SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jammer dat Dirk fallus zuigt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De pdc zal hem niet missenquote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Kut PDC
Dirk terug naar de BDO manIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Kut PDC
Dirk terug naar de BDO man
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Over 2 jaar immers tegen MVGCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Sjak probeert Barney weer een absolute topspeler te noemenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mwa absoluut..quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Sjak probeert Barney weer een absolute topspeler te noemenRED ONS HENNIEGOD![]()
Zonnebanken met de Bronzed Adonisquote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zou Sylvia aan het doen zijnLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Barney is wel zo'n klapsjaak om MVG eruit te werken en dan eruit te gaan tegen een relatieve nobodyquote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Sjak probeert Barney weer een absolute topspeler te noemenCharlie: How's it going in there?
Rondneuzen op Motherless.comquote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zou Sylvia aan het doen zijnMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zie ik niet gebeuren, dat eerste dan. Dat tweede moet geen probleem zijnquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Barney is wel zo'n klapsjaak om MVG eruit te werken en dan eruit te gaan tegen een relatieve nobody
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zitten ze in dezelfde hoek dan qua loting?quote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Barney is wel zo'n klapsjaak om MVG eruit te werken en dan eruit te gaan tegen een relatieve nobodyRossoneri siamo noi.![]()
druivensuikertje denkquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Slobeend het volgende:
Vorig jaar de bril, dit jaar het mentosje. Barney is innovatief.![]()
Zie OPquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zitten ze in dezelfde hoek dan qua loting?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Barney begint het ook heel langzaam warm te krijgen.
Ik ben benieuwd hoe Snackpot er woensdag bij staat.![]()
Ja 3e ronde als ze allen winnen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zitten ze in dezelfde hoek dan qua loting?Charlie: How's it going in there?
Zou een flinke deuk zijn in Nederlandse titelhoopquote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren, dat eerste dan. Dat tweede moet geen probleem zijnlaten we het bij God niet hopen.
Charlie: How's it going in there?
Dirk lijkt me ook wel zo'n type die wanneer hij wint van vreugde en uit gekkigheid per ongeluk een Hitler groet brengt naar het publiek.U MAD?![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk lijkt me ook wel zo'n type die wanneer hij wint van vreugde en uit gekkigheid per ongeluk een Hitler groet brengt naar het publiek.![]()
![]()
Een type AAD300 dus?quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk lijkt me ook wel zo'n type die wanneer hij wint van vreugde en uit gekkigheid per ongeluk een Hitler groet brengt naar het publiek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dirk lijkt me ook wel zo'n type die wanneer hij wint van vreugde en uit gekkigheid per ongeluk een Hitler groet brengt naar het publiek.Hahahha
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hahahaha dirk bustedCharlie: How's it going in there?
Barney straft afCharlie: How's it going in there?
Dirk lijkt me ook wel zo'n type die wanneer hij wint van vreugde en uit gekkigheid per ongeluk een Hitler groet brengt naar het publiek.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
qua open deur kan je zo mee commentaar gaan geven op TVquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Je zag hem aankomen toen die naar dat scorebord keek voor die derde pijl. En ja hoor hij trok hem zo naar beneden de triple in![]()
Jij kent Steve Farmer nietquote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je met 180 dood gooien...dat is volgens mij nog nooit gebeurt ???![]()
Jawel. Dat filmpje is een miljoen keer bekeken. Darts fail ofzoiets...quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je met 180 dood gooien...dat is volgens mij nog nooit gebeurt ???U MAD?![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je met 180 dood gooien...dat is volgens mij nog nooit gebeurt ???Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik meen het wel eens vaker gezien te hebben op TV toernooien, weet alleen zo niet meer wie het deed.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je met 180 dood gooien...dat is volgens mij nog nooit gebeurt ???Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
gebeurdquote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je met 180 dood gooien...dat is volgens mij nog nooit gebeurt ???Rossoneri siamo noi.![]()
Iddquote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Max23 het volgende:
Je zag hem aankomen toen die naar dat scorebord keek voor die derde pijl. En ja hoor hij trok hem zo naar beneden de triple in![]()
![]()
gebeurd.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je met 180 dood gooien...dat is volgens mij nog nooit gebeurt ???![]()
Nja zit wel een verschil tussen die Farmer die gewoon denkt dat 180 goed is, of Duijvenbode die m niet in die triple wilde hebben.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ach, Co Stomé wist ook niet meer wie het was.quote:
Zogenaamd.
Geloof er niks van dat hij m vergeten was, en anders heeft ie teveel wiet gebruikt.![]()
Nieuwe regel: Als je op 180 staat mag je m met een 180er uitgooien.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
We hebben een darter gevonden die een nog groter mentaal wrak is dan Barnie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je op 181 staat mogen we een 180'er verwachten.quote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Nieuwe regel: Als je op 180 staat mag je m met een 180er uitgooien.
#AdRegeltjes![]()
Dat was VdV alquote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
We hebben een darter gevonden die een nog groter mentaal wrak is dan Barnie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is wel een beetje als Remmert Wielinga die riep dat ie wel even met Armstrong de cols op zou rijden, maar nog voor de eerste berg uit het peloton moest lossen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Lullen over ervaring. Jezus man het gaat toch om kwaliteit..Barney is 16 keer beter dan dirk.Charlie: How's it going in there?
Jelle gaat op het puntje van zijn stoel zitten.quote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Die glijdt 'm heerlijk naar binnen toe zegt ZjakReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is op meerdere sporten toepasbaarquote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Lullen over ervaring. Jezus man het gaat toch om kwaliteit..Barney is 16 keer beter dan dirk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die dartstoernooien zijn niet half zo leuk zonder posts over Zjakquote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Die glijdt 'm heerlijk naar binnen toe zegt Zjak
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niet op darts imoquote:Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is op meerdere sporten toepasbaar
Mee eens. Ze lullen altijd zoveel over ervaring maar 4/5 keer is het gewoon kwaliteit.quote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Lullen over ervaring. Jezus man het gaat toch om kwaliteit..Barney is 16 keer beter dan dirk.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wel grappig om te zien dat Bunting hier zo geliefd wordt terwijl de helft van de diehard dartfans in de UK hem intens haat.![]()
Dat bedoel ik ook juist, dat ervaring zelden een enorme kwaliteit isquote:
Zolang iemand de opkomst maar filmtquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef luckass het volgende:
Dirk moet gewoon lekker in achteraf buurtzaaltjes voor 100 man spelen joh.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij kan ook nog altijd meedoen aan het NK luchtgitaar spelenquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef luckass het volgende:
Dirk moet gewoon lekker in achteraf buurtzaaltjes voor 100 man spelen joh.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
edgy faggots zijn datquote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wel grappig om te zien dat Bunting hier zo geliefd wordt terwijl de helft van de diehard dartfans in de UK hem intens haat.![]()
Het ging al mis bij de opkomst, toen wist je al genoeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zal wel een mokkakindje uitrollen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja hij wordt nog opa![]()
Was ie ook blij mee dat zijn dochter ongewenst zwanger wasReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft Barney een dochter dan?quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Was ie ook blij mee dat zijn dochter ongewenst zwanger wasRossoneri siamo noi.![]()
Ja dat haalde ik er ook uit na 2 keer lezen hehequote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook juist, dat ervaring zelden een enorme kwaliteit islas je reactie verkeerd
Van de diehard dartfans...quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wel grappig om te zien dat Bunting hier zo geliefd wordt terwijl de helft van de diehard dartfans in de UK hem intens haat.
Dus in Engeland zijn ze meer fan ofzo
U MAD?![]()
Ik geef je op een briefje dat dat kind ook diabetes krijgt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Was ie ook blij mee dat zijn dochter ongewenst zwanger was![]()
Kan de beste overkomenquote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat haalde ik er ook uit na 2 keer lezen hehelas je reactie verkeerd
Krijgt een FEBO-borrelbox cadeau voor de eerste verjaardagquote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat dat kind ook diabetes krijgt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Was ineens zwanger en daar was Barney erg van geschrokken.
Drama wedstrijd eigenlijk![]()
![]()
Hij zou ergens gaan gooien. Veel mensen hadden een kaartje gekocht. En heeft toen op het laatste moment afgezegd omdat er een betere aanbieding voor hem was ergens anders.quote:
Alle mensen die dat kaartje gekocht hadden om de Bunt te zien helemaal over de zeik.
Er waren nog wel andere darts zoals Ian White en dergelijke, maar het heeft veel mensen de sympathie voor Bunting doen verliezen.![]()
Interessantdoenerij dus van sjak en frankquote:Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Mee eens. Ze lullen altijd zoveel over ervaring maar 4/5 keer is het gewoon kwaliteit.Charlie: How's it going in there?
Ik dacht even dat je Dirk bedoelde en toen keek ik naar de livescorequote:
Neen. Wat een rare conclusie trek jij.quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de diehard dartfans...
Dus in Engeland zijn ze meer fan ofzo![]()
BDO niveauquote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef Szura het volgende:
Dirk van Duijvenbode
Match Average
79.77![]()
Grootste tegenvaller van het toernooi dit.
AIDSReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
2/3
One to go.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hopelijk wordt King helemaal gek gemaakt door die RusLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Huh.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Neen. Wat een rare conclusie trek jij.
Ja je hebt het over die hard fans in Engeland die hem haten. Alsof hun meer verstand er van hebben of waar wij maar zouden moeten luisteren
U MAD?![]()
Toen was hij echt laveloos, dat was ZO genant.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met dat gemiddelde zal hij wel winnen deze keerquote:
Ik zat toen echt met plaatsvervangende schaamte voor de TV. Mooi was dat. Durfde niet naar het scherm te kijken zo beschamend vond ik ditquote:
U MAD?![]()
Die hard fans in NL vs die hard fans in UK?quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh.
Ja je hebt het over die hard fans in Engeland die hem haten. Alsof hun meer verstand er van hebben of waar wij maar zouden moeten luisterenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Driedubbele tong.quote:Op zondag 20 december 2015 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zat toen echt met plaatsvervangende schaamte voor de TV. Mooi was dat. Durfde niet naar het scherm te kijken zo beschamend vond ik ditReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Barney is gewoon geschrokken omdat zijn dochter zwanger is door hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
The Swan heeft Barney even gedomineerd in een oefenpotje
http://www.dartsforwindow(...)?matchid=74696361RAY![]()
WE ARE THE BEST OF THE BEST. AND HE BELONGS WITH US. STEPHEN BUNTING BELONGS WITH THE BEST OF THE BEST. I HOPE HE WILL GET THE PREMIER LEAGUE CARD.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
Op deze manier heeft Oreshkin zich gekwalificeerd, let ook even op het massale publiek
Ja, en ik zeg dat je rare conclusies trekt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh.
Ja je hebt het over die hard fans in Engeland die hem haten. Alsof hun meer verstand er van hebben of waar wij maar zouden moeten luisteren
Nergens zeg ik:
Dat ze meer verstand hebben.
Dat wij er naar moeten luisteren en dat jij Bunting moet haten.
Dat zij meer dartsfan zijn in Engeland dan in Nederland.
Dus ik vind het rare conclusies.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Barney is gewoon geschrokken omdat zijn dochter zwanger is door hemOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
Een gnoom tegen de Russische maffia.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Komt er nog een wedstrijdje? Zo ja, welke?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
King-Oreshkinquote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Komt er nog een wedstrijdje? Zo ja, welke?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pica van barney dochter, ze schijnt lekker te ijnIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Een oom van Poetin tegen een eng klein mannetje.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Komt er nog een wedstrijdje? Zo ja, welke?![]()
Schandalig dat Maijer nog steeds een contract bij RTL heeft. Koert had dit prima in z'n eentje kunnen doen.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Op deze manier heeft Oreshkin zich gekwalificeerd, let ook even op het massale publiekwtf
U MAD?![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een gnoom tegen de Russische maffia.![]()
![]()
Allemaal 8-darters.quote:Op zondag 20 december 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Met de goede opkomstmuziek zou het een hele andere wedstrijd geworden zijn.![]()
Mooi interview welIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ze is 21, het was even slikken volgens barney.quote:
Ik hoop dat hij snapt dat je met even slikken niet zwanger wordIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: