abonnement Unibet Coolblue
pi_159638956
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef benjamin15 het volgende:
Binnenkort nog een keer met Fok spelers een aantal potjes doen?

zoals vanouds ? ^O^
Als Pannekoek maar niet mee doet, en if yes: dan wil ik bij hem in :P
pi_159640797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef benjamin15 het volgende:
Binnenkort nog een keer met Fok spelers een aantal potjes doen?

zoals vanouds ? ^O^
Wil wel een keer voor lul staan ja! :P

Ik wil trouwens pannekoek nog bedanken! Toen ik hier net kwam kijken zei hij dat ik me moest verdiepen in positionering. Wat een tip _O_

Vliegen kan ik nog niet echt, spring soms nog steeds over of onder de bal door maar weet wel ongeveer waar ik op het veld moet zijn _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 00:04:31 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159640830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou zeg. Ik zeg alleen dat ik niet gek ben op keepers in dit spel.
Hoe jij het neerzet zie je ze het liefst van 10 hoog vallen :{w
pi_159641188
Weet niet zo goed wat ik van deze aankomende update moet vinden eigenlijk :@

Klik!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 00:29:24 #255
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159641295
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:20 schreef renwan het volgende:
Weet niet zo goed wat ik van deze aankomende update moet vinden eigenlijk :@

Klik!
van wat?
pi_159641301
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]

van wat?
Die nieuwe maps vooral
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159641411
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef benjamin15 het volgende:
Binnenkort nog een keer met Fok spelers een aantal potjes doen?

zoals vanouds ? ^O^
Ja! Ik kan best een keer meedoen maar aangezien ik mijn PS4 niet meer heb is het misschien een optie om een private match aan te maken? Dan kunnen we wat in 2v2 of 3v3 rondkloten en kan ik stoer doen :')
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou zeg. Ik zeg alleen dat ik niet gek ben op keepers in dit spel.
Om even een conclusie te trekken over het zijn van een ''permanent goalie'': niet doen. Als je heel de tijd achterin op goal staat om eventuele schoten te blocken, ben je natuurlijk niet heel goed bezig. Het spel draait om rotatie en positioning uiteraard, en als iedereen op dat gebied zijn taken volbrengt is het niet nodig om heel de tijd iemand op goal te hebben. Als iedereen op zijn juiste positie staat zal de tegenstander nooit de mogelijkheid moeten krijgen om een vrij schot op doel te krijgen.

quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Jij bent een beetje een mongooltje ofniet?
No offense maar het gaat een beetje ver om meteen met woorden als mongool te slingeren. Ik kan de keuze van renwan best begrijpen. Als hij het idee heeft dat zijn teammates niet doen wat ze moeten doen en hij graag het zekere voor het onzekere wil nemen, kan hij wat mij betreft gewoon 90% van de tijd op zijn eigen helft blijven om in ieder geval ervoor te zorgen dat de defensieve rol wordt vervuld. Nick ging ervan uit dat renwan als permanent goalie diende en vandaar die karma-opmerking, maar om hem nou mongooltje te noemen.. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:15 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als Pannekoek maar niet mee doet, en if yes: dan wil ik bij hem in :P
Kom maar op :D

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:03 schreef renwan het volgende:

[..]

Wil wel een keer voor lul staan ja! :P

Ik wil trouwens pannekoek nog bedanken! Toen ik hier net kwam kijken zei hij dat ik me moest verdiepen in positionering. Wat een tip _O_

Vliegen kan ik nog niet echt, spring soms nog steeds over of onder de bal door maar weet wel ongeveer waar ik op het veld moet zijn _O_
Tof man! Positioning is vaak het halve werk. Je hoeft niet de meest spectaculaire hits te kunnen raken, als je positionering goed is, je staat waar je moet staan en goed mee roteert (bijv. iemand roteert naar achteren voor boost = jij roteert naar de aanval) zou je toch wel de meeste matches moeten winnen.

Nu moet ik toch eerlijk zeggen dat ik dit in solo 3v3 anders doe. De thumb rule in solo 3v3 is om niemand 100% te vertrouwen met bepaalde dingen. Ook al is mijn rating rond de 1300 kom ik vaak genoeg bij mensen die maar 800 t/m 1000 zijn bijvoorbeeld. Daarom ben ik in solo 3v3 ook echt een solo speler. Ik rush dan vaak het veld over en maak voor mezelf kansen (vooral wall plays want daar ben ik het gevaarlijkst in). In het geval dat ik in een team zit met mensen die ik ken (ik heb 6500 matches gespeeld dus ik ken onderhand 90% van de mensen wel) kan ik vaak wel een beetje inschatten wat ze wel of niet kunnen en op basis daarvan speel ik op een bepaalde playstyle die daar het beste bij past.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:20 schreef renwan het volgende:
Weet niet zo goed wat ik van deze aankomende update moet vinden eigenlijk :@

Klik!
Nieuwe rating system ben ik erg benieuwd naar en kijk ik heel erg naar uit, de nieuwe maps opzich ook wel. Echter vind ik het een beetje tegenvallen dat juist de non-standard maps (in dit geval nu eerst Wasteland) nu ook in ranked gaan komen, want ik vind dat randomness in maps de competitive scene gaat verpesten. Ik vind dat ranked beperkt moet blijven tot de standard maps (DFH Stadium, Mannfield, Urban Central, Beckwith Park). Voor de rest kijk ik er ook wel naar uit :P
pi_159641498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:39 schreef iPancakeMix het volgende:

No offense maar het gaat een beetje ver om meteen met woorden als mongool te slingeren. Ik kan de keuze van renwan best begrijpen. Als hij het idee heeft dat zijn teammates niet doen wat ze moeten doen en hij graag het zekere voor het onzekere wil nemen, kan hij wat mij betreft gewoon 90% van de tijd op zijn eigen helft blijven om in ieder geval ervoor te zorgen dat de defensieve rol wordt vervuld. Nick ging ervan uit dat renwan als permanent goalie diende en vandaar die karma-opmerking, maar om hem nou mongooltje te noemen.. :P
Ik zat met 2 gasten die echt de hele tijd samen achter de bal aan gingen en ik denk dat de bal 80% van de tijd in een van onze hoeken zat. Ik moest wel aan damage control doen :@

quote:
Tof man! Positioning is vaak het halve werk. Je hoeft niet de meest spectaculaire hits te kunnen raken, als je positionering goed is, je staat waar je moet staan en goed mee roteert (bijv. iemand roteert naar achteren voor boost = jij roteert naar de aanval) zou je toch wel de meeste matches moeten winnen.

Ik erger me tegenwoordig zelfs minder aan mensen die vanuit de achterste startpositie naar de bal toe racen dan aan mensen die achter de bal aanjagen. Als ik een voorzet geef verwacht ik gewoon dat er mensen zijn die klaar staan om de bal op te vangen.
Of ze nou een goal maken of niet boeit me niet eens, zoals ik al zei ik verpest zelf genoeg schoten maar staan waar je zou moeten staan maakt me al blij!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 00:50:32 #259
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_159641512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:07 schreef benjamin15 het volgende:
Binnenkort nog een keer met Fok spelers een aantal potjes doen?

zoals vanouds ? ^O^
^O^

Heb volgens mij alleen maar een paar potjes met vaagjunior gespeeld. Lijkt me wel leuk om eens met (enigszins) bekenden te spelen, niemand van mijn vrienden speelt het ;(
  donderdag 4 februari 2016 @ 00:55:16 #260
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_159641543
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik erger me tegenwoordig zelfs minder aan mensen die vanuit de achterste startpositie naar de bal toe racen dan aan mensen die achter de bal aanjagen. Als ik een voorzet geef verwacht ik gewoon dat er mensen zijn die klaar staan om de bal op te vangen.
Of ze nou een goal maken of niet boeit me niet eens, zoals ik al zei ik verpest zelf genoeg schoten maar staan waar je zou moeten staan maakt me al blij!
Herkenbaar ja. Ik denk dat mijn positioning best ok is (het is ook gewoon een hele leuke spectator sport, ik kijk best veel pro-games. Tijd dat Pannekoek uit de kwart/halve finales komt :P ) en dan is het alleen maar frustrerend als je teammaten het spel compleet niet snappen en alleen maar achter de bal aan gaan.

Oh en ik heb ook wel geleerd dat wanneer je niet bij de bal kan, je gewoon voor de tegenstander moet gaan :P Hem mid-air wegbeuken zodat z'n mooie aerial faalt :D Kan niet altijd op sympathie rekenen, zeker niet als het tijdens een potje een paar keer voorkomt.
pi_159641560
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Oh en ik heb ook wel geleerd dat wanneer je niet bij de bal kan, je gewoon voor de tegenstander moet gaan :P Hem mid-air wegbeuken zodat z'n mooie aerial faalt :D Kan niet altijd op sympathie rekenen, zeker niet als het tijdens een potje een paar keer voorkomt.
Juist!

Of als je ziet dat een teamgenoot een mooi schot heeft blijf er dan gewoon uit de buurt! Hoe vaak het niet voorgekomen is dat ik een scoringskans had maar een teamgenoot een beter idee denkt te hebben (meestal uit een compleet kutte hoek komend) :'( :'(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159641658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:57 schreef renwan het volgende:

[..]

Juist!

Of als je ziet dat een teamgenoot een mooi schot heeft blijf er dan gewoon uit de buurt! Hoe vaak het niet voorgekomen is dat ik een scoringskans had maar een teamgenoot een beter idee denkt te hebben (meestal uit een compleet kutte hoek komend) :'( :'(
Jeetje.. Ooit een 1 op 1 situatie gehad met de tegenstander, ik maak een air dribble over hem heen, komt die pipo van een teammate om mijn dribble te followen, lanceert ie hem keihard op de lat. Dat is pas huilen. Ball greedy = gewoon uninstallen
pi_159641673
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 01:11 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Jeetje.. Ooit een 1 op 1 situatie gehad met de tegenstander, ik maak een air dribble over hem heen, komt die pipo van een teammate om mijn dribble te followen, lanceert ie hem keihard op de lat. Dat is pas huilen. Ball greedy = gewoon uninstallen
Denk toch dat 60% (en dat is misschien nog laag ingeschat) gaat voor de goals. Niet voor teambelang :N
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159641686
Nja ik heb morgen met mijn team een toernooi van eSportsWall, een qualifier voor de monthly finals waarbij je een prijzenpot hebt van ongeveer 100 euro. Als we die qualifier winnen of in ieder geval de finale bereiken, krijgen we gratis toegang tot de monthly finals; anders moet je 5 euro entreegeld betalen. Het zal geshoutcast worden dus stel dat we ver komen (wss wel, qualifiers van januari zelfs gewonnen) en de shoutcasters wilt een match van ons shoutcasten, dan laat ik hier wel een twitch linkje achter.

Leuk feitje: iedere week maakt Rocket League Central de EU Power Rankings waarin de top 10 teams van europa staan en de 5 teams die daar net niet in horen, en wij staan tussen die 5 teams :P
pi_159641692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 01:13 schreef renwan het volgende:

[..]

Denk toch dat 60% (en dat is misschien nog laag ingeschat) gaat voor de goals. Niet voor teambelang :N
Ik maak liever een goede setup voor mijn teammate waarna hij hem vervolgens scoort dan dat ik hem zelf scoor :)
pi_159641696
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Herkenbaar ja. Ik denk dat mijn positioning best ok is (het is ook gewoon een hele leuke spectator sport, ik kijk best veel pro-games. Tijd dat Pannekoek uit de kwart/halve finales komt :P ) en dan is het alleen maar frustrerend als je teammaten het spel compleet niet snappen en alleen maar achter de bal aan gaan.

Oh en ik heb ook wel geleerd dat wanneer je niet bij de bal kan, je gewoon voor de tegenstander moet gaan :P Hem mid-air wegbeuken zodat z'n mooie aerial faalt :D Kan niet altijd op sympathie rekenen, zeker niet als het tijdens een potje een paar keer voorkomt.
Welke tournaments volg je?
  donderdag 4 februari 2016 @ 01:28:51 #267
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_159641780
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 01:17 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Welke tournaments volg je?
Echt volgen niet, maar de bekendere zoals ESL, RLC, Rocket Royale, GFinity..
Op Twitch vooral FreezingWolves en Roken91.
pi_159641973
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2016 01:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Echt volgen niet, maar de bekendere zoals ESL, RLC, Rocket Royale, GFinity..
Op Twitch vooral FreezingWolves en Roken91.
Aight. Vrijdag zul je me zien tijdens Gfinity met mijn teammates OneSmellyPoop en Juuksey. Op zondag ESL met Juuksey en Martintheboss. Dit is pas de eerste week dat we echt als team weer meedoen. We halen 90% van de gevallen op z'n minst de kwartfinale, tenzij we ongelukkige brackets hebben en in de eerste of tweede ronde een team tegenkomen die gewoon iets te sterk is.

Roken is opzich een coole gozer, speel weleens met hem en heb hem ook op steam enzo, maar van zn shoutcasten ben ik niet zo'n fan. Liever Shalthis met FreezingWolves.

Hier wel een filmpje van de monthly finals van januari waarin we in de eerste ronde al een top 5 team troffen: Spectral. We maakte het wel echt moeilijk voor ze en hebben het uiteindelijk toch helaas in game 5 weggegeven. Kijk maar eens naar 26:27, ik mis de wall shot compleet maar wat ik daarna doe.. :P het was nog eens met opzet ook. De chat kon het ook wel op prijs stellen.

pi_159647786
Oooooh zo blij :D

2 weken terug waren we 15e in de EU Power Rankings (dus het laagste team van de 5 teams die net niet in de top 10 zijn gekomen) en de week daarna waren we er zelfs helemaal uit. Aangezien we afgelopen weekend de kwartfinale in ESL hebben gehaald en (zie bovenstaande bericht) 2-3 van een top 10 team hebben verloren, is dit de nieuwe samenstelling geworden:





12de nu dus, Team Rocket en AneVia zijn gedeelde 10e plek dus er is geen 11. Mja super trots dus :P Kijken of we volgende week in de top 10 kunnen komen!
pi_159649357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Die nieuwe maps vooral
Die Utopia Retro map :'(
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_159649815
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:35 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Die Utopia Retro map :'(
Binnenkort weer ff potje doen :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159650144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Binnenkort weer ff potje doen :P
^O^
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_159678515
Oh man net ranked 2v2, 0-1 achter, niks aan de hand.

"stem om op te geven"

Ja dan weet je het wel, stond ik er opeens alleen voor. Zulke mensen moeten ze opknopen :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159678724
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:52 schreef renwan het volgende:
Oh man net ranked 2v2, 0-1 achter, niks aan de hand.

"stem om op te geven"

Ja dan weet je het wel, stond ik er opeens alleen voor. Zulke mensen moeten ze opknopen :r
In dat soort gevallen heb je geen keus ook he.. Kleine kans dat ze nog normaal meespelen voor een comeback, maar meestal als je niet forfeit gaan ze lopen trollen en heb je hoe dan ook al verloren :') Bij dat soort mensen zouden ze de voorhuid over een kanon heen moeten trekken.
pi_159679057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:04 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

In dat soort gevallen heb je geen keus ook he.. Kleine kans dat ze nog normaal meespelen voor een comeback, maar meestal als je niet forfeit gaan ze lopen trollen en heb je hoe dan ook al verloren :') Bij dat soort mensen zouden ze de voorhuid over een kanon heen moeten trekken.
Bij mij vertrekken ze gelukkig altijd. Maar 0-1 met nog ruim 2 minuten te gaan en het ging allemaal redelijk gelijk op. Waarom de fuck zou je dan willen opgeven? :? :(

Probeerde er nog wat van te maken maar ik ben echt niet goed genoeg voor 2 tegen 1 :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')