Nee ik bedoelde meer dat ik in het babytopic afgestompt ben op dat gebied.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou voel ik me een aanstellerMaar niemand heeft daar dus verder soms last van behalve GM een beetje?
![]()
Gaan jullie daar al heen dan? Ik zou dat ook niet trekken hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 20:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Onzeker ivm kindjes vergelijken heb ik niet echt, het komt allemaal wel goed
Waar ik wel een beetje onzeker van word, is van ouders die de volle 2/3 uur actief bezig zijn met hun kind in een indoorspeel gebeuren. Ja sorry, maar ik trek dat niet om nonstop in een ballenbak, op springkussen, in bouwhoek,op glijbaan te ravotten. En dan zie ik dat anderen dat wel doen en dat geeft me soms wel een beetje het idee dat ik niet genoeg met mijn kind bezig ben ofzo.
Ja hoor, is heel leuk voor de kleintjesquote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaan jullie daar al heen dan? Ik zou dat ook niet trekken hoorik vind een half uur boekjes lezen op de woonkamervloer al intensief
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja zijn dat niet ouders met 3+ kinderen?met Sil zou ik me ook wel een aantal uur vermaken en sowieso de hele dag met hem kunnen spelen en op pad. Maar dat vind ik echt minder intensief dan een dreumes entertainen die alles precies 7 tot 27 seconden interessant vindt om vervolgens keihard in je ooglid te knijpen omdat ineens een wimper leuker is dan een boek waar ze de minuut daarvoor nog met traan om pruillipte
Ja, dat laatste robeer ik nu langzaam te minderen. Want ik wil ook niet dat ze er aan went dat ze altijd haar zin krijgt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
Uh huh en als ik m niet optil op zo'n moment (want handen vol met iets, bijvoorbeeld een pan met hete pasta) dan gaat ie met zn hoofd op de grond liggen kermen en huilen.ik pak m meestal wel op hoor, dan is het des te sneller weer over. Oh kijk Melba, wat een mooi boek! Etc.
Hm, ik heb niet t gevoel dat ik m zijn zin geef dan eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat laatste robeer ik nu langzaam te minderen. Want ik wil ook niet dat ze er aan went dat ze altijd haar zin krijgt.
Gisteren heeft ze het dus veertig minuten volgehouden, dat krijsenFotoverslag wordt geupload!
Ohja! "Applaus" werkt hier vaak welquote:Op woensdag 23 december 2015 20:36 schreef Skittles het volgende:
Hier werkt de zin "Huh?! Waar is M.ilou nou?" *vragend om je heen kijkend*
Dat zegt zij met blije bakkes ieeboee![]()
Dat werkt met de meeste grote drama's. Die om het niet mogen gooien van de afstandsbediening bijvoorbeeld
Ja, ik herken ook echt heeeeeel veel van jouw verhalen! Het is echt zo explosief gewoon. Van heel rustig een boekje zitten lezen naar OMG JANKEN BRULLEN HOOFD ACHTEROVER WHAAAAquote:Op woensdag 23 december 2015 20:36 schreef Franny_G het volgende:
Mauwtje en I zijn beetje zielsverwanten geloof ik.
Ik vind het momenteel ook heel intensief met haar, en het gaat ook zo up en down. Het ene moment is ze superlief en zit ze heel lief te spelen of zijn we boekjes aan het lezen, het andere moment is ze echt heel onuitstaanbaar, slaat ze me in mijn gezicht en gooit ze met alles omdat ze haar zin niet krijgt. Op dit moment brengt mijn vriend haar naar bed, en met het tandjes poetsen en uitkleedritueel gaat het ook letterlijk zo: het ene moment hoor ik haar lachen, het andere moment is ze aan het brullen..
Nou, deze wil gewoon opgepakt worden omdat ik haar niet de gewenste aandacht geef op dat moment. En echt, ik probeer alle positieve aanpakken. Afleiding. Praten. Uitleggen. Maar ze gaat gewoon plat op de grond liggen gillen tot ze op mijn arm zit. Alleen op de arm houdt ze op. Dus ik denk toch dat ik er verstandig aan doe om dat langzaam maar zeker een beetje te minderenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hm, ik heb niet t gevoel dat ik m zijn zin geef dan eigenlijk.
Hij wil namelijk meestal iets hebben wat ik aan het eten ben, of iets wat ik in mijn handen heb, of iets wat niet kan of gevaarlijk is. Hij is verdrietig daarover en ik pak hem op om hem te troosten en leid hem af als dat lukt...
Zo sta ik regelmatig te koken met de Tula en kind op mijn rugquote:Op woensdag 23 december 2015 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, deze wil gewoon opgepakt worden omdat ik haar niet de gewenste aandacht geef op dat moment. En echt, ik probeer alle positieve aanpakken. Afleiding. Praten. Uitleggen. Maar ze gaat gewoon plat op de grond liggen gillen tot ze op mijn arm zit. Alleen op de arm houdt ze op. Dus ik denk toch dat ik er verstandig aan doe om dat langzaam maar zeker een beetje te minderen
Als Melba andere basisbehoeften heeft, dan werkt een andere aanpak waarschijnlijk prima
Hahahaha, teringquote:Op woensdag 23 december 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
Aanleiding voor groots en meeslepend drama was vanavond het kindje Jezus. Ik was gisteren helemaal blij: had voor weinig een ouderwetse kerststal op de kop getikt bij de kringloop. Toen I de stal zag, bleek al snel dat alle onderdelen vast zaten, behalve Jezus. Die kun je van zijn kribbe aftrekken. Dus I loopt de hele dag met Jezus rond. Nu had ik een briljant idee, namelijk dat als I gaat slapen baby Jezus ook terug gaat in zijn kribbe. Dat leidde tot een totaal verscheurde I. Die het ene moment Jezus netjes in z'n kribbe neerlegde, naar de deur liep, de trap op klauterde om naar de badkamer te gaan en het volgende moment ineens bedacht dat ze Jezus toch echt niet kan achterlaten in z'n stal. Nee, baby moest mee naar haar kamer. OK, OK, als je echt niet zonder Jezus (!!) kan, dan mag hij wel mee naar je kamer. Dus zij omhoog klauterend met Jezus in haar hand, was ze bijna boven, ineens weer gekrijs. Baby moet in z'n bedje! Dus weer terug. Dit is nog zo twee keer herhaald, totdat ik de knoop doorhakte en besloot dat Jezus toch echt in zijn eigen kribbe moest slapen vanavond. Ze heeft gehuild tot tijdens het tanden poetsen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
Aanleiding voor groots en meeslepend drama was vanavond het kindje Jezus. Ik was gisteren helemaal blij: had voor weinig een ouderwetse kerststal op de kop getikt bij de kringloop. Toen I de stal zag, bleek al snel dat alle onderdelen vast zaten, behalve Jezus. Die kun je van zijn kribbe aftrekken. Dus I loopt de hele dag met Jezus rond. Nu had ik een briljant idee, namelijk dat als I gaat slapen baby Jezus ook terug gaat in zijn kribbe. Dat leidde tot een totaal verscheurde I. Die het ene moment Jezus netjes in z'n kribbe neerlegde, naar de deur liep, de trap op klauterde om naar de badkamer te gaan en het volgende moment ineens bedacht dat ze Jezus toch echt niet kan achterlaten in z'n stal. Nee, baby moest mee naar haar kamer. OK, OK, als je echt niet zonder Jezus (!!) kan, dan mag hij wel mee naar je kamer. Dus zij omhoog klauterend met Jezus in haar hand, was ze bijna boven, ineens weer gekrijs. Baby moet in z'n bedje! Dus weer terug. Dit is nog zo twee keer herhaald, totdat ik de knoop doorhakte en besloot dat Jezus toch echt in zijn eigen kribbe moest slapen vanavond. Ze heeft gehuild tot tijdens het tanden poetsen.
Oh dat snap ik zeker. Ik klink nu wel leuk maar ik was het gedrein vanmiddag na een paar uur ook wel zatquote:Op woensdag 23 december 2015 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, deze wil gewoon opgepakt worden omdat ik haar niet de gewenste aandacht geef op dat moment. En echt, ik probeer alle positieve aanpakken. Afleiding. Praten. Uitleggen. Maar ze gaat gewoon plat op de grond liggen gillen tot ze op mijn arm zit. Alleen op de arm houdt ze op. Dus ik denk toch dat ik er verstandig aan doe om dat langzaam maar zeker een beetje te minderen
Als Melba andere basisbehoeften heeft, dan werkt een andere aanpak waarschijnlijk prima
Op zo'n moment ben ik vooral druk met de emoties een beetje reguleren en wisselen mijn vriend en ik wel van die veelbetekenende blikken uit, maar vooral naderhand moeten we daar hard om grinniken. Bij een glas wijn, als drama queen in dromenland is.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahahaha, tering(Jezus)
ik zit gewoon te lachen met tranen in mijn ogen
Hou jij het zelf wel droog op zulke momenten?
Ademen is overrated.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Inside outdie is zo mooi!
Ik moet ook heel vaak gewoon lachen hoor, om de dreumesdramatiek. Waar ik soms wel een beetje kriegel van word, zeker als ik moe ben, is het fysieke. Suus wil bijna continu fysiek contact als we thuis of ergens binnen zijn. Als ik sta hangt ze aan mn been, als ik zit, zit ze op me. Bijna volcontinu![]()
Ik vind het heel vaak heel fijn en gezellig, en soms wil ik even ademen
Is dat al lang zo?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh dat snap ik zeker. Ik klink nu wel leuk maar ik was het gedrein vanmiddag na een paar uur ook wel zat![]()
Ik vind dat hele opvoeden maar moeilijk, er zijn grenzen aan wat ik kan bieden aan aandacht en vasthouden als hij erom vraagt, terwijl ik wel veel zie in de principes van onvoorwaardelijk ouderschap enzo. Maar zo'n kleintje snapt nog maar weinig maar heeft al zoveel emoties, pfff. Er valt gewoon nog weinig uit te leggen, al doe ik het wel, het komt nog niet erg binnen.
We hebben hier nu elke avond keurig kind in bed om half acht, waarna hij om half negen weer huilend wakker wordt, en pas weer stopt als hij beneden is bij ons. En dan om half tien gaat hij terug zonder problemen.
Aan de ene kant zou ik daar misschien niet in mee moeten gaan, maar aan de andere kant gaat hij nu twee keer zonder gedoe slapen en zou hij anders het tussenliggende uur volschreeuwen gok ik...
Ik haal de creativiteit van Pinterest hoor! En tijd, pfff... Daarom gaat-ie nou precies af en toe uit logeren.. En daar komt bij: ik ben in de huidige woon-werksituatie ongeveer 7 dagen thuis, en word enorm ongelukkig van een niet-fijne omgeving (ik zat vandaag 3u in mijn werkkamer, herstel: tijdelijke hok met bureau en verhuisdozen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Toen JM laatst fotos postte van haar nieuwe huis en het kamertje van haar kleintje (sowieso de foto's uit het kinderkamertopic) zijn jaloersmakend. Ik heb de tijd niet.. de creativiteit niet en ik zoek het gewoon niet. Dus mijn kids hebben een hele saaie simpele kamer met een bed en een klerenkast en 0 sfeer![]()
Nou, volgens mij hebben traktaties, cakesmashes en kerstkaarten niks met attent zijn te maken, want daar doe ik ook allemaal niet aan. Ik vind jou altijd een hele liefdevolle moeder eigenlijk, volgens mij doe je alles voor ze. En ik heb nog nooit iemand in therapie gezien omdat ze niet getrakteerd hebben op hun eerste verjaardagquote:Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Franny![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik heb geen onzekerheden.. of ja ik heb ze wel maar ik heb ze weg gestopt want het gaat er niet sneller op als ik me ga lopen focussen of ze wel of niet in lijn der ontwikkeling liggen.
Wat mij dan weer onzeker kan maken is mijn a-creativiteit en onattendheid.
Kerstkaarten? O shit.. weer vergeten dit jaar. Traktatie? Moet dat echt met hun 1e verjaardag? Cakesmash ... o shit de taart is al op en we zijn vergeten een foto te maken ...![]()
Toen JM laatst fotos postte van haar nieuwe huis en het kamertje van haar kleintje (sowieso de foto's uit het kinderkamertopic) zijn jaloersmakend. Ik heb de tijd niet.. de creativiteit niet en ik zoek het gewoon niet. Dus mijn kids hebben een hele saaie simpele kamer met een bed en een klerenkast en 0 sfeer![]()
Duimen jullie mee voor een kotsvrije nacht?
Droger is gelukkig wel aangesloten dus qua wasjes trekken we het nu beter. Hoop hem alleen zo min mogelijk nodig te hebben.. dat zou een goed teken zijn.
Ooh ja. Heel Groot Verdrietquote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohh jullie verhalen![]()
met het Jezus verhaal met stip op 1
Wat een herkenning. Suzeltje kan er ook wat van! Die stond vanmiddag zo te dramaqueenen als ik naar haar keek:
[ link | afbeelding ]
Keek ik de andere kant op ging ze spelen
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohh jullie verhalen![]()
Wat een herkenning. Suzeltje kan er ook wat van! Die stond vanmiddag zo te dramaqueenen als ik naar haar keek:
[ link | afbeelding ]
Ik heb dan een jankend kind, omdat de schuur niet open gaat of de poes langs loopt of de wind waait oidquote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef BlueEyes het volgende:
I![]()
Ik zet bij extreme plakkerij nog wel eens de deur naar buiten open.
Even uitrazen in de tuin, ookal regent het.
Hij blij aan het rondstappen en al is het 5 of 10 minuten hij is weer gezellig (en afgekoeld)
Ochquote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohh jullie verhalen![]()
[ link | afbeelding ]
Nu noem je wel een ander uiterste hèquote:Op woensdag 23 december 2015 19:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vergelijken is volgens mij redelijk normaal. Lou is toevallig een snelle, maar als zij me nu nog heel apathisch aan zou staren en niks zou ondernemen terwijl andere kindjes rondrennen en kletsen, zou ik me daar echt heel slecht en onzeker over voelen. Totaal geen gevoel van "omg dat kan mijn kindje straks ook" maar meer een "ik hoop dat ze dat ook kan.."
Maart kindjes iddquote:Op woensdag 23 december 2015 21:02 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Nu noem je wel een ander uiterste hèMisschien is het als hier veel kindjes uit dezelfde maand zitten wel anders. Volgens mij is F de enige uit mei en vergelijken met bijv Stip of Kuiken maakt me niet onzeker omdat die maanden ouder zijn. Toch???
![]()
Spees, herkenbaar dat geplak en de behoefte aan ruimte. Heel irritant ook dat als kind naar bed is, de kat z'n plek wil overnemen
Ja het gaat inderdaad in vlagen, maar nu sinds een week of wat weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat al lang zo?
Mauwtje heeft dt namelijk ook met vlagen, dat ze ineens de hele avond beneden wil spelen. Krijsen in bed tot ze weer in de woonkamer zit in d'r slaapzak, dan zijn het weer hartjes en schaters all overDat duurt dan 1-2 weken en dan slaapt ze ineens weer normaal. En dan drie weken later weer hetzelfde
Ik dikte het ff aanquote:Op woensdag 23 december 2015 21:02 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Nu noem je wel een ander uiterste hèMisschien is het als hier veel kindjes uit dezelfde maand zitten wel anders. Volgens mij is F de enige uit mei en vergelijken met bijv Stip of Kuiken maakt me niet onzeker omdat die maanden ouder zijn. Toch???
![]()
Spees, herkenbaar dat geplak en de behoefte aan ruimte. Heel irritant ook dat als kind naar bed is, de kat z'n plek wil overnemen
De laatste weken gaat het hard jaquote:Op woensdag 23 december 2015 21:05 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maart kindjes idd![]()
Maar F is toch ook al een vlotte babbelaar?
Heb je deze aanpak al geprobeerd?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Toen moest ze uiteraard keihard lachenquote:Op woensdag 23 december 2015 21:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heb je deze aanpak al geprobeerd?
Verder, het Jezus-verhaal![]()
![]()
En nou moet ik huilen ook nogquote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd een hele liefdevolle moeder eigenlijk, volgens mij doe je alles voor ze. En ik heb nog nooit iemand in therapie gezien omdat ze niet getrakteerd hebben op hun eerste verjaardag![]()
Ik zal duimen voor kotsvrij!
Omg sorry maar tranen van het lachenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Toen moest ze uiteraard keihard lachen
Ik vind dat helemaal niet!quote:Op woensdag 23 december 2015 21:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En nou moet ik huilen ook nog![]()
.. wat lief je compliment!
Ik ben altijd veel te veel bezig met wat anderen wel niet van me denken. Ook hier op fok. Soms denk ik echt dat jullie me een ontactvolle biatch vinden ofzo omdat ik niet altijd even lekker en prettig verwoord wat ik bedoel/denk/vind. En dst anderen dan weer vinden dat ik lomp en onempatisch en ontactvol ben
![]()
Doet me goed!
Zo en nu genoeg mama drama![]()
Nu weer dreumesdrama![]()
Zo herkenbaar! Om de kleinste, pietluttigste dingetjes dikke krokodillentranen. Boaz kan dat ook heel goed. Gaat ie boos op de grond zitten mokken ... hoofd naar beneden en traaaanen met tuiten. Bijna schattig![]()
Ik troost hem dan wel altijd.. zie hem nog heel vaak als mijn kleine (😅) baby.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
ja, als ze wat steviger staat is dat misschien wel een optie. Nu zit ze vaak op het aanrecht, tot ze besluit dat ze weer gedragen wil wordenquote:Op woensdag 23 december 2015 21:38 schreef Burdie het volgende:
Oh en SQ, hier was een krukje in de keuken een hit. Kon kuiken zien wat ik deed en op zijn manier 'helpen' (aardappels wassen, aardappels voorproeven, etc).
Zwaai! Ook een mei-kind, maar heel veel langzamer dan jou F in eigenlijk alles.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:02 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
![]()
Poepen, heel veel poepen! (Ik hoop kiesjes, want het is echt extreem op het moment!) en idd zit nu aan de handwasjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat doet jouw kind met zijn broeken dan?![]()
Handwasje?
Mijn baby vindt de cosleeper toch nog wel erg ver van mama vandaanquote:Op donderdag 24 december 2015 08:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Saar
Room, klinkt als een superleuke dag! Fijn om weer in NL te zijn?
Over de ontwikkeling van Suzel maak ik me ook niet zo druk eigenlijk. Ze kletst nu alleen nog niet zoveel (deed haar zus meer met deze leeftijd) maar ze is er wel druk mee bezig dus dat komt wel goed. Nieuwste woordje is 'uit' en daar hoort blijkbaar deze gezichtsuitdrukking bij >.
!
Vannacht sliep ze zowaar tot half 4 in haar eigen bed! Dat was lang geleden. Gister wel gratis een cosleeper op de kop getikt
! Die gaan we vanmiddag halen. Ik kijk nu al uit naar al die ruimte in mn bed
Ohja, haha, dat kan ook nogquote:Op donderdag 24 december 2015 08:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn baby vindt de cosleeper toch nog wel erg ver van mama vandaan. Meer dan de helft van de tijd slaapt hij alsnog tussen ons in... Maar een dreumes kan dat vast beter!!
Think againquote:Op donderdag 24 december 2015 08:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn baby vindt de cosleeper toch nog wel erg ver van mama vandaan. Meer dan de helft van de tijd slaapt hij alsnog tussen ons in... Maar een dreumes kan dat vast beter!!
Opa en oma mee en dan zelf in een rolstoel? Krijg je overal nog voorrang ookquote:Op donderdag 24 december 2015 08:29 schreef Dot. het volgende:
Lekker zeg kwak! Veel plezier!
Oh, en de EftelingIk wilde eigenlijk ook nog gaan voor de baby er is, want muppet leurt nog steeds met het foldertje om vervolgens Carnaval Festival na te doen, maar het lukt lichaamtechnisch echt niet meer
Mijn kerstvakantie bestaat vooral uit vriend tijd geven eens dingen te doen die al lang lagen, zoals de babykamer en wat laatste klussen en vervolgens is hij bijna alleen maar aan het werk
Oh. Het gaat niet op magische wijze beter als ze 1 worden???!? Damnquote:
Jouw A wel hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 09:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh. Het gaat niet op magische wijze beter als ze 1 worden???!? Damn![]()
Het is m'n tweede he, ik zou beter moeten weten inmiddels![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onzeker zijn.. Neh. Hij doet wat hij moet doen. Of wil niet doen wat hij zou moeten kunnen (rechts de pincetgreep.. Nehhh daar is je vuist voor) . Ik vind zijn slaapgedoe nog wel irritant. Of niet naar bed willen en tot 10 wakker zijn, dan om half 12 weer wakker (een fles helpt dan gelukkig wel, maar dat is dan al de derde van die avond) om 3 weer wakker. Dit kan ook im een andere volgorde of met andere tijdstippen. Het nare is dat ik dus geen idee meer heb wat ik er mee moet. Naast ons slaapt hij niet, op een andere plek in zn kamer maakt niet uit.. Bij zn broer, nope.. Ik ga hem nog proberen op een andere kamer te laten slapen als dat niet werkt, dan vingers crossed dat hij beter slaapt in een peuterbed. Vriend zat eergister al te kijken naar opvang voor in de nacht.. Eum how about nope
. Opa's en oma's die oppassen, prima, maar verder niet.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:30 schreef AwayTL het volgende:
![]()
voor de dreumessen! Ik moest hardop lachen om I en jezus, melba en 'kijk mij zielig zijn'-soezel.
voor lou en de kikker!
Het kiezenleed was echt een langdurig slaapdrama hier. Of is hij nog niet aan kiezen toe? Inmiddels zijn ze allemaal door gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onzeker zijn.. Neh. Hij doet wat hij moet doen. Of wil niet doen wat hij zou moeten kunnen (rechts de pincetgreep.. Nehhh daar is je vuist voor) . Ik vind zijn slaapgedoe nog wel irritant. Of niet naar bed willen en tot 10 wakker zijn, dan om half 12 weer wakker (een fles helpt dan gelukkig wel, maar dat is dan al de derde van die avond) om 3 weer wakker. Dit kan ook im een andere volgorde of met andere tijdstippen. Het nare is dat ik dus geen idee meer heb wat ik er mee moet. Naast ons slaapt hij niet, op een andere plek in zn kamer maakt niet uit.. Bij zn broer, nope.. Ik ga hem nog proberen op een andere kamer te laten slapen als dat niet werkt, dan vingers crossed dat hij beter slaapt in een peuterbed. Vriend zat eergister al te kijken naar opvang voor in de nacht.. Eum how about nope
. Opa's en oma's die oppassen, prima, maar verder niet.
Rolstoel is wel een idee ja merkte ik net met de 3 min naar de Wibra lopenMaar ik denk dat het het eerste papamamaStip-uitje wordt als de baby er is
![]()
Er zijn kiezen te zien ja. Ik gooi het ook daar maar op.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef Dot. het volgende:
[..]
Het kiezenleed was echt een langdurig slaapdrama hier. Of is hij nog niet aan kiezen toe? Inmiddels zijn ze allemaal door gelukkig
Rolstoel is wel een idee ja merkte ik net met de 3 min naar de Wibra lopenMaar ik denk dat het het eerste papamamaStip-uitje wordt als de baby er is
Je doet het echt super en ik hoop dat je dat zelf ook eens zo gaat voelenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:57 schreef Kursor het volgende:
Onzeker ben ik niet over hoe mijn kinderen zijn en hoe ze zich ontwikkelen. Ik ben onzeker over hoe ik ben, als moeder, als werknemer, als....mezelf? Ik doe het nooit goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JufMariska op 24-12-2015 15:23:07 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:03 schreef Kursor het volgende:
Beterschap zieke dreumessen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb in 2010 dagbehandeling gevolgd, vond ik toen ook heftig en zwaar maar die commitment werkte idd wel. Groepstherapie vond ik ook fijner dan gedacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |