Goed dat je het zegt. Moet ik ook nog steeds aanschaffenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb voor 7,50 een gloednieuw deryan babybedje op de kop getikt, dus O kan uit logerenen de flinke uitbreiding op mijn Lego-muziekset is ook binnen
(mocht er iemand interesse hebben, ik heb nu een keyboard (3362) met uil en orgelknoppen dubbel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Cholula het volgende:
Over eten gesproken:Uberzooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fappie, ook jij bent gewoon een hartstikke goede moeder! Ro is ontzettend blij met jou, dat weet ik zeker. En ja, ik twijfel vaak genoeg aan mezelf, maar dan denk ik: ik ken mijn kind het beste en als ik het al niet weet, dan weet de rest het al helemaal niet. Dus laat ik m'n best maar blijven doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:27 schreef faptist het volgende:
Oh ja..
[..]
Goed dat je het zegt. Moet ik ook nog steeds aanschaffen
Ik ga toch maar voor een campingbedje.. kan ze hem ook als box gebruiken wanneer ze bij oma is.
bluh.. ik heb vandaag een baaldag.
Alsof ik het allemaal niet goed doe.
Ro doet het super en ik doe ook mijn best hoor.. Ik weet het!
Maar vandaag heb ik gewoon eventjes zo'n daagje dat ik twijfel over mijn skills als moeder. Werd getriggerd, omdat ze geen peer at. Eigenlijk eet ze ook niet echt brood. Ze sopt er gewoon wat op en dan hoor ik van anderen dat hun baby een hele boterham (soms 2) wegkaant met 9 maanden en dan denk ik echt.. wat doe ik dan zo anders?
Heeft iemand anders dat ook weleens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dat luchtte op zeg.![]()
Maarre.. mandarijn mag dus ook.. Gewoon met vel?
Schillen/ontvellen jullie het fruit dat ze krijgen?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Fappie, ook jij bent gewoon een hartstikke goede moeder! Ro is ontzettend blij met jou, dat weet ik zeker. En ja, ik twijfel vaak genoeg aan mezelf, maar dan denk ik: ik ken mijn kind het beste en als ik het al niet weet, dan weet de rest het al helemaal niet. Dus laat ik m'n best maar blijven doen.
Ik weet niet of mensen dit artikel al kennen, maar anders is het het lezen waard.
Lees het artikel dan maar niet, dat maakte mij dan weer aan het janken. We hadden het van de week nog over, dat we af en toe gewoon even geen moeder willen zijn. Vooral om 3.00u 's nachts wanneer je met je kind op de bank ligt omdat het niet kan slapen met je nek in een hoek waardoor je de komende 3 dagen je hoofd niet kunt draaien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:58 schreef faptist het volgende:
[..]![]()
Ik ben emotioneel kapot, want ik ben nu aan het huilen, omdat jullie allemaal zo lief zijn.![]()
![]()
- zo ken ik mezelf heulemaal niet-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die knijpzakjes he... Sjaak heeft ze doorquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:03 schreef Cholula het volgende:
Ik weet niet of ze eigenlijk mandarijn wel of niet 'mogen'. Waarschijnlijk niet, ik doe maar wat..
Ik ontvel ze, ik vind de velletjes eng.
Ik herken het hoor Fap. Ik wist vandaag echt niet wat ik moest te eten moest maken. Het werd uiteindelijk een mengelmoes van avocado, quinoa, pompoen en charry tomaatjes. Een potje kopen en opwarmen is voor mij meer moeite, maar dat komt ook omdat het niet in mijn systeem zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |