quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:12 schreef Crumpette het volgende:
Nu ik echt mag meepraten in dreumes zal ik ook maar uit de kast komen dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot over 1,5 maand![]()
. Ik lees hier vast mee af en toe, want ik mis jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dame sliep vanmorgen tot 10:45![]()
en gisteren 09:45 en zondag 10:40 en zaterdag 9:50 en vrijdag 9:50 ...
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sicilia hier hoeven we oudste ook echt niet wakker te maken want dan krijgen we![]()
x 1000
![]()
Meestal rommel ik dan wat waardoor ze vam dat geluid wakker wordt.. wc doortrekken of wasmachine aan ofzo. Dan gaat het wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GM hier ook zo'n uitslaper, heerlijk. Ze slaapt nu meestal van 19:30-9:45
! Al zou ik ook met liefde een paar uur slaap van A doneren aan de problematische slapers in dit topic.
Dat klinkt ook sneu Twinkle, zo ontroostbaar. Hopelijk gaat die fase snel weer over!
Kwak heel herkenbaarwij hebben geen traphek maar een tussendeur, en lief laat die ook vaak openstaan. Dat is dus óf vingertjes tussen de deur óf de trap op klimmen. Zucht.
Kursor wat klinkt het gezellig bij jullie met twee kindjes
Franny dank voor de kijktip, heel interessant! Al hoorde ik ook bij de baby's in de docu nog steeds niet de verschillende huiltjes (die van Dunstan). Ik ben gewoon huiltjesdoof.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 12:18:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag die docu ook, erg leuk en interessant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n uitslaper is aan mij niet besteedben ik alsnog vroeg wakker. Als W nou overdag iets langer zou gaan slapen zou dat me weer wel behoorlijk blij maken. Maargoed, he, niks te klagen over het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslapersheerlijk!
Hier altijd 6:30-7:00. Wat geen ramp is ivm druk programma dagelijks.
(peuter naar school brengen, ikzelf naar het werk, of kindjes wegbrengen naar de oppas vanaf januari.)
Gister een heel erg zieke man moeten verzorgen (geestelijk niet ernstig ziek maar lichamelijk wel plotseling). Ik merk dat ik beter warme zorg kan verlenen nu ik kinderen heb. Hoop dat het vanavond beter gaat..vind het zo rot als iemand er zo slecht aan toe is.
we hebben een zingend kerst-dier en E is er dol op
huilen als hij stopt met zingen haha.
Ik krijg stiekem wel rammelende eierstokken door al die zwangere dames!
Ben net gestopt met de pil (omdat mijn vader trombose heeft). Ik kreeg last van mijn lichaam, het voelde niet goed en heb de huisarts gebeld. Die vond mijn zorgen terecht. Ze gaan nu onderzoeken of ik een verhoogde kans heb etc. Vandaag bloed laten prikken..
(dus voorlopig pil-loos. Moet mijn man maar even vermijden denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dunstan vond ik heel handig in de kraamweek, al was het alleen maar omdat ik me daardoor wat minder hopeloos voeldeVooral de 'neh' vond ik fijn om te kennen! Docu ken ik niet, maar ga ik onthouden!
oei kwak, komt melba even boven kijkenHopelijk doet 'ie voortaan wel het traphekje dicht
![]()
GM, heerlijk uitgeslapen!![]()
![]()
Long time no seeIk lees trouw met jullie mee, maar de energie ontbreekt om ook mee te kletsen
hier gaat 't goed in ieder geval! Ik heb eindelijk een stageplek en ga in feb beginnen, donderdag gaan we even kijken op een kdv hier in de buurt. Spannend, maar heb er zoooo'n zin in, ook voor Fie, lekker op 'school' aanmodderen met andere kindjes, hoe tof?!
Met haar gaat 't ook goed, naast het lopen probeert ze nu zelfs af en toe te rennen
geluk dat ons appartement niet zo groot is, anders zat ik d'r de hele tijd achterna
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister baarmoeder bevolkingsonderzoek gehad. Met behulp van jullie tips meteen gevraagd om een kleine eendebek. Kon meteen geregeld worden. Uit haar zelf maakte ze het ding warm. Wonder boven wonder voelde ik de eendebek nauwelijk, ook het draaien niet. Het enorme pijn verwacht. Wel was het borsteltje over de baarmoeder zeeeeeeer gevoelig, beetje een wee achtig gevoel. Maar al met al viel het me ontzettend mee!
Die docu van Focus op ned 2 was echt mooi he!Zoveel herkenning, bv en dunstan baby taal en gebaren. Gebaren is hier geen succes, ondanks volhouden doet hij nog geen enkel gebaar...
Die Dunstan babytaal hebben we enorm veel aan gehad. Vooral neh en ik had echt het idee dat ik hem begreep.
Hier gaat R altijd met begeleiding de trap op. Laten we hem zoveel mogelijk zelf doen, alleen als hij niet wil, tillen we hem. Jullie ook? We hebben geen traphekje, wel een deur ervoor en ik vind het belangrijk dat hij het trapklimmen goed leert.
Jeetje krijger, dat gaat snel bij jullie zeg! Wat een koplopers hier allemaal haha.
Om me heen ook allemaal kindjes die al torens bouwen en die kindjes zijn jonger dan R. Ik probeer hem uit te dagen en samen te doen en voor te doen, maar geen effect. Op het CB maar eens vragen wat ik daar nog aan kan doen om hem te stimuleren.
Zoë, hopen op een goede uitslag, lijkt me spannend als je vader dat ook heeft! En idd je man even niet teveel opzoekenHahaha.
Hahhaha Blue, ook een grappige situatie![]()
Ik denk van mijquote:Op woensdag 23 december 2015 07:54 schreef Dot. het volgende:
Oh, van wie was de Fotofabriek tip dan? We gaan nu echt niet meer wisselen denk ik![]()
Het ligt ook enigszins aan onze opslagkunsten hoor, want alle data zijn weggevallen bij het selecteren van de foto's. Zo praktisch! En dan hebben we netjes elke maand een foto genomen, maar we hebben er toch echt geen 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Lucas is ook geen schootzitter maar die 4,5 vliegen ging super. Hij sliep binnen twee minuten na opstijgen twee uur langquote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad. Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van
) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
Whut?quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
Wat een fascinatie voor de pinguïns![]()
Schoenen met drie maanden is volgens mij omdat ze vooral in het begin nog goed moeten kunnen voelen hoe ze de voet afwikkelen enzo, Razz.
Die voeten groeien ook vreselijk snel. Lou heeft inmiddels al maat 22 schoenen. De grootpoot![]()
Oppassen, nee ik moet er werkelijk niet aan denkenEen nachtje goed slapen zou heel fijn zijn, maar de gedachte dat ze ergens anders huilt of "tot last is" en ik haar niet kan troosten.. Het roept bij mij echt een enorme afkeer op. Nooit verwacht dat ik dat zou hebben
15? Maak er maar 5 vanquote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef Chanty het volgende:
Kwak met een traploper
Hier gaat meneer nu zelf de trap af, wel handig straks met baby erbij.
Zoe hier begint er Juist een te huilen als ik het zingende en dansende kerstdier aan zet![]()
Blue wat handig zo'n opruimerig kindik zou ervan profiteren en genieten want over 15 jaar roep je: ruim je rommel nou eens op!
Hilmo ik zou me niet te druk maken om het wel of niet bouwen van torens. Dat komt echt wel. Waarschijnlijk doet hij andere dingen weer snellergewoon met m spelen en dan pakt hij het vanzelf wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben helemaal bijgelezen maar zal niet op iedereen reageren.![]()
Hilmo, B kan ook geen torens bouwen, wel omgooien.
B gaat nu naar maat 24 toe, big feet! Hij heeft ook grote handen, wordt een enorme kerel denken wij. Kunnen we wel gebruiken hier in huis.
Hahahahaha Blue, handig toch zo'n opruimer in huis.![]()
Wij hebben lekker vakantie en dat is heerlijk. Vooral 's avonds niet hoeven werken is fijn. Vandaag hebben we een niets doe dag. Al moeten we B zo wel even 'uitlaten' is gisteren ook maar even buiten geweest. Dan merk je echt dat hij zijn energie niet kwijt kan.
Saar heeft inmiddels ook gympen maat 22... die zijn nog wat ruim maar 21 was net aan...quote:Op woensdag 23 december 2015 09:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whut?hier begint maat 18 nu wat krap te worden. Maat 19 staat klaar maar zit nog ruim. Maar beter te groot dan te klein denk ik maar.
Wat ik ergens las (en wat we bij Sjaak hebben toegepast): gooi al je opvoedprincipes overboord en neem snoep/lekkere dingen mee, veel filmpjes/spelletjes op de iPad, drinken wat ze normaal niet mag... dat soort dingen. Je aan je eigen opvoedideeen houden lukt echt niet in zo'n vliegtuig en het is maar even, dus als je jouw principes los laat komt het goedquote:Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, en ik ben bezig met de laatste vakantieregel-dingen. Ik vind het nogal spannend dat we donderdag 4,5 uur gaan vliegen met ons kruidje-roer-me-niet. Ze wil nooit langer dan 5 minuten op schoot, dus ik vraag me af hoe dat moet gaan op zo'n vlucht.. Het zal vast neerkomen op veel heen-en-weer lopen door het gangpad. Tot zover had ik bedacht: veel eten mee, kleine dingetjes waar ze lekker mee kan prutsen (rozijntjes enzo). Wat kleine nieuwe speeltjes en boekjes in de tas, zodat ze wat te doen heeft. Speen mee en dekentje, mocht ze toch gaan slapen (gnorf, ik geloof er niks van
) . Drinkbeker met water tegen pijn in de oortjes. De iPad vullen met filmpjes om te kijken (Kikker is nu favoriet). En.. dat was het? Iemand verder nog tips?
Heb jij zo'n grootpootje dan Burd?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
Ik zeg maar niks over kuikens voeten.
SPOILER: CrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rijst wat fijn!!
Die traploperts!!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
10,1 kg en 80 cmquote:Op woensdag 23 december 2015 12:41 schreef JufMariska het volgende:
Omfg al jullie kindjes zijn lichter dan uk, terwijl hij veel jonger is![]()
Het is dat hij nog netjes op de curve zit
![]()
Wat ik nog wilde zeggen over spelen: boekjes lezen gaat hier ineens veel beter! Hij heeft iets meer geduld, pakt ook zelf boekjes en bladert ze door (met dikke pagina's, anders -> stuk) en de boekjes met knopje om geluidjes te maken (muziek, natuur, zo'n serie) kan hij ook bijna helemaal zelf nu
Hoewel hij soms op oogjes duwt ipv het knopje
77cm & 11,1kgquote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Loj het volgende:
[..]
10,1 kg en 80 cm
Scheelt het veel?
En tof!
Rijst, wow wat een supercadeau!
Maar niet lang daarvoor was hij ook zowel toch? T is geen reactie op iets?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanaf vorige week zaterdag.
Afgelopen zondagnacht niks, maandagnacht niks. Nou dan zal het wel een heel eind over zijn dachten we. Wrong!
Boaz kan gelukkig ook zelf trap op trap af![]()
Ik laat hem zoveel mogelijk zelf doen want dat tillen
Rijst wat fijn!! Geniet ervan!
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat knap, die kindjes die zelf de trap af gaan! En dikke kus voor Twinkle, wat rot dat het niet overgaat! En eenvoor Rijst. Nee, twee. Want superfijn!
![]()
!
Verder even niet bijgelezen want ik was net in de stad - dat doe ik dus echt nóóit meer zo vlak voor kerst! Zelfs omvergelopen in de Action toen ik op m'n hurken zat bij een schap. Door zo'n terrorbejaarde met zo'n boodschappentrolley, hmpf. Maar: leuke cadeautjes voor in het vliegtuig gescoord. En zwemvleugeltjes en een naam-armbandje. Verder inderdaad een tas vol lekkere dingen mee en we gaan ons maar niet drukker maken dan strikt noodzakelijk. Het loopt wel los, ik heb er zin in!
Nu koffers inpakken. Niet echt mijn talent. Vooral in het stukje het 'we nemen niet teveel mee' faal ik elke keer jammerlijk
.
+1 Maat 21 waren zn eerste schoenenquote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
Ik zeg maar niks over kuikens voeten.
Voor mijn gevoel was het een paar weken terug ook al maar dan ben ik vast in de war met iemand andersquote:Op woensdag 23 december 2015 14:08 schreef Twinkle20 het volgende:
In mei heeft ie dit 2 weken lang gehad maar ineens was het over.
Geen idee waar ik op kan elimineren want zijn eetpatroon is eigenlijk vrij standaard.
Razz heel veel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
+1 Maat 21 waren zn eerste schoenen![]()
Stip zit ook al achterop de fiets, want het voorstoeltje mocht maar tot 15 kilo
Ah, ja ik heb het boek uitgebannenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook weer sprongentijd, kwak!
Tel uit je winst
Ik probeer het vergelijken ook los te laten, als ik lees dat kinderen veel jonger dan saar loslopen maalt mij dat soms wel onzeker, maar saar is weer sneller met praten ed. Dua tja..quote:Op woensdag 23 december 2015 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb besloten sowieso niet meer zo te focussen op wat andere kindjes allemaal kunnen want ik word er erg down van merk ik. Ik ben dan constant aan het vergelijken en alleen maar aan het kijken naar wat mijn kind niét kan. Mauw was in het babytopic een van de snellen en ze is ondertussenvrij gemiddeld, dus er is best veel wat andere (jongere) kinderen hier wel kunnen en zij nog niet. We hebben ook een setback vanwege dat ziek zijn, ze was echt drie dagen heel veel los aan het lopen, toen werd ze ziek en nu vertikt ze te lopenZe zegt geen woordjes en ze bouwt geen torens. De trap is leuk tot trede drie en daarna gaat ze weer terug en ze is nu vooral bezig met dingen ergens ín stoppen. (hopelijk stelt dit Hilmo ook een beetje gerust
![]()
)
Anyhoe. Fijne verkansie voor Razz!voor traploop-L
Mooie I. van Franny met dr kleien halsband![]()
En GM, wat een groterd! (Toffe muts ook)
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou voel ik me een aanstellerMaar niemand heeft daar dus verder soms last van behalve GM een beetje?
![]()
Jawel! Toen Mauw echt perfect en beheerst kon rollen, legde ik Lou heel vaak neer om te kijken of zij het dan ook sneller zou kunnenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou voel ik me een aanstellerMaar niemand heeft daar dus verder soms last van behalve GM een beetje?
![]()
Ik ook een beetje hoor, toen ik nog iets meer meelas. Alle jongere of even oude dreumesen leken al te praten (en ook Sil praatte al heel vroeg). Maar doordat ik hier telkens weer las dat de zoveelste okt/nov dreumes aan het zoveelste woord toe wasquote:Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ah kijk, iemand! Ik ging al aan mezelf twijfelen!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hoor hier niet meer. T. praat nog niet veel en als ik lees wat de andere peuters op Fok allemaal kunnen.. Daarom post ik daar niet mee, werd gek van mezelf
Jawel hoor, ik word ook wel eens onzeker als ik lees hoeveel de f-jes van Fazz en Blue al praten bv. Maar inmiddels is me ook duidelijk geworden dat het dan niet sneller gaat en dat het van de een op de andere dag anders kan zijn (lopen bv was echt in een dag). Ik hou me maar vast aan wat hij wel kan en heb ook steeds meer het idee dat hij zijn prioriteiten anders legt.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ja, gewoon van vijf meter afstand in bed gooien en dan wegrennenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef Skittles het volgende:
Oh en ik heb me ook heeeel lang onzeker gevoeld over haar slaapgedrag. Nog steeds jaloers op doorslapende of zelfs uitslapende kinderen. Hoe dan?! Hamertje tik op het hoofdje om 19:00 net hard genoeg dat ze om 09:00 de volgende dag weer bijkomen?
Deels, maar hij krijgt niet genoeg mee om daar een eventuele langzame prater door te zijn (helaasquote:Op woensdag 23 december 2015 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah kijk, iemand! Ik ging al aan mezelf twijfelen!
Voeden jullie T. tweetalig op eigenlijk?
Dan probeer ik dat! Hoppakee in de cosleeper, deur barricaderen mocht ze uit bed stuiteren en oordoppen inquote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gewoon van vijf meter afstand in bed gooien en dan wegrennen
Nee hoor!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Wat doet jouw kind met zijn broeken dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:01 schreef Loj het volgende:
[..]
Nee hoor!
1 a 2 weken geleden postte ik ongeveer hetzelfde
*lees niet zo goed mee, we zijn op vakantie. Waar ik trouwens nog wel een beginnersfout heb gemaakt. 8 broeken voor 4 dagen, pfffff veel te weinig natuurlijk*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |