SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.![]()
![]()
Wat is dit?
ik zet de TV aan en ik zou zweren dat Whitlock gisteren werd uitgeschakeld, loopt ie er weer met zn baardjestaartjeUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik zie nu pas dat als je een F voor de naam van die Rus zet, je Foreskin krijgt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is pa Whitlockquote:Op zondag 20 december 2015 20:34 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit?
ik zet de TV aan en ik zou zweren dat Whitlock gisteren werd uitgeschakeld, loopt ie er weer met zn baardjestaartjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zijn vééééél slechtere voorrondepartijen geweest, kan ik je verklappen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:35 schreef Caland het volgende:
Kunnen beide spelers niet gediskwalificeerd worden ofzo![]()
Eersterondepartijen ookquote:Op zondag 20 december 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn vééééél slechtere voorrondepartijen geweest, kan ik je verklappen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hebben wij ook een Dartsbelg zoals Veldkamp?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lim gaat zo een 9-darter gooien. Ik heb me laten vertellen dat hij dat kan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb even teruggekeken omdat ik aan mezelf begon te twijfelen, maar zojuist bij 181 in de vorige leg gooide oreshkin 20-19-18. De caller riep 47 en dat kwam ook in de score, daar kwam 134 te staan.
En niemand die reageerde?Un dann rettet kein Kavallerie,
Niks ebola johquote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef Caland het volgende:
Jammer, nog steeds niet verlost van deze ebolapartij.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is deze? Waarom is er nog een preliminary round bezig als de eerste ronde ook al bezig is?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Kan er iemand een ddos-aanval op die app plegen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hamilton eruit. Wat een genotstoernooi. Ik ben voor 10-en thuis, hoogstwaarschijnlijk op tijd voor de opkomst van DirkGod![]()
We wachten op je.quote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef luckass het volgende:
Hamilton eruit. Wat een genotstoernooi. Ik ben voor 10-en thuis, hoogstwaarschijnlijk op tijd voor de opkomst van DirkGod![]()
Hij staat, doet zijn armen over elkaar en zijn ogen dichtquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zijn ze nou nog steeds bezig? De tering
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
De daden van Jelle L. verwacht je toch meer bij iemand met het hoofd van die Rus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De Russische baas gaat hem winnen op de 8e matchdartLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
In huize opper zijn ze niet goed wijsquote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
In huize Opper genieten we van het spel van Oreshkin![]()
Wat een curieuze voorronde partij weer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zie graag een technische darter zoals Oreshkin.quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
In huize opper zijn ze niet goed wijs![]()
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
In huize Opper genieten we van het spel van OreshkinReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bedankt dat we een kijkje mochten hebben in huize Opperquote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
In huize Opper genieten we van het spel van Oreshkin![]()
![]()
Nu gaat hij bij de telefoon zitten wachten op een felicitatie van Putin.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vanaf de derde set gooide Suljovic zijn motor aanquote:Op zondag 20 december 2015 21:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Leuk potje hoor. Wel traag.
Was Wattimena leuk?
Net geen 100 gemiddeld.![]()
Iemand?quote:Op zondag 20 december 2015 20:50 schreef Arcee het volgende:
Wat is deze? Waarom is er nog een preliminary round bezig als de eerste ronde ook al bezig is?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Eerste ronde en voorronde gooien we gewoon lekker door elkaar, vinden we leukquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo die aids is voorbij.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wat een greppelheksen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:15 schreef Spies het volgende:
De walk on girls hebben geen respect voor Mr. Coat.
Vanaf 1:42.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
#100antimofquote:Op zondag 20 december 2015 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Dat Artut maar volledig van het bord geveegd wordt![]()
Die Artut zou goed in zijn vrije tijd andermans piemel eraf kunnen hakken en opeten.
Beetje een enge blik heeft ie.![]()
Jij gaat jezelf zeker weer de put in drinken?quote:Op zondag 20 december 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij ga ik Dirkie missen
Omdat die stomme Rus niet opschoot![]()
Bunting daarentegen zou in zijn nakie met zijn opgeblazen gele zwembandje om zijn middel al roerend door zijn eigen stront weer naar de teletubbies kunnen kijken.quote:Op zondag 20 december 2015 21:20 schreef tja77 het volgende:
Die Artut zou goed in zijn vrije tijd andermans piemel eraf kunnen hakken en opeten.
Beetje een enge blik heeft ie.![]()
Gewoon terugkijken op JoepTjoepquote:Op zondag 20 december 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij ga ik Dirkie missen
Omdat die stomme Rus niet opschootMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ik een tientje inzet op toernooiwinst voor Artut, verdien ik 10.000 als het hem lukt. Een wedje waard?![]()
Natuurlijk nietquote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef polderturk het volgende:
Als ik een tientje inzet op toernooiwinst voor Artut, verdien ik 10.000 als het hem lukt. Een wedje waard?![]()
Zonde van je geld want Mighty Mike.quote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef polderturk het volgende:
Geef dan dat tientje maar aan mijquote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef polderturk het volgende:
Als ik een tientje inzet op toernooiwinst voor Artut, verdien ik 10.000 als het hem lukt. Een wedje waard?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Absoluut.quote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef polderturk het volgende:
Als ik een tientje inzet op toernooiwinst voor Artut, verdien ik 10.000 als het hem lukt. Een wedje waard?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Uiteraardquote:Op zondag 20 december 2015 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij gaat jezelf zeker weer de put in drinken?![]()
Die mogelijkheid zit erin.quote:Op zondag 20 december 2015 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bunting daarentegen zou in zijn nakie met zijn opgeblazen gele zwembandje om zijn middel al roerend door zijn eigen stront weer naar de teletubbies kunnen kijken.![]()
Stond Oreshkin ook niet 1-0 in sets en 2-0 in legs voor?quote:Op zondag 20 december 2015 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Whitlock was ook aardig onderweg naar 3-0![]()
Jazeker, kreeg een stuk of 4 matchdartsquote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stond Oreshkin ook niet 1-0 in sets en 2-0 in legs voor?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Duidelijk de stem van sjak, ik weet niet of sky het interview heeft aangekocht als opvullingquote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Denk niet dat dit een rubriekje van RTL is aangezien ik dit vanmiddag op Sky zagIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Dat miste ik even aangezien ik niet goed oplette, denk dat Sky hem dan ook los geïnterviewd heeftquote:Op zondag 20 december 2015 21:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Duidelijk de stem van sjak, ik weet niet of sky het interview heeft aangekocht als opvulling
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sjak kan ook de vragen hebben vertaald en hebben ingesproken ?quote:Op zondag 20 december 2015 21:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Duidelijk de stem van sjak, ik weet niet of sky het interview heeft aangekocht als opvulling![]()
https://www.thuisserver.n(...)bbichd&tab=tab_tablequote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Szura het volgende:
Stijn, top je de dag top 100 al denk je?
Zo moeilijk het zoeken niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit forum wordt met de dag stiller dus het zou goed kunnen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Szura het volgende:
Stijn, top je de dag top 100 al denk je?![]()
Nee, je hoort sjak de vragen stellen tijdens het interview.quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sjak kan toch de vragen hebben vertaald en hebben ingesproken ?
Het zou nagesynchroniseerd kunnen zijn maar waarom? Rtl zend wel vaker engelse items uitIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank!![]()
![]()
Genotquote:
Even ertegenaan patsen, met een volle vuist recht op die ogenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eigenlijk boeit deze pot mij niet zoveel. Bunting is de laatste tijd een beetje verdwenen. En ik vind hem nu ook minder boeiend geworden. Artut is alleen leuk om te kijken als ie samen met Hopp op het WK voor koppels staat.
Heb zin in Dirkje - Barney. Is het al bevestigd dat Dirk 'gewoon' opkomt zoals ie altijd doet?![]()
Hoe komt ie op dan?quote:Op zondag 20 december 2015 21:31 schreef TserrofEnoch het volgende:
Eigenlijk boeit deze pot mij niet zoveel. Bunting is de laatste tijd een beetje verdwenen. En ik vind hem nu ook minder boeiend geworden. Artut is alleen leuk om te kijken als ie samen met Hopp op het WK voor koppels staat.
Heb zin in Dirkje - Barney. Is het al bevestigd dat Dirk 'gewoon' opkomt zoals ie altijd doet?![]()
jawohlquote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Blijf maar kijken dan, genieten wordt dat.
heb 'm nooit zien spelen, vandaar![]()
ohquote:komt me bekend voor ja
![]()
Houden zo.quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
heb 'm nooit zien spelen, vandaar
Die opkomst is verschrikkelijkIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Houden zo.
Die opkomst is verschrikkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zou ik dus ook opkomen als ik goed kon darten
haha geweldig. Waarschijnlijk zou ik voor een nog sneller nummer kiezen.![]()
Dirk is gewoon een held. Of je nu van die muziek houdt of niet. Ik houd er niet van, maar om zo op te komen is gewoon genieten. Even flink hakken, stoom afblazen en dan het podium op.![]()
Gelukkig heeft Danny z'n 87e subforum geopend om het tij te kerenquote:Op zondag 20 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit forum wordt met de dag stiller dus het zou goed kunnen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat filmpje is ook van een dag na dominator geloof ik, waar hij wasquote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dirk is gewoon een held. Of je nu van die muziek houdt of niet. Ik houd er niet van, maar om zo op te komen is gewoon genieten. Even flink hakken, stoom afblazen en dan het podium op.
Lekker pillenwaus pijltjes gooien, niks mis mee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ditquote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dirk is gewoon een held. Of je nu van die muziek houdt of niet. Ik houd er niet van, maar om zo op te komen is gewoon genieten. Even flink hakken, stoom afblazen en dan het podium op.![]()
Op de dubbels is ie prima, gemiddelde vrij matig maar ook niet heel slechtquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat moet jij straks toch met je leven als dit forum stopt?quote:Op zondag 20 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit forum wordt met de dag stiller dus het zou goed kunnen.![]()
hakkuhhhhquote:Ik ben inmiddels overleden.![]()
Dames kunnen per definitie niet darten punt sjakIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kop van Bunting blijft gewoon puur genot.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
![]()
1/3 is in de pocket.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
jinxquote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
1/3 is in de pocket.![]()
En die speelt na deze partij?quote:![]()
Waarom zou je op King betten?quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
1/3 is in de pocket.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Goede jinxquote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd naar de opkomst van Oreshkin moet ik zeggenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
gewaagde betsquote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nee joh Buntgod is opperbaas.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
rasputinquote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de opkomst van Oreshkin moet ik zeggen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: