Goed dat je het zegt. Moet ik ook nog steeds aanschaffenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb voor 7,50 een gloednieuw deryan babybedje op de kop getikt, dus O kan uit logerenen de flinke uitbreiding op mijn Lego-muziekset is ook binnen
(mocht er iemand interesse hebben, ik heb nu een keyboard (3362) met uil en orgelknoppen dubbel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Cholula het volgende:
Over eten gesproken:Uberzooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fappie, ook jij bent gewoon een hartstikke goede moeder! Ro is ontzettend blij met jou, dat weet ik zeker. En ja, ik twijfel vaak genoeg aan mezelf, maar dan denk ik: ik ken mijn kind het beste en als ik het al niet weet, dan weet de rest het al helemaal niet. Dus laat ik m'n best maar blijven doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:27 schreef faptist het volgende:
Oh ja..
[..]
Goed dat je het zegt. Moet ik ook nog steeds aanschaffen
Ik ga toch maar voor een campingbedje.. kan ze hem ook als box gebruiken wanneer ze bij oma is.
bluh.. ik heb vandaag een baaldag.
Alsof ik het allemaal niet goed doe.
Ro doet het super en ik doe ook mijn best hoor.. Ik weet het!
Maar vandaag heb ik gewoon eventjes zo'n daagje dat ik twijfel over mijn skills als moeder. Werd getriggerd, omdat ze geen peer at. Eigenlijk eet ze ook niet echt brood. Ze sopt er gewoon wat op en dan hoor ik van anderen dat hun baby een hele boterham (soms 2) wegkaant met 9 maanden en dan denk ik echt.. wat doe ik dan zo anders?
Heeft iemand anders dat ook weleens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dat luchtte op zeg.![]()
Maarre.. mandarijn mag dus ook.. Gewoon met vel?
Schillen/ontvellen jullie het fruit dat ze krijgen?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Fappie, ook jij bent gewoon een hartstikke goede moeder! Ro is ontzettend blij met jou, dat weet ik zeker. En ja, ik twijfel vaak genoeg aan mezelf, maar dan denk ik: ik ken mijn kind het beste en als ik het al niet weet, dan weet de rest het al helemaal niet. Dus laat ik m'n best maar blijven doen.
Ik weet niet of mensen dit artikel al kennen, maar anders is het het lezen waard.
Lees het artikel dan maar niet, dat maakte mij dan weer aan het janken. We hadden het van de week nog over, dat we af en toe gewoon even geen moeder willen zijn. Vooral om 3.00u 's nachts wanneer je met je kind op de bank ligt omdat het niet kan slapen met je nek in een hoek waardoor je de komende 3 dagen je hoofd niet kunt draaien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:58 schreef faptist het volgende:
[..]![]()
Ik ben emotioneel kapot, want ik ben nu aan het huilen, omdat jullie allemaal zo lief zijn.![]()
![]()
- zo ken ik mezelf heulemaal niet-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die knijpzakjes he... Sjaak heeft ze doorquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:03 schreef Cholula het volgende:
Ik weet niet of ze eigenlijk mandarijn wel of niet 'mogen'. Waarschijnlijk niet, ik doe maar wat..
Ik ontvel ze, ik vind de velletjes eng.
Ik herken het hoor Fap. Ik wist vandaag echt niet wat ik moest te eten moest maken. Het werd uiteindelijk een mengelmoes van avocado, quinoa, pompoen en charry tomaatjes. Een potje kopen en opwarmen is voor mij meer moeite, maar dat komt ook omdat het niet in mijn systeem zit.
Lieve lieve lieve fapje,quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:09 schreef faptist het volgende:
vervangers.. dat zijn mensen die doen alsof ze hard werken en een grote bende achterlaten terwijl je zelf het gevoel hebt 'nu word ik ontmaskerd en weet iedereen dat ik mijn werk niet goed doe'. Toch?
Ik heb zo veel geleerd van mijn zwangerschapsverlof. Wat was ik onzeker. Wat wilde ik graag tot het laatste moment door gaan en wat vond ik het lastig om mijn werk los te laten.
Ik was er echt van overtuigd dat ik ontmaskerd zou worden. Boy was I wrong..
Cho
bedankt voor je mandarijn bekentenis, haha. Ik dacht echt dat ik de enige was die niet wist wat en wanneer.. fijn om te lezen dat jij ook 'maar iets doet'.
en cactus,
artikel was net wat ik nodig had. dankje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel bruine bonenprut uit een potje. En wat vond ze het lekker
Laat andere mensen maar praten Fap. Als jou Ro maar vrolijk is. Ik dacht dan altijd: maar mijn kind is heel erg knap.
ti amo più di ieri ma meno di domani
Dan hebben zij het cb verkeerd geïnterpreteerd, of iemand van het cb heeft een ander advies gegeven dan het landelijk advies. Bij het cb adviseren ze namelijk maximaal 10 minuten laten huilen. Bij ons is er ook iemand geweest die begeleiding gaf bij huilbaby's.quote:Op zondag 20 december 2015 08:45 schreef Shopaholic1984 het volgende:
lees net op Facebook bij een artikel over het CB een moeder die heel blij was met de 'laat maar huilen' tip. De eerste nacht had haar kind 6 uur gehuild en waren ze er niet naar toe gegaan, de 2e nacht maar 3 uur en de 3e nacht sliep ze door
. Hoe kun je je kind 6 uur laten huilen? 6!!!! uur????
dit. Ik was gisteren (te) laat thuis om fatsoenlijk avondeten te maken. Heb bij de jumbo een potje wortels gehaald, en dat zelf fijngeprakt. Hij had binnen vijf minuten zijn bord leegquote:Op zondag 20 december 2015 09:44 schreef Selvaria het volgende:
Wij hebben nog nooit potjes gegeven omdat het gewoon niet zo uitkwam, maar ik ben ook niet van de bio-versmaffia hoor.We hebben wel eens helemaal het avondeten overgeslagen, gisteren nog, maakt dat mij een slechte moeder? Neh, mijn kind is vrolijk, groeit goed en speelt/sabbelt heel leuk met/op eten als we het wel aanbieden. Alles komt vast op zijn pootjes terecht, welke keuze je ook maakt.
(oké, dat klopt niet helemaal natuurlijk, maar you get the point.
)
Denk je omdat hij potjes heeft gehad? Oudste hier heeft ook alleen potjes gehad en eet eigenlijk alles.quote:Op zondag 20 december 2015 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit. Ik was gisteren (te) laat thuis om fatsoenlijk avondeten te maken. Heb bij de jumbo een potje wortels gehaald, en dat zelf fijngeprakt. Hij had binnen vijf minuten zijn bord leegik heb het nu dan wel over gewoon normale worteltjes, dus niet de olvarit variant. Daar heb ik echt een aversie tegen gekregen als ik zie hoe slecht Jan eet. Maar dat is een persoonlijk iets
nee niet specifiekquote:Op zondag 20 december 2015 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Denk je omdat hij potjes heeft gehad? Oudste hier heeft ook alleen potjes gehad en eet eigenlijk alles.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 20 december 2015 08:45 schreef Shopaholic1984 het volgende:
lees net op Facebook bij een artikel over het CB een moeder die heel blij was met de 'laat maar huilen' tip. De eerste nacht had haar kind 6 uur gehuild en waren ze er niet naar toe gegaan, de 2e nacht maar 3 uur en de 3e nacht sliep ze door
. Hoe kun je je kind 6 uur laten huilen? 6!!!! uur????
quote:Op zondag 20 december 2015 09:40 schreef Estrys het volgende:
WAAAAT kwam het uit een potje?
Wat lijkt ze veel op je jongste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel bruine bonenprut uit een potje. En wat vond ze het lekker
Laat andere mensen maar praten Fap. Als jou Ro maar vrolijk is. Ik dacht dan altijd: maar mijn kind is heel erg knap.![]()
![]()
ik had echtscheiding aangevraagdquote:Op zondag 20 december 2015 10:16 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Collega van mijn man vertelde laatst heel trots aan hem hoe zijn moeder bij hun thuis was geweest voor slaaptraining. Baby boven op bed te slapen gelegd en toen hij begon te huilen postte oma zich bij de deur beneden om fysiek zijn vrouw te weerhouden naar boven te gaan.
Ik had haar neergehoekt.
Dat lijkt me niet nee. Toen mijn moeder 30 jaar geleden bij het CB vertelde dat ze me had laten huilen naar aanleiding van het advies van haar buurvrouw werd al gezegd dat dat niet goed was.quote:Op zondag 20 december 2015 09:44 schreef Estrys het volgende:
Dat advies van het CB, dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn?Zes uur laten huilen? Het kan toch niet zo zijn dat je heel trots daar gaat vertellen dat je zoveel aan het advies hebt gehad en dat je je baby zes uur hebt laten huilen. En dat er dan een CB arts is die zegt; dat heeft u heel goed gedaan mevrouw!
![]()
Dat zal toch niet?
Ik zit mobiel en linken lukt nu niet. Hier had ik het gelezen;quote:Op zondag 20 december 2015 10:16 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Collega van mijn man vertelde laatst heel trots aan hem hoe zijn moeder bij hun thuis was geweest voor slaaptraining. Baby boven op bed te slapen gelegd en toen hij begon te huilen postte oma zich bij de deur beneden om fysiek zijn vrouw te weerhouden naar boven te gaan.
Ik had haar neergehoekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. reageert dan dat ze moeten stoppen met de 'laten huilen' tip en daar wordt dan weer op gereageerd. Ook door degene die haar kind 6 uur heeft laten huilen!
quote:Op zondag 20 december 2015 10:36 schreef LuDann het volgende:
Ik ga het proberen te vinden, dank je Shop.Ik ben niet zo slim, ik kan je natuurlijk gewoon taggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat heb ik nu gedaan.
Wel interessant! Hopelijk mag je dat gaan doen.
Ik zie het, bedankt!quote:Op zondag 20 december 2015 10:42 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim, ik kan je natuurlijk gewoon taggendat heb ik nu gedaan.
Ik heb echt nog geen idee. We lopen nu nog met alle controles en vaccinaties in het ziekenhuis. Vanaf volgend jaar gaan we misschien ook naar het CB, maar dan in het ziekenhuis. Speciaal gericht op prematuren.quote:Op zondag 20 december 2015 10:44 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zie het, bedankt!
Jeutje, hoop haat weer richting het CB.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ambivalente gevoelens richting het CB hier omdat ik er elke keer met een rotgevoel vandaan kom vanwege het slechte aankomen. Maar verder heb ik er eigenlijk niks negatiefs over te zeggen. Ik heb nog nooit echt raar advies gehad.
Ik vind het heel apart hoe die adviezen per CB zo verschillen kennelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |