Dan jij*quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee maar het is wel Geerd waar we het over hebben. En ik heb Geerd hoger zitten dan jou.

Opso jij sletquote:

Wou je er ook eentje danquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosje !! Heb je nog een kaartje over?

Ohja nu ben ik niet meer belangrijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ook goed... Alleen Geerd en Roosje kunnen mij bekoren.

Mag dat ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wou je er ook eentje dan

80 euro en ik doe jequote:

Ik heb je nooit gezien man, weet ik veel...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja nu ben ik niet meer belangrijk

Ik begin ook wel flink te worden...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zoveel aangekomen
Misschien moet ik gaan afvallen en gas terug nemen met deze man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja nu ben ik niet meer belangrijk

Als je maar niet op die dikkerds van mij 600 lbs life lijktquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zoveel aangekomen

Bohquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien man, weet ik veel...

Ik zou nog van Roosje houden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je maar niet op die dikkerds van mij 600 lbs life lijkt

Ook goed, ik ben de manwhore schijnbaar dus jij moet mij betalenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Plak er tien nullen achteraan en misschien doe ik het

quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben de manwhore schijnbaar dus jij moet mij betalen

Iedereen! Maar ik mag straks weer werkenquote:

Deze man weet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef renwan het volgende:
Opso's filmpjes vind je alleen in KPD

quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:52 schreef Geerd het volgende:
Of ben je deze opso?
http://www.dumpert.nl/med(...)oie_muziek_zeg_.html

Ga jij nou maar verder Zweeds lerenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geblokte buikspiertjes zijn lekkerder.

Jag tricker vatten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar verder Zweeds leren

Je vond hem toch te verlegen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en die volleybalboy een berichtje gestuurd.

Opso heeft gewoon snel pik nodigquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je vond hem toch te verlegen?

Ja, maarja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je vond hem toch te verlegen?

Ik drink waterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wat doe jij? Zover reikt mijn kennis Zweeds niet

En dan van "ja jullie mannen denken maar aan 1 ding!"quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk alle vrouwen zijn hetzelfde alleen pik denken ze aan.

Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgtquote:

En die Zweed danquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gewoon vluggertje voor de kerstdagen

Ik eerst ook, toen kwam ik in deze SC terechtquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt

Die hoeft niks te weten!quote:

quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik eerst ook, toen kwam ik in deze SC terecht

Gewoon: alles kut enterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt

Opportunisatiequote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zweed is in Zweden, wat heb ik daaraan. Hij is zomerscharrel.

Ik zal het niet ontkennen maar mijn ervaring na mijn laatste vriendin is dat hoe lief een meisje ook lijkt ze zijn blijkbaar toch allemaal in staat je te backstabbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen Roosje is te vertrouwen!

Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zal het niet ontkennen maar mijn ervaring na mijn laatste vriendin is dat hoe lief een meisje ook lijkt ze zijn blijkbaar toch allemaal in staat je te backstabben

Opso is ook duidelijk niet te vertrouwen, dat is eigenlijk wel beter want dan ben je op je hoede. Als je een lief meisje hebt dan laat je je guard down en voor je het weet heb je een mes in je rugquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.

Fuck ja... Dat is echt klote, ging ze ervandoor met een ander man?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso is ook duidelijk niet te vertrouwen, dat is eigenlijk wel beter want dan ben je op je hoede. Als je een lief meisje hebt dan laat je je guard down en voor je het weet heb je een mes in je rug

Het is een stadquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Moet je eerst je dorp uit komen.

Ha, is het zo erg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.

Ik heb geen levenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]

Collega van me, blijkbaar onder mijn neus begonnen en ik had het gewoon niet doorquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck ja... Dat is echt klote, ging ze ervandoor met een ander man?

Chill blijven en bier drinkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vandaag kan niks me bekoren klote man, niet eens een fatsoenlijk wereld oorlog 1 boek te vinden. Fuck deze bullshit.

Speel je VERDUN alquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vandaag kan niks me bekoren klote man, niet eens een fatsoenlijk wereld oorlog 1 boek te vinden. Fuck deze bullshit.

Bedankt man ik ga Cash luisteren!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Collega van me, blijkbaar onder mijn neus begonnen en ik had het gewoon niet door
Anyway, even terug komen op je Johnny Cash vraag, als je zijn laatste American (I t/m VI) even checkt die komen wel redelijk in de buurt van hurt
Bedankt Remqo!quote:
Uiteraard man!quote:
 Dat fluitje, en dan gaan en knallen maar.... Maar vaak word ik doodgeschoten uit het niks.
 Dat fluitje, en dan gaan en knallen maar.... Maar vaak word ik doodgeschoten uit het niks.

Kunnen we niet samen spelen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man ik ga Cash luisteren!
[..]
Bedankt Remqo!
[..]
Uiteraard man!

Bwhahahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck ja... Dat is echt klote, ging ze ervandoor met een ander man?

Opso flikt dat soort shit ook, maar dat maakt niet uit want dat ligt in de lijn der verwachting bij haarquote:

Daar zijn helemaal geen stedenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Opso woont net buiten Groningen.

Ik ben een lief meisje en zo hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso flikt dat soort shit ook, maar dat maakt niet uit want dat ligt in de lijn der verwachting bij haar

Opso moet gewoon een tatoeage boven haar vagijn krijgen waarop staat, 'never stick your dick in crazy.'quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso flikt dat soort shit ook, maar dat maakt niet uit want dat ligt in de lijn der verwachting bij haar

Zuidhorn?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Opso woont net buiten Groningen.

Ja, nee, ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een lief meisje en zo hoor

Sigwaardigquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Opso moet gewoon een tatoeage boven haar vagijn krijgen waarop staat, 'never stick your dick in crazy.'

Opso heeft een trampstampquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |