ja kom, leren polsbandjes, gekke mutsjes en nu dit weer... het is dat ik weet dat hij geen troll is maar man man manquote:
hoe weet je ditquote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
het is dat ik weet dat hij geen troll is
Lees eens een boekquote:Op maandag 21 december 2015 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik moet toch ergens voldoening/geluk uit halen
dat haal ik hieruitmezelf verwennen met dit soort cadeautjes
Dan ga je wel erg lang door en dan ben je geen troll meer, dan ben je ermee vergroeid en is het eigen gewordenquote:
gewoon papieren boek, begin met iets met korte verhalen, broodje Aap van portnoy is een aanrader, leuke korte verhaaltjes en weet je meteen waar de uitdrukking "broodje aap" vandaan komtquote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb ik concentratiespanne niet meer voorhad nog speciaal ereader aangeschaft ervoor..
Verwen jezelf gewoon door geen fuck te geven als je een meidje aan wil spreken.quote:Op maandag 21 december 2015 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik moet toch ergens voldoening/geluk uit halen
dat haal ik hieruitmezelf verwennen met dit soort cadeautjes
Jij bent gewoon niet bij de tijd, ouwe lul ;pquote:Op maandag 21 december 2015 15:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom, leren polsbandjes, gekke mutsjes en nu dit weer... het is dat ik weet dat hij geen troll is maar man man man
Ok nu ging je te fur... kom vechten !!! nu ...quote:Op maandag 21 december 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Jij bent gewoon niet bij de tijd, ouwe lul ;p
Tevens knorrepot, vooral om 6.00 uurquote:Op maandag 21 december 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook beter beetje die spanning opbouwen
[..]
Knoeipotten![]()
meisjes.... that ship has sailedquote:Op maandag 21 december 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Verwen jezelf gewoon door geen fuck te geven als je een meidje aan wil spreken.
Ik wacht je op, op station Bellingwolde zuidquote:Op maandag 21 december 2015 15:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok nu ging je te fur... kom vechten !!! nu ...
GODVERDOMEM
Jongens dan die je aanspreekt.quote:Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
meisjes.... that ship has sailed
Dit is wel herkenbaarquote:Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens ook knorrepot, vooral om 6.00 uur
Pas na 10.00 uur wordt het een beetje leukquote:Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jongens dan die je aanspreekt.
[..]
Dit is wel herkenbaarook nog om 8:00
quote:
Ben ook nog steeds op zoek naar een eventueel station daar... maar volgens mij heb je me gefoptquote:
ja volgens mij ookquote:Op maandag 21 december 2015 15:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds op zoek naar een eventueel station daar... maar volgens mij heb je me gefopt
quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:37 schreef Myrr het volgende:
Ik eet ze altijd op als ik klaar ben.Ging dit over CB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Rij nu mijn vierde rondje... Waar sta je danquote:Op maandag 21 december 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja volgens mij ookvolgens mij is dat echt een gat van jawelste
Zuidquote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rij nu mijn vierde rondje... Waar sta je dan
..
Godtieves
Eén van de weinige redenen om nog naar TWD te kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn wat een mooie vrouw
[ afbeelding ]
TWD?quote:Op maandag 21 december 2015 16:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eén van de weinige redenen om nog naar TWD te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |