Ja, dit is de voortzetting van het datingsitetopic. Leuke en actuele datingsites zijn: Paiq, OKCupid en Tinder. Happn is helemaal hip, maar nog best nieuw. Betalen als vrouw is afhankelijk van wat jij en wat de ander wil. Ik ga ervan uit dat de vrouw niet wil betalen, zeker de eerste date niet, maar sommigen staan erop bij te dragen omdat ze zich anders ongemakkelijk voelen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal,
is dit een voortzetting van het datingsitetopic? Houd je dan maar vast, ik meld me weer. Ik wil weer voorzichtig wat gaan daten. Wat zijn tegenwoordig de leuke en actuele datingsites? En betalen als vrouw of niet? Ja, ik zal ook Tinder aanslingeren maar daar verwacht ik nou niet echt serieuze dates van.
Witte de With en zijstraten heeft een hoge concentratie evenals de Meent en gebied rond de Markthal.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Antwerpen woon ik al, dus dat is niet echt een uitstapje.
Van Tilburg en Rotterdam hoor ik altijd dat het erg ongezellige steden zijn. Niet dus? Waar zouden we moeten zijn voor de leuke plekjes (eten/drinken/...)?
Tilburg is inderdaad geen charmante stad. Ik vind in Rotterdam het contrast tussen oud en nieuw heel mooi, en er zijn veel dingen te doen. Witte de witstraat (volgens mij schreef je het zo) is hele gezellige straat voor een hapje/drankjequote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Van Tilburg en Rotterdam hoor ik altijd dat het erg ongezellige steden zijn. Niet dus? Waar zouden we moeten zijn voor de leuke plekjes (eten/drinken/...)?
Rotterdam is zeker wel te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat zijn leuke steden voor een date op ongeveer 1 uur rijden van Eindhoven? Ik zat te denken aan Breda of 's-Hertogenbosch, of misschien zelfs naar Duitsland (Duisburg/Düsseldorf) of zo.
Ga je daten om de stad te zien? Dat zou mij nou niks uitmaken. Enige is wel dat het een beetje in de buurt moet zijn. Geen Groningen dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, vooral om even samen te zijn. We logeren allebei voor de feestdagen bij onze ouders, en we hebben geen van beide zin om elkanders ouders te ontmoeten. Dus wilden we gewoon ergens in de buurt een dagje weg gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:17 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ga je daten om de stad te zien? Dat zou mij nou niks uitmaken. Enige is wel dat het een beetje in de buurt moet zijn. Geen Groningen dus.
Je woont om de hoek?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee Rotterdam is niet leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Rotterdam is leuk hoor. Vind Tilburg minder.
Aww jammer Androquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal,
is dit een voortzetting van het datingsitetopic? Houd je dan maar vast, ik meld me weer. Ik wil weer voorzichtig wat gaan daten. Wat zijn tegenwoordig de leuke en actuele datingsites? En betalen als vrouw of niet? Ja, ik zal ook Tinder aanslingeren maar daar verwacht ik nou niet echt serieuze dates van.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb mijn Paiq weer eens afgestoft en inderdaad, die fototoernooien maken je niet heel blij
Twee speeddates waarvan eentje leuk maar natuurlijk helemaal in Braboland en de andere vroeg na vijf minuten al of we exclusief konden zijn (say whut?) en dus ook qua contact en chatten hé...creeper alert ennnn block! Dat blocken is toch wel heerlijk passief agressief hoor
Omgquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb mijn Paiq weer eens afgestoft en inderdaad, die fototoernooien maken je niet heel blij
Twee speeddates waarvan eentje leuk maar natuurlijk helemaal in Braboland en de andere vroeg na vijf minuten al of we exclusief konden zijn (say whut?) en dus ook qua contact en chatten hé...creeper alert ennnn block! Dat blocken is toch wel heerlijk passief agressief hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |