En wie is in deze dan 'jezelf'? De man of de vrouw?quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aan jezelf.
Dus eigenlijk zeg je t zelfde, als t je nooit lukt, ligt t dan aan jou, of aan de vrouwen?
Ja mevrouwquote:Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Chai het volgende:
Maar was gewoon een woordgrapje, dus doe maar rustig.
Je bent ook pas lid sinds begin deze maand.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Vova het volgende:
Zou best weleens een leuke FOK!ker willen daten nooit an gekomen
Geen zout op slakken leggen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent ook pas lid sinds begin deze maand.
Doe er wat aan.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Vova het volgende:
Heb een dikke vette huid dus dat scheelt. Ben ook vies dik in het echt wat het allemaal niet zo makkelijk maakt
Vertel eens wat over jezelfquote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Vova het volgende:
Dat is geen zout op slakken. Als je hier nog maar sinds 8 december rondhangt, kun je amper stellen dat het er nooit van is gekomen.quote:
Die is vast te vinden. Succes!quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Vova het volgende:
Ja, want zo was hij echt bedoeld...quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Smooth hoor yats!Was je ook maar zo assertief tijdens het daten...
In het geval van de spruitjes maakt dat geen reet uit.quote:Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wie is in deze dan 'jezelf'? De man of de vrouw?
Met jouw laatste punt ben ik het oneens. Het wordt niet voor niets jagen op vrouwen genoemd. Vrouwen willen veroverd worden. Op één of andere manier zit dat gedeelte niet in de Nederlandse cultuur. Versierd worden door een vrouw is niet half zo leuk als zelf een vrouw versieren.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Libertarisch het volgende:
Groot verschil is toch wel dat met name (mooie) vrouwen meer dan voldoende aandacht krijgen van mannen. Soms zelfs té veel, zodat het vervelend wordt. Nagefloten worden op straat (al gebeurd dat in de NL cultuur weinig), benaderd worden bij het dansen in de club, ga zo maar door. Dan hoef je niet zo veel moeite meer te doen behalve de man toelaten.
Mannen krijgen ook dit soort aandacht, maar veel minder. En dus ligt de bal bij de man. Mannen hebben dus meer lef nodig en vooral meer motivatie op dit gebied. Wil je seks, dan zul óf moeten betalen óf hard werken om een vrouw voor je te winnen. Wil een (mooie) vrouw seks, dan hoeft zij alleen ja te zeggen.
Ook wel interessant was dat VPRO programma vandaag over liefde. Daarin wordt een Keniaanse man geïnterviewd die 2 vrouwen heeft (die is dus polygaam, dat is legaal in Kenia). Polygamie is in Kenia alleen toegestaan als de man zijn vrouwen financieel kan onderhouden. Zijn inkomen zorgt voor brood op de plank, zonder geld geen eten op tafel en ook geen seks voor de man.
Ik zou eigenlijk graag zien dat vrouwen in geëmancipeerde landen zich ook eens progressief zouden opstellen op relationeel gebied en gewoon vaker zelf initiatief nemen. Dat vrouwen in andere culturen dat niet doen is logisch, maar in deze cultuur niet meer.
Inb4 alle uitzonderingen hier die wel zelf initiatief nemenquote:Op maandag 21 december 2015 09:22 schreef Zure het volgende:
[..]
Met jouw laatste punt ben ik het oneens. Het wordt niet voor niets jagen op vrouwen genoemd. Vrouwen willen veroverd worden. Op één of andere manier zit dat gedeelte niet in de Nederlandse cultuur. Versierd worden door een vrouw is niet half zo leuk als zelf een vrouw versieren.
Ik heb verschillende Italiaanse vrouwen gedate die de Nederlandse man voor het grootste gedeelte slappe kerels vinden. Waarom? Omdat zij in Nederland bijna niet versierd worden. De Nederlandse man durft het gewoon niet. Bang voor afwijzing en geen idee hoe ze het aan moeten pakken. Het is een stukje cultuur dat wij missen.
Mijn ex was Argentijns en ook daar hoef je echt niet aan te komen met dat vrouwen mannen versieren.
Ik zou het dan ook niet progressief noemen als vrouwen op mannen gaan jagen. Het is eerder een achteruitgang te noemen.
ja dit jaquote:Op maandag 21 december 2015 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat er best veel vrouwen zijn die wel initiatief nemen, maar die dat zodanig subtiel doen dat de man alsnog denkt dat hij haar versierd heeft
Maar eigenlijk denk ik dat het hele versieren en daten en relaties krijgen en houden niet kapot geanalyseerd moet worden. Het is zeer individueel wat men wel of niet fijn, aantrekkelijk, mooi of leuk vindt en afhankelijk van het moment en de plaats. Het is geen exacte wetenschap die ervoor kan zorgen dat als jij maar de juiste formule gebruikt, je op de gewenste uitkomst uitkomt.
Ik vind die haantjesculturen nou niet echt nastrevenswaardig.quote:Op maandag 21 december 2015 09:22 schreef Zure het volgende:
[..]
Met jouw laatste punt ben ik het oneens. Het wordt niet voor niets jagen op vrouwen genoemd. Vrouwen willen veroverd worden. Op één of andere manier zit dat gedeelte niet in de Nederlandse cultuur. Versierd worden door een vrouw is niet half zo leuk als zelf een vrouw versieren.
Ik heb verschillende Italiaanse vrouwen gedate die de Nederlandse man voor het grootste gedeelte slappe kerels vinden. Waarom? Omdat zij in Nederland bijna niet versierd worden. De Nederlandse man durft het gewoon niet. Bang voor afwijzing en geen idee hoe ze het aan moeten pakken. Het is een stukje cultuur dat wij missen.
Mijn ex was Argentijns en ook daar hoef je echt niet aan te komen met dat vrouwen mannen versieren.
Ik zou het dan ook niet progressief noemen als vrouwen op mannen gaan jagen. Het is eerder een achteruitgang te noemen.
Het is ook weer zo tegenstrijdig. Er wordt Nederlandse vrouwen ook vaak vergeten dat ze niet vrouwelijk genoeg zijn, zoals de mediterrane of Zuid-Amerikaanse vrouwen. Maar daar past dus weer bij dat er gejaagd wordt en ze zelf niet jagen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind die haantjesculturen nou niet echt nastrevenswaardig.
We zijn er allemaal bij hoor Yats. Al die vreemdelingen die je zag dat was heel fokquote:Op zondag 20 december 2015 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, want zo was hij echt bedoeld...
Ik snap verder ook niet waarom jij denkt commentaar op mijn dates te moeten geven. Ben je erbij als ik date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |