Dat klopt ja . En volgens hem moesten de aankopen directe versterkingen zijn . We hebben wel gezien hoe Netto en De Boer dat hebben aangepakt .quote:Op zondag 20 december 2015 23:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Omdat het altijd te vaag is. Met jeugd alleen win je de oorlog niet, zeker als er niet voldoende talent beschikbaar is. Je zult dus moeten investeren.
Waarvan akte.quote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef RipCity het volgende:
Moet jullie gelijk geven mbt. Tom. Wat een spons zeg
Onderbreekt mensen ook echt op irritante manier. Kan totaal geen leiding geven aan een discussie.
Als er een interessante discussie is, breekt hij het altijd af.quote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef RipCity het volgende:
Moet jullie gelijk geven mbt. Tom. Wat een spons zeg
Onderbreekt mensen ook echt op irritante manier. Kan totaal geen leiding geven aan een discussie.
lolquote:Op zondag 20 december 2015 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij schopt iemand in zijn nek maar ik kan nog geen video vinden
Is inderdaad niet alleen de verantwoordelijkheid van Cruijff, maar als je 1 keer per jaar een paar uurtjes in Amsterdam bent dan is dat nou ook niet echt een voorbeeld.quote:Op zondag 20 december 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klopt ja . En volgens hem moesten de aankopen directe versterkingen zijn . We hebben wel gezien hoe Netto en De Boer dat hebben aangepakt .
Om tijd vrij te maken voor zo'n kut item als dit.quote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als er een interessante discussie is, breekt hij het altijd af.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol
maar hoe komt hij ondersteboven?
Hij had er inderdaad meer moeten zijn inderdaad en dat verwijt ik hem ook .quote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is inderdaad niet alleen de verantwoordelijkheid van Cruijff, maar als je 1 keer per jaar een paar uurtjes in Amsterdam bent dan is dat nou ook niet echt een voorbeeld.
En sportief gezien, tja Ajax zal dit jaar wel weer kampioen worden maar je hebt er geen reet aan als je volgend jaar weer de bietenbrug opgaat in de CL.
Lestienne leeft in de verkeerde tijd dusquote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het voetbal was in de tijd van Lintford ook gewoon om te janken hoor. Kutkeepers, spelers die eruit zagen als tokkies.
Haha inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lestienne leeft in de verkeerde tijd dus
Nee, hij leeft nu in de bak.quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lestienne leeft in de verkeerde tijd dus
quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol
maar hoe komt hij ondersteboven?
quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het voetbal was in de tijd van Lintford ook gewoon om te janken hoor. Kutkeepers, spelers die eruit zagen als tokkies.
wtfquote:
Ajax is in ieder geval constant in de competitie. Feyenoord bakt er ook geen reet van. (worden weer kansloos derde) Ik zou zelf nog wel enigszins blij zijn met de schaal, omdat Feyenoord normaal gesproken toch nooit kampioen wordt, maar als Ajax zijnde is er natuurlijk ook weinig meer aan inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij had er inderdaad meer moeten zijn inderdaad en dat verwijt ik hem ook .
Ik sluit trouwens niet uit dat we de komende jaren geen kampioen worden omdat het beleid nu weer gericht is op de beurs etc
Dat ze nu kampioen worden zal me een worst wezen met dit spel
heb mij een keer in de Galgenwaard enorm geamuseerd met Linford. Godsamme wat had hij een interactie met het publiek. Dat vond deze Ajacied best tofquote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha geweldig hoe hij dat nog weer even afkapt ja.quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef RipCity het volgende:
Bedankt Tom voor het vermoorden van een eventuele mooie quote van Bert.
Dat geloof ik zeker, de karakters van de spelers waren in die tijd natuurlijk wel leuk. (leuker dan al die voorgekauwde interviewtjes van tegenwoordig) En wat betreft het voetbal, als je die beelden terugziet dan lach je je kapot. Natuurlijk is het voetbal in Nederland wel beter geworden sinds de jaren 80, het is alleen niet zo snel beter geworden dan in andere competities waardoor de verschillen nog groter zijn geworden.quote:Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb mij een keer in de Galgenwaard enorm geamuseerd met Linford. Godsamme wat had hij een interactie met het publiek. Dat vond deze Ajacied best tof
Geef je groot gelijk met het Nederlands voetbal .quote:Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax is in ieder geval constant in de competitie. Feyenoord bakt er ook geen reet van. (worden weer kansloos derde) Ik zou zelf nog wel enigszins blij zijn met de schaal, omdat Feyenoord normaal gesproken toch nooit kampioen wordt, maar als Ajax zijnde is er natuurlijk ook weinig meer aan inderdaad.
Het Nederlandse voetbal is naar de kloten, en het gaat nooit meer goedkomen. (sorry voor mijn pessimisme)
Wat een megadebielquote:
Ach, we hebben nog redelijk veel punten gepakt. Het middenveld is ook gewoon stront, Vejinovic is een pure kutspeler, Vilhena kan er niet zoveel van, (ondanks zijn goal vandaag) en dan hou je nog El Drahmadi over die ook zelden tot nooit creatief is. Kuijt kan niet alles er in zijn eentje inschieten natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat Feyenoord mist is een goede trainer die er patronen inlegt want die Van Bronckhorst doet maar wat volgens mij
Veijnovic heeft kuipvrees denk ik net als die Toornstra .quote:Op zondag 20 december 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog redelijk veel punten gepakt. Het middenveld is ook gewoon stront, Vejinovic is een pure kutspeler, Vilhena kan er niet zoveel van, (ondanks zijn goal vandaag) en dan hou je nog El Drahmadi over die ook zelden tot nooit creatief is. Kuijt kan niet alles er in zijn eentje inschieten natuurlijk.
Ik zat in de Kuip en vond hem (Elia) nog niet eens zo slecht spelen. Maar goed, haalt inderdaad ook te weinig rendement. Scoort niet zo heel vaak.quote:Op zondag 20 december 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veijnovic heeft kuipvrees denk ik net als die Toornstra .
En die Elia is ook niet echt veel . Kon van de week zelfs die Vd Struijk niet de baas en dan gaat ie er over huilen
Mwa Veijnovic kan wel ballen hoor , maar hij lijkt niet echt tegen de druk te kunnen. Was voor Vitesse gewoon uitstekend toen die er af en toe de ene na de andere vrije trap erin jaagdequote:Op zondag 20 december 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zat in de Kuip en vond hem (Elia) nog niet eens zo slecht spelen. Maar goed, haalt inderdaad ook te weinig rendement. Scoort niet zo heel vaak.
Vejinovic vond ik vanaf zijn eerste wedstrijd eigenlijk al kut. Heeft volgens mij niet zoveel met kuipvrees te maken, maar meer dat hij er gewoon niet zoveel van kan. Lange slungel.
Hmja, misschien heb je gelijk. Ben bang dat het er bij Feyenoord niet meer uit gaat komen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa Veijnovic kan wel ballen hoor , maar hij lijkt niet echt tegen de druk te kunnen. Was Vitesse gewoon uitstekend toen die er af en toe de ene na de andere vrije trap erin jaagde
Hij zei zelfs laatst in een interview dat die iedereen de baas was en dat die tegen Tete een off-day had. Voor de rest vond die zichzelf echt fenomenaalquote:Op zondag 20 december 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zat in de Kuip en vond hem (Elia) nog niet eens zo slecht spelen. Maar goed, haalt inderdaad ook te weinig rendement. Scoort niet zo heel vaak.
Vejinovic vond ik vanaf zijn eerste wedstrijd eigenlijk al kut. Heeft volgens mij niet zoveel met kuipvrees te maken, maar meer dat hij er gewoon niet zoveel van kan. Lange slungel.
Achja dat ging natuurlijk ook nergens over. Maar zo'n heel slechte speler vind ik het nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 december 2015 23:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij zei zelfs laatst in een interview dat die iedereen de baas was en dat die tegen Tete een off-day had. Voor de rest vond die zichzelf echt fenomenaal
Wie moet er dan spelen ? Gustafson wat ook maar een matig talent is ?quote:Op zondag 20 december 2015 23:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, misschien heb je gelijk. Ben bang dat het er bij Feyenoord niet meer uit gaat komen.
Gustafson scoort in ieder geval wel en heeft ook al een paar mooie assists geleverd. Zorgt meteen voor dreiging, ik ben er wel enthousiast over.quote:Op zondag 20 december 2015 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie moet er dan spelen ? Gustafson wat ook maar een matig talent is ?
Mijn persoonlijke mening is dat Gustafson voor altijd op dit niveau blijft en dat Veijnovic zich nog door kan ontwikkelen . Maargoed zoals het nu gaat is Gustafson wel beter nu voor dit Feyenoordquote:Op zondag 20 december 2015 23:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gustafson scoort in ieder geval wel en heeft ook al een paar mooie assists geleverd. Zorgt meteen voor dreiging, ik ben er wel enthousiast over.
We'll see itquote:Op zondag 20 december 2015 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat Gustafson voor altijd op dit niveau blijft en dat Veijnovic zich nog door kan ontwikkelen . Maargoed zoals het nu gaat is Gustafson wel beter nu voor dit Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |