Wat fijn zeg, succes met wachten op de uitslag.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Nazil het volgende:
Dus over een paar dagen weet ik al meer
Twee streepjes is twee streepjes hoor, gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Aventura het volgende:
Dankjulliewel! Vind ze wel licht voor 15 dpo.
Vorige maand was ik maar twee dagen ongesteld, heb al sindsdien last van m'n borsten en met mijn reuma gaat het ook al langer dan een maand beter dan ooit. Ik heb toen met ebaydingen getest, 1x positief en 3x negatief. Ik ging dus van dat laatste uit maar de vk gaat van die ene positieve uit. Dus ivm bepalen termijnecho hebben we nu een bloedtest aangevraagd.quote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef Aventura het volgende:
Nee dit zijn Actiontestjes!
Nazil, goed dat je snel meer weet. Maar hoezo is er twijfel over de termijn dan?
Ja graag met z'n allen opschuivenquote:Op maandag 28 december 2015 18:55 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ja AventuraGefeliciteerd!! Ik duim heel hard voor een plakker
![]()
Nazil, fijn dag je snel meer weet!
Is het al donderdag?! Ik wil ook testen! En dan ook graag een positieve test
Ja, tot nu toe nergens (oké voor mijn doen dan) last van. Ik sinds vorig jaar zomer niet meer zo weinig pijn gehad.quote:Op maandag 28 december 2015 20:48 schreef Peacefulll het volgende:
Wat een dag Nazil! Met ups en downs. Heeft een zwangerschap een positieve uitwerking op jouw reuma?
Van harte gefeliciteerd Aventura! Op naar een super mooie plakker!!
quote:Op maandag 28 december 2015 21:00 schreef Aventura het volgende:
Nog even aan Fuchsia: jij gaat donderdag ook even twee strepen doen he! Dan breien we allebei een positief eind aan dit roerige jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |