 21 december 2015 16:48 schreef Remqo het volgende:
Ik vind aan TWD grappig dat na x jaar na de apocalyps de gazonnetjes er gemaaid bij liggen en ook geen scheuren in het wegdek liggen
1 was geweldig, 2 was gtst en daarne werd het weer beter, toen kut en nu weer top.quote:Op maandag 21 december 2015 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
Last man on earth is ook best wel slecht
Die blonde is wel leuk tho
Dus daar maar niet aan beginnen?quote:
The Walking Dead.quote:Op maandag 21 december 2015 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TWD?ik kende haar niet overigens...
Och, van mij mag ze ook zonder dat topje hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blijf het frappant vinden dat ze altijd in een haltertopje die zombie's te lijf gaat
Oh vind het vermakelijk genoeg om een aflevering van te kijken hoor. ComedyCentral zendt dat weleens uit.quote:
Ik keek vroeger wel eens (alle afleveringen) van life after people, ken je dat?quote:Op maandag 21 december 2015 16:48 schreef Remqo het volgende:
Ik vind aan TWD grappig dat na x jaar na de apocalyps de gazonnetjes er gemaaid bij liggen en ook geen scheuren in het wegdek liggen
Ik heb wel eens een soortgelijke documentaire gezien, dat was zeker interessant.quote:Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik keek vroeger wel eens (alle afleveringen) van life after people, ken je dat?
Een visualisering van hoe de steden er een dag, een week, een maand, een jaar 10 jaar 100 jaar etc etc bijliggen
Zie je metrotunnels inzakken en gebouwen langzaam verzwolgen worden tot bos
Ik vraag mezelf ook wel eens af wat er wezenlijk overblijft van onze cultuur over 4000 jaar als het nu ineens ophoudt... onze piramide's zeg maarquote:Op maandag 21 december 2015 17:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een soortgelijke documentaire gezien, dat was zeker interessant.
Ineens satellieten die uit de hemel vallen, Chernobyl werd ook nog even als voorbeeld genoemd
Zin om Etto te de-hydrateren en stuk te gooien op een stoeptegelquote:Op maandag 21 december 2015 17:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om WCH in een omelet op te bakken met cayennepepers, paprika en erwten
De piramides staan er al 4000 jaar, ook door het droge klimaat en stevige constructie goed behouden gebleven, ik denk dat die voorlopig wel blijven staan, desnoods onder een laag zand.quote:Op maandag 21 december 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf ook wel eens af wat er wezenlijk overblijft van onze cultuur over 4000 jaar als het nu ineens ophoudt... onze piramide's zeg maar
Die robots op Mars en de vlag op de maan, de pioneer sondes.. ik denk dat dat de stille getuigen zijn van onze huidige maatschappij... de rest is heel vergankelijk
quote:Op maandag 21 december 2015 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zin om Etto te de-hydrateren en stuk te gooien op een stoeptegel
Ja daarom,, ik denk dat de pioneers enzo het het langste vol gaan houden... 400.000 jaar kan makkelijk....quote:Op maandag 21 december 2015 17:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
De piramides staan er al 4000 jaar, ook door het droge klimaat en stevige constructie goed behouden gebleven, ik denk dat die voorlopig wel blijven staan, desnoods onder een laag zand.
Ook opvallend, het Terracottaleger van de eerste Chinese keizer is ook opvallend goed bewaard gebleven na een dikke 2000 jaar.
Maar uiteindelijk houdt alles wel een keertje op met bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |