abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158461132
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:54 schreef Dot. het volgende:
Oh, van wie was de Fotofabriek tip dan? We gaan nu echt niet meer wisselen denk ik :')

Het ligt ook enigszins aan onze opslagkunsten hoor, want alle data zijn weggevallen bij het selecteren van de foto's. Zo praktisch! En dan hebben we netjes elke maand een foto genomen, maar we hebben er toch echt geen 12 :X
Ik denk van mij oO<
  woensdag 23 december 2015 @ 08:23:23 #127
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158461233
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 23 december 2015 @ 09:00:14 #128
52229 Chanty
pi_158461626
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad :D . Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van :') ) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
Lucas is ook geen schootzitter maar die 4,5 vliegen ging super. Hij sliep binnen twee minuten na opstijgen twee uur lang :D p de heenvlucht zaten we helemaal voor en hadden we drie stoelen dus dat was wel fijn. Kon hij daar wat rondlopen en spelen. dus als je dat kan versieren :) naar buiten kijken was ook tof, verder wat eten mee, speelgoed, filmpje en met de riem spelen. Op de terugweg geen extra ruimte dus moest hij wel de hele tijd op schoot. Sliep de eerste twee uur weer een daarna weer hetzelfde en dat ging weer prima ondanks beperkte ruimte. Kan dus zijn dat je kind heel anders reageert dan verwacht :D
  woensdag 23 december 2015 @ 09:05:57 #129
52229 Chanty
pi_158461672
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
Wat een fascinatie voor de pinguïns O+

Schoenen met drie maanden is volgens mij omdat ze vooral in het begin nog goed moeten kunnen voelen hoe ze de voet afwikkelen enzo, Razz.
Die voeten groeien ook vreselijk snel. Lou heeft inmiddels al maat 22 schoenen. De grootpoot :')

Oppassen, nee ik moet er werkelijk niet aan denken :@ Een nachtje goed slapen zou heel fijn zijn, maar de gedachte dat ze ergens anders huilt of "tot last is" en ik haar niet kan troosten.. Het roept bij mij echt een enorme afkeer op. Nooit verwacht dat ik dat zou hebben :D
Whut? :D hier begint maat 18 nu wat krap te worden. Maat 19 staat klaar maar zit nog ruim. Maar beter te groot dan te klein denk ik maar.
pi_158461699
Wat een kleine voetjes Chanty, F gaat ook al naar 22 ;)
  woensdag 23 december 2015 @ 09:23:18 #131
52229 Chanty
pi_158461864
Kwak met een traploper *O*
Hier gaat meneer nu zelf de trap af, wel handig straks met baby erbij.

Zoe hier begint er Juist een te huilen als ik het zingende en dansende kerstdier aan zet :')

Blue wat handig zo'n opruimerig kind :P ik zou ervan profiteren en genieten want over 15 jaar roep je: ruim je rommel nou eens op!

Hilmo ik zou me niet te druk maken om het wel of niet bouwen van torens. Dat komt echt wel. Waarschijnlijk doet hij andere dingen weer sneller :) gewoon met m spelen en dan pakt hij het vanzelf wel op
pi_158462892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef Chanty het volgende:
Kwak met een traploper *O*
Hier gaat meneer nu zelf de trap af, wel handig straks met baby erbij.

Zoe hier begint er Juist een te huilen als ik het zingende en dansende kerstdier aan zet :')

Blue wat handig zo'n opruimerig kind :P ik zou ervan profiteren en genieten want over 15 jaar roep je: ruim je rommel nou eens op!

Hilmo ik zou me niet te druk maken om het wel of niet bouwen van torens. Dat komt echt wel. Waarschijnlijk doet hij andere dingen weer sneller :) gewoon met m spelen en dan pakt hij het vanzelf wel op
15? Maak er maar 5 van ;(
pi_158462909
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

15? Maak er maar 5 van ;(
Dat vind ik nog ruim genomen :'(
E.
pi_158462947
Crump
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal bijgelezen maar zal niet op iedereen reageren. :@

Hilmo, B kan ook geen torens bouwen, wel omgooien.
B gaat nu naar maat 24 toe, big feet! Hij heeft ook grote handen, wordt een enorme kerel denken wij. Kunnen we wel gebruiken hier in huis.
Hahahahaha Blue, handig toch zo'n opruimer in huis. *O*

Wij hebben lekker vakantie en dat is heerlijk. Vooral 's avonds niet hoeven werken is fijn. Vandaag hebben we een niets doe dag. Al moeten we B zo wel even 'uitlaten' is gisteren ook maar even buiten geweest. Dan merk je echt dat hij zijn energie niet kwijt kan.
pi_158463572
S heeft maat 20. Ik heb laarsjes besteld in maat 21, maar nog niet gepast werden gister bezorgd toen ze al sliep
Vorige week bij de kinderarts trouwens gemeten en gewogen; 81cm en precies 10 kilo! Qua lengte gaat ze nu wat vlotter de hoogte in op de curve, gewicht blijft een beetje hetzelfde.
Ik ga straks even bij lezen, nu weer even verder werken.
Nog 6 uur werken en dan vakantie *O*
pi_158463633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Whut? :D hier begint maat 18 nu wat krap te worden. Maat 19 staat klaar maar zit nog ruim. Maar beter te groot dan te klein denk ik maar.
Saar heeft inmiddels ook gympen maat 22... die zijn nog wat ruim maar 21 was net aan...

Lucas is gewoon in balans. ;)

Straks even naar t weeguurtje met mn dame, ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_158464105
Zoe nog een tweeling voor jou? :+

Ik kan geen poep en kots meer zien. 2 Nachten niks aan de hand en vannacht om 3 uur begon het feest weer :O
pi_158464303
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad :D . Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van :') ) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
Wat ik ergens las (en wat we bij Sjaak hebben toegepast): gooi al je opvoedprincipes overboord en neem snoep/lekkere dingen mee, veel filmpjes/spelletjes op de iPad, drinken wat ze normaal niet mag... dat soort dingen. Je aan je eigen opvoedideeen houden lukt echt niet in zo'n vliegtuig en het is maar even, dus als je jouw principes los laat komt het goed ^O^
Succes en veel plezier!
pi_158465393
SPOILER
pi_158465692
Omfg al jullie kindjes zijn lichter dan uk, terwijl hij veel jonger is :o :@ Het is dat hij nog netjes op de curve zit :+

Wat ik nog wilde zeggen over spelen: boekjes lezen gaat hier ineens veel beter! Hij heeft iets meer geduld, pakt ook zelf boekjes en bladert ze door (met dikke pagina's, anders -> stuk :+ ) en de boekjes met knopje om geluidjes te maken (muziek, natuur, zo'n serie) kan hij ook bijna helemaal zelf nu O+ Hoewel hij soms op oogjes duwt ipv het knopje :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 23 december 2015 @ 12:42:32 #141
52229 Chanty
pi_158465720
Twink je blijft er wel mee bezig of lijkt dat maar zo? Hoe lang is b. Nu al ziek?

Trap af O+
pi_158465781
12 kilo en maat 21 bij 13 maanden hier (maand geleden gewogen). Oh en 79 cm.

/valt binnen
Kwak
  woensdag 23 december 2015 @ 12:57:04 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158466044
Ik zeg maar niks over kuikens voeten :').
KuikenGuppy
  woensdag 23 december 2015 @ 13:03:19 #144
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_158466215
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
Ik zeg maar niks over kuikens voeten :').
Heb jij zo'n grootpootje dan Burd?

Hier zo'n 83cm lang, ong. 10.2 kilo en maatje 21.. :) bij 21 maanden..

Veel beterschaps nodig hier zie ik :*

En ik mag *O* ..

Dames, ik ga zo onderweg om ons allermooiste kerstcadeau van dit jaar op te halen! O+ O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 23 december 2015 @ 13:06:53 #145
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158466296
Suzy heeft mt 19/20. Al sinds ze loopt! Ze weegt verder 9,5 kg en was 78 cm de laatste keer, bij 14 maanden. Mijn peuter van 3,5 heeft trouwens mt 25.

Wat goed Rijstebuiltje, geniet ervan O+
  woensdag 23 december 2015 @ 13:13:49 #146
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_158466419
SPOILER: Crump
Rijst wat fijn!! *O*

Die traploperts!!! _O_
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:17:35 #147
52229 Chanty
pi_158466498
Wat heerlijk rijst O+
pi_158466573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JufMariska het volgende:
Omfg al jullie kindjes zijn lichter dan uk, terwijl hij veel jonger is :o :@ Het is dat hij nog netjes op de curve zit :+

Wat ik nog wilde zeggen over spelen: boekjes lezen gaat hier ineens veel beter! Hij heeft iets meer geduld, pakt ook zelf boekjes en bladert ze door (met dikke pagina's, anders -> stuk :+ ) en de boekjes met knopje om geluidjes te maken (muziek, natuur, zo'n serie) kan hij ook bijna helemaal zelf nu O+ Hoewel hij soms op oogjes duwt ipv het knopje :D
10,1 kg en 80 cm ;)
Scheelt het veel?
En tof!

Rijst, wow wat een supercadeau!
pi_158466598
Vanaf vorige week zaterdag.

Afgelopen zondagnacht niks, maandagnacht niks. Nou dan zal het wel een heel eind over zijn dachten we. Wrong!

Boaz kan gelukkig ook zelf trap op trap af :D
Ik laat hem zoveel mogelijk zelf doen want dat tillen :X

Rijst wat fijn!! Geniet ervan!
pi_158466733
Wat knap, die kindjes die zelf de trap af gaan! En dikke kus voor Twinkle, wat rot dat het niet overgaat! En een *O* voor Rijst. Nee, twee. Want superfijn! *O* *O* !

Verder even niet bijgelezen want ik was net in de stad - dat doe ik dus echt nóóit meer zo vlak voor kerst }:| ! Zelfs omvergelopen in de Action toen ik op m'n hurken zat bij een schap. Door zo'n terrorbejaarde met zo'n boodschappentrolley, hmpf. Maar: leuke cadeautjes voor in het vliegtuig gescoord. En zwemvleugeltjes en een naam-armbandje. Verder inderdaad een tas vol lekkere dingen mee en we gaan ons maar niet drukker maken dan strikt noodzakelijk. Het loopt wel los, ik heb er zin in!

Nu koffers inpakken. Niet echt mijn talent :') . Vooral in het stukje het 'we nemen niet teveel mee' faal ik elke keer jammerlijk :@ .

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 13:29:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')