abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158362646
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:02 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nederlandse chicks zijn te serieus, willen meteen serieuze discussies. Altijd maar leren en van die saaie tv kijken in het weekend. En dan verwachten ze ook nog dat ik het leuk vind :')

Ik zeg altijd dat ik autisme heb en dan is dat geen probleem, maar dan wel na een paar weken zeuren over dit en dat en "ik gaf je toch signalen" zeg dan gewoon wat je probleem is ipv vaag gaan doen.

Naja dan heb ik al te veel stress van ze en dan dump ik ze weer.

Ik wil gewoon chillen, geen gezeik, geen stress.
Zolang vrouwen bestaan zal er altijd gezeik en stress zijn, de truc is om te leren hoe je dit langs je heen kan laten glijden en je er niks van aan te kunnen trekken
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158363155
Grindrstruggles
pi_158363178
Ik zit trouwens echt te denken dat ik echt iets verkeerds heb gezegd. Wat ik me herinner ging het echt best goed en begon zij de hele tijd met praten _O- Misschien deed ze het wel perongeluk, dat zal het wel zijn.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 19 december 2015 @ 20:26:38 #29
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_158363186
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja daar is tinder toch voor?

Ik moet wel zeggen het is moeilijker dan ik dacht. Ik heb veel screenshots gezien (Engelse/Amerikaanse) waar mensen echt beginnen met een niveautje van "hey lets fuck" en ik heb dat ook even een tijdje geprobeerd maar ik ben erachter gekomen dat dat in Nederland niet zo werkt _O- of ik ben te lelijk natuurlijk dat kan ook :') Maar mensen worden pissig daarom, echt niet normaal. "Ja denk je dat ik zo makkelijk ben joh klootzak?" en weet ik veel wat

Maar bij nederlandse vrouwen moet je wel echt moeite erin steken heb ik begrepen. Eentje waar ik nu mee zit wel echt per se een "klik" hebben en zit alles echt helemaal te romantiseren. En ik heb gewoon geen zin in romance om eerlijk te zijn, ik wil gewoon mn lul natmaken
Pic van jezelf
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_158363213
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:26 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Pic van jezelf
Nee sorry zo makkelijk ben ik niet. Als je een lekker wijf bent tussen de 18 en de 35 (ik zet hoog in) die in omgeving rotterdam woont dan kunnen we misschien wel matchen
  zaterdag 19 december 2015 @ 20:33:57 #31
450148 KapiteinIglo
pi_158363404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:27 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee sorry zo makkelijk ben ik niet. Als je een lekker wijf bent tussen de 18 en de 35 (ik zet hoog in) die in omgeving rotterdam woont dan kunnen we misschien wel matchen
Ik voldoe aan alles bovenstaand haha,maar heb al een zolderkamerautist. Toch bedankt voor het aanbod haha (y)
pi_158363424
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:33 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik voldoe aan alles bovenstaand haha,maar heb al een zolderkamerautist. Toch bedankt voor het aanbod haha (y)
Helaas dan houdt het op
  zaterdag 19 december 2015 @ 20:37:04 #33
450148 KapiteinIglo
pi_158363477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:34 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Helaas dan houdt het op
Leuke bijkomstigheid,ik heb in een ander topic net bevestigd dat je gay bent ;-) haha
pi_158363522
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:37 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Leuke bijkomstigheid,ik heb in een ander topic net bevestigd dat je gay bent ;-) haha
oh shit dat heb ik dan niet gemerkt
pi_158363577
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:13 schreef Baas_bas het volgende:

Block & Delete & move on :7

Only time can heal your wounds
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158363627
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:41 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Zij heeft mij alleen verwijderd. Expres of per ongeluk. En er was dus niks gebeurd, of wel maar niet dat ik me herinner. Ik wil alleen weten wat ik gezegd heb, het gesprek boeit me, zij niet.
pi_158367816
Had laatst ook zo'n chick die opeens weg was, voelde me zelfs beetje kut :') Ze woonde 11km weg en startte zelf het gesprek maar wilde origineel uit de hoek komen dus heb ff gewacht. Wil ik wat sturen is die match weg. Verdomme, ze was echt 8,5/10 en dichtbij :'( Potentieel materiaal gewoon weg.
Niet Fokken met mij.
pi_158368905
Aandacht besteden aan Nederlandse tinderwijven :') Het overgrote deel is niet 100% in hun hoofd.
pi_158374407
Hint! ze gaf aan dat je het op Grinder moet gaan proberen :*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158376294
Wat is deze......Hoe kansloos en wanhopig kun je zijn :`)
pi_158378212
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk genoeg andere jongens om mee te praten, dus jij bent niet interessant meer.
Altijd
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_158378715
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk genoeg andere jongens om mee te praten, dus jij bent niet interessant meer.
Of gewoon toch een te lelijke kop in vergelijking met al haar andere matches.
pi_158408029
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Had laatst ook zo'n chick die opeens weg was, voelde me zelfs beetje kut :') Ze woonde 11km weg en startte zelf het gesprek maar wilde origineel uit de hoek komen dus heb ff gewacht. Wil ik wat sturen is die match weg. Verdomme, ze was echt 8,5/10 en dichtbij :'( Potentieel materiaal gewoon weg.
Auw pijnlijk. Ja deze begon ook en was vet enthousiast, ik werd er zelfs een beetje geïntimideerd van. En nu is ze weg. Maar ja, weet niet eens d'r naam meer dus zo erg zit ik er ook niet mee.

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:20 schreef smeerpijp. het volgende:
Wat is deze......Hoe kansloos en wanhopig kun je zijn :`)
Naja ik was gewoon nieuwsgierig wat ik verkeerd gezegd had, er even vanuit gaande dat ik iets verkeerds zei. Of het lag aan haar, we zullen het nooit weten :7

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef Chai het volgende:

[..]

;(
  maandag 21 december 2015 @ 13:25:02 #44
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158408052
Wees niet zo onzeker man :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158408079
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Wees niet zo onzeker man :')
i-ik w-weet even niet w-wat ik hierop moet z-zeggen
pi_158408092
Gast boeiend :') sowieso is tinder gewoon een soort sekszoekwebsite voor middelbare scholiertjes. Als je een relatie zoekt ga je daar niet op hoor :') maar dat begrijp je wel als je wat ouder wordt
pi_158408155
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:26 schreef Hippocratos het volgende:
Gast boeiend :') sowieso is tinder gewoon een soort sekszoekwebsite voor middelbare scholiertjes. Als je een relatie zoekt ga je daar niet op hoor :') maar dat begrijp je wel als je wat ouder wordt
Ik zoek gvd ook alleen maar seks, liever wel met ietsje ouder dan middelbare scholiertjes

maar het ging me nog niet zo goed af schijnbaar :')

Volgend weekend ff wat beter mn best doen
pi_158415755
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:05 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Zolang vrouwen bestaan zal er altijd gezeik en stress zijn, de truc is om te leren hoe je dit langs je heen kan laten glijden en je er niks van aan te kunnen trekken
Klopt wel, alleen is er maar 1 iemand van wie ik het accepteer.
Die andere date heb ik gedumpt, vanmiddag met mn ex de stad in geweest en morgen een date met een andere chick via tinder.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158421247
Wat een beta, deze
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_158421362
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar jij bent wel lekkere chimeid toch :$
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')