SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Winstanley/R Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 21-12-2015 11:51:36 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Johanquote:Op zondag 20 december 2015 23:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik snap wel dat ie voor de T19 gaat, als je beter bent met de 19, is dat logisch.![]()
![]()
Vroeger gooide ik altijd Triple 19 omdat ik te klein was om bij de Triple 20 te kunnen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik snap wel dat ie voor de T19 gaat, als je beter bent met de 19, is dat logisch.Rossoneri siamo noi.![]()
De Bunt lijkt het laagst winnende gemiddelde al snel weer kwijt te rakenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alexandra Palacequote:Op zondag 20 december 2015 23:43 schreef xzaz het volgende:
Je weet ook niet waar die gekke Rus gaat gooien.Zonder wrijving geen glans![]()
King domineert zegt hetquote:Op zondag 20 december 2015 23:44 schreef xzaz het volgende:
Kap eens met gemiddelden die statistiek zegt niet zo veel![]()
Gvd ik had er nog aan gedacht geld in te zetten op die Rus, maar tijdens de qualifier wedstrijd ging dat nog niet...![]()
![]()
Hij moet eerst nog maar is zien te winnen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gvd ik had er nog aan gedacht geld in te zetten op die Rus, maar tijdens de qualifier wedstrijd ging dat nog niet...Rossoneri siamo noi.![]()
eensquote:Op zondag 20 december 2015 23:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog maar is zien te winnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zeker joh. Vodkatje in de break en vlammen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog maar is zien te winnen.![]()
Al tijdenquote:Op zondag 20 december 2015 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Sinds wanneer heeft Noble een bril eigenlijk?![]()
Blijft een idioot om in te zetten op 1.01quote:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zelf ben ik 1,83 maar ik begin meestal op de 19. Ben sterker op de 19, 17 en 16. Speel niet competitief maar gewoon met vrienden dus dan maakt het ook wat minder uit. Maar ik haatte het als ik een afzwaaier had dat ik mogelijk een 1 gooide. xD Dus ben daardoor beter getraind in de 19.quote:Op zondag 20 december 2015 23:42 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vroeger gooide ik altijd Triple 19 omdat ik te klein was om bij de Triple 20 te kunnen.
Als je nu de 19 beter en vaker raakt, dan snap ik dat ie voor de 19 gaat. Om wat voor redenen dan ook.![]()
Dan heeft hij nu een iets opvallender modelletje denk ikquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat hij nog een oude tank in z'n garage heeft staanquote:Op zondag 20 december 2015 23:50 schreef xzaz het volgende:
Wat een held die Rus hij denkt aan weemoed terug aan de USSRLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
In het begin had Oreshkin nog wel eens een hoge score ertussen, die zijn ook wegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
slavs stronkquote:Op zondag 20 december 2015 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
Mocht Oreshkin verliezen, dan kan hij met opgeheven hoofd naar huis.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Checkquote:Op zondag 20 december 2015 23:51 schreef Tagliano het volgende:
In het begin had Oreshkin nog wel eens een hoge score ertussen, die zijn ook wegLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Krzystof Ratajskiquote:Op zondag 20 december 2015 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn er ook goede Poolse darters?
Krzystof Kciuk![]()
Vast wel op de vloer.quote:Op zondag 20 december 2015 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn er ook goede Poolse darters?![]()
Krzystof is een typische Poolse dartsnaam.quote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krzystof Ratajski
Krzystof Kciuk![]()
Krzystofquote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krzystof is een typische Poolse dartsnaam.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krzystof is een typische Poolse dartsnaam.
Op 04:00 een nette 140![]()
Straks gaat King eruit met het hoogste gemiddelde van iedereen
quote:Op zondag 20 december 2015 23:57 schreef Tagliano het volgende:
Straks gaat King eruit met het hoogste gemiddelde van iedereen![]()
![]()
Poland cannot into darts.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ook voor King.quote:Op zondag 20 december 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Do or die voor Oreshkin in de volgende set![]()
Die slaapt al, denkende dat zijn geld makkelijk binnen wasquote:Op zondag 20 december 2015 23:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Salt Seafood waarschijnlijk thuis juichend en dansend voor de tv
Schakel net in... Wat gooit die rus ontiegelijk traaaaaaaaaaaaaaag.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Is wel beter voor z'n hartquote:Op maandag 21 december 2015 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die slaapt al, denkende dat zijn geld makkelijk binnen wasRossoneri siamo noi.![]()
Dat maakt niet uit, het is een Godquote:Op maandag 21 december 2015 00:00 schreef RipCity het volgende:
Schakel net in... Wat gooit die rus ontiegelijk traaaaaaaaaaaaaaag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je kijkt naar de slow motion van zijn overwinning.quote:Op maandag 21 december 2015 00:00 schreef RipCity het volgende:
Schakel net in... Wat gooit die rus ontiegelijk traaaaaaaaaaaaaaag.![]()
heerlijkquote:Op maandag 21 december 2015 00:00 schreef RipCity het volgende:
Schakel net in... Wat gooit die rus ontiegelijk traaaaaaaaaaaaaaag.![]()
Is die ene jonge belg door? die opkwam met een swagger en 2 minuten lang danste?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Jaquote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef RipCity het volgende:
Is die ene jonge belg door? die opkwam met een swagger en 2 minuten lang danste?
Dmitri vd bergh of zo![]()
Anders had je nu al niks meer te kijken gehad.quote:Op maandag 21 december 2015 00:00 schreef RipCity het volgende:
Schakel net in... Wat gooit die rus ontiegelijk traaaaaaaaaaaaaaag.Un dann rettet kein Kavallerie,
Yes!quote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef RipCity het volgende:
Is die ene jonge belg door? die opkwam met een swagger en 2 minuten lang danste?Rossoneri siamo noi.![]()
Die cameraman en spotter moeten ook gek worden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 00:02 schreef Szura het volgende:
Die cameraman en spotter moeten ook gek worden![]()
Best simpel eigenljik.quote:Op maandag 21 december 2015 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
Eigen leg houden, breaken en dan uitgooienUn dann rettet kein Kavallerie,
Die Rus mikt niet, die gooit gewoon."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zeker PSV fans aanwezig.quote:Op maandag 21 december 2015 00:03 schreef bombmannl het volgende:
Dat yaya en kolo Touré blijft toch enorm triest...Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hierna, als Oreshkin hem gesigneerd heeftquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Met Kerstmis.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb genoten van Oreshkin
Oreshkin en Sun, goden van de voorrondeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
EEEW, dit is toch die sex-offender in de studio??Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Jaquote:Op maandag 21 december 2015 00:11 schreef RipCity het volgende:
EEEW, dit is toch die sex-offender in de studio??Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Marcel Maijer had ik er altijd al voor aangezien.quote:Op maandag 21 december 2015 00:11 schreef RipCity het volgende:
EEEW, dit is toch die sex-offender in de studio??![]()
Bedoelde Marcel Maijer he.quote:
Wel grappig bij RTL zit die altijd in een hoekje en wil niemand met 'm pauzeren
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
fototje hebben?quote:Op maandag 21 december 2015 00:11 schreef RipCity het volgende:
EEEW, dit is toch die sex-offender in de studio??![]()
Waarom krijgt deze kinderlokker een podium?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat meisje is Barney's dochter. Die is nu zwanger.quote:Op maandag 21 december 2015 00:12 schreef marcodej het volgende:
Waarom krijgt deze kinderlokker een podium?![]()
Raybar maakt ook reclame voor eenhoorns.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die ouwe pedo jaquote:Op maandag 21 december 2015 00:11 schreef RipCity het volgende:
EEEW, dit is toch die sex-offender in de studio??Ik ben inmiddels overleden.![]()
Gaat die site http://www.dranka.nl/ nog voor het eind van het toernooi werken??Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik was net even aan het kijken op www.bengi.nlquote:Op maandag 21 december 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Raybar maakt ook reclame voor eenhoorns.![]()
Is dat zoiets als banga?quote:Op maandag 21 december 2015 00:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was net even aan het kijken op www.bengi.nlReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deed het begin van de avond welquote:Op maandag 21 december 2015 00:13 schreef RipCity het volgende:
Gaat die site http://www.dranka.nl/ nog voor het eind van het toernooi werken??![]()
Blijkbaar een enorme baby dat hij er nog niet uit is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Overload.quote:Op maandag 21 december 2015 00:13 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Deed het begin van de avond wel![]()
te dikquote:Op maandag 21 december 2015 00:13 schreef Pascalus het volgende:
Wordt @raybar180 niet meer gesponsord door Febogod?![]()
Neequote:Op maandag 21 december 2015 00:13 schreef Pascalus het volgende:
Wordt @raybar180 niet meer gesponsord door Febogod?Rossoneri siamo noi.![]()
cringequote:Op maandag 21 december 2015 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Ik weet nog wel een grappig filmpje met Marcel Maijer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gary Anderson 99,55
Mensur Suljovic 99,44
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
De toppers van de eerste ronde tot nu toe![]()
Is dat zo, Wilfred?quote:Op maandag 21 december 2015 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Ik weet nog wel een grappig filmpje met Marcel Maijer.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Behalve als je Lucille Werner heet.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Marcel heeft nooit vrienden gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.![]()
Overigens heeft Djkoelkast weer een retweetje van Sjak te pakken
Heette zijn slachtoffer zo?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 21 december 2015 00:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat slachtoffer had volgens mij ook nog een verstandelijke beperkingReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het contact tussen Klaasen en het meisje verliep via mail en Twitter. 'Laat maar wat lekkers zien', berichtte de darter haar. 'Maak maar een foto van je bikinibroekje en dat hij lekker strak zit bij je …' en 'Aan niemand foto's laten zien he? x'Rossoneri siamo noi.![]()
Wie het laatst lacht lacht het best zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Allemaal even lachen
[ afbeelding ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Niet meer 1.01 doen hequote:Op maandag 21 december 2015 00:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best zullen we maar zeggen.![]()
Beursgebouwen reclame kwam net nog voorbij, mijn dag is nu al goed.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dat werd tamelijk overdrevenquote:Op maandag 21 december 2015 00:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat slachtoffer had volgens mij ook nog een verstandelijke beperking![]()
Eenschhh.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Zakte je bijna door de vloer na die 0-2?quote:Op maandag 21 december 2015 00:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best zullen we maar zeggen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het ging om 100euroquote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zakte je bijna door de vloer na die 0-2?Salt is toch geen putjes schepper?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Bij voetbalpools wint ook altijd zo'n lul die alleen naar het WK kijktquote:
Niet dat ik ga winnen maar zo'n begin had ik al niet verwacht![]()
Inderdaad ze bleek slechts familie van van Gerwen te zijn. Dus net geen syndroom van down.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
User Donderdagavond Vrijdagmiddag Vrijdagavond Zaterdagmiddag Zaterdagavond Zondagmiddag Zondagavond Totaalquote:Op maandag 21 december 2015 00:30 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Bij voetbalpools wint ook altijd zo'n lul die alleen naar het WK kijkt
Niet dat ik ga winnen maar zo'n begin had ik al niet verwacht
Anoonumos 9 6 5 7 6 6 8 47
Ajacied422 9 7 5 6 7 5 7 46
Slobeend 8 8 3 5 10 5 7 46
TserrofEnoch 9 5 5 6 6 8 7 46
Spies 9 7 5 4 7 5 8 45
Szura 8 5 5 6 6 6 7 43
baggerbaas 7 7 4 5 8 7 4 42
Bastiefcg 7 9 5 6 5 5 5 42
wimderon 8 6 3 7 6 5 7 42
Sporttv 7 6 5 6 6 5 7 42
JimMH 7 4 5 6 6 7 7 42
de_boswachter 6 6 5 6 6 6 6 41
Max23 8 4 5 5 7 5 7 41
voetbalmanager2 8 4 2 6 7 5 7 39
Mani89 5 3 5 5 7 5 8 38
Monolith 6 5 3 3 6 6 7 36
Insomnia_ 0 7 5 6 5 3 8 34![]()
Haha dat niet, maar er gingen wel wat vloekjes richting King (en mijzelf, voor het nemen van een 1.01 quote)quote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zakte je bijna door de vloer na die 0-2?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hij zit op FOK!quote:Op maandag 21 december 2015 00:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het ging om 100euroSalt is toch geen putjes schepper?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee familie van Daphnequote:Op maandag 21 december 2015 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad ze bleek slechts familie van van Gerwen te zijn. Dus net geen syndroom van down.En ze is autistisch, tis geen mongool ofzo
![]()
![]()
Daphne is toch ook familie van Michael?quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee familie van DaphneEn ze is autistisch, tis geen mongool ofzo
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daphne is toch ook familie van Michael?![]()
![]()
Wie is Daphne? MVG's vriendin?quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee familie van DaphneEn ze is autistisch, tis geen mongool ofzo
Zijn vrouw iddquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wie is Daphne? MVG's vriendin?![]()
vrouwquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wie is Daphne? MVG's vriendin?![]()
ik neem morgen weer afstand.quote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hahaha @Ajacied422,
En jij vond mij gek dat ik voor Murnan koos :p![]()
Hoeven niet te gooien.quote:Op maandag 21 december 2015 00:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, want Wistanley en Newton gaan winnen.
Norris passeert de Thorn morgen.![]()
Godver, ik zat nog in de middag-avond sessies te denkenquote:Op maandag 21 december 2015 00:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoeven niet te gooien.
Norris passeert de Thorn morgen..
![]()
Thanks, heb de eerste al gezien, maar de tweede ga ik kijken!quote:Op maandag 21 december 2015 00:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Whiplash (over drummen) (geen sport, maar zelfde type film)
Remember the titans (Gridiron)Rossoneri siamo noi.![]()
Vanwaar het vertrouwen in Newton?quote:Op maandag 21 december 2015 00:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, want Wistanley en Newton gaan winnen.![]()
Zelfs Newton zou verbaasd zijn als ie wint.quote:Op maandag 21 december 2015 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwaar het vertrouwen in Newton?![]()
![]()
Dat is een kutfilm die ze op RTL 4 uitzenden op een zaterdagmorgen.quote:Op maandag 21 december 2015 00:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Soccer Dog.
Je mag raden waar die film over gaat.
De B-variant van Air Budquote:Op maandag 21 december 2015 00:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat is een kutfilm die ze op RTL 4 uitzenden op een zaterdagmorgen.
Dat zegt wat.![]()
Sowieso, films met dieren in de hoofdrol zijn 9 van de 10x kut.quote:Op maandag 21 december 2015 00:43 schreef Adames het volgende:
[..]
De B-variant van Air Bud
Dat zegt wat.Rossoneri siamo noi.![]()
Wraak op Reyes.quote:Op maandag 21 december 2015 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwaar het vertrouwen in Newton?![]()
Jawsquote:Op maandag 21 december 2015 00:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Sowieso, films met dieren in de hoofdrol zijn 9 van de 10x kut.![]()
![]()
Gaat hij hem vermoorden met zijn dartpijlen dan?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
kloptquote:Op maandag 21 december 2015 00:40 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat is een kutfilm die ze op RTL 4 uitzenden op een zaterdagmorgen.
maarliefst 2,9/10 op IMDBIk ben inmiddels overleden.![]()
Inderdaadquote:
Was het alweer vergetenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ho ho, kwartfinale Hong Kong Masters.quote:Op maandag 21 december 2015 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Newton is het toppunt van triestheid dit jaar![]()
Voormalig nummer 10 van de wereld xDquote:Op maandag 21 december 2015 00:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ho ho, kwartfinale Hong Kong Masters.![]()
Zelfs Jacq wist het blijkbaar niet. Hij zei dat hij dit nog nooit iemand had zien doen. En toen zei Frank ''Gerwen had dat toch een keer bijna?'', Jacq: ''ja, bijna''quote:Op maandag 21 december 2015 00:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad
Was het alweer vergeten![]()
Niet alleen dit jaar. Die stijlquote:Op maandag 21 december 2015 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Newton is het toppunt van triestheid dit jaar
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Achja, om die twee nou serieus te gaan nemenquote:Op maandag 21 december 2015 00:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zelfs Jacq wist het blijkbaar niet. Hij zei dat hij dit nog nooit iemand had zien doen. En toen zei Frank ''Gerwen had dat toch een keer bijna?'', Jacq: ''ja, bijna''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
King nog gewonnen zie ik. Was na de 2-0 van d'n Rus in slap gesukkeld
Vanavond eckt een zaadavond met #viesdik en Ze Masjien
U MAD?![]()
21 is die meidquote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef Mozart13 het volgende:
http://www.nu.nl/sport-ov(...)ij-darts-houden.html
Zullen we een bracket houden wat de naam van dat kleinkind gaat geworden?U MAD?![]()
Ik ga voor Djayson (het is een jongetje).quote:Op maandag 21 december 2015 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
21 is die meid
Zullen we een bracket houden wat de naam van dat kleinkind gaat geworden?![]()
Djelissa als het een meisje is, Co als het een jongen is.quote:Op maandag 21 december 2015 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
21 is die meid
Zullen we een bracket houden wat de naam van dat kleinkind gaat geworden?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heerlijke potsen inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton v Norris & Viesdikjr v FeboJR
TOPSHOWReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
https://www.facebook.com/(...)2962.&type=3&theaterquote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Djelissa als het een meisje is, Co als het een jongen is.
Ja, ik weet het; ik heb geen leven.![]()
Co, een hele degelijke naam. Ik feliciteer ze alvast bij deze.quote:Op maandag 21 december 2015 11:16 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)2962.&type=3&theater
Ja, ik weet het; ik heb geen leven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben geen fan van zowel Thornton als ViesdikJr.quote:Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton v Norris & Viesdikjr v FeboJR
TOPSHOW
Dat maakt het voor mij een walgelijke avond.
Is niet live op RTL7 i.v.m. VI toch?U MAD?![]()
Yup, direct na VI gaan ze wel live verder.quote:Op maandag 21 december 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zowel Thornton als ViesdikJr.
Dat maakt het voor mij een walgelijke avond.
Is niet live op RTL7 i.v.m. VI toch?
Wedstrijdjes vandaag doen me ook weinig, dan maar hopen op een topshow bij VI.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: