Mja weet je, ik wilde eerst wachten tot ik (heel veel) afgevallen ben, maar denk daar na een gesprek met vriend en de bedrijfsarts of all people wel een beetje anders over.quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh tof! Vorige maand zag jouw wacht-perspectief er nog heel anders uit toch?
Over zorgverzekeringen: bluh, dat moet ik ook nog uitzoeken voor komend jaar.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk KwakJe verhaal klinkt heel begrijpelijk hoor.
Hilz, wat goed, een afspraak!!![]()
Ik ga komende maand beginnen met ovulatietesten, ben het wachten nu al weer zatMaar zo gek is het niet als vriend 2 van de 4 afgelopen cycli niet in't land was op het juiste moment
![]()
M'n cyclus is zoveel korter geworden sinds zwangerschap 1 dat het nu wel zin heeft om ovulatietesten te gebruikenBij 30/40/50/++++ de vorige keer heb ik het wel geprobeerd maar nooit iets gevonden, ik gaf het al op voordat er uberhaupt iets gebeurde
Wat is het juiste moment van de dag om te testen, ochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel gegaan of niet?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dat Hilz een afspraak heeft bij de gyn. Beetje dubbel gevoel lijkt me, het liefste wil je natuurlijk niet heen hoeven, maar aan de andere kant is het wel fijn dat er nu hopelijk wat gedaan gaat worden.
Spannend bij Aventura! Is er al meer duidelijkheid?
Fazz, ik las dat je de ovulatietesten het beste kan gebruiken rond het middaguur.
Hier vallen mijn vruchtbare dagen in het kerstweekend. Dan logeren we bij familie en slapen we met peuter in 1 bed![]()
Dat wordt 'm niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ahhh joh weer een andere invulling van 'spannende en creatieve' seksquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:10 schreef Savvy. het volgende:
Hier vallen mijn vruchtbare dagen in het kerstweekend. Dan logeren we bij familie en slapen we met peuter in 1 bed![]()
Dat wordt 'm niet.
Whehe ja, die hebben we nog nooit geprobeerd, misschien is het wel watquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ahhh joh weer een andere invulling van 'spannende en creatieve' seks![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ha kwak, zwanger zijn was bij jou een manier om af te vallen toch?Fijn dat je er nu voor kunt gaan. Ik hoop dat de gynaecologen prettiger met je toekomstige zwangerschap omgaan nu hebt aangetoond dat je lichaam best goed is in leuke kindjes maken
Mijn cyclus is weer veel te langhet frustreert me enorm, zo'n onvoorspelbaar lichaam.
Op de hoeveelste dag zit je nu? En de cyclussen daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend is het he...
:)
Jeetje wat irritant. Ik zit in precies hetzelfde schuitjequote:Op dinsdag 22 december 2015 15:53 schreef BobbyMcGee het volgende:
58, 52, 70, 32 en nu rond de 40. Ik had gehoopt dat de vorige cyclus zich zou herhalen maar helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |