SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pascalus op 20-12-2015 22:08:37 ]Ik ben inmiddels overleden.![]()
Stijn, wat wat het laagst winnende gemiddelde tot nu toe?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Joe Murnan 86,88quote:Op zondag 20 december 2015 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Stijn, wat wat het laagst winnende gemiddelde tot nu toe?![]()
Lulletje rozenwater bunting.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
neequote:Op zondag 20 december 2015 21:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Oei, Bunting in problemen. Wordt 2-1![]()
Sjak is toch hardstikke rustig?quote:
Het commentaar is toch van frank?Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Zal toch welquote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef Rickertman96 het volgende:
ik hoop dat ie als een baas opkomt![]()
![]()
Joe Murnan 86,88
Andy Hamilton 86,75
Stephen Bunting 86,72
Rob Szabo 86,5
Mick McGowan 85,88
Andy Boulton 85,3
Keegan Brown 83,61
Keita Ono 83,49
Laurence Ryder 81,37
Jyhan Artut 81,08
John Henderson 81,06
Kim Viljanen 77,9
Justin Pipe 75,55![]()
Ik kan die Tele2 reclame niet meer aanhoren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Satire. Daarnaast is Hansie geen darter natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2015 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ons Hansie dat doet, dan wordt ie door iedereen verketterd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kijk jij naar die reclame omdat het moet, of omdat het kan? In dat laatste geval kun je ook niet kijken namelijkquote:Op zondag 20 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan die Tele2 reclame niet meer aanhoren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh nee, oranjefans.
HHEUHEEUEEEUHUHUReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij denkt dat Van Barneveld een ervaren speler isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Battle of the GIF'jes goden
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Arjan heeft een walk-on girl opgegeten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
zak lkkr in elkaarquote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Heeft Barney geen Febo sponsoring meer?![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef ForzaMilan het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Battle of the GIF'jes goden
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee al een tijdje niet meerquote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Roland begint ook vrijwel ieder antwoord met "zeer zeker"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zit er klaar voor.
Voor hetgeen dat zonder enige twijfel het hoogtepunt gaat worden van dit WK.
De opkomst van Dirkie, stel me ajb niet teleur.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef ForzaMilan het volgende:
Heeft Barney geen Febo sponsoring meer?
U MAD?![]()
Dat gelul van The Tripod over ' hoe hij hem met scores kan raken '.....
Het gaat toch gewoon om pijltjes in dat bord mikken. Man man man.
Ze doen alsof het Scheikunde is.U MAD?![]()
Iquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ze doen alsof het Scheikunde is.Is toch genot manquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ze doen alsof het Scheikunde is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Elke analyse komt neer op "hij moet meer tripels en dubbels raken."quote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ze doen alsof het Scheikunde is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die 'analyses' bij het dartsen blijven puur genot jaquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ze doen alsof het Scheikunde is.![]()
![]()
Je verwacht het niet, bij darts.quote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke analyse komt neer op "hij moet meer tripels en dubbels raken."![]()
Ik heb er daarom ook eentje gekocht. Om op Barney te lijken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef luckass het volgende:
[..]
ik blijf lachen om dat mocro-petjeU MAD?![]()
Jelle houdt wel van de mentaal zwakkeren.quote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Klaassen doet even een uitspraak zeg
Barney mentaal de zwakste van de wereld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
raar ja, dat is van Gerwenquote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Klaassen doet even een uitspraak zeg
Barney mentaal de zwakste van de wereld.![]()
Nou nou nouquote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Jelle houdt wel van mensen die mentaal zwak zijn![]()
NEEEEEEEEEEEEEE
mijn hele avond is verpestReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zak in elkaar Dirk.
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMYReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Racismequote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij vindt t zelf ook niets. Hardcore zal wel niet mogen.
Rossoneri siamo noi.![]()
Dan zou ik echt weigeren te komen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij vindt t zelf ook niets. Hardcore zal wel niet mogen.
![]()
Hem gunnen we helemaal niks meerquote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef Rickertman96 het volgende:
Godver wat kut zeg
Misschien doet ie nog wat cools als ie een leg wintMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
maar ondertussen plaatste de PDC destijds wel het filmpje:
dus blijkbaar was het destijds wel leuk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dan kun je toch gewoon hardstyle kiezen? Daar hoorde ik laatst ook iemand mee opkomen.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Precies! Laat ze die 10K in hun reet steken. Alsof je die nodig hebtquote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zou ik echt weigeren te komen.![]()
Wat is deze. MVG tegen RVB in de 3e ronde? Dat is jammer voor het toernooi
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Henkie mag toch ook gewoon met hartstijl opkomen, wat is dit nou.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat brilletje heeft ie nooit meer op he, labiele BarneyLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is deze. MVG tegen RVB in de 3e ronde? Dat is jammer voor het toernooi![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies! Laat ze die 10K in hun reet steken. Alsof je die nodig hebt
Principes knul![]()
Hij moet toch een excuus hebben.quote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef Szura het volgende:
Dat brilletje heeft ie nooit meer op he, labiele Barney![]()
![]()
Ne joh de garantie dat nederlander hoe dan ook door de 3e ronde komtquote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is deze. MVG tegen RVB in de 3e ronde? Dat is jammer voor het toernooiIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Dit is echt jammer.
Ik dacht al hebben ze misschien de verkeerde audio op staan?
Maar nee wat is dit matig zeg.![]()
Alle Nederlanders zijn grote talenten met heel veel potentie volgens ZjakLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Anders was dat ook wel gebeurd.quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ne joh de garantie dat nederlander hoe dan ook door de 3e ronde komt
Zowel Barney als MVG horen kwartfinales te halen.![]()
Tegelzetter.quote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet Dirk in het dagelijks leven?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
runt Dirkquote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet Dirk in het dagelijks leven?![]()
Kantoor.quote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Werkt onder Ronnie Huybrechts in het magazijnquote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet Dirk in het dagelijks leven?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Slobeend het volgende:
Dirk speelt met de BDO Barney darts volgens mij.zou mooi zijn als hij ook Barney flights had
U MAD?![]()
Zjak kent echt elke darter buiten de kutchineesjes.quote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef Szura het volgende:
Alle Nederlanders zijn grote talenten met heel veel potentie volgens Zjak![]()
Dartenquote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet Dirk in het dagelijks leven?Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Die dames staan ook te kijken van huh wat is dit nu.quote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef rubbereend het volgende:
maar ondertussen plaatste de PDC destijds wel het filmpje:
dus blijkbaar was het destijds wel leuk![]()
Loodgieter.quote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Mag de ongesorteerde pallets naar binnen dragenquote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Werkt onder Ronnie Huybrechts in het magazijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die garantie heb je niet, nu welquote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Anders was dat ook wel gebeurd.
Zowel Barney als MVG horen kwartfinales te halen.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ik vind die blonde die meeloopt nog steeds erg leukquote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die dames staan ook te kijken van huh wat is dit nu.![]()
![]()
Meer Nederlanders in latere fase van het toernooi is leukerquote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ne joh de garantie dat nederlander hoe dan ook door de 3e ronde komt
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
mijn antwoord is legitquote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Fijn, vier verschillende antwoorden![]()
Kantoor.quote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Fijn, vier verschillende antwoordenKantoor.quote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Fijn, vier verschillende antwoorden![]()
Ab-so-luut.quote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind die blonde die meeloopt nog steeds erg leuk![]()
Woensdag mag de palletssoorteerder weer.quote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Werkt onder Ronnie Huybrechts in het magazijn
Hup DEANO![]()
Mvg is doorhet oog van de naald gekropen en barney is ook niet geweldig.quote:Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Hoe vaak kijk jij darten?quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Mvg is doorhet oog van de naald gekropen en barney is ook niet geweldig.![]()
Haha MVG heeft wel hard gelucked maar haalt normaal minimaal quarters iddquote:Charlie: How's it going in there?
Hard gelucked is ook weer overdreven.quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha MVG heeft wel hard gelucked maar haalt normaal minimaal quarters idd![]()
Met dat niveau zit een kwartfinale er niet inquote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha MVG heeft wel hard gelucked maar haalt normaal minimaal quarters iddIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ach gelukspotjes zitten er altijd tussen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha MVG heeft wel hard gelucked maar haalt normaal minimaal quarters idd
Bijna iedere WK-winnaar heeft er zo'n kutpot er tussen zitten.![]()
Het scheelde niet veel of hij kon thuis blijven na kerstquote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hard gelucked is ook weer overdreven.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
gooit bijna het hoogste gemiddelde in de eerste ronde hequote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met dat niveau zit een kwartfinale er niet in![]()
Het laagst winnende gemiddelde gaat er nog een keer aanquote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
DIRK VAN DUIJVENBODE
Match Average
79.45
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
99 gemiddeld is niet mis mee.quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met dat niveau zit een kwartfinale er niet in![]()
Als je hem mist kom je vrijwel altijd slecht uitquote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom gooien ze niet gewoon bullseye bij 50?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan hebben we weer een verschil in perceptiequote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hard gelucked is ook weer overdreven.Charlie: How's it going in there?
Alleen maar omdat ze lacht.quote:Op zondag 20 december 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind die blonde die meeloopt nog steeds erg leukChildren of the night. What music they make.![]()
Dit. Is echt schandalig.....quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef Brammess het volgende:
Dirk moet winnen om een signaal naar het PDC uit te zendenU MAD?![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan hebben we weer een verschil in perceptieMichael van Gerwen 99,03quote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel of hij kon thuis blijven na kerst![]()
Gemiddelde heb je niks aan als je het niet afmaakt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
gooit bijna het hoogste gemiddelde in de eerste ronde he
Met dat gemiddelde hadhet een walk over moeten zijnIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
3 set potjes zijn link. Pas in langere potten komt kwaliteit bovendrijven.quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met dat niveau zit een kwartfinale er niet inCharlie: How's it going in there?
Jij had het erover dat zijn niveau niet goed was. Hij was op niveau. Dit was zijn beste eerste ronde op het WK ooit.quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Gemiddelde heb je niks aan als je het niet afmaakt.
Met dat gemiddelde hadhet een walk over moeten zijn![]()
Dirk Jagger mocht bij de gratie van Barnie nog 2 lekjes oprapen, maar vanaf nu wordt het een whitewash.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk dat jij de wedstrijd nog maar eens moet bekijken....quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jij had het erover dat zijn niveau niet goed was. Hij was op niveau. Dit was zijn beste eerste ronde op het WK ooit.
Dit is absoluut niet op niveauIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Jij snapt het echt niet.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de wedstrijd nog maar eens moet bekijken....
Dit is absoluut niet op niveau
Forum Opties Forumhop: Hop naar: