quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd wel daten hoor
Nou dat de andere mannen al 10 uur die lucht moeten weerstaan is ook een prestatiequote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef MarijeH het volgende:
Dus Michiel is al meer dan 10 uur cupcakes aan het bakken. Goed bezig. Ik doe het hem niet na.![]()
niet geprobeerd, hoewel ik er wel eens over na denk....quote:
Ik verwacht nu een mooi verhaal uit de oude doos. Of over een oude doos.quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef asco het volgende:
[..]
Lijkt me echt wazig om vrijgezel te zijn tegenwoordig. Ging in '95 toch anders. 😎
Misschien, maar aan de andere kant is het juist ook weer de verleiding binnen het huis om de heren te pesten dat het wel weer een beetje humor maakt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef James_R het volgende:
Maar even serieus, dat cupcakes bakken is natuurlijk wel enorm saai / gay.
Misschien leuk om ergens aan de rand van dat plein onder een marktkraampje te doen, maar totaal niet bruikbaar om de sfeer in dat huis er een beetje in te houden natuurlijk.
Ohja leuk, zat je uren naast de telefoon te wachten tot ie belde...ga je even naar de supermarkt, belt ie en neemt je moeder opquote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een mooi verhaal uit de oude doos. Of over een oude doos.
Goede linkquote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Tevens: http://www.buzzfeed.com/a(...)ddleston#.klDK31jz8e
En terecht.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel leuk dat je me nog als meisje aanspreekt
1974 was de 60's?quote:
Dibs.quote:
eerst ff je fobo checkenquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb toch al dibs op Idris Elba
Owja fobo, daar kom ik echt nooit meerquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb toch al dibs op Idris Elba
Het is nog vroeg. Eerst baco.quote:Op zondag 20 december 2015 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een mooi verhaal uit de oude doos. Of over een oude doos.
De struggles van de vorige eeuw.quote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja leuk, zat je uren naast de telefoon te wachten tot ie belde...ga je even naar de supermarkt, belt ie en neemt je moeder op
Ik toevallig vandaag om een bewijs van een geb datum te zoeken maar verder ook amper tot niet.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja fobo, daar kom ik echt nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |