abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158433963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:12 schreef Crumpette het volgende:
Nu ik echt mag meepraten in dreumes zal ik ook maar uit de kast komen dan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_158434028
Oh en }:|

Ik zit met mijn rug naar de kamer de financiele administratie bij te werken, en J speelt met Melba. hoor ik ineens 'oh, hij is de trap op' :o

J zat dus een berichtje te typen op zijn telefoon en Melba stond bovenaan(!!) de trap, te huhuhuhhhuuhu-en :')

"Ja, ik dacht hij loopt achter de kat aan en kan toch geen kant op in de gang".

Hij gelooft me nu wel eindelijk dat hij echt steeds vergeet het traphekje dicht te doen :+ en dat dat echt gevaarlijk is nu :+
Kwak
pi_158434058
Crump
SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158434168
:o melba op de trap!

SPOILER
pi_158434207
SPOILER
pi_158434405
SPOILER
En tot over 1,5 maand :W :D. Ik lees hier vast mee af en toe, want ik mis jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158435572
SPOILER
pi_158435760
SPOILER
Mijn dame sliep vanmorgen tot 10:45 *O*
en gisteren 09:45 en zondag 10:40 en zaterdag 9:50 en vrijdag 9:50 ... :o
S. 2014
J. 2016
pi_158435989
Gm lekker uitslapen :D

Crump
SPOILER
Sicilia hier hoeven we oudste ook echt niet wakker te maken want dan krijgen we }:| }:| x 1000 :')

Meestal rommel ik dan wat waardoor ze vam dat geluid wakker wordt.. wc doortrekken of wasmachine aan ofzo. Dan gaat het wel :')
pi_158436112
Crump
SPOILER
GM hier ook zo'n uitslaper, heerlijk O+ . Ze slaapt nu meestal van 19:30-9:45 :o ! Al zou ik ook met liefde een paar uur slaap van A doneren aan de problematische slapers in dit topic.

Dat klinkt ook sneu Twinkle, zo ontroostbaar -O- . Hopelijk gaat die fase snel weer over!

Kwak heel herkenbaar }:| wij hebben geen traphek maar een tussendeur, en lief laat die ook vaak openstaan. Dat is dus óf vingertjes tussen de deur óf de trap op klimmen. Zucht.

Kursor wat klinkt het gezellig bij jullie met twee kindjes O+

Franny dank voor de kijktip, heel interessant! Al hoorde ik ook bij de baby's in de docu nog steeds niet de verschillende huiltjes (die van Dunstan) :') . Ik ben gewoon huiltjesdoof.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 12:18:24 ]
pi_158436522
Crump!

SPOILER
pi_158436595
Ik fail ook met dunston. Heb het bij beide kindjes geprobeerd maar tis niet mijn ding.

Interessante docu overigens :Y
Heb hem ook gezien
pi_158436731
SPOILER
Ik zag die docu ook, erg leuk en interessant!
pi_158437473
SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158438040
SPOILER
Zo'n uitslaper is aan mij niet besteed :') ben ik alsnog vroeg wakker. Als W nou overdag iets langer zou gaan slapen zou dat me weer wel behoorlijk blij maken. Maargoed, he, niks te klagen over het algemeen.
pi_158438736
Die huiltjes herken ik ook niet nee! En dan mijn vriend naast me op de bank tijdens die docu: ja hoor, het is echt heel duidelijk, hoor dan! }:| .
Overigens zaten wij allebei de hele tijd te snotteren om die kindjes die iets mankeerden en waarbij het dan weer goed kwam of beter ging. (Dat jongetje met die epilepsie en dat meisje met die beentjes die uiteindelijk toch kon staan :'( ). Wat een watjes zijn we.

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158438858
SPOILER
Uitslapers O+ heerlijk!

Hier altijd 6:30-7:00. Wat geen ramp is ivm druk programma dagelijks.
(peuter naar school brengen, ikzelf naar het werk, of kindjes wegbrengen naar de oppas vanaf januari.)

Gister een heel erg zieke man moeten verzorgen (geestelijk niet ernstig ziek maar lichamelijk wel plotseling). Ik merk dat ik beter warme zorg kan verlenen nu ik kinderen heb :+ . Hoop dat het vanavond beter gaat..vind het zo rot als iemand er zo slecht aan toe is.

O+ we hebben een zingend kerst-dier en E is er dol op :D huilen als hij stopt met zingen haha.

Ik krijg stiekem wel rammelende eierstokken door al die zwangere dames!
Ben net gestopt met de pil (omdat mijn vader trombose heeft). Ik kreeg last van mijn lichaam, het voelde niet goed en heb de huisarts gebeld. Die vond mijn zorgen terecht. Ze gaan nu onderzoeken of ik een verhoogde kans heb etc. Vandaag bloed laten prikken..
(dus voorlopig pil-loos. Moet mijn man maar even vermijden denk ik :+ )
pi_158439812
Oh ik vond Dunstan destijds wel heel handig. Ik kon niet alles onderscheiden, maar wel het verschil tussen honger en "ander ongemak" en dat vond ik wel heel handig :)
pi_158439833
Ik word opgevoed door mijn 17-maander }:|

Hij ruimt echt alles op op de plekken waar het hoort.
Dus jas in de gang, schoenen uit en meteen naar de gang gebracht.
Bekers die leeg zijn meteen op het aanrecht.
Bord meteen opruimen, bakjes die leeg zijn de kast weer in.
Troepjes meteen naar de prullenbak.
Lege fles moet direct de flessentas in ipv naast de bank neerzetten :@

Zo NIET ik :')
(vriend is wel blij met deze medestander in opruimen)
pi_158440101
Blue _O- hehe, mijn vriend is ook zo opgeruimd, maar vooralsnog geen opruimneigingen van W. Gooien is zijn lievelingsactiviteit momenteel.

Die dunstan huiltjes herkende ik wel (gaat vooral op voor newborns toch?), maar W deed 1 miliseconde 'honger' en daarna meteen PANIEK!! WHAAA!! Dus dat schoot verder weinig op :').
pi_158452070
SPOILER
Dunstan vond ik heel handig in de kraamweek, al was het alleen maar omdat ik me daardoor wat minder hopeloos voelde :P Vooral de 'neh' vond ik fijn om te kennen! Docu ken ik niet, maar ga ik onthouden!

oei kwak, komt melba even boven kijken :D Hopelijk doet 'ie voortaan wel het traphekje dicht :P

GM, heerlijk uitgeslapen! :o *O*

Long time no see :W Ik lees trouw met jullie mee, maar de energie ontbreekt om ook mee te kletsen :P hier gaat 't goed in ieder geval! Ik heb eindelijk een stageplek en ga in feb beginnen, donderdag gaan we even kijken op een kdv hier in de buurt. Spannend, maar heb er zoooo'n zin in, ook voor Fie, lekker op 'school' aanmodderen met andere kindjes, hoe tof?! O+ Met haar gaat 't ook goed, naast het lopen probeert ze nu zelfs af en toe te rennen :+ geluk dat ons appartement niet zo groot is, anders zat ik d'r de hele tijd achterna :')
pi_158460694
SPOILER
Gister baarmoeder bevolkingsonderzoek gehad. Met behulp van jullie tips meteen gevraagd om een kleine eendebek. Kon meteen geregeld worden. Uit haar zelf maakte ze het ding warm. Wonder boven wonder voelde ik de eendebek nauwelijk, ook het draaien niet. Het enorme pijn verwacht. Wel was het borsteltje over de baarmoeder zeeeeeeer gevoelig, beetje een wee achtig gevoel. Maar al met al viel het me ontzettend mee!

Die docu van Focus op ned 2 was echt mooi he! O+ Zoveel herkenning, bv en dunstan baby taal en gebaren. Gebaren is hier geen succes, ondanks volhouden doet hij nog geen enkel gebaar...
Die Dunstan babytaal hebben we enorm veel aan gehad. Vooral neh en ik had echt het idee dat ik hem begreep.

Hier gaat R altijd met begeleiding de trap op. Laten we hem zoveel mogelijk zelf doen, alleen als hij niet wil, tillen we hem. Jullie ook? We hebben geen traphekje, wel een deur ervoor en ik vind het belangrijk dat hij het trapklimmen goed leert.

Jeetje krijger, dat gaat snel bij jullie zeg! Wat een koplopers hier allemaal haha.
Om me heen ook allemaal kindjes die al torens bouwen en die kindjes zijn jonger dan R. Ik probeer hem uit te dagen en samen te doen en voor te doen, maar geen effect. Op het CB maar eens vragen wat ik daar nog aan kan doen om hem te stimuleren.

Zoë, hopen op een goede uitslag, lijkt me spannend als je vader dat ook heeft! En idd je man even niet teveel opzoeken ;) Hahaha.

Hahhaha Blue, ook een grappige situatie :D
pi_158460857
+1 op alle spoilers! (Even te lui om mobiel te spoileren :'))

Hilmo, dat komt toch vanzelf wel? Lekker torens om laten gooien en dan is het zelf opbouwen ook erg tof op gegeven moment :)

Wij hebben een deur en hekje, want zodra hij bij de klink kon ging de deur open. Ben wel blij dat hij zo goed als altijd van de kelderdeur afblijft, maar op zolder hebben we een knip op de deur van de CV gedaan. Hij ging altijd leuk alles open en dicht doen als wij nog een beetje wakker werden, maar dat hok staat echt te vol met gevaarlijk spul.

Pff, JM restecpt voor je hoor! We hebben gisteravond 16 pagina's gemaakt van een fotoboek en ik ben van ellende de keuken maar gaan poetsen terwijl vriend pagina's in elkaar zette :') Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Fotofabriek en fotoboeken-maken? Ze hebben dezelfde hatelijke software iig :')

Spannend krijgertje!
pi_158460971
Oefening baart kunst he Dot ;) Ik maak er een boel per jaar, en heb externe software die veel fijner werkt.
Ik heb totaal geen kaas gegeten van 'consumenten'-leveranciers, dus kan niet echt tips geven, sorry.. Ik ken alleen Webprint, dat is kwalitatief erg goed, verder bestel ik alles bij m'n 'dure' prof-drukker :)
pi_158461000
Oh, van wie was de Fotofabriek tip dan? We gaan nu echt niet meer wisselen denk ik :')

Het ligt ook enigszins aan onze opslagkunsten hoor, want alle data zijn weggevallen bij het selecteren van de foto's. Zo praktisch! En dan hebben we netjes elke maand een foto genomen, maar we hebben er toch echt geen 12 :X
pi_158461132
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:54 schreef Dot. het volgende:
Oh, van wie was de Fotofabriek tip dan? We gaan nu echt niet meer wisselen denk ik :')

Het ligt ook enigszins aan onze opslagkunsten hoor, want alle data zijn weggevallen bij het selecteren van de foto's. Zo praktisch! En dan hebben we netjes elke maand een foto genomen, maar we hebben er toch echt geen 12 :X
Ik denk van mij oO<
  woensdag 23 december 2015 @ 08:23:23 #127
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158461233
SPOILER
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 23 december 2015 @ 09:00:14 #128
52229 Chanty
pi_158461626
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad :D . Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van :') ) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
Lucas is ook geen schootzitter maar die 4,5 vliegen ging super. Hij sliep binnen twee minuten na opstijgen twee uur lang :D p de heenvlucht zaten we helemaal voor en hadden we drie stoelen dus dat was wel fijn. Kon hij daar wat rondlopen en spelen. dus als je dat kan versieren :) naar buiten kijken was ook tof, verder wat eten mee, speelgoed, filmpje en met de riem spelen. Op de terugweg geen extra ruimte dus moest hij wel de hele tijd op schoot. Sliep de eerste twee uur weer een daarna weer hetzelfde en dat ging weer prima ondanks beperkte ruimte. Kan dus zijn dat je kind heel anders reageert dan verwacht :D
  woensdag 23 december 2015 @ 09:05:57 #129
52229 Chanty
pi_158461672
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
Wat een fascinatie voor de pinguïns O+

Schoenen met drie maanden is volgens mij omdat ze vooral in het begin nog goed moeten kunnen voelen hoe ze de voet afwikkelen enzo, Razz.
Die voeten groeien ook vreselijk snel. Lou heeft inmiddels al maat 22 schoenen. De grootpoot :')

Oppassen, nee ik moet er werkelijk niet aan denken :@ Een nachtje goed slapen zou heel fijn zijn, maar de gedachte dat ze ergens anders huilt of "tot last is" en ik haar niet kan troosten.. Het roept bij mij echt een enorme afkeer op. Nooit verwacht dat ik dat zou hebben :D
Whut? :D hier begint maat 18 nu wat krap te worden. Maat 19 staat klaar maar zit nog ruim. Maar beter te groot dan te klein denk ik maar.
pi_158461699
Wat een kleine voetjes Chanty, F gaat ook al naar 22 ;)
  woensdag 23 december 2015 @ 09:23:18 #131
52229 Chanty
pi_158461864
Kwak met een traploper *O*
Hier gaat meneer nu zelf de trap af, wel handig straks met baby erbij.

Zoe hier begint er Juist een te huilen als ik het zingende en dansende kerstdier aan zet :')

Blue wat handig zo'n opruimerig kind :P ik zou ervan profiteren en genieten want over 15 jaar roep je: ruim je rommel nou eens op!

Hilmo ik zou me niet te druk maken om het wel of niet bouwen van torens. Dat komt echt wel. Waarschijnlijk doet hij andere dingen weer sneller :) gewoon met m spelen en dan pakt hij het vanzelf wel op
pi_158462892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef Chanty het volgende:
Kwak met een traploper *O*
Hier gaat meneer nu zelf de trap af, wel handig straks met baby erbij.

Zoe hier begint er Juist een te huilen als ik het zingende en dansende kerstdier aan zet :')

Blue wat handig zo'n opruimerig kind :P ik zou ervan profiteren en genieten want over 15 jaar roep je: ruim je rommel nou eens op!

Hilmo ik zou me niet te druk maken om het wel of niet bouwen van torens. Dat komt echt wel. Waarschijnlijk doet hij andere dingen weer sneller :) gewoon met m spelen en dan pakt hij het vanzelf wel op
15? Maak er maar 5 van ;(
pi_158462909
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

15? Maak er maar 5 van ;(
Dat vind ik nog ruim genomen :'(
E.
pi_158462947
Crump
SPOILER
Ik ben helemaal bijgelezen maar zal niet op iedereen reageren. :@

Hilmo, B kan ook geen torens bouwen, wel omgooien.
B gaat nu naar maat 24 toe, big feet! Hij heeft ook grote handen, wordt een enorme kerel denken wij. Kunnen we wel gebruiken hier in huis.
Hahahahaha Blue, handig toch zo'n opruimer in huis. *O*

Wij hebben lekker vakantie en dat is heerlijk. Vooral 's avonds niet hoeven werken is fijn. Vandaag hebben we een niets doe dag. Al moeten we B zo wel even 'uitlaten' is gisteren ook maar even buiten geweest. Dan merk je echt dat hij zijn energie niet kwijt kan.
pi_158463572
S heeft maat 20. Ik heb laarsjes besteld in maat 21, maar nog niet gepast werden gister bezorgd toen ze al sliep
Vorige week bij de kinderarts trouwens gemeten en gewogen; 81cm en precies 10 kilo! Qua lengte gaat ze nu wat vlotter de hoogte in op de curve, gewicht blijft een beetje hetzelfde.
Ik ga straks even bij lezen, nu weer even verder werken.
Nog 6 uur werken en dan vakantie *O*
pi_158463633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Whut? :D hier begint maat 18 nu wat krap te worden. Maat 19 staat klaar maar zit nog ruim. Maar beter te groot dan te klein denk ik maar.
Saar heeft inmiddels ook gympen maat 22... die zijn nog wat ruim maar 21 was net aan...

Lucas is gewoon in balans. ;)

Straks even naar t weeguurtje met mn dame, ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_158464105
Zoe nog een tweeling voor jou? :+

Ik kan geen poep en kots meer zien. 2 Nachten niks aan de hand en vannacht om 3 uur begon het feest weer :O
pi_158464303
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad :D . Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van :') ) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
Wat ik ergens las (en wat we bij Sjaak hebben toegepast): gooi al je opvoedprincipes overboord en neem snoep/lekkere dingen mee, veel filmpjes/spelletjes op de iPad, drinken wat ze normaal niet mag... dat soort dingen. Je aan je eigen opvoedideeen houden lukt echt niet in zo'n vliegtuig en het is maar even, dus als je jouw principes los laat komt het goed ^O^
Succes en veel plezier!
pi_158465393
SPOILER
pi_158465692
Omfg al jullie kindjes zijn lichter dan uk, terwijl hij veel jonger is :o :@ Het is dat hij nog netjes op de curve zit :+

Wat ik nog wilde zeggen over spelen: boekjes lezen gaat hier ineens veel beter! Hij heeft iets meer geduld, pakt ook zelf boekjes en bladert ze door (met dikke pagina's, anders -> stuk :+ ) en de boekjes met knopje om geluidjes te maken (muziek, natuur, zo'n serie) kan hij ook bijna helemaal zelf nu O+ Hoewel hij soms op oogjes duwt ipv het knopje :D
  woensdag 23 december 2015 @ 12:42:32 #141
52229 Chanty
pi_158465720
Twink je blijft er wel mee bezig of lijkt dat maar zo? Hoe lang is b. Nu al ziek?

Trap af O+
pi_158465781
12 kilo en maat 21 bij 13 maanden hier (maand geleden gewogen). Oh en 79 cm.

/valt binnen
Kwak
  woensdag 23 december 2015 @ 12:57:04 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158466044
Ik zeg maar niks over kuikens voeten :').
KuikenGuppy
  woensdag 23 december 2015 @ 13:03:19 #144
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_158466215
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
Heb jij zo'n grootpootje dan Burd?

Hier zo'n 83cm lang, ong. 10.2 kilo en maatje 21.. :) bij 21 maanden..

Veel beterschaps nodig hier zie ik :*

En ik mag *O* ..

Dames, ik ga zo onderweg om ons allermooiste kerstcadeau van dit jaar op te halen! O+ O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 23 december 2015 @ 13:06:53 #145
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158466296
Suzy heeft mt 19/20. Al sinds ze loopt! Ze weegt verder 9,5 kg en was 78 cm de laatste keer, bij 14 maanden. Mijn peuter van 3,5 heeft trouwens mt 25.

Wat goed Rijstebuiltje, geniet ervan O+
  woensdag 23 december 2015 @ 13:13:49 #146
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_158466419
SPOILER: Crump
Rijst wat fijn!! *O*

Die traploperts!!! _O_
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:17:35 #147
52229 Chanty
pi_158466498
Wat heerlijk rijst O+
pi_158466573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JufMariska het volgende:
Omfg al jullie kindjes zijn lichter dan uk, terwijl hij veel jonger is :o :@ Het is dat hij nog netjes op de curve zit :+

Wat ik nog wilde zeggen over spelen: boekjes lezen gaat hier ineens veel beter! Hij heeft iets meer geduld, pakt ook zelf boekjes en bladert ze door (met dikke pagina's, anders -> stuk :+ ) en de boekjes met knopje om geluidjes te maken (muziek, natuur, zo'n serie) kan hij ook bijna helemaal zelf nu O+ Hoewel hij soms op oogjes duwt ipv het knopje :D
10,1 kg en 80 cm ;)
Scheelt het veel?
En tof!

Rijst, wow wat een supercadeau!
pi_158466598
Vanaf vorige week zaterdag.

Afgelopen zondagnacht niks, maandagnacht niks. Nou dan zal het wel een heel eind over zijn dachten we. Wrong!

Boaz kan gelukkig ook zelf trap op trap af :D
Ik laat hem zoveel mogelijk zelf doen want dat tillen :X

Rijst wat fijn!! Geniet ervan!
pi_158466733
Wat knap, die kindjes die zelf de trap af gaan! En dikke kus voor Twinkle, wat rot dat het niet overgaat! En een *O* voor Rijst. Nee, twee. Want superfijn! *O* *O* !

Verder even niet bijgelezen want ik was net in de stad - dat doe ik dus echt nóóit meer zo vlak voor kerst }:| ! Zelfs omvergelopen in de Action toen ik op m'n hurken zat bij een schap. Door zo'n terrorbejaarde met zo'n boodschappentrolley, hmpf. Maar: leuke cadeautjes voor in het vliegtuig gescoord. En zwemvleugeltjes en een naam-armbandje. Verder inderdaad een tas vol lekkere dingen mee en we gaan ons maar niet drukker maken dan strikt noodzakelijk. Het loopt wel los, ik heb er zin in!

Nu koffers inpakken. Niet echt mijn talent :') . Vooral in het stukje het 'we nemen niet teveel mee' faal ik elke keer jammerlijk :@ .

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 13:29:49 ]
pi_158466900
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Loj het volgende:

[..]

10,1 kg en 80 cm ;)
Scheelt het veel?
En tof!

Rijst, wow wat een supercadeau!
77cm & 11,1kg :Y)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:40:42 #152
52229 Chanty
pi_158467081
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanaf vorige week zaterdag.

Afgelopen zondagnacht niks, maandagnacht niks. Nou dan zal het wel een heel eind over zijn dachten we. Wrong!

Boaz kan gelukkig ook zelf trap op trap af :D
Ik laat hem zoveel mogelijk zelf doen want dat tillen :X

Rijst wat fijn!! Geniet ervan!
Maar niet lang daarvoor was hij ook zowel toch? T is geen reactie op iets?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:43:24 #153
52229 Chanty
pi_158467139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat knap, die kindjes die zelf de trap af gaan! En dikke kus voor Twinkle, wat rot dat het niet overgaat! En een *O* voor Rijst. Nee, twee. Want superfijn! *O* *O* !

Verder even niet bijgelezen want ik was net in de stad - dat doe ik dus echt nóóit meer zo vlak voor kerst }:| ! Zelfs omvergelopen in de Action toen ik op m'n hurken zat bij een schap. Door zo'n terrorbejaarde met zo'n boodschappentrolley, hmpf. Maar: leuke cadeautjes voor in het vliegtuig gescoord. En zwemvleugeltjes en een naam-armbandje. Verder inderdaad een tas vol lekkere dingen mee en we gaan ons maar niet drukker maken dan strikt noodzakelijk. Het loopt wel los, ik heb er zin in!

Nu koffers inpakken. Niet echt mijn talent :') . Vooral in het stukje het 'we nemen niet teveel mee' faal ik elke keer jammerlijk :@ .
:D herkenbaar al had ik wel alles gedragen dat ik mee had. Mijn man had zo weinig ingepakt dat ik nog wat extra kleding voor hem had ingepakt :+ hele fijne vakantie!
pi_158467735
In mei heeft ie dit 2 weken lang gehad maar ineens was het over.

Geen idee waar ik op kan elimineren want zijn eetpatroon is eigenlijk vrij standaard.

Razz heel veel plezier!
pi_158467756
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
+1 Maat 21 waren zn eerste schoenen :D

Stip zit ook al achterop de fiets, want het voorstoeltje mocht maar tot 15 kilo :+
  woensdag 23 december 2015 @ 14:21:09 #156
52229 Chanty
pi_158467994
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:08 schreef Twinkle20 het volgende:
In mei heeft ie dit 2 weken lang gehad maar ineens was het over.

Geen idee waar ik op kan elimineren want zijn eetpatroon is eigenlijk vrij standaard.

Razz heel veel plezier!
Voor mijn gevoel was het een paar weken terug ook al maar dan ben ik vast in de war met iemand anders :') wel sneu hopelijk is het nu over. Geloof wel dat er buikgriep heerst, was zelf ook twee dagen niet lekker
pi_158468159
Haha, die schoenmaten! Burdie, wat heeft kuiken nu dan??

Wat een verschillen weer!! I heeft nu 21, maar ik heb net laarsjes in maat 22 gekocht en daar loopt ze ook goed op al heeft ze bij de tenen wel veel ruimte nog. Maar achterop de fiets, Dot, zo ver ben ik mentaal nog lang niet!! (En I gelukkig ook nog niet in kilo's). :') .

Het is inderdaad belachelijk druk in de stad, Razz.

*O* . Nieuw avontuur van I. c_/ . ;) .

Ik ga alleen winkelen 's ochtends voor 11.00 of om 17.00. Vanochtend had ik ook een missie want ik wilde klei kopen bij de Intertoys. We gingen om 10.45 weg, maar halverwege begon I ineens over eten. Die heeft steeds hongerklop de afgelopen dagen. Dus toen maar een bagel gegeten bij de boekenwinkel waar ook zo'n restaurantje bij zit. Dat ging op zich perfect. Ik las boekjes voor en I was aan het eten. Ze is net zo'n langzame eter als ik, maar na een uur had ze dan toch bijna een hele bagel met cream cheese op.. Daarna wilde ze niet in de draagzak, maar ze moest toch. Met behulp van een lieve oude galante meneer ging ze op mijn rug, waarna I de man in verlegenheid bracht door uitgelaten heel hard 'papaaaa' naar hem te roepen. "Eeh, ahum, haha, nee hoor, ik ben jouw papa niet'. :o . Daardoor stond ik dus wel pas om 12.00 in de speelgoedwinkel in de rij voor de kassa. }:| . Met een kind op mijn rug dat de hele tijd riep: "klei kopuh, klei kopuh, klei kopuh." En op weg naar huis: 'klei speluh, klei speluh!' Ik denk dat heel winkelend DH in de gaten had dat wij klei hadden gekocht.

Zelfgemaakte kleikettingen voor I en haar aap.

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 23 december 2015 @ 14:30:53 #158
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_158468253
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Dot. het volgende:

[..]

+1 Maat 21 waren zn eerste schoenen :D

Stip zit ook al achterop de fiets, want het voorstoeltje mocht maar tot 15 kilo :+
:D ..

Mijn 3 jarige heeft nog 2 kg te gaan voordat hij niet meer voor op de fiets mag.

Frans heeft ook maat 20/21 en wpog vanochtend een kilo of 10..

Ik vind het wel verademend dat Frans gewoon alles past :P .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_158468419
Leuk om de verschillen te lezen.

Mijn dame is nu 83cm en 13.1 kg met schoenmaat 22... O+ ze is prima in balans, wel op de bovenlijn maar daar zit ze al een hele tijd.

Mijn kleine grote O+

S. 2014
J. 2016
pi_158468887
De meeste dreumessen hebben redelijk dicht bij elkaar liggende stats :D
J doet mee met de 10.0 kg (thuis gewogen). Lengte geen idee, vijf maanden geleden op het CB 78.5cm. Voor nieuwe stats pas weer een afspraak bij twee jaar, dus nog eens vijf maanden wachten. Schoenmaat nu, bij eerste schoentjes, 21. Vond ik echt reusachtig, want oudste begon met 18 en die liep maar twee maanden eerder.

Volgens mij doen de reuzendreumessen niet echt voor mijn kleuter onder in gewicht :+ 17kg, maar dan wel 114cm.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:13:21 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_158469318
Ik heb besloten sowieso niet meer zo te focussen op wat andere kindjes allemaal kunnen want ik word er erg down van merk ik. Ik ben dan constant aan het vergelijken en alleen maar aan het kijken naar wat mijn kind niét kan. Mauw was in het babytopic een van de snellen en ze is ondertussenvrij gemiddeld, dus er is best veel wat andere (jongere) kinderen hier wel kunnen en zij nog niet. We hebben ook een setback vanwege dat ziek zijn, ze was echt drie dagen heel veel los aan het lopen, toen werd ze ziek en nu vertikt ze te lopen :') Ze zegt geen woordjes en ze bouwt geen torens. De trap is leuk tot trede drie en daarna gaat ze weer terug en ze is nu vooral bezig met dingen ergens ín stoppen. (hopelijk stelt dit Hilmo ook een beetje gerust ;) :*)

Anyhoe. Fijne verkansie voor Razz!
O+ voor traploop-L O+
Mooie I. van Franny met dr kleien halsband _O- O+
En GM, wat een groterd! (Toffe muts ook :D)
disclaimer
pi_158469439
Ik vind je altijd zo leuk vertellen over de avonturen van I Franny O+

En GM klinkt ook altijd zo verliefd!

Jullie meiden worden zo groot :Y

Melba heeft een beetje een lastige periode. Het wennen op het nieuwe kdv gaat gelukkig vlekkeloos maar thuis is hij humeurig en mega plakkerig. Slapen gaat ook niet zonder slag of stoot (figuurlijk dan).

Vanochtend wel heel lief, hij heeft voor t eerst sinds de kraamtijd zo'n beetje verder geslapen bij ons in bed O+ duurde wel een uur voor hij sliep, waarin afwisselend mama of papa weed geroepen waarna hij tegen je aankroop. Zo lief! O+
Kwak
  woensdag 23 december 2015 @ 15:20:59 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_158469515
het is ook weer sprongentijd, kwak!
Tel uit je winst *O*
disclaimer
pi_158469590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook weer sprongentijd, kwak!
Tel uit je winst *O*
Ah, ja ik heb het boek uitgebannen :') maar goedhet zal dan idd een faaase zijn.

Hij is ook wel aan t ontwikkelen natuurlijk,met veel lopen en momenteel zijn ptatrn (blijft onverstaanbaar maar nieuwe klinkers en medeklinkers :+ )

Vond trouwens je punt over vergelijken een hele goeie. Melba gaat nu ineens snel maar heeft lang achter alle snelle meiden aangehobbeld zeg maar. En in de toekomst gaat t vast weer omdraaien... Elk kindje zijn /haar eigen tempo :Y
Kwak
pi_158469814
Wat betreft ontwikkeling is een tweede wel makkelijker merk ik. J behoort niet tot de snelle meiden, maar ik heb ook niet echt de tijd en de ruimte in m'n hoofd om daar veel mee bezig te zijn. Ze hobbelt gewoon mee met het gezin/de waan van de dag en doet dat op haar manier en tempo. (En dat uit de mond van een controlfreak pur sang :+) Wat betreft stimuleren van vaardigheden vind ik dat wel lastig, want ik heb niet het idee dat ik daar erg aan toe kom met alle 'verplichtingen' die er zijn.

En afgelopen maandag en dinsdag was ik vrij terwijl de kinderen naar crèche/BSO waren :@. Heel m'n huis van boven tot onder nagelopen en de boodschappen voor verjaardag van man (2e kerstdag) gedaan. Kreeg ik net een beetje op m'n kop van moeder van een vriendje van M dat ik die tijd toch ook wel een beetje aan mezelf had mogen/moeten besteden.
pi_158469957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb besloten sowieso niet meer zo te focussen op wat andere kindjes allemaal kunnen want ik word er erg down van merk ik. Ik ben dan constant aan het vergelijken en alleen maar aan het kijken naar wat mijn kind niét kan. Mauw was in het babytopic een van de snellen en ze is ondertussenvrij gemiddeld, dus er is best veel wat andere (jongere) kinderen hier wel kunnen en zij nog niet. We hebben ook een setback vanwege dat ziek zijn, ze was echt drie dagen heel veel los aan het lopen, toen werd ze ziek en nu vertikt ze te lopen :') Ze zegt geen woordjes en ze bouwt geen torens. De trap is leuk tot trede drie en daarna gaat ze weer terug en ze is nu vooral bezig met dingen ergens ín stoppen. (hopelijk stelt dit Hilmo ook een beetje gerust ;) :*)

Anyhoe. Fijne verkansie voor Razz!
O+ voor traploop-L O+
Mooie I. van Franny met dr kleien halsband _O- O+
En GM, wat een groterd! (Toffe muts ook :D)
Ik probeer het vergelijken ook los te laten, als ik lees dat kinderen veel jonger dan saar loslopen maalt mij dat soms wel onzeker, maar saar is weer sneller met praten ed. Dua tja..

Kwak,t is een faaaaaaase. De sprongen worden groter maar ook veel intenser heb ik het idee. Ze beleven zoveel.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 23 december 2015 @ 15:43:46 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_158470025
Mijn nichtje liep "pas" met 18 maanden los, tot grote frustratie van haar moeder. Ze was nergens echt snel mee trouwens. Inmiddels is ze acht jaar en zó ontzettend slim en vaardig. Het zegt echt zo weinig ;)
disclaimer
pi_158470094
Die intensiteit vind ik juist veel minder! Ja, ze kan opeens exploderen en ligt in het gangpad van de supermarkt te janken als ze niet met de glazen potten mag gooien, maar daar staan veel meer leuke momenten tegenover dan in de babyperiode. Dat maakt het voor mij veel makkelijker merk ik.

Kursor, je mag lekker helemaal zelf bepalen waar je je vrije tijd aan besteedt *O* :D

En dikke hit hier is verstoppertje spelen met kikker. Dat je kind kikker roept en hij reageert met 'joehoe!' en zij weer reageert met 'haaaaai' O+ O+
En het vreugdedansje als ze 'm gevonden heeft O+
pi_158470106
Mooi I verhaal weer Franny O+

Nachten zijn hier ook bal afgelopen week. Vriend heeft vannacht 2 uur met F beneden gezeten :o wel lief dat ie mij dus gewoon laat slapen want ik heb echt niets gehoord *;

Ik herken het onzeker worden van vergelijken niet echt. Als ik hier andere dreumessen dingen zie doen die F niet kan dan verheug ik me vooral op de tijd die dus nog gaat komen! :)
  woensdag 23 december 2015 @ 15:49:43 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_158470171
Dan ben je waarschijnlijk een stuk volwassener/verder dan ik, fazz :D hartstikke knap!
Ik hoop dat ik die rust ook ga vinden. Het is voor mij wel een reden dat ik wat minder intensief meepost momenteel. Ik ben mijn hele leven omringd geweest door enorme prestatiedruk, dus dat is hard werken voor mij :')
disclaimer
pi_158470203
Vergelijken doe ik ook niet echt. Het scheelt dat ik vanaf het begin meepraat met de oktoberclub enzo, dus ik ben gewend dat iedereen alles eerder kan dan W :').

Hier ook een paar lastige dagen, met veel drama bij het corrigeren (Niet aan de tafel knagen :'( ) en weinig slaap dankzij de beneden buren die nog altijd de voordeur niet normaal kunnen dichtdoen ;( toen W wéér wakker werd in zijn ene slaapje na 3 kwartier vandaag kon ik wel janken. nogmaals slapen is er ook gewoon niet bij, dus dan zit ik weer de hele middag met een moe en overprikkeld kind. Laat staan dat ik zelf nog even kan gaan liggen :( . Toch tijd om er maar weer eens iets van te zeggen.

Ohja, en ik vond hem dus net op de tweede trede van de trap :o }:|
pi_158471466
Vergelijken doe ik ook niet echt, al vind ik 't wel leuk om te weten wat andere kindjes met die leeftijd zoal doen. Praten doet fie echt niet :') die roept eigenlijk naar alles en iedereen MAMAMAMAMAMMA tot ze krijgt wat ze wil. En zwaait als ze wil wat je in je handen hebt, meer hoef je ook niet te zeggen O+

Heb alleen iemand in m'n omgeving die wel graag met mijn kind vergelijkt }:| "nee? Leest S nog geen literatuur? Mijn dochter deed ze al toen ze 3 maanden was" :{w
pi_158473108
Nieuwe reden om te huilen: papa heeft een liedje gezongen op de toet toet auto die je zelf kan inspreken, en t eindigt met een lachende Melba die toeluistert.

Nu MOET de hele tijd als hij die auto ziet dat liedje eruit komen uiteraard. Als dat niet binnen twee tellen gebeurt is t brul-len :') ;(

@SQ lastig dat je die druk zo voelt. Mauw is toevallig wel de tofste Mauw van allemaal :Y
Kwak
pi_158473326
Bwehehe Melba. Volstrekt valide reden hoor :7 . A. huilt als ik Dora verstop. Je weet wel, van Dora Verstoppertje. Die mag natuurlijk niet verstopt, hoe kwam ik daar ook op 8)7 .
pi_158473556
Melba heeft gewoon gelijk. Hoezo andere geluidjes? :{w Do as I command!!

Whehe Razz _O- :D

Hier dus totaal andersom

woensdag 23 december 2015 @ 18:17:09 #176
52229 Chanty
pi_158473577
Grrrr kind ziek. Nooit ziek maar wel met kerst :')

En mijn kind is misschien klein maar wel met een lang bovenlijf want ik heb vandaag mt 92 gekocht voor m. Alleen zit je dan weer met te lange mouwen en dat het vrij wijd valt. Broeken groeit hij nu toch echt langzaam uit maat 68 :+
  woensdag 23 december 2015 @ 18:18:29 #177
52229 Chanty
pi_158473607
Noh wat knap Skittles O+ O+
  woensdag 23 december 2015 @ 18:28:33 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_158473816
Lou en de kikker O+
disclaimer
pi_158473833
Zal je altijd zien Chanty :*
pi_158475083
Trap af bij Chanty, fijn!! Naar van het ziek zijn. Nooit leuk en al helemaal niet met Kerst.
Franny hilarisch winkelverhaal van I :) Klei!
Razz, veel plezier op vakantie en die vlucht komt ook wel goed.

Ik heb dat vergelijken helemaal niet. Ben ik nu een ontspoorde moeder? ;) Alles gaat op eigen tempo neem ik aan. Ik zou er pas mee bezig zijn als er echt iets mis was denk ik. Ik heb werkelijk geen idee wat normaal is qua kruipen, lopen, zindelijk worden etc.
Ik vind het iig erg leuk om alle verhalen en ontwikkelingen te lezen van alle dreumessen!!
pi_158475665
Ik vergelijk altijd met R van ingee. Sjaak gaat altijd langzamer ^O^
Het loopt zo uit elkaar wat kinderen kunnen en doen... Ze hebben allemaal andere interesses. Zo zie ik het. Sjaak vindt de pincetgreep helemaal tof en wijzen, dus is dat het enige wat hij doet. De rest komt wel.
  woensdag 23 december 2015 @ 19:45:57 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_158475708
nou voel ik me een aansteller :') Maar niemand heeft daar dus verder soms last van behalve GM een beetje? ;( _O-
disclaimer
  woensdag 23 december 2015 @ 19:47:47 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_158475740
Beterschap voor L, chanty! Hopelijk is het morgen weer ok!
disclaimer
  woensdag 23 december 2015 @ 19:52:17 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158475838
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou voel ik me een aansteller :') Maar niemand heeft daar dus verder soms last van behalve GM een beetje? ;( _O-
Ik ook :P, maar ik hoor hier niet meer. T. praat nog niet veel en als ik lees wat de andere peuters op Fok allemaal kunnen.. Daarom post ik daar niet mee, werd gek van mezelf :')
pi_158475851
quote:
Jawel! Toen Mauw echt perfect en beheerst kon rollen, legde ik Lou heel vaak neer om te kijken of zij het dan ook sneller zou kunnen :+

Vergelijken is volgens mij redelijk normaal. Lou is toevallig een snelle, maar als zij me nu nog heel apathisch aan zou staren en niks zou ondernemen terwijl andere kindjes rondrennen en kletsen, zou ik me daar echt heel slecht en onzeker over voelen. Totaal geen gevoel van "omg dat kan mijn kindje straks ook O+ " maar meer een "ik hoop dat ze dat ook kan.."
  woensdag 23 december 2015 @ 19:53:08 #186
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_158475856
quote:
Ik ook een beetje hoor, toen ik nog iets meer meelas. Alle jongere of even oude dreumesen leken al te praten (en ook Sil praatte al heel vroeg). Maar doordat ik hier telkens weer las dat de zoveelste okt/nov dreumes aan het zoveelste woord toe was :+ en Suzuki echt nog niks zei begon ik me steeds vaker af te vragen of ze niet achterliep. En dat past echt totaal niet bij mij verder dus ik vond het irritant :P

Nu heb ik het met werk en twee super actieve en aandachtopeisende kinderen veel te druk om mee te lezen, ik lees sporadisch een laatste pagina van een topic, en ik bedenk nu dat ik al weken niet meer heb gedacht aan dat 'achter lopen'. Dus das wel een voordeel aan niet meelezen voor mij :7
  woensdag 23 december 2015 @ 19:53:51 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_158475873
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ook :P, maar ik hoor hier niet meer. T. praat nog niet veel en als ik lees wat de andere peuters op Fok allemaal kunnen.. Daarom post ik daar niet mee, werd gek van mezelf :')
Ah kijk, iemand! Ik ging al aan mezelf twijfelen! ;)
Voeden jullie T. tweetalig op eigenlijk?
disclaimer
pi_158475950
Oh en ik heb me ook heeeel lang onzeker gevoeld over haar slaapgedrag. Nog steeds jaloers op doorslapende of zelfs uitslapende kinderen. Hoe dan?! Hamertje tik op het hoofdje om 19:00 net hard genoeg dat ze om 09:00 de volgende dag weer bijkomen?
  woensdag 23 december 2015 @ 19:57:38 #189
52229 Chanty
pi_158475968
quote:
Jawel hoor, ik word ook wel eens onzeker als ik lees hoeveel de f-jes van Fazz en Blue al praten bv. Maar inmiddels is me ook duidelijk geworden dat het dan niet sneller gaat en dat het van de een op de andere dag anders kan zijn (lopen bv was echt in een dag). Ik hou me maar vast aan wat hij wel kan en heb ook steeds meer het idee dat hij zijn prioriteiten anders legt.
  woensdag 23 december 2015 @ 19:57:54 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_158475975
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef Skittles het volgende:
Oh en ik heb me ook heeeel lang onzeker gevoeld over haar slaapgedrag. Nog steeds jaloers op doorslapende of zelfs uitslapende kinderen. Hoe dan?! Hamertje tik op het hoofdje om 19:00 net hard genoeg dat ze om 09:00 de volgende dag weer bijkomen?
Ja, gewoon van vijf meter afstand in bed gooien en dan wegrennen :Y
disclaimer
  woensdag 23 december 2015 @ 19:58:18 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158475982
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah kijk, iemand! Ik ging al aan mezelf twijfelen! ;)
Voeden jullie T. tweetalig op eigenlijk?
Deels, maar hij krijgt niet genoeg mee om daar een eventuele langzame prater door te zijn (helaas :P).
En natuuuurlijk trekt het wel bij en ja alle kindjes kunnen min of meer hetzelfde als ze 5 zijn, maar toch blijf ik vergelijken. Irritant!
pi_158476026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, gewoon van vijf meter afstand in bed gooien en dan wegrennen :Y
Dan probeer ik dat! Hoppakee in de cosleeper, deur barricaderen mocht ze uit bed stuiteren en oordoppen in ^O^
  woensdag 23 december 2015 @ 20:01:40 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_158476063
Thanks voor jullie reacties O+
Ik wéét rationeel eigenlijk ook wel dat het zo is, dat elk kind zijn eigen tempo en volgorde aanhoudt, maar zoals ik al zei, ik ben van kinds af aan nogal geprogrammeerd op PRESTEREN en dat combineert niet altijd zo lekker met moeder zijn.
Als ik goed in mijn vel zit kan ik dat echt goed naast me neerleggen en ben ik de zenmaster zelve.
Maar nu zit ik niet bepaald goed in mijn vel en dat heeft dan meteen zijn weerslag.
Dus.
Ik zal pogen niet meer zo te miepen :P
disclaimer
pi_158476065
quote:
Nee hoor!

1 a 2 weken geleden postte ik ongeveer hetzelfde :)

*lees niet zo goed mee, we zijn op vakantie. Waar ik trouwens nog wel een beginnersfout heb gemaakt. 8 broeken voor 4 dagen, pfffff veel te weinig natuurlijk :') *
pi_158476095
SQ, ik voel mezelf juist altijd vreemd. Ik heb gewoon echt geen idee wat wanneer normaal is en dat vinden sommige mensen raar. Daardoor heb ik geen idee of B voor- of achterloopt.

Overigens slaapt B door omdat we wat wodka in zijn avonddrankje doen :) Aanrader! Hihi.
pi_158476178
Nou, SQ, ik heb er geen last van hier op het forum, maar ik herken het echt wel een beetje. Alleen dan met onze buren. Dat zijn enorme sportievelingen en toeval of geen toeval: hun twee dochtertjes zijn erg snel in hun motorische ontwikkeling. Oudste kon met drie jaar fietsen zonder zijwieltjes. De jongste is twee maanden jonger dan I, maar toen I nog volop rond kroop, liep die allang. En toen die van hen in onze gezamenlijke binnentuin rondjes rende, liep I net moeizame stapjes aan de hand. Onderweg naar het kdv: liep ik met I op mijn arm, dan kwamen zij voorbij en liep die jongste al zo de trap op daar. Daar werd ik dan wel onzeker van. Maar dat is ook wel erg 'in your face'. Maar als ik er echt serieus over nadenk, komt mijn nuchtere kant altijd wel weer boven en snap ik dat dit allemaal erg relatief is. En kinderen zijn nu eenmaal verschillend, zoals wij ook allemaal verschillend zijn.
  woensdag 23 december 2015 @ 20:08:49 #197
52229 Chanty
pi_158476245
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:01 schreef Loj het volgende:

[..]

Nee hoor!

1 a 2 weken geleden postte ik ongeveer hetzelfde :)

*lees niet zo goed mee, we zijn op vakantie. Waar ik trouwens nog wel een beginnersfout heb gemaakt. 8 broeken voor 4 dagen, pfffff veel te weinig natuurlijk :') *
Wat doet jouw kind met zijn broeken dan? :D
Handwasje?
pi_158476267
SQ, miepen mag altijd hoor!
Iedere moeder haar gebrek toch? Ik word hyperonzeker van moeders die ontzettend genieten van en gehecht zijn aan hun kind enzo.
Ik had het featurevergelijken vooral toen Lucas kleiner was, ik had het idee dat iedereen eerder rolde/schoof/voedingen liet vallen etc. Vooral als ik vergeleek met de oktoberbaby's, wat ook niet helemaal eerlijk is natuurlijk :+
  woensdag 23 december 2015 @ 20:10:14 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_158476277
Dat is ook zo, Franny. Het is allemaal 1 grote les loslaten natuurlijk.
(En nu komt het misschien dramatischer over dan ik het voel hoor, ik ben daar echt niet de hele dag mee bezig, alleen met vlagen en vooral als ik erg moe ben en hoofdpijn heb enzo :'))

Loj, van jou weet ik het ja, en dan denk ik zelf altijd, "Lieve loj maak je geen zorgen, jouw Js doet het geweldig!"
En dat denken jullie nu ook allemaal jegens mij _O-
Cirkeltje rond O+
disclaimer
  woensdag 23 december 2015 @ 20:15:13 #200
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_158476441
Ik heb dat juist met lopen en vergelijkbare fysieke prestaties niet zo erg. Of helemaal niet eigenlijk, dat kunnen ze vroeg of laat toch allemaal wel. Met praten heb ik dat weer iets meer omdat ik dat in mijn hoofd blijkbaar sterker koppel aan gezonde ontwikkeling ofzo.

Overigens zegt ze nu wel een paar dingetjes (als ze zin heeft, want daar is bij haar alles van afhankelijk :+) dus het komt uiteraard weer gewoon op zn pootjes terecht :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')