abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158361393
Gvd ik wilde weer tegen een match gaan lullen en dan zie ik haar d'r niet tussenstaan. Dus ik dacht gewoon een bug of zo maar paar seconde later bedacht ik me opeens hey wacht dit betekent waarschijnlijk gewoon dat ze me unmatched heeft.

Nu heb ik wel al wat drank achter de kiezen maar niet zo gek veel dus nu denk ik shit straks heb ik iets verkeerds gezegd, maar dat kan ik dus niet lezen? Ja gvd ik herinner me nou niet of ik iets verkeerds heb gezegd of niet. Misschien heb ik haar verdraait met iemand anders?

Mijn klacht is dus dat je bij tinder niet je gesprek kan lezen als je geunmatched bent want nu weet ik niet wat ik fout gedaan heb omdat ik me niet herinner wat ik gezegd heb
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158361423
Het ging volgens mij best goed ook, gvd nu snap ik er echt niks van.

Ik wil het teruglezen :(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158361622
Nou meid wat een drama
pi_158361644
Dit boeit echt niemand. :')
pi_158361664
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:18 schreef HPLC het volgende:
Nou meid wat een drama
quote:
7s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit boeit echt niemand. :')
Hoezo niet? Er is anders zo weinig te lezen hier. Ik heb in ieder geval al elk topic uit. Kom jij met iets beters dan.

En mij boeit dit wel wat
pi_158361677
is tinder verder wel goeie libi?
pi_158361681
quote:
5s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Koelkastdier het volgende:
is tinder verder wel goeie libi?
wat is libi?
pi_158361711
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

Hoezo niet? Er is anders zo weinig te lezen hier. Ik heb in ieder geval al elk topic uit. Kom jij met iets beters dan.

En mij boeit dit wel wat
Ik snap niet dat het je zelf überhaupt enigszins boeit. Blijkbaar was er geen klik tussen jullie, wees blij dat je er verder geen moeite in hoeft te steken.
pi_158361723
Ze heeft waarschijnlijk genoeg andere jongens om mee te praten, dus jij bent niet interessant meer.
pi_158361733
quote:
14s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik snap niet dat het je zelf überhaupt enigszins boeit. Blijkbaar was er geen klik tussen jullie, wees blij dat je er verder geen moeite in hoeft te steken.
Ja dat boeit me ook niet ze was niet eens de lekkerste van al m'n matches maar ik wil weten wat ik precies gezegd heb aangezien ik het me niet kan herinneren. Straks heb ik haar bijv verwisseld met iemand anders of zo.
pi_158361742
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

En mij boeit dit wel wat
voor dagboekverhalen open ik mijn eigen dagboek wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 19:26:44 ]
pi_158361745
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk genoeg andere jongens om mee te praten, dus jij bent niet interessant meer.
Dat zal ook wel ja, heb gelezen dat vrouwen echt 20x zoveel matches hebben, misschien wel meer
pi_158361747
Of ze heeft tinder verwijderd he.
pi_158361757
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:25 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Of ze heeft tinder verwijderd he.
Zo'n slechte indruk kan ik toch niet gemaakt hebben?
pi_158361808
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:25 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja dat boeit me ook niet ze was niet eens de lekkerste van al m'n matches maar ik wil weten wat ik precies gezegd heb aangezien ik het me niet kan herinneren. Straks heb ik haar bijv verwisseld met iemand anders of zo.
Heheh ja oke. Ik noemde ook tijd geleden ook een match bij de verkeerde naam, heb haar uit voorzorg zelf maar verwijderd. :')
pi_158361822
quote:
10s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Heheh ja oke. Ik noemde ook tijd geleden ook een match bij de verkeerde naam, heb haar uit voorzorg zelf maar verwijderd. :')
:')
pi_158361841
quote:
10s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Dit is ook mijn grootste angst ja. Ik heb tinder net 2 weekjes en heb net pas bij de eerste haar nummer gefixt en ik heb haar nu sinds een paar dagen op whatsapp. Maar ik heb gewoon dat in mijn hoofd ik haar de hele tijd bij de verkeerde naam noem van een meisje waar ik ook al even mee praat (maar wiens nummer ik nog niet geregelt heb) :') En ik ben echt bang dat ik dat straks in het echt ook ga doen en dan is het waarschijnlijk onomkeerbaar kapot
pi_158361904
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

wat is libi?
leven
pi_158361919
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:32 schreef Koelkastdier het volgende:

[..]

leven
Of tinder dus goeie leven is? wtf
  zaterdag 19 december 2015 @ 19:38:02 #20
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_158362026
Je noemde haar ook 'wijf'?
pi_158362038
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef BasEnAad het volgende:
Je noemde haar ook 'wijf'?
Nee natuurlijk niet. Dat zou sociaal erg onhandig zijn.
pi_158362226
Naja aangezien het vanavond toch fucking dood is hier op dit forum (ff serieus fok.nl ga eens flyeren of zo) laten we maar tinder verhalen gaan delen _O_

Wie begint?
pi_158362286
Ik heb morgen een derde date met iemand van tinder, maar ze begint me alweer te vervelen :')

Heb haar al een paar keer geneukt dus wat mij betreft mag het wel weer stuk lopen :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158362326
quote:
1s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb morgen een derde date met iemand van tinder, maar ze begint me alweer te vervelen :')

Heb haar al een paar keer geneukt dus wat mij betreft mag het wel weer stuk lopen :P
Ja daar is tinder toch voor?

Ik moet wel zeggen het is moeilijker dan ik dacht. Ik heb veel screenshots gezien (Engelse/Amerikaanse) waar mensen echt beginnen met een niveautje van "hey lets fuck" en ik heb dat ook even een tijdje geprobeerd maar ik ben erachter gekomen dat dat in Nederland niet zo werkt _O- of ik ben te lelijk natuurlijk dat kan ook :') Maar mensen worden pissig daarom, echt niet normaal. "Ja denk je dat ik zo makkelijk ben joh klootzak?" en weet ik veel wat

Maar bij nederlandse vrouwen moet je wel echt moeite erin steken heb ik begrepen. Eentje waar ik nu mee zit wel echt per se een "klik" hebben en zit alles echt helemaal te romantiseren. En ik heb gewoon geen zin in romance om eerlijk te zijn, ik wil gewoon mn lul natmaken
pi_158362591
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja daar is tinder toch voor?

Ik moet wel zeggen het is moeilijker dan ik dacht. Ik heb veel screenshots gezien (Engelse/Amerikaanse) waar mensen echt beginnen met een niveautje van "hey lets fuck" en ik heb dat ook even een tijdje geprobeerd maar ik ben erachter gekomen dat dat in Nederland niet zo werkt _O- of ik ben te lelijk natuurlijk dat kan ook :') Maar mensen worden pissig daarom, echt niet normaal. "Ja denk je dat ik zo makkelijk ben joh klootzak?" en weet ik veel wat

Maar bij nederlandse vrouwen moet je wel echt moeite erin steken heb ik begrepen. Eentje waar ik nu mee zit wel echt per se een "klik" hebben en zit alles echt helemaal te romantiseren. En ik heb gewoon geen zin in romance om eerlijk te zijn, ik wil gewoon mn lul natmaken
Nederlandse chicks zijn te serieus, willen meteen serieuze discussies. Altijd maar leren en van die saaie tv kijken in het weekend. En dan verwachten ze ook nog dat ik het leuk vind :')

Ik zeg altijd dat ik autisme heb en dan is dat geen probleem, maar dan wel na een paar weken zeuren over dit en dat en "ik gaf je toch signalen" zeg dan gewoon wat je probleem is ipv vaag gaan doen.

Naja dan heb ik al te veel stress van ze en dan dump ik ze weer.

Ik wil gewoon chillen, geen gezeik, geen stress.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop