Kijk, hier word ik vrolijk van. Het homohuwelijk is een wapen die door een bepaalde belanghebbende elite gebruikt wordt om van Amerika, Canada en Europese landen de bevolking zwak te maken en de christelijke wortels te vernietigen. Het is geen toeval dat landen die voorop lopen in de strijd voor homorechten zoals Zweden, Nederland en België ook die landen zijn die massa-immigratie uit Afrika en het midden oosten steunen.quote:Sloveens referendum draait homohuwelijk terug
GELIJKE RECHTEN De Slovenen hebben zondag de wet weggestemd die eerder dit jaar in het Balkanland het homohuwelijk invoerde. Op een referendum met een erg beperkte opkomst - nauwelijks een derde van de kiezers nam deel - stemde een kleine twee derde tegen het homohuwelijk.
De organisatie van het referendum was afgedwongen door de tegenstanders van een amendement op de familiewetten, dat het huwelijk herdefinieerde als een verbond van twee mensen - en dus niet langer van een man en een vrouw. Ze voerden campagne met slogans als "Onze kinderen staan op het spel" en werden gesteund door de katholieke kerk.
De organisatoren moesten minstens een vijfde van de kiesgerechtigden zover krijgen om naar de stembus te trekken opdat het referendum geldig zou zijn. Op een totaal van 1,7 miljoen betekende dat 342.000 kiezers. Ze kregen er zo'n 370.000 op de been.
Met 96 procent van de stemmen geteld, stond het neen-kamp op 63,12 procent.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)huwelijk-terug.dhtml
quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
En maar blijven roepen dat de achterhaalde opvattingen zich in het Midden-Oosten bevinden.
Er is een verschil tussen homo's van gebouwen gebouwen gooien zoals IS, of hen ophangen zoals Iran en Saoedi Arabië dan het homohuwelijk weigeren te erkennen. Klein verschilletje, niet?quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
En maar blijven roepen dat de achterhaalde opvattingen zich in het Midden-Oosten bevinden.
Nee, groot verschil. Doch beide achterhaald.quote:Op zondag 20 december 2015 22:31 schreef berko13 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen homo's van gebouwen gebouwen gooien zoals IS, of hen ophangen zoals Iran en Saoedi Arabië dan het homohuwelijk weigeren te erkennen. Klein verschilletje, niet?
Dan verschillen wij daarin van mening.quote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, groot verschil. Doch beide achterhaald.
Ga dan eens in Oost-Europa kijken. Daar zijn mannen nog gewoon mannen en vrouwen nog gewoon vrouwen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
Wat is er precies sterk aan christelijke wortels?
Daar zijn de vrouwen ook een soort mannen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ga dan eens in Oost-Europa kijken. Daar zijn mannen nog gewoon mannen en vrouwen nog gewoon vrouwen.
dat wapen, niet: die wapen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef berko13 het volgende:
[..]
Kijk, hier word ik vrolijk van. Het homohuwelijk is een wapen die door een bepaalde belanghebbende elite gebruikt wordt om van Amerika, Canada en Europese landen de bevolking zwak te maken en de christelijke wortels te vernietigen. Het is geen toeval dat landen die voorop lopen in de strijd voor homorechten zoals Zweden, Nederland en België ook die landen zijn die massa-immigratie uit Afrika en het midden oosten steunen.
Dat hebben landen als Polen, Hongarije, Slovenië en Rusland goed begrepen.
Voor mij zijn landen als Polen en Hongarije veel meer gidslanden dan een land zoals Zweden
Slovenië, respect broeders!![]()
Geef het marxisme geen kans.
Dat soort vrouwen hebben anders een aardig aandeel gehad in de bevrijding van Oost-Europa tijdens WO2. Toch aardig wat zijn zelfs tot Nationale Volkshelden uitgeroepen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen ook een soort mannen.
Scherp.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen ook een soort mannen.
Zo achterhaald is het niet achter het homohuwelijk staan nu ook weer niet. Het hele homohuwelijk is pas iets van de laatste jaren, en zoals al gezegd door TS, iets wat ons verzwakt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
Vrouwen hebben een snor in het oosten. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind een snor tamelijk mannelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ga dan eens in Oost-Europa kijken. Daar zijn mannen nog gewoon mannen en vrouwen nog gewoon vrouwen.
Ik vind vrouwen leuker als ze vrouwen zijn en geen halve bouwvakkers.quote:Op zondag 20 december 2015 22:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen hebben anders een aardig aandeel gehad in de bevrijding van Oost-Europa tijdens WO2. Toch aardig wat zijn zelfs tot Nationale Volkshelden uitgeroepen.
Dat kan je niet zeggen van Westerse vrouwen. In het Oosten heerst gewoon een bikkel mentaliteit.
Hier flippen de meeste prinsesjes als hun iPhone het niet doet of hun nagel is gebroken.
De meeste Oost-Europese vrouwen zien er goed uit hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen leuker als ze vrouwen zijn en geen halve bouwvakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |