SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 72% gewijzigd door Specularium op 20-12-2015 01:34:45 ]De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
wss mobiel gedaan?quote:Op zondag 20 december 2015 01:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe moeilijk moet het zijn om op een knop te drukken met de tekst "Nieuw topic"
Daar druk ik op. Alleen de OP komt niet mee. Waardoor ik hem even moet quoten uit het andere topic. Komt goed.quote:Op zondag 20 december 2015 01:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe moeilijk moet het zijn om op een knop te drukken met de tekst "Nieuw topic"
Ik versta er geen kut van.quote:Op zondag 20 december 2015 01:16 schreef Blester het volgende:
Meer mensen die een beetje jeuk krijgen als er van die Limbo's met zo'n plat accent bij de micro komen?
Nee, wel als ze geen woord Nederlands verstaan zoals die meiden vanmiddag.quote:Op zondag 20 december 2015 01:16 schreef Blester het volgende:
Meer mensen die een beetje jeuk krijgen als er van die Limbo's met zo'n plat accent bij de micro komen?
Beter laat dan nooitquote:Op zondag 20 december 2015 01:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Gemiste grap van een paar nummers geleden:
Nathaniel Rateliff & the Night Sweats — S.O.B.E.R.
Giel die S.O.B. draait is al cynisch genoegquote:Op zondag 20 december 2015 01:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Gemiste grap van een paar nummers geleden:
Nathaniel Rateliff & the Night Sweats — S.O.B.E.R.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
quote:Op zondag 20 december 2015 01:18 schreef Blester het volgende:
Sfeer zit er in ieder geval al goed in, plein gaat al goed los!Publiek is doder dan Amy WinehouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 01:19 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Publiek is doder dan Amy Winehouse
quote:Op zondag 20 december 2015 01:19 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Publiek is doder dan Amy Winehouse
Nee van die knul bij de brievenbus.quote:
Oh... Ja iets met carnaval ofzo. Ik verstond alleen alaaf.quote:Op zondag 20 december 2015 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee van die knul bij de brievenbus.
nee, en neequote:Op zondag 20 december 2015 01:25 schreef Blester het volgende:
Geen nachtgasten meer begrijp ik? En veilingtv?
Nee. En nee.quote:Op zondag 20 december 2015 01:25 schreef Blester het volgende:
Nee en neequote:Op zondag 20 december 2015 01:25 schreef Blester het volgende:
Nee en neequote:Op zondag 20 december 2015 01:25 schreef Blester het volgende:
C-c-c-c-combobreaker.quote:
GMTAquote:
Schade SR, alles ist vorbeiquote:Op zondag 20 december 2015 01:25 schreef Blester het volgende:
Ekdom weg.. sfeer weg....quote:Op zondag 20 december 2015 01:26 schreef Blester het volgende:
De leuke DJ's weg en de leuke concepten weg, laatste jaren dat ik ga volgen ben ik bang.
De sfeer hangt er maar matig bij dit jaar.quote:
Nog ff dan. Mn bier is bijna op en dan ga ik slapen.quote:
PARKSTAD IS GEWOON KUTquote:Op zondag 20 december 2015 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kunnen die klote limbo's niet
Ik luister sinds het begin. Ik heb 4 leuke platen gehoord. Dit is de 4e.quote:Op zondag 20 december 2015 01:29 schreef Blester het volgende:
Zo, dat is ook de eerste lekkere plaat in een uur luistertijd
Alleen tijdens carnaval mag de grens met Nederland open.quote:
Ik hoorde S.O.B.quote:Op zondag 20 december 2015 01:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik luister sinds het begin. Ik heb 4 leuke platen gehoord. Dit is de 4e.
Voller.quote:Op zondag 20 december 2015 01:31 schreef MaJo het volgende:
Staat het plein nu wat voller of nog steeds anderhalve man en een paardenkop?
quote:Op zondag 20 december 2015 01:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alleen tijdens carnaval mag de grens met Nederland open.
Die komt nog 24 uurquote:Op zondag 20 december 2015 01:32 schreef Blester het volgende:
Kunnen ze nog beter Frank van Ellende in het huis zetten ipv Paul
Dan weet je wel hoe het weekend verloopt, als je Giel verkiest boven je vrouw.quote:Op zondag 20 december 2015 01:32 schreef houdjemond het volgende:
Weekend weg met je vrouw.. hang je met Giel aan de telefoon
wees blij dat het de telefoon isquote:Op zondag 20 december 2015 01:32 schreef houdjemond het volgende:
Weekend weg met je vrouw.. hang je met Giel aan de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |