quote:Op maandag 21 december 2015 06:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat berichtje sturde ik op schipholf
Maar we hebben gisteravond uitgepakt! Fotos zojuist op faceboek gezet, maar ik kan niet taggen :S
Hillz, duizendmaal dank voor het prachtige pakket. Ik heb met open mond uitgepakt ❤❤❤
vanochtend gemeten, 39 (wel 1,5 cm groter als twee weken geledenquote:Op maandag 21 december 2015 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat is zijn hoofdomtrek nu?
Groothoofd Melba is 49cm, en denk dat ie goed zit bij 45-47 cm
Oh dat wordt m dan niet. Melba had met eerste meting al 40 cmquote:Op maandag 21 december 2015 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
vanochtend gemeten, 39 (wel 1,5 cm groter als twee weken geleden)
quote:Op maandag 21 december 2015 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh dat wordt m dan niet. Melba had met eerste meting al 40 cmsnap wel dat ie er niet uit wou
Piekie was mijn santa.quote:Op maandag 21 december 2015 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Uitpakfoto's!! Na een heel druk weekend en een laatste werkdag, kan ik eindelijk de foto's uploaden voor het forumOp Facebook waren ze al snel te zien, maar dat is een stuk makkelijker.
Sjaak kiest een cadeautje uit. Ik lees hem het gedichtje voor en daarna mag hij uitpakken. Hij heeft wel wat hulp nodig, maar scheuren is![]()
[ afbeelding ]
OMG een badeend! Die moet in de mond!
[ afbeelding ]
En OMG een setje voor in de zandbak, dat is ook zo cool!
[ afbeelding ]
En als laatste ons Sjaak met alle cadeautjes. We zijn ontzettend verwend. Vrouw heeft zich het boek al toege-eigend ;') en ik heb de chocolade al op![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er alleen nog steeds niet achter wie mijn Santa is en dat vind ik heel erg. Ik weet wel hoeveel kinderen enzo, maar ik weet gewoon zo weinig van de oudere kinderen op dit forum... Geen idee wie er twee heeft en nu weer zwanger is enzo... Heel lastig!
Piekie, ben jij mijn Santa?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh verdorie! Ik ben hier echt heel slecht in...
Haha ik kreeg al een pm over je identiteit van een geheime bronquote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef MevrSanta het volgende:
[..]![]()
Ik heb er een (een zoon) en ben nu zwanger van een dochterWil je nog verder raden of zal ik mezelf onthullen?
Maar fijn dat de cadeaus in de smaak vallen! Ik kende je idd ook niet echt, maar met topic stalken kom je best ver
Die lepels zijn echt briljant, ik had ze al met Amerikaanse maten maar deze kende ik nog niet. Heel fijnquote:
Ik ben ook geen ster in klonen raden, verre van. Maar deze dame ken ik toevallig van toen ik zelf nog in slank postte. Zelfs gemeet! Dat maakt het optelsommetje wel makkelijkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |