Deze man weet.quote:Op zondag 20 december 2015 09:40 schreef Bart het volgende:
De Bierwinkel van Speciaalbierpakket.nl in Leiden
[ afbeelding ]
De Biergrens in Baarle-Hertog
[ afbeelding ]
mensen willen interessant doen, als jij 1 pils bestelt, en die ander dan aan de serveester 10 merken vraagt die ze niet hebben en dan semi-intellectueel een Palm bestellenquote:Op zondag 20 december 2015 09:57 schreef M4rc0 het volgende:
Sjongejonge, wat is er mis met een halve liter pitt/export/holtland?
dan moet ik daar ook eens kijken. goede tip.quote:Op zondag 20 december 2015 10:55 schreef pfaf het volgende:
Stanislaus in Enschede is een fijne zaak. Veel Nederlands craft beer en altijd wat verrassende Amerikaanse bieren.
http://www.stanislausbrewskovitch.nl
Voor mij ookquote:
Ja, deze!quote:Op zondag 20 december 2015 19:26 schreef Joene het volgende:
De bierboetiek in Middenmeer .
www.bierboetiek.nl
slijterij wervershoof ook leuk.quote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, deze!dat is een tof zaakje.
En ik haal het ook bij de lokale Mitra, gelukkig is dat franchise en is de eigenaar hier (Hoorn) een echte bierliefhebber en heeft ook een degelijk assortiment en besteld ook bij de meest vage brouwerijen als je een verzoek in dient.
Vidra is dat toch? Hebben af en toe ook mooi spul inderdaad! Als je in de buurt nog een keer een brouwerijtje wil bezoeken is deze ook wel aan te raden. Zijn erg jong, maar ze hebben ook best leuke bieren.quote:
thanx geinig ! En leuk dus!quote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vidra is dat toch? Hebben af en toe ook mooi spul inderdaad! Als je in de buurt nog een keer een brouwerijtje wil bezoeken is deze ook wel aan te raden. Zijn erg jong, maar ze hebben ook best leuke bieren.
en idd vidra.quote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vidra is dat toch? Hebben af en toe ook mooi spul inderdaad! Als je in de buurt nog een keer een brouwerijtje wil bezoeken is deze ook wel aan te raden. Zijn erg jong, maar ze hebben ook best leuke bieren.
Jaa de mitra hier heeft ook een bijzonder uitgebreid assortiment bier. Heel verschil met de gall en gallquote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, deze!dat is een tof zaakje.
En ik haal het ook bij de lokale Mitra, gelukkig is dat franchise en is de eigenaar hier (Hoorn) een echte bierliefhebber en heeft ook een degelijk assortiment en besteld ook bij de meest vage brouwerijen als je een verzoek in dient.
hier ook een uitstekende locale Mitra. Gall en Gall isquote:Op zondag 20 december 2015 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jaa de mitra hier heeft ook een bijzonder uitgebreid assortiment bier. Heel verschil met de gall en gall
Da's het Bierparadijs. Prima toko ook ja.quote:Op zondag 20 december 2015 10:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze man weet.
Op Industriezone Meer (het Belgische broertje van Hazeldonk) zit er ook nog een.
Daar ga ik 1 of 2 keer per jaar naartoequote:Op zondag 20 december 2015 10:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze man weet.
Op Industriezone Meer (het Belgische broertje van Hazeldonk) zit er ook nog een.
Ik zag hem voorbij komen, ik ben ook wel benieuwd. Voor jou toch niet zo heel ver weg?quote:Op maandag 21 december 2015 04:05 schreef mckroket het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met paauwenburg uit vlissingen? Als ik dat zo op internet zie, is dat een bizar goed zaakje
45 minuutjes ongeveer, is goed te doen dus. als ik daar een berg struise zie en bijvoorbeeld ook alesmitch speedway stout en bourbon county enz. zal wel prijzig zijn hoorquote:Op maandag 21 december 2015 08:25 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik zag hem voorbij komen, ik ben ook wel benieuwd. Voor jou toch niet zo heel ver weg?
Redelijk, niet extreem groot en bijzonder, maar het gangbare speciaalbier wel. Ga er meer naartoe omdat ze een flink assortiment glazen en accessoires hebben. Als ik dan toch "op expeditie ben" maakt die 2 kilometer ook niet uit.quote:Op maandag 21 december 2015 19:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Van Oevelen heb ik nog nooit van gehoord. Hebben die ook een mooi, groot assortiment?
Nou, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef bas-beest het volgende:
Het lijkt me een goed plan om alle genoemde winkels in de OP te zetten.
Scheelt een hoop zoekwerk
Top!quote:
Ik, bij www.vinmonopolet.no. Bevalt prima. Keuze uit ca 1200 bieren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
Wie heeft er wel eens bier via internet gekocht en hoe bevalt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |