SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Deze gelezen trouwens?
http://sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/Darts/1.2525806quote:Huybrechts: "Ik ben gevaarlijke underdog op WK darts"Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Topics zonder niveau hebben schijtlollige TT's nodig.quote:
Dit topic niet.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:50 schreef Szura het volgende:
Deze gelezen trouwens?
http://sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/Darts/1.2525806
[..]![]()
61,5 procent finishpercentage voor de Finse godLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Stijn snapt er gewoon niet zoveel vanquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom werd ons wijsgemaakt dat Groen al doorwas?![]()
hopen dat The Artist hem vernedertquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:52 schreef Szura het volgende:
61,5 procent finishpercentage voor de Finse god![]()
Deze gelezen trouwens?
http://sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/Darts/1.2525806
[..]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Huybrechts: "Ik ben gevaarlijke underdoghamster op WK darts"![]()
Wie postte dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom werd ons wijsgemaakt dat Groen al doorwas?![]()
Klasse van Koerd, dit zou Marcel nooit doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zelden een studiogast gezien bij wat voor programma dan ook die zo weinig te melden heeft als Gerald Sibon![]()
Gelukkig hebben we binnenkort de waterpolocoach.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zelden een studiogast gezien bij wat voor programma dan ook die zo weinig te melden heeft als Gerald Sibon![]()
John van Lottum.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zelden een studiogast gezien bij wat voor programma dan ook die zo weinig te melden heeft als Gerald SibonReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die vent van het NOS WK lab of iets dergelijksquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zelden een studiogast gezien bij wat voor programma dan ook die zo weinig te melden heeft als Gerald SibonLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
niet al een schone onderbroek moeten aantrekken nuquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:00 schreef Anoonumos het volgende:
Die wijven laten zien als de adonis opkomt![]()
![]()
Koha ziet er beter uit als ie helemaal kaal zou zijn. Die haargrens
Children of the night. What music they make.![]()
Heb het idee dat Beaton de pijl tegenwoordig gewoon 'rustig' de pijl naar zich toehaalt om hem veel sneller dan normaal naar voren te slingeren![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Deze wedstrijd kan nog alle kanten op''
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zjak onderbreekt met tegenzin - ivm een hinderlijke finish - een anekdote.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kopiko op 19-12-2015 15:20:39 (ctje) ]![]()
Slechte imitatie van ElSierdquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:19 schreef Kopiko het volgende:
Zjak onderbreekt met tegenzin - ivm een hinderlijke finish - een anecdote.![]()
Zjak speelt eredivisie in Delftquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft Jaques op hoog niveau gespeeld?![]()
Ik bedoelde heeft Jaques op enig moment grote toernooien gespeeld zoals Brandjes, Scholten of Van der Rassel?quote:![]()
Rick Hofstra vergetenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik bedoelde heeft Jaques op enig moment grote toernooien gespeeld zoals Brandjes, Scholten of Van der Rassel?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee ik struin ff de hesjtek #rtl7darts afquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:29 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'Martin Frits Morris', aldus de twitteraar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:29 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'Martin Frits Morris', aldus de twitteraar![]()
![]()
Is dit die Gerben van het weerbericht van Draadstaal?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:29 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'Martin Frits Morris', aldus de twitteraarReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kijk jij naar Draadstaal?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit die Gerben van het weerbericht van Draadstaal?![]()
Ik kan de foto van Saskia Dijkstra niet vinden...Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Volgens Zjak zijn het er dan ook "ongelofelijk veel"...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:33 schreef Szura het volgende:
Ik kan de foto van Saskia Dijkstra niet vinden...![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Eidamsquote:He just produced the greatest darts performance of all time against MVG, and is now an honorary life member of SCSDC by taking him to a last set decider and going to the must win by two clear leg stage![]()
![]()
Van Gerwen en Anderson ontsnappen met hun 99 gemiddeld op dezem anier.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:35 schreef Szura het volgende:
Beaton is z'n gemiddelde aan het verneuken![]()
twitter:MWijnoogst twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 15:35:30@FrankVischsch @JJNieuwlaat #rtl7darts waarom niet ouderwets via Twitter vragen stellen of opmerkingen dit doe ik al jaren..erg jammer reageer retweet
Voor altijd een God.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:35 schreef Spies het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Eidams
[..]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat is SCDSC?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:35 schreef Spies het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Eidams
[..]![]()
Interpunctie is overgewaardeerdquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:36 schreef Szura het volgende:
twitter:MWijnoogst twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 15:35:30@FrankVischsch @JJNieuwlaat #rtl7darts waarom niet ouderwets via Twitter vragen stellen of opmerkingen dit doe ik al jaren..erg jammer reageer retweet
![]()
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 14:55:50Je kan het dak op zei @FrankVerhoeven dat laat ik me geen twee keer zeggen #rtl7darts https://t.co/vujJwIAzlB reageer retweet
Kokiri deed het niet slecht.quote:Gary Anderson 99,55
Michael van Gerwen 99,03
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
Daryl Gurney 94,12
Christian Kist 93,95
Koha Kokiri 93,22![]()
Zo is dat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trebles for show, doubles for dough!!
93,22 met 5 uit 22 op je dubbels is nog niet slecht voor een debutant![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft de loting gemanipuleerd.![]()
![]()
![]()
Komt die waterpolocoach ook weer langs dit jaar?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Johan is groot fan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Komt die waterpolocoach ook weer langs dit jaar?![]()
Als White in de PL komt ga ik niet kijken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Als White in de PL komt ga ik niet kijken.![]()
jij durftquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Als White in de PL komt ga ik niet kijken.![]()
Het is belangrijk dat White eruit wordt gegooid. Derhalve boeit het mij wel degelijk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iedereen. Tweede ronde tegen Cristo Reyes vorig WK.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die ouwe gek heb zien gooien.![]()
Jij wil Tanya niet meer zien?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat White eruit wordt gegooid. Derhalve boeit het mij wel degelijk.![]()
jinxquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
White heeft zijn kruit verschoten![]()
KUTBELGEN ALTIJD WEER CHOKEN EEUWIGE FALERS KUTLANDReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Straf die gare matige saaie hersendode White nou eens af godverdomme.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk dat Tanya er een ring om doet hahahahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als ik die Tanya Pickering een keer tegen kom, dan gaat mijn pik er in!![]()
Wie is die chickI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
zo heeft die goed voor elkaarquote:I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:14 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
zo heeft die goed voor elkaarReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tanya er een ring om doet hahahaha![]()
Zolang ze er maar iets mee doet, ben ik al blij!![]()
die gaat dat sowieso niet doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:15 schreef Max23 het volgende:
Ik heb nu al zin in de opkomst van Dirk![]()
Gerald Sibon de oudvoetballerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef Tortugal het volgende:
Die rechter analist!
Zelden zo'n trieste analist op tv gezien.
Wie is dat?![]()
Ik hoop dat Dirk gewoon met de Spice Girls opkomt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
I'll tell you what I want what I really really want so tell me what you want what you really really want I just want to say ah.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Dirk gewoon met de Spice Girls opkomt.
Dat zijn teksten!![]()
Lekker in bad met je (stief)dochter heerlijk toch.quote:I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:23 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet wel wat meer foto's posten.![]()
![]()
Kuthoofdquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:23 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet wel wat meer foto's posten.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
darts bitchesquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:23 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet wel wat meer foto's posten.![]()
![]()
Echt een junk zonder make up.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:23 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet wel wat meer foto's posten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
White had het aan zichzelf te Whiten, ik hoorde het wel Koert.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hoop dat Sibon vaker langs komt, voegt echt veel toe.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:31 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik hoop dat Sibon vaker langs komt, voegt echt veel toe.![]()
Wit is rijp voor de sloop, maak hem af godverdomme.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Johan Derksen is veel completer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:37 schreef hafcfan het volgende:
Mooie stijl, niet dik. Kan dansen wat een god![]()
(Op het eerste gezicht) geen tattoo's.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:37 schreef hafcfan het volgende:
Mooie stijl, niet dik. Kan dansen wat een god![]()
ik ga 2 zakken chips naar dat hok sturenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Szura het volgende:
Kan die co-commentator niet z'n waffel houden![]()
Hij heeft wel een tattoo en dat is ook mooi trouwensquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
(Op het eerste gezicht) geen tattoo's.![]()
Het had al 3-0 moeten staan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
8 uit 17 op de dubbels en dan zijn die setchokedarts ook meegeteldReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Louis staat achterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
8 uit 17 op de dubbels en dan zijn die setchokedarts ook meegeteld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: