Hoesen kon er helemaal niets van.quote:Op zondag 20 december 2015 18:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is ook wel een betere spits, maar puur als combinerende 9 was Hoesen nog wel redelijk.
quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach volgens jaarl ekker ballen bij Roda of Willem 2 net als de andere toptalenten
Oneens. Al moest hij vergeleken worden met Sigthorsson waar hij per definitie beter uit komtquote:Op zondag 20 december 2015 18:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoesen kon er helemaal niets van.
Die zwerft rond in Oost-Europaquote:Op zondag 20 december 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af hoe het met Ebecilio gaat.
4 minuten om z'n stempel te drukkenquote:Op zondag 20 december 2015 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijken hoe Vd Beek het gaat doen na weer een week militaire training van Frankie
Mag niet anders krijg je ruzie met Veldmaarschalk Frankquote:Op zondag 20 december 2015 18:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
4 minuten om z'n stempel te drukken
bedankt frank
Charisteas of Rosenberg.quote:Op zondag 20 december 2015 18:31 schreef Kopsterk het volgende:
Hoesen of Sigthorsson was de definitie van lood om oud ijzer.
Het had opportunistisch gemoeten. Lange bal achter die kutdefensie van De Graafschap had ik liever gezien. En dan gebeurt dat niet, tsja.quote:Op zondag 20 december 2015 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag niet anders krijg je ruzie met Veldmaarschalk Frank
en hoeveel zijn er komen opdagenquote:
Charisteas, want die heeft mij nog een hoop plezier beleefd toen hij bij Feyenoord speeldequote:
40-45quote:Op zondag 20 december 2015 18:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er komen opdagen
Ja helaas we zijn geen Dortmundquote:Op zondag 20 december 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het had opportunistisch gemoeten. Lange bal achter die kutdefensie van De Graafschap had ik liever gezien. En dan gebeurt dat niet, tsja.
Drie man, de rest stond in de filequote:Op zondag 20 december 2015 18:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er komen opdagen
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 20 december 2015 18:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar goed Ajax in de winterstop dus op zoek naar een spits. Zullen niet verder komen dan Vincent Janssen neem ik aan.
Ik zou voor Zlatan gaanquote:Op zondag 20 december 2015 18:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar goed Ajax in de winterstop dus op zoek naar een spits. Zullen niet verder komen dan Vincent Janssen neem ik aan.
Benzema zou ik halenquote:Op zondag 20 december 2015 18:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Jullie mogen Kramer gratis ophalen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:33 schreef OllieWilliams het volgende:
God nee alsjeblieft zeg. Dan liever hoesen terugquote:Op zondag 20 december 2015 18:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jullie mogen Kramer gratis ophalen.
Dan kunnen we Veerman ook wel ophalen bij Heerenveen, ook al even niet meer gekocht daarquote:Op zondag 20 december 2015 18:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heeft wel een pré, is namelijk speler van az
Maar die is toch '110% anti Ajax!!!'?quote:Op zondag 20 december 2015 18:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jullie mogen Kramer gratis ophalen.
Ongelooflijkquote:Op zondag 20 december 2015 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker schot weer van Tuinkabouter
Je ziet het gewoon aankomenquote:
Gewoon alleen Cerny opstellenquote:Op zondag 20 december 2015 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon aankomen
Cerny moet gewoon niet meer afspelen op minderwaardige spelers
tijd om lekker ff een paar weekies met vakantie te gaanquote:Op zondag 20 december 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee maar even serieus, het is toch triest dat je met horten en stoten wint van fucking De Graafschap.
huh?quote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Mani89 het volgende:
We hebben gewonnen. Weer uitgelopen op Feyenoord en PSV.
Aidsvoetbal? Checkquote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Raptor1985 het volgende:
Meeste punten? Check.
Meeste goals? Check.
Minste tegengoals? Check.
AJAX kampioen.
niet op PSVquote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Mani89 het volgende:
We hebben gewonnen. Weer uitgelopen op Feyenoord en PSV.
Dat gaat ADO winnen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax heeft vertrouwen getankt voor de zware uitwedstrijd die wacht in Den Haag.
77 punten hier.quote:Op zondag 20 december 2015 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
63 punten in de manager, niks mis mee.
Nee hèhè. 't Is om je dood voor te schamen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:47 schreef Norma_Jeane het volgende:
Oke scheelt me weer een mooie foto posten.
Maar dat had ik er wel voor over gehad als ze niet gewonnen hadden.
'Kampioenswaardig' zou ik deze magere overwinning op de hekkensluiter overigens niet durven noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |