SPOILER: Leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 10 posters tot 19 december 12:19.54Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Ik ook proberen slaap te vatten maar ik mis Geerd kon ik maar naast hem slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:18 schreef Duzzy het volgende:
Bedankt voor het openen.. ik zit op mobiel.. wederom
Maar..quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ook proberen slaap te vatten maar ik mis Geerd kon ik maar naast hem slapen.
Ben je homo of zo dat je steeds over m'n kontje praat?quote:
Antilianen kontquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je homo of zo dat je steeds over m'n kontje praat?
Beetje bi is niet bahquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben je homo of zo dat je steeds over m'n kontje praat?
Ja vooruit met de geit en dan bedoel ik niet die geit waar we wel eens bij elkaar komen.quote:
DOE MAAR WIEBELE WIEBELEquote:
Zou deze nog vol komen voor 0000quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:21 schreef renwan het volgende:
Wiebelkontje, dat is een mooie TT voor de volgende
In dit tempo zou het me niet eens verbazenquote:
Had je maar even de lader in je laptop moeten proppenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Man man ik kom veel aan het bij lezen dan.
Fuck dat. Was de lader kwijt paniek alles.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Had je maar even de lader in je laptop moeten proppen
Kom ik toch een keer richting het zuiden!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Kon ik maar de hele dag pils weg tikken met Geerd.
Ik zet er even een sikje op en dan kom ik eraanquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja vooruit met de geit en dan bedoel ik niet die geit waar we wel eens bij elkaar komen.
We kunnen ook gewoon beide afspreken bij roosje, kunnen we haar lingeriemand zoeken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom ik toch een keer richting het zuiden!!
Roosjes mee.
Wat moet je doen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:24 schreef renwan het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat ik eigenlijk ook nog een beetje werk moet verrichten
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:25 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik zet er even een sikje op en dan kom ik eraan
Werkenquote:
Konijn ouwe meikoning hoe staat het?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken![]()
Niet de hele dag bier weg tikken
Voor wie moet jij je zo erg beveiligen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]zeg wel het wachtwoord anders heb je glasscherven aan je gezicht hangen.
Nooitquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen helva maken?
De bar helemaal leegruimen, alle koelkasten leeg enzo en daarna even schoonmaken. Kassa's sluiten, ronde lopen en klaarquote:
Hij staat gewoon bij de tap.. en niet stiekem wat achterover gooienquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken![]()
Andere topics dan de Geerd SC bekijkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLB SC nog steeds over politiek
Als je zoveel bier drinkt dan kan je geen sixpack bezitten. Je foto is fake.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken![]()
Nee hoor, carnavalquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zat me al af te vragen waar je was!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken![]()
Ik zit bij de receptie op het moment lulquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hij staat gewoon bij de tap.. en niet stiekem wat achterover gooien
Judas.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Voor wie moet jij je zo erg beveiligen dan?
Zal je leren fattyquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn buik doet pijn van de pizza gvd
Niet nodig johhquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef renwan het volgende:
[..]
De bar helemaal leegruimen, alle koelkasten leeg enzo en daarna even schoonmaken. Kassa's sluiten, ronde lopen en klaar
Echt??quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Alles bij elkaar toch zeker 20 minuten werk en dan ga ik het nog faseren ookquote:
Heb jij een lingerie mand?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke smaak had je ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben je al HC dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Alles bij elkaar toch zeker 20 minuten werk en dan ga ik het nog faseren ook
Viel ook wel mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor vijf posts daarvoor politiek meen ik.
Bar is niet ver wegquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit bij de receptie op het moment lul
Waar verstop je die meestal? Ik wil die van roosje zoeken als ze me uitnodigt.quote:
Bij de andere vuile washoek.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waar verstop je die meestal? Ik wil die van roosje zoeken als ze me uitnodigt.
In mn punaniquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waar verstop je die meestal? Ik wil die van roosje zoeken als ze me uitnodigt.
Maar er word weinig tot niet over bier gepraat man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Viel ook wel mee.
Maar niet haten op KLB SC, met de juiste lui erbij kan het best leuk zijn
Eindelijk klaar met werkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Konijn ouwe meikoning hoe staat het?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:33 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Moet dan idd goed beveiligd worden.. straks wil Judas je kontje
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:33 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Moet dan idd goed beveiligd worden.. straks wil Judas je kontje
Cactusquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meer geile praat ik kom bijna klaar.
Als een eckte FOK!ker met virtuele mensen in de Geerd SCquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk klaar met werkenNu lekker aan het pilsen
Ik sleep me de hele dag rot met kratten, aan sixpacks doe ik niet. Dat is voor fagsquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je zoveel bier drinkt dan kan je geen sixpack bezitten. Je foto is fake.
Nog niet!quote:
Ik ben niet in Den Haag, wat weet jij nou!quote:
Nee, dat is lekker fit zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Dan ben jij faggitquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik sleep me de hele dag rot met kratten, aan sixpacks doe ik niet. Dat is voor fags
Aan de andere kant als ze niet vaak vet eet dan kan zo'n pizza best zwaar inslaanquote:
Dit begint serieus te wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:35 schreef renwan het volgende:
Nam ik het nou op voor opso? Lijk wel gek
Stuur dan, anders onterecht statement!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt mn foto niet gezien stfu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |