Ik denk van mijquote:Op woensdag 23 december 2015 07:54 schreef Dot. het volgende:
Oh, van wie was de Fotofabriek tip dan? We gaan nu echt niet meer wisselen denk ik![]()
Het ligt ook enigszins aan onze opslagkunsten hoor, want alle data zijn weggevallen bij het selecteren van de foto's. Zo praktisch! En dan hebben we netjes elke maand een foto genomen, maar we hebben er toch echt geen 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Lucas is ook geen schootzitter maar die 4,5 vliegen ging super. Hij sliep binnen twee minuten na opstijgen twee uur langquote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad. Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van
) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
Whut?quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
Wat een fascinatie voor de pinguïns![]()
Schoenen met drie maanden is volgens mij omdat ze vooral in het begin nog goed moeten kunnen voelen hoe ze de voet afwikkelen enzo, Razz.
Die voeten groeien ook vreselijk snel. Lou heeft inmiddels al maat 22 schoenen. De grootpoot![]()
Oppassen, nee ik moet er werkelijk niet aan denkenEen nachtje goed slapen zou heel fijn zijn, maar de gedachte dat ze ergens anders huilt of "tot last is" en ik haar niet kan troosten.. Het roept bij mij echt een enorme afkeer op. Nooit verwacht dat ik dat zou hebben
15? Maak er maar 5 vanquote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef Chanty het volgende:
Kwak met een traploper
Hier gaat meneer nu zelf de trap af, wel handig straks met baby erbij.
Zoe hier begint er Juist een te huilen als ik het zingende en dansende kerstdier aan zet![]()
Blue wat handig zo'n opruimerig kindik zou ervan profiteren en genieten want over 15 jaar roep je: ruim je rommel nou eens op!
Hilmo ik zou me niet te druk maken om het wel of niet bouwen van torens. Dat komt echt wel. Waarschijnlijk doet hij andere dingen weer snellergewoon met m spelen en dan pakt hij het vanzelf wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben helemaal bijgelezen maar zal niet op iedereen reageren.![]()
Hilmo, B kan ook geen torens bouwen, wel omgooien.
B gaat nu naar maat 24 toe, big feet! Hij heeft ook grote handen, wordt een enorme kerel denken wij. Kunnen we wel gebruiken hier in huis.
Hahahahaha Blue, handig toch zo'n opruimer in huis.![]()
Wij hebben lekker vakantie en dat is heerlijk. Vooral 's avonds niet hoeven werken is fijn. Vandaag hebben we een niets doe dag. Al moeten we B zo wel even 'uitlaten' is gisteren ook maar even buiten geweest. Dan merk je echt dat hij zijn energie niet kwijt kan.
Saar heeft inmiddels ook gympen maat 22... die zijn nog wat ruim maar 21 was net aan...quote:Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whut?hier begint maat 18 nu wat krap te worden. Maat 19 staat klaar maar zit nog ruim. Maar beter te groot dan te klein denk ik maar.
Wat ik ergens las (en wat we bij Sjaak hebben toegepast): gooi al je opvoedprincipes overboord en neem snoep/lekkere dingen mee, veel filmpjes/spelletjes op de iPad, drinken wat ze normaal niet mag... dat soort dingen. Je aan je eigen opvoedideeen houden lukt echt niet in zo'n vliegtuig en het is maar even, dus als je jouw principes los laat komt het goedquote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad. Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van
) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij zo'n grootpootje dan Burd?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
Ik zeg maar niks over kuikens voeten.
SPOILER: CrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rijst wat fijn!!
Die traploperts!!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
10,1 kg en 80 cmquote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JufMariska het volgende:
Omfg al jullie kindjes zijn lichter dan uk, terwijl hij veel jonger is![]()
Het is dat hij nog netjes op de curve zit
![]()
Wat ik nog wilde zeggen over spelen: boekjes lezen gaat hier ineens veel beter! Hij heeft iets meer geduld, pakt ook zelf boekjes en bladert ze door (met dikke pagina's, anders -> stuk) en de boekjes met knopje om geluidjes te maken (muziek, natuur, zo'n serie) kan hij ook bijna helemaal zelf nu
Hoewel hij soms op oogjes duwt ipv het knopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |