Verdorie, helemaal inlopen dekken voor niets.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best groot. PSV zakt weer eens in bij een voorsprong
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
PEC Bestolen. Lucky PSV zoals gewoonlijk.
Ik zeg dat de kans groot is dat PEC scoortquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verdorie, helemaal inlopen dekken voor niets.
Wat ik heb gezien (65+) gewoon terecht hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
PEC Bestolen. Lucky PSV zoals gewoonlijk.
Dan heb je wel flink wat rode kaarten voor PSV gemistquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien (65+) gewoon terecht hoor.
Wel 2 las ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat rode kaarten voor PSV gemist
Eens. Higler fluit dramatisch, beide kanten op.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Gelijk ontslaan die scheids, als je dit niet ziet dan hoor je niet thuis op het veld
Dat zagen we vorige week ja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Toch wel opvallend dat in dit soort wedstrijden zowel voor PSV als Feyenoord het kwartje steeds (voor hun) de goede kant op valt
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Toch wel opvallend dat in dit soort wedstrijden zowel voor PSV als Feyenoord het kwartje steeds (voor hun) de goede kant op valt
boehoehoehoehoequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Steeds jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Pure kwaliteit in het geval van PSV.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pure kwaliteit in het geval van PSV.
Matchfixing in het geval van Feyenoord.
*Fludderusquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:30 schreef Tchock het volgende:
Fledderus is zo'n verschrikkelijke voetballer.
quote:Op zondag 20 december 2015 00:05 schreef hafcfan het volgende:
Weghorst voor ruim 1 miljoen weg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÄAAa. Gvd worden we veel beter van en veel geld. Topavond.
Nee, sorry. Er was ook niet zoveel te zien voorzover ik me herinner, knalt gewoon met z'n knie ongelukkig tegen de knie van een Zwolle speler.quote:Op zondag 20 december 2015 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je toevallig een gifje van Locadia, zijn blessure, wat er gebeurde en dus ook waarom die er af ging?
Ah okequote:Op zondag 20 december 2015 02:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Er was ook niet zoveel te zien voorzover ik me herinner, knalt gewoon met z'n knie ongelukkig tegen de knie van een Zwolle speler.
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar hier géén overtreding in te zienquote:
Wat een leuk statistiekje.quote:De bezoekers zullen vooral moeten uitkijken voor Arek Milik. De Pool was dit seizoen tegen het huidige rechterrijtje elke 59 minuten betrokken bij een goal van Ajax, terwijl de spits tegen het linkerrijtje daar 202 minuten voor nodig heeft.
kutaffiche natuurlijkquote:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 20 december 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kutaffiche natuurlijk
hopelijk 0-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben nu een extra bal in De Kuip.quote:
Zal Fledderus leuk vindenquote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben nu een extra bal in De Kuip.
De enige die er iets van kunnen zijn Stans, van Mieghem en Auassar daar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch gaan ze ongetwijfeld niet verliezen
Dat zegt het een en ander jaquote:Op zondag 20 december 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige die er iets van kunnen zijn Stans, van Mieghem en Auassar daar.
Zelfs Cambuur heeft meer voetbal.
Kuwasgodquote:Op zondag 20 december 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige die er iets van kunnen zijn Stans, van Mieghem en Auassar daar.
Zelfs Cambuur heeft meer voetbal.
oja die speelt ookquote:
Ik vermoed dat je het H-gebouw van de Erasmus Universiteit bedoeltquote:Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat voor lelijke flat achter t stadion?
Hoogvlietquote:Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 december 2015 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het H-gebouw van de Erasmus Universiteit bedoelt
Tenminste, achter als in het verlengde van de camerapositie
Beetje kantoortjes, lekker ouwe meuk daarquote:Op zondag 20 december 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Het is ook echt zo'n typisch universiteitsgebouw
Nog een paar keer les gehad daar de vorig jaren. Prachtig uitzicht over de stad, vooral op De Kuip.quote:Op zondag 20 december 2015 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het H-gebouw van de Erasmus Universiteit bedoelt
Tenminste, achter als in het verlengde van de camerapositie
Dat is wel schitterend inderdaadquote:Op zondag 20 december 2015 13:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nog een paar keer les gehad daar de vorig jaren. Prachtig uitzicht over de stad, vooral op De Kuip.
Daar is niets aan gewijzigd.quote:Op zondag 20 december 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van horen zeggen kon Cambuur er helemaal niets van.
Wat is dat voor lelijk stadion voor die flat?quote:Op zondag 20 december 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogvliet is overal niggaquote:Op zondag 20 december 2015 13:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is een troosteloos oord, maar niet in de buurt van Kralingen.
Denk altijd aan je eigen club en het meeste voordeel bij heeftquote:Op zondag 20 december 2015 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moeilijk dit. Ik wil absoluut niet dat Cambuur wint en dichter bij ADO komt. Maar wil ook niet dat Excelsior punten pakt.
Gewoon Fischer en El Ghazi op de vleugels natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2015 13:15 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig om 16:45 genieten van Bazoer en Cerny
Lekker rondjes rennen en dreigenquote:Op zondag 20 december 2015 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon Fischer en El Ghazi op de vleugels natuurlijk
Dit gaat echt niemand kijken die niet voor Ajax isquote:Op zondag 20 december 2015 13:15 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig om 16:45 genieten van Bazoer en Cerny
Mooizo, kunnen we eens met kenners de wedstrijd kijken hierquote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit gaat echt niemand kijken die niet voor Ajax is
Die wedstrijd kunnen ze ook schriftelijke afdoen inderdaad. Ik ga wat nuttigs doen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit gaat echt niemand kijken die niet voor Ajax is
Iedereen heeft naar de Mona Lisa's van de Catalanen gekeken.quote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
Zullen ze bij FOX echt naar Excelsior - Cambuur hebben gekeken?
Niet gunstig inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoopte op iets meer van Excelsior. De tussenstand stelt me teleur.
Vriendschappelijk voetbal boeit niemandquote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft naar de Mona Lisa's van de Catalanen gekeken.
Alle vertrouwen in Wang, die gaat in de winterstop miljoenen investeren.quote:
Het ging ook niet om de wereldbeker ofzoquote:Op zondag 20 december 2015 13:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vriendschappelijk voetbal boeit niemand
Daar zou zelfs Ado Den Haag nog de halve finale halen. Daarna is het wel over trouwens...quote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de wereldbeker ofzo
Sanfrecce > ADOquote:Op zondag 20 december 2015 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zou zelfs Ado Den Haag nog de halve finale halen. Daarna is het wel over trouwens...
WK is volgend jaar Hansquote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de wereldbeker ofzo
Ach, doorgaans stinkt hij toch uit z'n bek door de stront die hij praat.quote:Op zondag 20 december 2015 13:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bagatelliseert het verliest van NEC tegen dat amateurploegje.
Daar heb ik ook op gegokt ja, Feyenoord heeft een hoop energie in afgelopen donderdag gestoken en midweeks spelen zijn ze niet zo gewendquote:
Hetzelfde geldt voor nekquote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gegokt ja, Feyenoord heeft een hoop energie in afgelopen donderdag gestoken en midweeks spelen zijn ze niet zo gewend
NEC hoefde niet neequote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gegokt ja, Feyenoord heeft een hoop energie in afgelopen donderdag gestoken en midweeks spelen zijn ze niet zo gewend
2 zelfs.quote:
Ik zie NEC ook wel winnen. Feijenoord heeft nog steeds niet aangetoond dat ze dit soort uitwedstrijden regelmatig kunnen winnen. Komt donderdag + een zeer kwetsbare defensie nog eens bij.quote:Op zondag 20 december 2015 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij bedoelde het WK Darts.quote:
Van der Heijden, Nelom, Vejinovic..quote:Op zondag 20 december 2015 13:37 schreef Brammess het volgende:
XI NEC - Van Duin; Kane, Van Eijden, Golla, Woudenberg; Appiah, Breinburg, Bikel; Foor, Santos en Limbombe.
XI Feyenoord - Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Nelom; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuijt, Kramer en Elia.
GGMM-style.quote:
ik vind t wel primaquote:
twitter:Mart_Smulders twitterde op zondag 20-12-2015 om 13:33:49@DuBlanqeBogarde Zie hier het filmpje, kan maar een deel sturen copyrights @frankbrouwerss https://t.co/e1WLNRPBR3 reageer retweet
quote:Op zondag 20 december 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen Zoet gearresteerd, wat heeft hij gedaan jongens?twitter:Mart_Smulders twitterde op zondag 20-12-2015 om 13:33:49@DuBlanqeBogarde Zie hier het filmpje, kan maar een deel sturen copyrights @frankbrouwerss https://t.co/e1WLNRPBR3 reageer retweet
Hij was niet zoet geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen Zoet gearresteerd, wat heeft hij gedaan jongens?twitter:Mart_Smulders twitterde op zondag 20-12-2015 om 13:33:49@DuBlanqeBogarde Zie hier het filmpje, kan maar een deel sturen copyrights @frankbrouwerss https://t.co/e1WLNRPBR3 reageer retweet
Strooi eens niet zoveel zout op de wonden.quote:Op zondag 20 december 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
PSV-spelers Lestienne en Zoet opgepakt na vechtpartij op Stratumseind Eindhovenquote:Op zondag 20 december 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
quote:PSV-spelers Jeroen Zoet en Maxime Lestienne zijn in de nacht van zaterdag op zondag rond kwart over vier opgepakt na een vechtpartij op het Begijnenhof vlakbij het Stratumseind. Dat bevestigen PSV en de politie tegen Omroep Brabant.
Maxime Lestienne is opgepakt voor 'vechten op straat', meldt de politie. Jeroen Zoet werd aangehouden voor het belemmeren van de arrestatie.
Video van de vechtpartij: veel omstanders
Op amateurbeelden is te zien hoe Maxime Lestienne op de grond ligt en geboeid wordt door agenten. Jeroen Zoet lijkt zich op de beelden op afstand met de arrestatie te bemoeien. De vechtpartij nabij een taxistandplaats is door veel omstanders gezien.
Het publiek dreigde zich ook tegen de politie te keren, meldt de poltie. De aanleiding voor de vechtpartij is niet duidelijk.
Ook andere arrestaties
Ook twee vrouwen en een andere man werden aangehouden omdat ze de aanhouding van de Belgische vleugelaanvaller wilden verhinderen. De politie wil niet zeggen of de vrouwen de partners zijn van de voetballers.
Het slachtoffer heeft geen aangifte gedaan en is door de politie ook niet meer gevonden. Zoet en Lestienne zaten zondagochtend nog vast. Tegen hen zal proces-verbaal worden opgemaakt, kondigde een politiewoordvoerder aan.
PSV zegt 'het gebeuren vanmiddag met de voetballers te bespreken en intern af te handelen'.
Ik gok dat Lestienne iemand op zijn bek heeft geslagen en Zoet geprobeerd heeft om de politie weg te houden.quote:Op zondag 20 december 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
maw; PSV'ers kunnen zich weer eens niet inhoudenquote:Op zondag 20 december 2015 13:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik gok dat Lestienne iemand op zijn bek heeft geslagen en Zoet geprobeerd heeft om de politie weg te houden.
iemand zal wel wat gezegd hebben over z'n ouders.quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me oprecht wel een beetje zorgen om Lestienne.
Ik zal de zorgen overbrengen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me oprecht wel een beetje zorgen om Lestienne.
Gok het ook.quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iemand zal wel wat gezegd hebben over z'n ouders.
Jij moet nog naar het bureau?quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal de zorgen overbrengen.
Die ouders zullen zich nu wel dood schamen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iemand zal wel wat gezegd hebben over z'n ouders.
je speelt met mijn prive K ZIONISTquote:Op zondag 20 december 2015 13:48 schreef Sked het volgende:
wolllah wij zijn van PSV wat arresteer je mij
sowieso is Lestienne wel een opgefokt mannetjequote:
Zou iemand als Lestienne zich nou gedragen naar zijn uiterlijk, of zien alles tokkies er gewoon zo uit.quote:Op zondag 20 december 2015 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV-spelers Lestienne en Zoet opgepakt na vechtpartij op Stratumseind Eindhoven
[..]
Niet leukquote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ouders zullen zich nu wel dood schamen.
Te snel.quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je maakt je nominatie waar.quote:Op zondag 20 december 2015 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed idee, ik ookquote:Op zondag 20 december 2015 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan nog wel even een lekker uitsmijtertje maken voordat ADO begint straks.
Straks wordt je doodgezwegenquote:Op zondag 20 december 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met mijn show naar Eindhoven moet, die begrijpen de humor niet zo.
Beneden de rivieren hebben de mensen altijd even wat extra uitleg nodig.quote:Op zondag 20 december 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met mijn show naar Eindhoven moet, die begrijpen de humor niet zo.
Je gaat toch geen spellingnazi worden he? Dat vind ik een irritante bedoeling.quote:
Oh is er ook voetbal voor? In welk topic zit ik eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had het nu even over de gele kaart voor Fischer.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze fout is onvergeeflijk evenals mensen die ''als .. zijnde'' blijven gebruiken.
quote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze fout is onvergeeflijk evenals mensen die ''als .. zijnde'' blijven gebruiken.
Ja maar mensen gebruiken het vaak dus dan is het goedquote:Op zondag 20 december 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-FC-Den-Haag.dhtml
Er staat "zoals bijvoorbeeld"quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit boeit niemand. Sinds kort luister ik weer 538.quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Teller van Serious Request boven de miljoen mensen.
Lekker boeiend!quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Met die logica mogen we de voorzetsels wel helemaal de blender in gooienquote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar mensen gebruiken het vaak dus dan is het goed
Een veel gehoord argument waarom "als ... zijnde" prima is volgens enkele mensen
Ik wist helemaal niet dat ADO-fans konden denken.quote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens wel uiteraardquote:Op zondag 20 december 2015 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met die logica mogen we de voorzetsels wel helemaal de blender in gooien... Uitspraken als "die meisje" worden dan correct Nederlands...
Zo infantiel als Stijn zal ik nooit worden top taalgebied (ik faal sowieso te vaak), maar er zijn grenzen....
Ik wist niet dat er uberhaupt nog mensen naar de radio luisteren.quote:Op zondag 20 december 2015 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit boeit niemand. Sinds kort luister ik weer 538.
Zo onwetend ben jij.quote:Op zondag 20 december 2015 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ADO-fans konden denken.
Ik word elke keer weer blij van dit gifje. Hoeveel karma punten heb ik nu al?quote:
Radio 1 & BNR zijn vaak heel interessant.quote:Op zondag 20 december 2015 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er uberhaupt nog mensen naar de radio luisteren.
Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2015 13:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word elke keer weer blij van dit gifje. Hoeveel karma punten heb ik nu al?
Tegenwoordig krijg je zelfs al een miljoen voor Wout Weghorst.quote:Op zondag 20 december 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Als je Klaassen voor 20 miljoen kunnen verkopen kunnen we gelijk Ziyech ophalen.
caren om SRquote:Op zondag 20 december 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Hij wil ons vertellen dat SCC de nacompetitie gaat ontlopen.quote:
Zal kunnen. Roda/Excelsior/Twente/Cambuur daar gaat het tussen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was mijn voorspelling voor het begin van het seizoen.
Als De Graafschap wint in de ArenA is mijn middag sowieso al goed. Dat lijkt me hilarisch.quote:Op zondag 20 december 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Beter wint de Graafschap, dan staan ze nog maar 5 punten achter Twente.
Nog mooier (en onwaarschijnlijker) is als de Graafschap verdiend en overtuigend zou winnenquote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als De Graafschap wint in de ArenA is mijn middag sowieso al goed. Dat lijkt me hilarisch.
Ze hebben nog evenquote:Op zondag 20 december 2015 14:13 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Excelsior hier niet meer van terugkomen.
Het kan nog.quote:Op zondag 20 december 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat toch in de buurt met mijn 0-5
Een beugeltje om zijn neus open te houden voor meer zuurstof tijdens het sporten, lees ik online.quote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heeft die nou in zijn neus steken?
Cambuur > ManUquote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Kopsterk het volgende:
Excelsior. Daar speelde PSV gelijk tegen.
Cambuur > Manchesterquote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Kopsterk het volgende:
Excelsior. Daar speelde PSV gelijk tegen.
Heb je ook een smarttv?quote:Op zondag 20 december 2015 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn tv loopt te jammeren om een smartcard terwijl hij er gewoon in zit. Je moeder.
Naar RTL7.quote:Op zondag 20 december 2015 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu allemaal massaal naar fox3
FOX 3 is alleen voor de mindere goden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu allemaal massaal naar fox3
Tegen Limbombe?quote:Op zondag 20 december 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nelom - Van der Heijden aan de linkerkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |