River.quote:Op zondag 20 december 2015 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete club in Zuid Amerika?
En Colo Colo?quote:Op zondag 20 december 2015 14:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb voor beide ploegen sympathie.
Mijn tv gaat op mute.quote:Op zondag 20 december 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Evert bij Heerenveen - ADO. De keuze is dan snel gemaakt.
Wel een gemisquote:Op zondag 20 december 2015 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen Havenaar, ik sluit niks uit.
zuchtquote:Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had Korte verwacht, maar die komt te kort.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had Korte verwacht, maar die komt te kort.
Denneboom speelt er al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg wel een kerstgevoel van de shirts van NEC.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denneboom speelt er al een tijdje niet meer.
Ok deze was wel leukquote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denneboom speelt er al een tijdje niet meer.
Het feit dat dit mij niks boeit is geen wonder te noemenquote:Op zondag 20 december 2015 14:31 schreef Kopsterk het volgende:
Het feit dat ik nauwelijks brak ben, is een wonder te noemen.
Ik ben nog steeds brak van mijn tripje naar Keulen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:31 schreef Kopsterk het volgende:
Het feit dat ik nauwelijks brak ben, is een wonder te noemen.
Doe eens niet zo naar.quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het feit dat dit mij niks boeit is geen wonder te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eens hoe het was.quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds brak van mijn tripje naar Keulen.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kun je een bondige samenvatting geven van jouw Keulen-ervaring?quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds brak van mijn tripje naar Keulen.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De heren bij SI Games zullen blij zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |