Nah was gewoon tv gaan kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:56 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Was gewoon een teken dat je moest gaan slapen..
Netjes hoor! Prachtige balcontrole.quote:Op woensdag 3 februari 2016 02:21 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja ik weet 't, een beetje baas doet het zonder de grond te raken, maar ik ben er trots op
Ik vond het ook wel een mooie goalquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:29 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Netjes hoor! Prachtige balcontrole.
Je kunt wel zien hoe slecht zijn tegenstanders waren, stonden gewoon met z'n allen op de grond te kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een mooie goal
Kunnen die random mongolen nog wat van leren
Ik geloof dat het leven daar inderdaad een bepaald systeem voor heeft, het heet karma.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:02 schreef renwan het volgende:
Oh man net het meest verschrikkelijke moment tot nu toe gehad.
Zat in ranked en m'n teamgenoten waren niet bijster slim dus 90% van de tijd op goal gestaan en toch een keer weten te scoren. Stond 1-1, laatste seconden tikken weg, sta veilig op doel, bal komt eraan, kan hem makkelijk hebben.......GAS....SPRING......XKNOP WEIGERT DIENST GOAL DOEI VERLOREN![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:29 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Netjes hoor! Prachtige balcontrole.
Heeft volgens mij iedereen wel eens last van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
ThanksDie controle is bij mij wel heel wisselvallig helaas, soms mis ik gemakkelijke ballen als een noob
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik geloof dat het leven daar inderdaad een bepaald systeem voor heeft, het heet karma.
Haha nice! Mooi is dat als je ziet dat ie er toch wel in gaat. Gewoon stil gaan staan om te kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:41 schreef Simterklaas het volgende:
Vond deze van vanmiddag wel leuk
https://vid.me/zSnS
Op het feit dat je keeptquote:
Ik had bij deze hetzelfde kunnen doen, maar voor de zekerheid racete ik er toch maar achteraan. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Haha nice! Mooi is dat als je ziet dat ie er toch wel in gaat. Gewoon stil gaan staan om te kijken.
Ohnee ik sta echt niet de hele tijd op goal hoor! Maar als de bal dicht in de buurt van het doel is en vooral in de laatste seconden wil ik zeker weten dat die bal er niet in gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op het feit dat je keeptGrootste frustratie in het hele spel. Van die nitwits die de hele tijd in de goal staan en ook nog puntjes sprokkelen met zogenaamd 'ongelofelijke reddingen'.
Jij gaat meteen vol gas, ja?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op het feit dat je keeptGrootste frustratie in het hele spel. Van die nitwits die de hele tijd in de goal staan en ook nog puntjes sprokkelen met zogenaamd 'ongelofelijke reddingen'.
Denk dat hij mensen bedoeld die 5 minuten lang het doel niet uit komen. En daar heeft ie een puntquote:
Gek, dat heb ik nou nog nooit gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat hij mensen bedoeld die 5 minuten lang het doel niet uit komen. En daar heeft ie een punt
Dat zie ik echt vaakquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gek, dat heb ik nou nog nooit gehad.
Dat is inderdaad ook verstandigerquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohnee ik sta echt niet de hele tijd op goal hoor! Maar als de bal dicht in de buurt van het doel is en vooral in de laatste seconden wil ik zeker weten dat die bal er niet in gaat.
Dus dan ga ik even op doel staan
Over het algemeen kijk ik naar mn teamgenoten. Blijft er een een beetje achter dan ga ik de aanval in en mochten de andere 2 voor zijn dan blijf ik een beetje rond het midden hangen zodat ik snel terug kan bij nood en toe kan slaan als ik een kans zie.
Ga niet zoals ik vaak zie met z'n drieën als een gek op die bal jagen
Uiteraard.quote:
Jij bent een beetje een mongooltje ofniet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik geloof dat het leven daar inderdaad een bepaald systeem voor heeft, het heet karma.
Nou nou zeg. Ik zeg alleen dat ik niet gek ben op keepers in dit spel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een mongooltje ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |