SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Kan me er niet druk over maken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik toch best wel pijnlijk vinden
Jij vind het oprecht totaal niet erg als je ouders je verjaardag vergeten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan me er niet druk over maken.
Ik ken me vader daar te goed voor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind het oprecht totaal niet erg als je ouders je verjaardag vergeten?x
Hm naja,denk dat mijn ouders zzich toch wel erg schuldig zullen voelen. Niet dat ik me dat voor kan stellen dat dat gebeurt maar goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken me vader daar te goed voor.
Mijn vader is dan ook een apaat pur sang. Maar het zit wel goed verder.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm naja,denk dat mijn ouders zzich toch wel erg schuldig zullen voelen. Niet dat ik me dat voor kan stellen dat dat gebeurt maar goed
Mja, je pa heeft ook een probleem met drinken enzo toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaWas wel heel klein beetje teleurgesteld.
Echt zo`n iemand die in zijn stoel zit en van de gesprekken om hem heen nisks mee krijgt?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is dan ook een apaat pur sang. Maar het zit wel goed verder.
Mwah valt mee, is in het verleden erger geweest. Mijn ouders zijn allebei minder aan het drinken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, je pa heeft ook een probleem met drinken enzo toch?
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah valt mee, is in het verleden erger geweest. Mijn ouders zijn allebei minder aan het drinken.
Opzich valt dat mee in sociale situaties, maar gewoon iemand die heel erg in z'n eigen ding zit. En op moment is dat vooral heel hard werken voor het geld, settlen in Polen en m'n kleine zusje. En verder weet ik dat het wel goed zit tussen ons ook al zal het nooit uitgesproken worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zo`n iemand die in zijn stoel zit en van de gesprekken om hem heen nisks mee krijgt?
En als je dan 5x z`n naam roept vraagt of er wat is
Halloquote:
Als je er beide geen lastvan hebt prima jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich valt dat mee in sociale situaties, maar gewoon iemand die heel erg in z'n eigen ding zit. En op moment is dat vooral heel hard werken voor het geld, settlen in Polen en m'n kleine zusje. En verder weet ik dat het wel goed zit tussen ons ook al zal het nooit uitgesproken worden.
Dus is niet iets waar ik me heel erg druk om kan maken
Zelfs als ik er last van zou hebben zou het me waarschijnlijk meer energie en moeite kosten om iemand te gaan proberen te veranderen. Sommige dingen moet je ook vooral langs je heen laten gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er beide geen lastvan hebt prima ja
People don't change.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs als ik er last van zou hebben zou het me waarschijnlijk meer energie en moeite kosten om iemand te gaan proberen te veranderen. Sommige dingen moet je ook vooral langs je heen laten gaan
jaa prima vermaaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Was het gezellig in kuipie gister typ
Je hebt je longen wel uit je lijf geschreeuwd toen Tim Immers zich ging warmlopen zeker?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaa prima vermaakt
al speelde feyenoord niet erg sterk
lexie gaat op joden jacht iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt je longen wel uit je lijf geschreeuwd toen Tim Immers zich ging warmlopen zeker?
wattan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat niet goed in Polen jongens!!
Vies veel protesten tegen de nieuwe regering.quote:
Waar zijn ze precies tegen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vies veel protesten tegen de nieuwe regering.
Vorige week 50k in warszawa, morgen verwachten ze een veelvoud.
Dat zijn nog eens aantallen voor protestenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vies veel protesten tegen de nieuwe regering.
Vorige week 50k in warszawa, morgen verwachten ze een veelvoud.
Netjes. Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb volgens mij net een vriendschap nieuw leven ingeblazen
/liefdagboek
[..]
Dat zijn nog eens aantallen voor protesten
Omdat de nieuwe partij wat frappante dingen doet met het constitutionele hof, met rechters vervangen naar pro-regering rechters.quote:
Post-communist landen zijn wel gewend om eens te protesteren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat zijn nog eens aantallen voor protesten
'maken' wel samen de 2-1quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Kuyt heeft samen met Kramer echt HELEMAAL niets toegevoegd.
Maar zonder Kuyt had je ook geen top-3 gestaan eind van het seizoenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Kuyt heeft samen met Kramer echt HELEMAAL niets toegevoegd.
Denk dat dat allemaal wel mee valt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zonder Kuyt had je ook geen top-3 gestaan eind van het seizoen
kuyt meot ook gewoon spelen, maar hij was niet goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zonder Kuyt had je ook geen top-3 gestaan eind van het seizoen
Ik heb alleen samenvatting kunnenzien helaas. Maar inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
kuyt meot ook gewoon spelen, maar hij was niet goed
ik snap niet hoe maar kramer verliest echt alle kopduels bij lange ballenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb alleen samenvatting kunnenzien helaas. Maar inderdaad.
Kramer heeft 1 bal geraakt geloof ik
Dat is wel debiel jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook heel genant dat Kuyt niet gewisseld kan worden.
Kramer voetbalt als iemand die nooit in de jeugd gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap niet hoe maar kramer verliest echt alle kopduels bij lange ballen
Die waren dan ook veel en veel waardevoller, en stonden in de spits.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik kan me ook niet herinneren dat Pelle en Guidetti veel gewisseld werden.
Vooral Guidetti werd er ook echt nooit uitgehaald volgens mij
mwahquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die waren dan ook veel en veel waardevoller, en stonden in de spits.
Uiteraard. Maar Kuyt hoort ookbij hun 2 die alle3 wat kunnen forceren en altijd een goal kunnen makenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die waren dan ook veel en veel waardevoller, en stonden in de spits.
Ik vind Kuyt juist veel te weinig forceren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Kuyt hoort ookbij hun 2 die alle3 wat kunnen forceren en altijd een goal kunnen maken
Hele goede vriend die ik door het gezeik van afgelopen jaar niet echt meer aangesproken heb dus was doodgebloed. Maar vanavond pilsjes gedronken en hij was wel echt blij dat ik initiatief nam. Meteen nieuwe shit gepland enzo.quote:
Guidetti kon ook voetballen. Kuyt geeft geen voorzet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah
kuyt gaat meer scoren dan guidetti
Naisquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele goede vriend die ik door het gezeik van afgelopen jaar niet echt meer aangesproken heb dus was doodgebloed. Maar vanavond pilsjes gedronken en hij was wel echt blij dat ik initiatief nam. Meteen nieuwe shit gepland enzo.
Ruzie ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren ook weer de vriendschap hersteld met een vriendin na elkaar meer dan 2 jaar niet te hebben gesproken. Was wel chillWil zeker weer meer met haar afspreken.
Mwah,noem er eens 1?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Guidetti liet echt zwakke spelers goed voetballen.
Nee was ineens dood gebloed uit het niets. Maar juist omdat we geen ruzie hadden heb ik weer contact opgezochtquote:
Nee joh. Guidetti kon balletjes vast houden, kon fantastisch voetballen, forceerde wat. In tegenstelling tot Kuyt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah,noem er eens 1?De mensen om hem heen waren of in bloedvorm of ook gewoon goed natuurlijk
Zo`n Guyon Fernandez ging niet beter voetballen door Guidetti hoor, had gewoon een goed seizoen voor zijn doen
Dat scheelt ja. Als je ruzie hebt lijkt het me toch stuk lastiger om weer wat te zeggen tegen d`rquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee was ineens dood gebloed uit het niets. Maar juist omdat we geen ruzie hadden heb ik weer contact opgezocht
Kan mij er ook niet zoveel van voorstellen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit een vriendschap hersteld.
Genoeg vrienden die ik soms maanden niet spreek verder en dan weer dikke mik.
Eens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:17 schreef Typisch het volgende:
Als je elkaar een tijdje niet ziet en je dan iets moet 'herstellen' is dat voor mij geen vriendschap.
Guidetti was wel de betere voetballer ja dat klopt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh. Guidetti kon balletjes vast houden, kon fantastisch voetballen, forceerde wat. In tegenstelling tot Kuyt.
Een vedette had gister het verschil gemaakt in een dode wedstrijd. En dan is Dirk totaal onzichtbaar als het niet loopt, nee echt een beuker heb je dan.
Gisteren nog met wat maatjes naar de kuip geweest, hadden elkaar een maand of 5 niet gezien. Hebben we het dan totaal niet over, zo hoor thet voor mij. Gewoon slap ouwehoeren als vanouds.quote:
Een van mijn beste maatjes spreek ik in het echt misschien 2 keer per jaar. En op app spreken we ook niet zo vaak. Zo gaan die dingen als je allebei andere dingen gaat doen in het leven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gisteren nog met wat maatjes naar de kuip geweest, hadden elkaar een maand of 5 niet gezien. Hebben we het dan totaal niet over, zo hoor thet voor mij. Gewoon slap ouwehoeren als vanouds.
Ik vind ze beide eigenlijk helemaal niet opzwepen. Vooral veel loze gebaren en shreeuwenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja op mentaal gebied zijn Kramer en Kuyt wel goed voor een beetje opzwepen
Kuyt wel. Zag je toch ook tegen Ajaxquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind ze beide eigenlijk helemaal niet opzwepen. Vooral veel loze gebaren en shreeuwen
Vind Kuyt overigens wel gewoon van meerwaarde hoor, anders heb je er geen 13 gescoord nog voor de winterstop.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind ze beide eigenlijk helemaal niet opzwepen. Vooral veel loze gebaren en shreeuwen
wat voor type speler was jij?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik voetbalde ging ik van zo'n gek echt niet beter spelen.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n werkpaard had ik sowieso niet serieus genomen.
Ik vind dat Feyenoord eindelijk eens een voetbalvisie moet starten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind Kuyt overigens wel gewoon van meerwaarde hoor, anders heb je er geen 13 gescoord nog voor de winterstop.
In Engeland word ie gewoon als werkpaard gezien die veel te lang bij Liverpool bleef vanwege zn Sympathie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Een werkpaard speelt ookniet jarenlang basis in de Engelse top
Iets minder?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoord eindelijk eens een voetbalvisie moet starten.
Met spelers als Kuyt gaat dat niet gebeuren, ja misschien was je dit seizoen iets minder geweest.
Maar die opbouw moet eens komen.
Een viesluie spits met baltechniek die goed genoeg was om selecties te spelen.quote:
Daarom mocht hij alles spelen bij Liverpool en heeft hij 100+ interlands, omdat het alleen een sympathiek werkpaard is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Engeland word ie gewoon als werkpaard gezien die veel te lang bij Liverpool bleef vanwege zn Sympathie.
En nu bouw je niets op, Kuyt word ook niet jonger en straks mag je weer opbouwen omdat Kuyt op een voetstuk wordt geplaats.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets minder?Gast je had 20 goals minder gehad dan.
Had je middenmoot gestaan
luie spitsenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een viesluie spits met baltechniek die goed genoeg was om selecties te spelen.
Tja. Op internet is iedereen een legend.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
Bij Liverpool wordt hij als een legend bechouwt hoor. Kijk de fora en alles er maar op na
Ach, elk seizoen minstens 1op1.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
luie spitsen![]()
had ik altijd een hekel aan
scorenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
maar wat kan Kuyt voetballend dan?
meer dan genoeg toekomst in het team hoor.quote:
Zet 'm dan op de spits.quote:
Misschien, maar ik had als middenvelder liever een spits die diep ging e.d.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, elk seizoen minstens 1op1.
Daar is weinig mis mee.
Hoeveel wedden we dat we geen kampioen worden komende 5 jaar?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
meer dan genoeg toekomst in het team hoor.
Hij heeft inzijn hele carriere rechtsbuiten gestaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zet 'm dan op de spits.
Enige positie dat ie meerwaarde heeft.
Niet mee eens, werkt nu prima op de rechterflank zo. Hij speelt ook vaak als tweede spits.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zet 'm dan op de spits.
Enige positie dat ie meerwaarde heeft.
En daar voegt ie helemaal niets toe op moment.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft inzijn hele carriere rechtsbuiten gestaan
Dat ligt aan geld. Niet aan een toekomstvisie want die hebbenze echt welquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we dat we geen kampioen worden komende 5 jaar?
Hij geeft geen voorzetten, nee heel nuttig met een spits die niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:25 schreef Typisch het volgende:
Niet mee eens, werkt nu prima op de rechterflank zo.
Je kan het niet altijd op geld afschuiven. Dat is zo'n slap excuus.quote:
Hij duikt juist zelf ook vaak op voor de goal, wat jij net aanhaalt dat zijn kwaliteit is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij geeft geen voorzetten, nee heel nuttig met een spits die niet kan voetballen.
Dus dan heb je niets aan Kramer want er komen veel te weinig voorzetten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:26 schreef Typisch het volgende:
Hij duikt juist zelf ook vaak op voor de goal, wat jij net aanhaalt dat zijn kwaliteit is.
Nee hoor. Ajax heeft 100 mil op de bank staanquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan het niet altijd op geld afschuiven. Dat is zo'n slap excuus.
En die verliezen ook gewoon vorig weekend, maar dan ligt het aan het geld dat je niet van Groningen kan winnen. Want die zijn veel rijker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Nee hoor. Ajax heeft 100 mil op de bank staan
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan heb je niets aan Kramer want er komen veel te weinig voorzetten.
Denk ik het meest scorende duo van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Elia krijgt ze ook niet echt voor.
Nee dat gaat lopen deze voorhoede.
Nou ik heb het initiatief ook gewoon niet echt genomen eerst uit een soort van angst om beoordeeld te worden. Maar hij is mn bro, dus volledig achterlijke gedachtequote:Op zaterdag 19 december 2015 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NaisBij sommige mensen moet je ook gewoon telkens zelf het initiatief nemen voor er wat gebeurt
Nou ja, als jullie daar graag naar kijken, prima.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Denk ik het meest scorende duo van de Eredivisie.
Ja, dat zegt geen kut.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die verliezen ook gewoon vorig weekend, maar dan ligt het aan het geld dat je niet van Groningen kan winnen. Want die zijn veel rijker.
Feyenoord heeft wel erg vaak incidentjes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zegt geen kut.
Real verliest ook weleens van een middenmoter
Jij stelde dat hij niets toevoegt, terwijl hij topscoorder is en samen met Kramer dus het meest scorende duo is. Dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, als jullie daar graag naar kijken, prima.
Ik vind het antivoetbal, iets wat alleen toegestaan is als je fier bovenaan staat.
Ik wil het nog wel eens gaan zien als het een keer een tijdje tegen gaat zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij stelde dat hij niets toevoegt, terwijl hij topscoorder is en samen met Kramer dus het meest scorende duo is. Dat is dus niet waar.
Dat is nu niet echt relevant natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel eens gaan zien als het een keer een tijdje tegen gaat zitten.
Dus?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Tel daar bij minstens een punt of 6-9 door arbitrale dwalingen op.
Ja dat is lekker hoor, maar het vertekend de boel allemaal wel.
Jawel, want ik ben nu niet blij, en dat ga ik ook niet worden als het minder gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is nu niet echt relevant natuurlijk.
Ik ben ook niet blij, want je had minstens gelijk moeten staan met Ajax. Maar ik ben wel tevreden over hoe Kuyt zijn rol invult.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben nu niet blij, en dat ga ik ook niet worden als het minder gaat.
Dat er nu wordt gedaan alsof Kuyt een onaantastbare verlosser is die geweldig kan voetballen.quote:
Je bent nu wel echt om de seconde van reden aan het veranderen he?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel erg vaak incidentjes.
Een speler van 36 je beste man laten zijn, die nauwelijks iets forceert.quote:
Maar het zat niet eventjes tegen dus het is totaal niet relevant wat je nu stelt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat er nu wordt gedaan alsof Kuyt een onaantastbare verlosser is die geweldig kan voetballen.
Terwijl als het even wat meer tegenzat was het bijna een miskoop geweest als je 4-7e speelde.
Veroordeeld bedoel je? Waarom zou je veroordeeld worden?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik heb het initiatief ook gewoon niet echt genomen eerst uit een soort van angst om beoordeeld te worden. Maar hij is mn bro, dus volledig achterlijke gedachte
Wat heeft dit met Kuyt te maken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder jarenlang met Immers spelen.
Jarenlang niet van trainers hebben geeist dat het voetballend ergens op leek.
Ik vind van wel. Want in een seizoen gaat het daar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar het zat niet eventjes tegen dus het is totaal niet relevant wat je nu stelt.
Het ging over toekomstvisie van de club.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Kuyt te maken?
Ach, wij halen Kuyt, PSV haalt Schaars en Ajax Sjonnie Heitinga.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging over toekomstvisie van de club.
Adiosquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:33 schreef Typisch het volgende:
Maar ik ga pitten. De princes op de erwt begint te morren.
Trusten fokkertjes
Die worden alleen nog wel eens kampioen en laten ze niet spelen als het niets is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Doen we het nog aardig hoor vergeleken daarmee
Kuyt is op dit moment beter dan Bilal dus ja, hij moet wel spelenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die worden alleen nog wel eens kampioen en laten ze niet spelen als het niets is.
En op de andere punten qua toekomstvisie vind je ze dat wel hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuyt is op dit moment beter dan Bilal dus ja, hij moet wel spelen
Stadion niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En op de andere punten qua toekomstvisie vind je ze dat wel hebben?
Dat is het bij feyenoord nooit geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
Scouting hopelijk dat dat nu ook de goede kant op gaat
Guidetti is ook scoutingquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het bij feyenoord nooit geweest.
Klopt, heeeeel soms zit er wat tussen.quote:
Het ligt nooit aan de club in die 42 jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Door die scouting word je ook bijna kampioen, en het lag nog aan hemzelf ook dat we het niet werden. niet aan de club
Onder Koeman vond ik het best aardig hoor. Nu alleen niet nee, en Rutten natuurlijk ook nietxquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, heeeeel soms zit er wat tussen.
Maar wat vind je de toekomstvisie dat het spel al jaren walgelijk is?
Lange ballen op Pelle.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
Onder Koeman vond ik het best aardig hoor
Ik heb het je weinig horen zeggen toentertijdquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder Rutten heb je een halve seizoenshelft fantasitsch gespeeld.
Ik heb het toen gewoon gezegd hoor dat er goed gevoetbald werd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het je weinig horen zeggen toentertijd
En logisch ook want de resultaten waren kut. Nu zijn de resultaten aardig en het spel minder, tsja. Het zal het een of het ander wel zijn
Dat zeg ik ook niet, maar dat was het enige elftal wat voetbal speelde in plaats van een tactiek op toeval.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
En alsof we de eerste wedstrijden in Europa toen geweldig speelde. Wat was dat walgelijk slecht zeg
3de alsnog voor de winterstop toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het toen gewoon gezegd hoor dat er goed gevoetbald werd.
En toen waren de resultaten prima want ze wonnen voor de winterstop alles.
Toen wonnen ze alles, en was het voetballend goed.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3de alsnog voor de winterstop toch?
Vreselijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Iemand nog een foute kerstpak nodig?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar over 10 jaar ga ik deze discussie nog voeren en zijn we nog geen kampioen.
zag net daar iemand mee in de stad. Met die blauwe. Wat. Een. Loser.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:43 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Iemand nog een foute kerstpak nodig?
[ afbeelding ]
Ja, en dan zijn ze bij Feyenoord 3 maanden aangeslagen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond het tegen PSV toen juist bij vlagen erg goed hoor.Behalve dat je het op een achterlijke manier weggaf natuurlijk
Ik volg die hele stadionkwestie verder niet ehct goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als er toekomst visie is is er over 10 jaar een nieuw stadion en komt er aanvallend af en toe iets echt goeds door.
Dat is het meest essentiele in de club.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volg die hele stadionkwestie verder niet ehct goed
Ik lees nu even snel laatste nieuws daarover en schijnt dat er toch wat gaat komen hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het meest essentiele in de club.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zag net daar iemand mee in de stad. Met die blauwe. Wat. Een. Loser.
Dat nieuws heb ik de laatste 8 jaar al 8 keer gelezen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees nu even snel laatste nieuws daarover en schijnt dat er toch wat gaat komen hoor
http://www.cobouw.nl/arti(...)est-voor-nieuwe-kuipquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat nieuws heb ik de laatste 8 jaar al 8 keer gelezen.
Net zoals de laatste 4 keer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.cobouw.nl/arti(...)est-voor-nieuwe-kuip
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Straks is Feyenoord nog eerder kampioen dan dat dat stadion er komt
Dan stort de Kuip in. Kunnen ze er niet meer onderuitquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Straks is Feyenoord nog eerder kampioen dan dat dat stadion er komt
Als Feyenoord kampioen wordt kan er gelijk een nieuw stadsplan getrokken wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan stort de Kuip in. Kunnen ze er niet meer onderuit
Of ze zetten hem zelf in de fik, kan ook nogquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan stort de Kuip in. Kunnen ze er niet meer onderuit
De kuip fikt niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of ze zetten hem zelf in de fik, kan ook nog
Feyenoorders zijn over het algemeen vastbesloten om iets te slopen, dus dat lukt wel. Fonteinen, Tukkers enzoquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kuip fikt niet zo makkelijk
Mensen die Carlo hetenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn over het algemeen vastbesloten om iets te slopen, dus dat lukt wel. Fonteinen, Tukkers enzo
Het rioolwater in Rotterdam op drugs testen, voor en na. Lijkt me verdomd interessantquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat gebeurd ga ik toch een partij coke gebruiken
Begin met Boszhardquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is wel wat voor te zeggen.
Ach, volgens sommige fokkers zitten er 50k doorgesnoven in de Kuip elke week, inclusief vrouwenen kids dusquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het rioolwater in Rotterdam op drugs testen, voor en na. Lijkt me verdomd interessant
Wat een ramp gaat dat worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het rioolwater in Rotterdam op drugs testen, voor en na. Lijkt me verdomd interessant
Bij een kampioenschap gaat er gesnoven worden jongen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, volgens sommige fokkers zitten er 50k doorgesnoven in de Kuip elke week, inclusief vrouwenen kids dus
Dat het veelal white trash is is een gegevenquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, volgens sommige fokkers zitten er 50k doorgesnoven in de Kuip elke week, inclusief vrouwenen kids dus
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat het veelal white trash is is een gegeven
Hasj coke en pillen, zo gaan we zondags op pad was het bij Twente toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat het veelal white trash is is een gegeven
Bij ons is het gewoon:quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hasj coke en pillen, zo gaan we zondags op pad was het bij Twente toch?
Zie ze ook niet veel met bier inderdaad zoals bij PSVquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij ons is het gewoon:
pep pep en coke
Nee, je zou maar water gaan drinken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie ze ook niet veel met bier inderdaad zoals bij PSV
Ik ontken niks :squote:Op zaterdag 19 december 2015 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hasj coke en pillen, zo gaan we zondags op pad was het bij Twente toch?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs ik zou dat bier in de kuip nog kunnen drinken.
Als ik van Sked hoor wat ze allemaal innemen zal de beste man dat niet meer kunnen flikken anno2015quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger toen ik een jaar of 8 was zaten m'n pa, broertje en ik altijd naast zo'n bejaarde die dronk gewoon hele heupflaconnen whisky leeg tijdens een wedstrijd.
Alles is te verstoppenquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik van Sked hoor wat ze allemaal innemen zal de beste man dat niet meer kunnen flikken anno2015
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
"Want die kon je gooien"
Tyfus moderne voetbal
Verder begrijp ik ook nooit zo goed dat ze tegenwoordig blagen van 6 fouileren.quote:
Denk dat het dan gewoon aan de beveiliger zelf ligt die de white knight wil uithangen. Zullen er ook genoeg zijn die mogen doorlopen, ook ouderenquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder begrijp ik ook nooit zo goed dat ze tegenwoordig blagen van 6 fouileren.
Ik werd geloof ik pas op m'n 10e-11e voor het eerst gefouileerd.
Tegenwoordgi bijna alles 1 op 1.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het dan gewoon aan de beveiliger zelf ligt die de white knight wil uithangen. Zullen er ook genoeg zijn die mogen doorlopen, ook ouderen
Welke heb je dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zit ik wel serieus te overwegen een SCC te nemen bij een lower league club in London.
Genot.
Die speelde vroegah nog best hoog toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
AFC Wimbledon lijkt me wel wat
Dat was Wimbledon FC, die zijn zomaar van plek verhuisd en renamed naar MK Dons.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die speelde vroegah nog best hoog toch?
Gerunned door fans? Die bepalen en regelen alles?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was Wimbledon FC, die zijn zomaar van plek verhuisd en renamed naar MK Dons.
Dit is een nieuwe club die gerunned wordt door fans
Jazeker, de fans zijn de eigenaars.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:25 schreef Fok-it het volgende:
Dit is een nieuwe club die gerunned wordt door fans
Alleen groepje rijke fans dan zeker?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker, de fans zijn de eigenaars.
En ze spelen gewoon league 2, maar over alle belangrijke dingen zoals mensen aanstellen en belangrijke beslissingen stemmen ze over.
Haha baasquote:
Nee joh. Die club komt uit het niets he.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen groepje rijke fans dan zeker?
Hm, zullen ze FM ook wel gebruiken als scoutingnetwerkquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh. Die club komt uit het niets he.
Helemaal laagste divisie begonnen
Halloquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:27 schreef LEROYLTB het volgende:
Hoi. Ik ben Leroy. Ik ben nieuw. Dacht kom even langs hier
Lekker met een paar duizend man naar wedstrijdjes kijken, zonder al die poespas erom heenquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, zullen ze FM ook wel gebruiken als scoutingnetwerk
Das wel leuk ja. Southampton zou je dan niet meer heen gaan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker met een paar duizend man naar wedstrijdjes kijken, zonder al die poespas erom heen
Ik vind Southampton niet zo leuk meer sinds ze in de prem spelen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das wel leuk ja. Southampton zou je dan niet meer heen gaan?
Die spelen me ook slecht de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Southampton niet zo leuk meer sinds ze in de prem spelen.
Veel te duur ook.
Dat maakt me nog niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die spelen me ook slecht de laatste tijd
Kon je nu natuurlijk ook nog doen verderquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat maakt me nog niet zo veel uit.
Maar toen ik hier net woonde kon ik op dinsdagmiddag nog bepalen om 2 uur later met een uittrip mee te gaan 500km verderop, leuk was dat.
Nu kost het alleen geen 2 tientjes meer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon je nu natuurlijk ook nog doen verder
Hoezo?quote:
Als je 2 keer gedegradeert bent komt er toch ander volkquote:
Ik ga zo ook mijn voorlopig laatste nachtbraak sessie afbreken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:38 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens slapen, anders kijk ik nog te veel afleveringen SoA.
Meer gloryhunt?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 2 keer gedegradeert bent komt er toch ander volk
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo ook mijn voorlopig laatste nachtbraak sessie afbreken.
gnquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaap lekker
(En de rest ook uiteraard!)
Nja, hoeveel Feyenoord-supporters zullen afhaken als we zouden degraderen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, als je league 1 speelt niet.
Maar nu wel.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuk was dit, toen was ik bij elke wedstrijd.
Nog niet eens zo heel lang geledenquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuk was dit, toen was ik bij elke wedstrijd.
Nog niet zo heel lang geleden wat Southampton dan ook praktisch failliet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nog niet eens zo heel lang geleden
Ja kan nu alleen met league en FA cup natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen kon je nog eens een robbetje vechten met Porstmouth,
Nu zitten er 4 divisies tussen.
Mijn vader is in 2003 speciaal ingevlogen voor die wedstrijd omdat het 17 jaar geleden was dat het fatsoenlijk kon.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan nu alleen met league en FA cup natuurlijk
derbiess is ook streekgebonden natuurlijk. Dat is de Klassieker nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik durf ook wel te stellen dat ik weinig derbies ken die meer gespannen zijn dan de Klassieker in Nederland. Maar dit is er wel een van.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
derbiess is ook streekgebonden natuurlijk. Dat is de Klassieker niet
quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar eens slapen.
gngn
Nu wel. Ik ook trouwens gr grquote:
Uhu, alleen beetje jammer dat ik net moeilijk hard m'n kleine teen stootte. Gelijk goed wakker, dat wel.quote:
Dat is zo nasty.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, alleen beetje jammer dat ik net moeilijk hard m'n kleine teen stootte. Gelijk goed wakker, dat wel.
Bij jou?
Sterkte met je kleine teen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, alleen beetje jammer dat ik net moeilijk hard m'n kleine teen stootte. Gelijk goed wakker, dat wel.
Bij jou?
Thanksquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sterkte met je kleine teen.
Ik slaap de laatste tijd heel slecht
Ah vervelend, kan ook vanalles zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Word gigantisch veel wakker in een nacht.
Klopt, gelukkig ben ik overdag nooit echt moe.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah vervelend, kan ook vanalles zijn.
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
iemand heeft mij een (k) unox genoemd
ik zie dit als een racistische aanval vanwege mij afkomst
kan hier aangifte vor worden gedaan
lekker man, broodje Unox.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
iemand heeft mij een (k) unox genoemd
ik zie dit als een racistische aanval vanwege mij afkomst
kan hier aangifte vor worden gedaan
ja ik werd bedreigt dat mijn tanden eruit werden geslagen, wand ik ben een (k) magere (k) unoxquote:
Unoxworst is best dik. Je bent eerder een knakworstjequote:Op zaterdag 19 december 2015 13:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik werd bedreigt dat mijn tanden eruit werden geslagen, wand ik ben een (k) magere (k) unox
dus straks even aangifte zetten
ik denk het ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Unoxworst is best dik. Je bent eerder een knakworstje
vast wel tochquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:03 schreef FrauMilena het volgende:
Hey Kaneel.
Denken jullie dat een grote spiegel tegen een muur aangeleund kan blijven staanIk wil hem (tijdelijk) van de muur halen maar kan 'm nergens anders hangen.
Omdat ik de muur wil gaan verven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
vast wel toch
waarom laat je hem niet hangen
Oooh. Kan je hem niet op je bed of tafel leggen ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat ik de muur wil gaan verven.
Met dat soort dingen moet je oppassen, dondert zo om.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:03 schreef FrauMilena het volgende:
Hey Kaneel.
Denken jullie dat een grote spiegel tegen een muur aangeleund kan blijven staanIk wil hem (tijdelijk) van de muur halen maar kan 'm nergens anders hangen.
Nee jij de mijnequote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:03 schreef FrauMilena het volgende:
Hey Kaneel.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh. Kan je hem niet op je bed of tafel leggen ofzo.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Met dat soort dingen moet je oppassen, dondert zo om.
Kan je 'm niet op tafel/bed ofzo neerleggen?
Ben echt bang dat ie dan doorschuift.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Zolang je hem scheef genoeg zet.
ja kan hem toch ook langs de lengte op de grond zetten toch. of tussen een kast en muur inquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Op bed zou wel kunnen ja, als ik vroeg begin met verven.Geen idee hoe lang zoiets moet drogen eigenlijk.
Maar ik ga niet vandaag verven hoor, ergens volgende week. Moet eerst nog vanalles van de muur schroeven en een kast verschuiven.
[..]
Ben echt bang dat ie dan doorschuift.als ik nou vloerbedekking had was het een ander verhaal geweest.
Of hij op z'n breedte of lengte staat maakt niet uit en een extra kast heb ik niet, maar ik kan hem wel klemzetten tussen een tafel en muur die ik al geverfd heb.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan hem toch ook langs de lengte op de grond zetten toch. of tussen een kast en muur in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |