abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2015 @ 10:48:00 #1
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158351997
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkgroetjes van SCaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
  zaterdag 19 december 2015 @ 10:52:19 #2
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158352047
Voorlaatste (niet-bagger) post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal,

is dit een voortzetting van het datingsitetopic? Houd je dan maar vast, ik meld me weer. Ik wil weer voorzichtig wat gaan daten. Wat zijn tegenwoordig de leuke en actuele datingsites? En betalen als vrouw of niet? Ja, ik zal ook Tinder aanslingeren maar daar verwacht ik nou niet echt serieuze dates van.
Ja, dit is de voortzetting van het datingsitetopic. Leuke en actuele datingsites zijn: Paiq, OKCupid en Tinder. Happn is helemaal hip, maar nog best nieuw. Betalen als vrouw is afhankelijk van wat jij en wat de ander wil. Ik ga ervan uit dat de vrouw niet wil betalen, zeker de eerste date niet, maar sommigen staan erop bij te dragen omdat ze zich anders ongemakkelijk voelen.

Als je nog meer vragen hebt, mag je ze altijd hier posten, er zit hier veel ervaring. De trolls moet je gewoon negeren, of niet, ik ben je vader niet. Wil je graag weten of goede pics hebt voor op een datingsite, kun je ze altijd even naar me DM'en. Dat vind ik echt niet erg.

Groetjens,

Sir_Ciabatta
  zaterdag 19 december 2015 @ 10:53:36 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_158352069
Nee, ik ga als vrouw niet betalen voor een datingsite.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:05:06 #4
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158352196
Wat zijn leuke steden voor een date op ongeveer 1 uur rijden van Eindhoven? Ik zat te denken aan Breda of 's-Hertogenbosch, of misschien zelfs naar Duitsland (Duisburg/Düsseldorf) of zo.
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:06:25 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158352208
Antwerpen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158352212
Rotterdam!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158352229
Tilburg O-)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158352236
Ik denk dat den Bosch dan leuker is. Utrecht is ook een leuke stad.
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:09:15 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158352240
Antwerpen woon ik al, dus dat is niet echt een uitstapje. :P

Van Tilburg en Rotterdam hoor ik altijd dat het erg ongezellige steden zijn. Niet dus? Waar zouden we moeten zijn voor de leuke plekjes (eten/drinken/...)?
pi_158352254
Tilburg is niet mega sprankelend maar dm me en ik geef je wat tips :P
Tilburg is leuk als er iets georganiseerd is toevallig. Dus dat moet je gewoon een beetje timen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:10:16 #11
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_158352255
Rotterdam is leuk hoor. Vind Tilburg minder.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_158352260
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Van Tilburg en Rotterdam hoor ik altijd dat het erg ongezellige steden zijn. Niet dus? Waar zouden we moeten zijn voor de leuke plekjes (eten/drinken/...)?
Witte de With en zijstraten heeft een hoge concentratie evenals de Meent en gebied rond de Markthal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158352320
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Tilburg is inderdaad geen charmante stad. Ik vind in Rotterdam het contrast tussen oud en nieuw heel mooi, en er zijn veel dingen te doen. Witte de witstraat (volgens mij schreef je het zo) is hele gezellige straat voor een hapje/drankje :)
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:15:25 #14
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158352324
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat zijn leuke steden voor een date op ongeveer 1 uur rijden van Eindhoven? Ik zat te denken aan Breda of 's-Hertogenbosch, of misschien zelfs naar Duitsland (Duisburg/Düsseldorf) of zo.
Rotterdam is zeker wel te doen.

En anders Duitsland, in Wuppertal hebben ze zweeftreinen <3
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158352331
Nou nou zo erg is Tilburg nou ook weer niet :P Beetje 'je moet weten wat waar zit' maar dan is het oprecht wel tof
Het ziet er niet uit, dat klopt, en als je alleen maar een rondje door de stad loopt mis je alle toffe dingen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158352336
quote:

Ga je daten om de stad te zien? Dat zou mij nou niks uitmaken. Enige is wel dat het een beetje in de buurt moet zijn. Geen Groningen dus.
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:19:08 #17
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158352357
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:17 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ga je daten om de stad te zien? Dat zou mij nou niks uitmaken. Enige is wel dat het een beetje in de buurt moet zijn. Geen Groningen dus.
Nee, vooral om even samen te zijn. We logeren allebei voor de feestdagen bij onze ouders, en we hebben geen van beide zin om elkanders ouders te ontmoeten. Dus wilden we gewoon ergens in de buurt een dagje weg gaan.
pi_158352849
Bosche bollen gaan eten in 's-Hertogenbosch natuurlijk
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158353320
quote:

Je woont om de hoek? :o
pi_158353391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Rotterdam is leuk hoor. Vind Tilburg minder.
Nee Rotterdam is niet leuk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 19 december 2015 @ 12:50:17 #21
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158353499
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je woont om de hoek? :o
Waarom de hoek?
  zaterdag 19 december 2015 @ 13:04:05 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158353737
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal,

is dit een voortzetting van het datingsitetopic? Houd je dan maar vast, ik meld me weer. Ik wil weer voorzichtig wat gaan daten. Wat zijn tegenwoordig de leuke en actuele datingsites? En betalen als vrouw of niet? Ja, ik zal ook Tinder aanslingeren maar daar verwacht ik nou niet echt serieuze dates van.
Aww jammer Andro ;( Nou, succes dan maar weer! Er is niet zo heel veel bijgekomen, alleen Tinder heeft een vlucht genomen.
  zaterdag 19 december 2015 @ 13:05:56 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158353776
Ik heb mijn Paiq weer eens afgestoft en inderdaad, die fototoernooien maken je niet heel blij :D

Twee speeddates waarvan eentje leuk maar natuurlijk helemaal in Braboland en de andere vroeg na vijf minuten al of we exclusief konden zijn (say whut?) en dus ook qua contact en chatten hé...creeper alert ennnn block! Dat blocken is toch wel heerlijk passief agressief hoor O+
pi_158353900
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb mijn Paiq weer eens afgestoft en inderdaad, die fototoernooien maken je niet heel blij :D

Twee speeddates waarvan eentje leuk maar natuurlijk helemaal in Braboland en de andere vroeg na vijf minuten al of we exclusief konden zijn (say whut?) en dus ook qua contact en chatten hé...creeper alert ennnn block! Dat blocken is toch wel heerlijk passief agressief hoor O+
:o
pi_158353908
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef eefje801 het volgende:

Omg :D
Ik ben wel echt gek op dat soort verhalen merk ik :@ haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')