77cm & 11,1kgquote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Loj het volgende:
[..]
10,1 kg en 80 cm
Scheelt het veel?
En tof!
Rijst, wow wat een supercadeau!
Maar niet lang daarvoor was hij ook zowel toch? T is geen reactie op iets?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanaf vorige week zaterdag.
Afgelopen zondagnacht niks, maandagnacht niks. Nou dan zal het wel een heel eind over zijn dachten we. Wrong!
Boaz kan gelukkig ook zelf trap op trap af![]()
Ik laat hem zoveel mogelijk zelf doen want dat tillen
Rijst wat fijn!! Geniet ervan!
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat knap, die kindjes die zelf de trap af gaan! En dikke kus voor Twinkle, wat rot dat het niet overgaat! En eenvoor Rijst. Nee, twee. Want superfijn!
![]()
!
Verder even niet bijgelezen want ik was net in de stad - dat doe ik dus echt nóóit meer zo vlak voor kerst! Zelfs omvergelopen in de Action toen ik op m'n hurken zat bij een schap. Door zo'n terrorbejaarde met zo'n boodschappentrolley, hmpf. Maar: leuke cadeautjes voor in het vliegtuig gescoord. En zwemvleugeltjes en een naam-armbandje. Verder inderdaad een tas vol lekkere dingen mee en we gaan ons maar niet drukker maken dan strikt noodzakelijk. Het loopt wel los, ik heb er zin in!
Nu koffers inpakken. Niet echt mijn talent. Vooral in het stukje het 'we nemen niet teveel mee' faal ik elke keer jammerlijk
.
+1 Maat 21 waren zn eerste schoenenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
Ik zeg maar niks over kuikens voeten.
Voor mijn gevoel was het een paar weken terug ook al maar dan ben ik vast in de war met iemand andersquote:Op woensdag 23 december 2015 14:08 schreef Twinkle20 het volgende:
In mei heeft ie dit 2 weken lang gehad maar ineens was het over.
Geen idee waar ik op kan elimineren want zijn eetpatroon is eigenlijk vrij standaard.
Razz heel veel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
+1 Maat 21 waren zn eerste schoenen![]()
Stip zit ook al achterop de fiets, want het voorstoeltje mocht maar tot 15 kilo
Ah, ja ik heb het boek uitgebannenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook weer sprongentijd, kwak!
Tel uit je winst
Ik probeer het vergelijken ook los te laten, als ik lees dat kinderen veel jonger dan saar loslopen maalt mij dat soms wel onzeker, maar saar is weer sneller met praten ed. Dua tja..quote:Op woensdag 23 december 2015 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb besloten sowieso niet meer zo te focussen op wat andere kindjes allemaal kunnen want ik word er erg down van merk ik. Ik ben dan constant aan het vergelijken en alleen maar aan het kijken naar wat mijn kind niét kan. Mauw was in het babytopic een van de snellen en ze is ondertussenvrij gemiddeld, dus er is best veel wat andere (jongere) kinderen hier wel kunnen en zij nog niet. We hebben ook een setback vanwege dat ziek zijn, ze was echt drie dagen heel veel los aan het lopen, toen werd ze ziek en nu vertikt ze te lopenZe zegt geen woordjes en ze bouwt geen torens. De trap is leuk tot trede drie en daarna gaat ze weer terug en ze is nu vooral bezig met dingen ergens ín stoppen. (hopelijk stelt dit Hilmo ook een beetje gerust
![]()
)
Anyhoe. Fijne verkansie voor Razz!voor traploop-L
Mooie I. van Franny met dr kleien halsband![]()
En GM, wat een groterd! (Toffe muts ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |