Cavaliers gaat nu zeggen dat wielrennen ook een sport is.quote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef Pascalus het volgende:
Eigenlijk zijn er maar twee sporten. Voetbal en darts.
REAL MADRID NETquote:Op zondag 20 december 2015 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een andere club geweest in de grootste 10 competities van Europa 10 goals in 1 potje maakte sinds PSV?
vast welquote:Op zondag 20 december 2015 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een andere club geweest in de grootste 10 competities van Europa 10 goals in 1 potje maakte sinds PSV?
Bedankt, Hans.quote:
Alleen de grootste clubs kunnen dat.quote:Op zondag 20 december 2015 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andy is mijn muze, mijn inspiratie.quote:
gras is groenquote:Op zondag 20 december 2015 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dat stadion weer leeg, zeg. Ongelofelijk.
Ongelooflijk is mooier.quote:Op zondag 20 december 2015 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dat stadion weer leeg, zeg. Ongelofelijk.
Doet het prima.quote:Op zondag 20 december 2015 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
de absolute topaankoop schiet naast.
Welnee, mijn hoop is wegquote:Op zondag 20 december 2015 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kop uit de reet van Louis halen , misschien ziet ie het dan beter
2-1 zo rond de 78e minuut en 3-1 in blessuretijdquote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijne ook
Ajax NV zal wel winnen met 2-1 ofzo
Dit is nog slechter dan NEC thuis onder Jol.quote:
en dan hebben we gedomineerd tegen een ploeg die een muur optrokquote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijne ook
Ajax NV zal wel winnen met 2-1 ofzo
Frankie heeft nog slechtere wedstrijden dan dit gecoachtquote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit is nog slechter dan NEC thuis onder Jol.
Lekker boeiend danquote:Op zondag 20 december 2015 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2-1 zo rond de 78e minuut en 3-1 in blessuretijd
Waarom zou er ook wat veranderen in de jeugdopleiding als alle performance coaches weg zijn toch?quote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker boeiend dan
Al zullen Pedroso en Ratjetoe wel weer blij zijn
Inderdaad . Feestje in de bestuurskamer met Arie en Henniequote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en dan hebben we gedomineerd tegen een ploeg die een muur optrok
Ajax - VVV 2010-2011?quote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Frankie heeft nog slechtere wedstrijden dan dit gecoacht
Inderdaad . Jonk is een hele slechte man , liever iemand als Olde Riekerink of Pronkquote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou er ook wat veranderen in de jeugdopleiding als alle performance coaches weg zijn toch?
Periode eind vorig seizoen (of het seizoen daarvoor), toen een serie van thuiswedstrijden allemaal in de 80e minuut beslist werd na 0 schoten op doel voor mijn gevoelquote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - VVV 2010-2011?
Ach er zijn er moeilijk veel
Danny Blind weer terug als hij ontslagen is, lekker manquote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad . Jonk is een hele slechte man , liever iemand als Olde Riekerink of Pronk
Vertel eens wat je hebt gegeten.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben terug van eten en verheugd dat het nog steeds 1-1 staat.
Komt omdat hij zijn taken moest uitvoeren waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Supertalent Cerny gaat alleen op keeper af en maakt niet af.
Types als Hose en Maduro talent van het jaarquote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Danny Blind weer terug als hij ontslagen is, lekker man
Macaroni.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vertel eens wat je hebt gegeten.
Wachten op goden als Ebecilio en Ozbilizquote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Types als Hose en Maduro talent van het jaar
mooie tijden
madquote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Kopsterk het volgende:
Schiet die tyfusbal er gewoon eens in
nou nou, die bal kan er ook niets aan doen dat hij er niet inrolt.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Kopsterk het volgende:
Schiet die tyfusbal er gewoon eens in
Ratjetoe zal wel zeggen dat dat de verdienste is van Trustfull , die heeft echt een impactquote:Op zondag 20 december 2015 18:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wachten op goden als Ebecilio en Ozbiliz
En na de winterstop weer heerlijk op het bankiequote:Op zondag 20 december 2015 18:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Gaat nu al meer dreiging uit van Cerny dan van El Ghazi in de hele wedstrijd.
Tevens Maradonny
Ratjetoe gaat de passaccuracy betrekken in een discussie over Ziyech vs Klaassen. Loller.quote:Op zondag 20 december 2015 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ratjetoe zal wel zeggen dat dat de verdienste is van Trustfull , die heeft echt een impact
Het leek begin dit seizoen wel ergens op qua drukzetten eerlijk gezegd, maar nu is het weer ouderwets kutquote:Op zondag 20 december 2015 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ratjetoe zal wel zeggen dat dat de verdienste is van Trustfull , die heeft echt een impact
Die Ziyech kan er geen klote van joh . Klaassen is nu al Europese topquote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ratjetoe gaat de passaccuracy betrekken in een discussie over Ziyech vs Klaassen. Loller.
'GODVERDOMME!'quote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak alvast mijn Drank de Boer bingokaart erbij.
Ja Frank heeft de vakantie met Orlando uitgesteld hequote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het leek begin dit seizoen wel ergens op qua drukzetten eerlijk gezegd, maar nu is het weer ouderwets kut
''ja klaassen heeft 80% goeie passes en ziyech 73 hahahahaha die kan er niks van''quote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Ziyech kan er geen klote van joh . Klaassen is nu al Europese top
Ik hoop dat ze beiden vervroegd met vakantie kunnenquote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Frank heeft de vakantie met Orlando uitgesteld he
Met 10 moet je dat al doen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:08 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap nog steeds niet hoe je 20 millies voor Klaassen kan weigeren
Marc Overmars is onnavolgbaar in allesquote:Op zondag 20 december 2015 18:08 schreef Rickertman96 het volgende:
Snap nog steeds niet hoe je 20 millies voor Klaassen kan weigeren
Dat soort types bagatelliseren zelfs het overlijden van hun eigen moederquote:Op zondag 20 december 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''ja klaassen heeft 80% goeie passes en ziyech 73 hahahahaha die kan er niks van''
[ afbeelding ]
Zal wel niet gebeuren . Staan eerste dus het gaat goedquote:Op zondag 20 december 2015 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze beiden vervroegd met vakantie kunnen
Tegen NEC.quote:Op zondag 20 december 2015 18:09 schreef Pascalus het volgende:
Mijn favoriete Frank quote is "JIJ MOET NIET DENKEN DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT!!!" tegen zijn eigen spelers terwijl hij met 4-0 (of zoiets) voorstond tegen Utrecht.
NEC uit bedoel je?quote:Op zondag 20 december 2015 18:09 schreef Pascalus het volgende:
Mijn favoriete Frank quote is "JIJ MOET NIET DENKEN DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT!!!" tegen zijn eigen spelers terwijl hij met 4-0 (of zoiets) voorstond tegen Utrecht.
Niks aan het handje bij Ajax, gaat prima allemaalquote:Op zondag 20 december 2015 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren . Staan eerste dus het gaat goed
lol
Niemand in dat elftal luistert naar het eeuwige geschreeuw van Frankie.quote:Op zondag 20 december 2015 18:09 schreef Pascalus het volgende:
Mijn favoriete Frank quote is "JIJ MOET NIET DENKEN DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT!!!" tegen zijn eigen spelers terwijl hij met 4-0 (of zoiets) voorstond tegen Utrecht. NEC.
Hoho het is de Ajax NV nu he . Ajax is begravenquote:Op zondag 20 december 2015 18:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks aan het handje bij Ajax, gaat prima allemaal
4-0 voor tegen Utrecht is ietwat onrealistisch voor Ajax nietquote:
Laten we een nieuw Ajax oprichtenquote:Op zondag 20 december 2015 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoho het is de Ajax NV nu he . Ajax is begraven
Eerst vragen hoe ze dat bij Wimbledon hebben gedaanquote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we een nieuw Ajax oprichten
Ik ben fanquote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst vragen hoe ze dat bij Wimbledon hebben gedaan
Natuurlijk niet, KNJBquote:Op zondag 20 december 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
Walgelijk dat knietje, hier komt een vooronderzoek naar.
Waarom doe je alsof Ajax zo niet de 2-1 binnen knalt?quote:Op zondag 20 december 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen er niets meer tegen beginnen. We staan erbij en kijken ernaar. Zo van : ''STOP STOP HE'S ALREADY DEAD''.
quote:Op zondag 20 december 2015 18:12 schreef Buitendam het volgende:
Riedewald schorsen voor dit soort onzin.
Moet ik nu als een randdebiel juichen?quote:Op zondag 20 december 2015 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof Ajax zo niet de 2-1 binnen knalt?
FYSIEKquote:Op zondag 20 december 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Akinfenwa als eerste aankoop
gelijk genot
het zit diep bij Mani.quote:Op zondag 20 december 2015 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt wel veel als je bij een doelpunt van Ajax aan PSV denkt.
Zat er niet ver vandaan met mijn schattingquote:Op zondag 20 december 2015 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cultheld
Kijk ze maken 2-1 .
Bepaalde users juichen dit toe
Die staan weer met beide benen op de grond.quote:Op zondag 20 december 2015 18:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo, hier wordt De Graafschap even weggezet hoor
Let op, hier blijft het bijquote:Op zondag 20 december 2015 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zat er niet ver vandaan met mijn schatting
"Volgende week is de wedstrijd vergeten en de 3 punten zijn binnen."quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Treurige reactie. Sta je bovenaan doe je calimero richting PSV.
Dit schouwspel zie je nergens alleen bij Ajax NVquote:
dan wel pas na de winterstop aubquote:
Younes - Cerny - Milikquote:Op zondag 20 december 2015 18:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dan wel pas na de winterstop aub
anders krijg je weer zo'n paniekaankoop terwijl je gewoon lekker Cerny moet laten spelen
Ergens in 2021 misschien een keer.quote:Op zondag 20 december 2015 18:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op het door j0rdiiii aangekondigde topseizoen van Fischer.
Dat is dan tenminste op eigen kracht, sommige ploegen hebben er een 12e man die in het geel loopt erbij nodig.quote:
Mooiweervoetballer inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 18:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ergens in 2021 misschien een keer.
Op dit moment een momentenvoetballer pur sang.
Wereldprestatie vergeleken verliezen van een veredelde topklasser.quote:Op zondag 20 december 2015 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel knap zo tegen de ploeg met 5 punten. Wat een sterren ploeg.
Heeft hij weer een paar spelers aangewezen als de nieuwe Messi?quote:Op zondag 20 december 2015 18:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op het door j0rdiiii aangekondigde topseizoen van Fischer.
Heeft deze man een ernstige ziekte?quote:Op zondag 20 december 2015 18:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk gifje.
Daarom krijg je van mij deze reactie:
[ afbeelding ]
Dank u welquote:Op zondag 20 december 2015 18:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij feliciteren de Ajax NV met deze eclatante overwinning op topteam de Graafschap.
Ik proef een beetje frustratie. Ik snap je strekking wel maar ben je soms een beetje mad dat de zeepbel gebarsten is?quote:Op zondag 20 december 2015 18:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij feliciteren de Ajax NV met deze eclatante overwinning op topteam de Graafschap.
De scheidsrechters omkopen is ook een kwaliteit. Moet je maar niet zo krenterig zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan tenminste op eigen kracht, sommige ploegen hebben er een 12e man die in het geel loopt erbij nodig.
Ik weet het niet, heeft Leo Driessen een ziekte?quote:Op zondag 20 december 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft deze man een ernstige ziekte?
Babbelziekte.quote:Op zondag 20 december 2015 18:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heeft Leo Driessen een ziekte?
Heb ik meer met Boilesen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet nog steeds keihard lachen om j0rdiiii over Bocarra.
Wie?quote:Op zondag 20 december 2015 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Van Dijks? Ik gok 2.quote:Op zondag 20 december 2015 18:21 schreef Brammess het volgende:
Hoeveel van de 30-40 voorzetten zijn nou aangekomen?
Goei graammatik wel jij.quote:Op zondag 20 december 2015 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als er iemand babbelziek in deze land dan is dat de Johan.
We gaan over 2 jaar Bergwijn even evalueren.quote:Op zondag 20 december 2015 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Gaf de beslissende assist op Pröpper in de wedstrijd tegen CSKA. Op zo'n moment zoiets doen, dan ben je groot.quote:Op zondag 20 december 2015 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan over 2 jaar Bergwijn even evalueren.
Hoesen en Serero scoorde tegen Barcelonaquote:Op zondag 20 december 2015 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaf de beslissende assist op Pröpper in de wedstrijd tegen CSKA. Op zo'n moment zoiets doen, dan ben je groot.
Kan niet anders dan er eentje uit de Ajaxopleiding zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaf de beslissende assist op Pröpper in de wedstrijd tegen CSKA. Op zo'n moment zoiets doen, dan ben je groot.
Maar Serero is beter dan Guardado.quote:Op zondag 20 december 2015 18:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoesen en Serero scoorde tegen Barcelona
Bergwijn is een parel uit de PSV school.quote:Op zondag 20 december 2015 18:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kan niet anders dan er eentje uit de Ajaxopleiding zijn.
Topspeler.quote:Op zondag 20 december 2015 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan over 2 jaar Bergwijn even evalueren.
quote:Op zondag 20 december 2015 18:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik citeerde een babbelzieke Joegoslaaf.
Dan is Bazoer een parel uit de Ajax school.quote:Op zondag 20 december 2015 18:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bergwijn is een parel uit de PSV school.
Bazoer is opgeleid door PSV.quote:Op zondag 20 december 2015 18:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan is Bazoer een parel uit de Ajax school.
En dat had langer moeten zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat Hoesen een fantastische spits isquote:Op zondag 20 december 2015 18:25 schreef Kopsterk het volgende:
Hoesen is gewoon een half jaar lang de eerste spits van Ajax geweest.
Laat dit even op je inzinken.
Milosovic?quote:Op zondag 20 december 2015 18:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik citeerde een babbelzieke Joegoslaaf.
Minst slechte Ajax spits van de laatste paar jaar.quote:Op zondag 20 december 2015 18:25 schreef Kopsterk het volgende:
Hoesen is gewoon een half jaar lang de eerste spits van Ajax geweest.
Laat dit even op je inzinken.
quote:Op zondag 20 december 2015 18:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan is Bazoer een parel uit de Ajax school.
Ik vind Milik het ook lang niet slecht doen over een langere periode dan een paar weken gezienquote:Op zondag 20 december 2015 18:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Minst slechte Ajax spits van de laatste paar jaar.
Is ook wel een betere spits, maar puur als combinerende 9 was Hoesen nog wel redelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 18:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind Milik het ook lang niet slecht doen over een langere periode dan een paar weken gezien
Dat ben ik met je eens ja, hij functioneerde misschien iets beterquote:Op zondag 20 december 2015 18:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is ook wel een betere spits, maar puur als combinerende 9 was Hoesen nog wel redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |